-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rico45
őstag
Helló!
Visszatérve a tegnapi dologra A Runnerhez minden papír stimmel!Alvázszám megegyezik+a motorszám is!
Nem vertek át,és nem lopott a motor!Mondjuk én egy pillanatra sem gondoltam ezt.
Előző tulaj lejárt forgalmival ment vele és elkapták+fizetett!
Mindegy is már...Szép napot!
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
-
30z.Samu
félisten
125-ösöket még csak, Suzukik egész pofásak még ebben a kategóriában is, nekem a Van van 125 bejön.
Van van
Vagy ha "kicsit" feljebb kapcsolunk, akkor a Gladius, ami nagyon bejön, meg a V-Storm. Bár ezeknek már elég borsos áruk van, szóval maximum nyugdíjas koromban vezethetnék ilyet.[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
akos3
addikt
válasz 30z.Samu #48757 üzenetére
Nem épp egy kategória a kettő de városban bőven elég a 125, főleg első váltósnak.
A vanvan valóban egy különleges megjelenésű moci, csak elég alacsony..nah meg nem is a legerősebb, és ebben a kategóriában minden tized LE is számít Egyébként nekem tetszenek az újabb YBR-ek is, habár az enyém ugye idomos, de elég jól néznek ki sztem -
30z.Samu
félisten
válasz body007 #48758 üzenetére
Az sem közömbös számomra. Nem tudom, a Suzukik valahogy bejönnek.
akos3: Igen, városban teljesen jó, ezért gondolkodtam elsőnek egy B125-ben. De még nem tudom mi fog ebből kisülni. A B125 azért lenne jó, mert azt elég gyorsan meg lehet szerezni, viszont lehet, hogy leteszek egy korlátlant, mert ott lehet hogy tud 1-2 praktikát mondani az oktató, amivel jobban tudom vezetni a motort. Elvégre ezért kapja a pénzt...
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
nagyúr
válasz 30z.Samu #48753 üzenetére
Dehogy van az rendben. Nincs rajta rendszám. És nincsen jogosítványa sem:
sunnyogni kell remegő gyomorral, rövid nadrágban, pólóban kerülő úton, mert
a rendőrök mindenkit megállítanak. Szar duma! De nem én találtam ki! Ő írta.
Magyarán ezt a lehetőséget inkább a jövőben átengedné (jó pénzért) másnak!ÉS annyit szopott már vele, hogy az embertelen. (Olvasd vissza, ha érdekel.)
"Mostanában szivat a rohadék :-D Ilyenkor idegből felraknám a netre hírdetni."
(Konkrétan a géppel átbaszták: már a hazaút másnapján beállt, mint a szög.)
A hajtókar sérült, a csapágy kuka, a hajtás szétesett, bendix csilingel stb.
Nyilván mind meg kellett csináltatni sok-sok pénzből, hogy járóképes legyen.
Mondjuk én is hasonlóan jártam a Majával: a vásárlás után locsoltam rá a lét.[VÉRSZÍVÁS]
Amúgy 28500 -> 31000 km. Hobbi gép, ami többet állt, mint ment. Ez még jó
is lenne, ha nem azért (is) állt volna, mert mindig volt vele vmi. Az ára kéne:
mondjuk ha épp kijön belőle a jogsi (~100K?), úgy alkatrésznek talán jó vétel.
[/VÉRSZÍVÁS]A képzelet szüleményemet meg nem írom be (mert kapnék érte rendesen).
De priviben elküldöm. -
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #48761 üzenetére
Jaaaaaaaa, az előzményeket nem olvastam, bocsi. Hát haza fele nekem is megállt a Ran, de nekem szerencsém volt. "Csak" a gyertya lazult ki a helyéről, mai napig nem értem hogy sikerült ez, mert azóta ott van a helyén rendesen. Igaz, azóta már gyertyát is cseréltem benne...
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
nagyúr
válasz 30z.Samu #48760 üzenetére
lehet hogy tud 1-2 praktikát mondani az oktató, amivel jobban tudom vezetni a motort.
Lehet, hogy tudna, de nekem max. 1-et ha mondott... Amire te gondolsz, azt
vezetéstechnikai tréningnek hívják, és súlyos pénzekért vesztegetik. De megéri.Elvégre ezért kapja a pénzt...
Sajnos a motorosoktatás színvonaláról megoszlanak a vélemények. Szerintem
ha a rutinoktatás pl. a Safety Hungary 1. szintnek felelne meg, úgy érne is vmit.
Jelen formájában nagyjából csak a pénzlehúzásról szól az egész. Aztán mész,
ahogy tudsz. És jó esetben nem töröd össze magad az első pár méteren, majd
a saját motoroddal sem. Azért "kell" korlátlan, mert az egy életre szól, s többet
nem kell gondolkodnod, hogy a kiszemelt gép belefér-e, vagy 2-3 ccm / 2-3 kW
miatt nem vezetheted, és szarakodhatsz a különbözetivel? Ha álmaid motorja...
Nagy jogsival lehet kismotort vezetni, létrán lépegetni. Fordítva nem szerencsés.Tudom, hogy a motor benzinre megy, és nem papírra. De azt szokták mondani,
hogy ha a papír mellé még egy kis ész is kellene, sok ember gépe nem indulna.(Lehet, az enyém se... Muhaha.)
[ Szerkesztve ]
-
Rico45
őstag
válasz DigitXT #48761 üzenetére
Csak nézek hogy ember hogy lehet ilyen mint te
Nem a vételkor állt meg hanem utána melóból hazafelé
Igen! Pár 10-esembe került mire rendbe jött a motor!
De most jó,és az a lényeg!
Minek kell ezt most ennyire felfújni?Na szép napot!
Ui:A többieket is hergeld egy picit még!"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
DigitXT
nagyúr
válasz 30z.Samu #48771 üzenetére
Pontosan: lehúzás, de meg kell csinálni, mert az igazolja, hogy a hatóság
szerint képes vagy a motor vezetésére és egy balesetnél nagyon számít...
Normál közlekedésnél perszehogy nem! (Amíg a rendőr meg nem állít.) Pl.
a KRESZ teljesen tökugyanaz egy 125/250/500/1000-es motoron is, nem?Mégis megb*sznak, ha 250-es motort vezetsz B125-tel, és megállítanak...
(Vagy balesetezel. Tudom, senki, sosenem, aztán meg ha mégis, PECH.) -
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #48773 üzenetére
Igen, a KRESZ ugyanaz, ezért is ugranám át ezt a részét a dolognak, mivel a KRESZT ismerem, autóra letettem már a jogsit. Egyébként mekkora baromság ez a korlátozós dolog (na jó, nem az, de valahol mégis...), motorra kitalálták ezt, de én a B-s friss jogsival simán beülhetek egy Ferrari-ba, mert nem korlátoz a jogsi.
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
nagyúr
válasz 30z.Samu #48775 üzenetére
So-so, mert van néhány motorspecifikus dolog - amiről azért nem árt tudni.
De semmi ördöngösség nincs benne, én is anno a B jogsisokkal tanultam,
mármint ők tanulták a B-t... Nekem meg néha mondott dolgokat az oktató
az A-ról, ami más. Pl. motoron (általában) nincs ülésmagasság állítás...B-s friss jogsival simán beülhetek egy Ferrari-ba
Persze, bár valószínűleg nincs rá pénzed. Mondjuk EZ szar indok lenne!
Inkább téged akarnak védeni: egy böszme sportmotort (akár hitelre is!) már
egész elérhető áron meg lehet szerezni. A fiatalabb emberke mondjuk nem
tudja, hogy hol van az ő határa, és hol van a motoré (a motoré jóval odébb).Sajnos sok hír van, amikor a frissjogsis tizenéves az első útján halt meg.
Vagy akár jogsi nélkül, csak a haverja épp kölcsönadta neki az 1000RR-t...Autónál azért a kis hibákat még kijavítja a karosszérialakatos... Motornál
meg egy kis hibánál is hozhatják a fekete zsákot: nem kell 300-zal menni...
Szóval a motorozás az inkább önveszélyes dolog! Meg gondolj bele, már az
átlagos 600-as sportmotorok is milyen LE/kg aránnyal mennek?! Iszonyatos
gyorsulást tudnak produkálni, amivel adrenalinvadászatra késztetnek. Aztán
az egyenes végén jönnek a kanyarok, és még nem tanultad, hogy fordulj be.
Lehet, hogy egy kicsit felfújom - ezt is: rossz szokás -, de én így látom...Ésszel bármit meg lehet ülni! De az ész jó esetben csak a korral gyarapodik.
Jó esetben. És persze tisztelet a kivételnek, aki már 18 évesen jobban vezet
motort, mint pl. én 3x-ként. Hiába az "5 év tapasztalat". Perecelni el lehet!
(A kisebb hibákat kijavítja a műanyaghegesztő, és mondjuk védi a protektor.) -
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #48776 üzenetére
"Lehet, hogy egy kicsit felfújom - ezt is: rossz szokás -, de én így látom..."
Én is így látom, ezért nem akartam egyből korlátlan jogsira menni, mert lehet, hogy a 600-as tanuló motorra még rá se mernék ülni...tudom fosos vagyok, lehet savazni... De egy 250-es motorra bátrabban ülnék most fel, mint egy 600-asra, akkor is, ha robogó. Az is ki tud ugrani a seggem alól, ha úgy van.Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Nekem most az a terv, hogy a B125-öt leteszem, veszek egy 125-ös gépet. Azzal eltötyögök, rutint szerzek, aztán ha úgy érzem, hogy készen állok és anyagilag sincs akadály, leteszem a korlátlant. De úgy érzem, hogy előtte muszáj rutint szereznem egy kisebb géppel. Aztán ha az megvan, akkor majd jöhet egy 250-es gép és szépen mászni felfelé, amíg látom értelmét. Mert gondolom az ember látja, hogy mekkora az a teljesítmény, aminél azt mondja hogy a vezetési stílusához nem kell több.
Sic Parvis Magna
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz 30z.Samu #48777 üzenetére
Ha a B125 letétele után 2 éven belül leteszed a korlátlan A-t, akkor nem is fog többe kerülni az eksön összesen, mintha egyből A-ra mennél. Vedd úgy, hogy 2 részletben fizeted ki. (Ha van autóra jogsid, persze...)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
golyani
őstag
tapasztalat / vélemény?
-
30z.Samu
félisten
válasz Bogyó bá' #48788 üzenetére
Ott a pont, felöltözni szerintem így se gond. Én is duplán öltözködöm hajnalban, de az ugye protektor híján nem helyettesít semmit. Csak nem fázom annyira.
Más: Ma délutánra jöttem melózni, annyira furcsa volt, hogy világos van, meg jóval nagyobb a forgalom. Résen kellett lennem rendesen.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
Szerintetek mennyibe fájhat az ülésre egy új huzat vagy a régi javítása?
Sic Parvis Magna
-
30z.Samu
félisten
válasz szentkuti11 #48797 üzenetére
Solymár az nem itt van. Körbenézek, hátha van valami mester Csömör környékén is.
Sic Parvis Magna
-
korcsillio
addikt
Peugeot Jetforce 50 tsdi-t kb.milyen árban tudom szerintetek eladni?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest