-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #83142 üzenetére
A villany érdekes. Amint kiérsz a településről és felveszel egy 90-130 km/h tempót, rögtön csökken a hatótáv. Motoron meg nincs hely hibrid üzemmódnak, meg értelme se sok van szerintem.
Az emelkedős tapasztalat hasznos, ez beverte a kezdeményezés koporsójába a szöget nálam.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83142 üzenetére
A valamelyik (i3?) elektromos BMW erre a visszatöltés célra egy robogó-motort használ generátorként. De az autó sajnos.
Hát, azt hittem, jobban megindulnak ezek a kis járgányok. Akkor még odébb van a "nagy áttörés"... Hát, sajnálom. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83142 üzenetére
Jó kis bicaj ez, reméljük sokáig jó szolgálatot fog majd tenni.
Ez a bicaj téma is különben olyan, mint a motor, hogy minden célhoz más bicaj kéne. én most újra beújítottam egy 26"-os montit, de már kezdem megint átalakítani trekkingesre. Ami eddig volt (régebbi gepida alboin 100) abban ronggyá koptak már a fogaskerekek, azt "meghagytam" bevásárlós bicajnak. Szinte minden alkalommal 1x leesik a lánc, de már rutinosan rakom vissza.
Amúgy külön fun-fact, hogy itt a kismotor topikban kapásból két átlagon felüli méretekkel megáldott tagot is tudhatunk. :-D
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83227 üzenetére
Ázsiában szinte többségében ilyen 'underbone'-ok vannak, nekem nagyon bejön! A múltkor a yamaha is bemutatott egy csak oda szánt modellt. Marhajól néz ki!
-
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #83059 üzenetére
Pörgetem a marketplaccot, erre látom, hogy elkezdte a sárvári kereskedés felpakolni a Keeway cuccokat facebook-ra. Mi ez ha nem egy jel? lenne náluk nullás hitel már tolnék is ki egyet
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83300 üzenetére
Az biztos, hogy a megfelelően megválasztott sebesség, meg a - mindenkori pénztárcához igazított felöltözés/védelem - kell és nagyban növeli az esélyeinket a motoron.
De hogy Te is írtad, ennek ellenére vágysz rá.
A többi meg sokszor a szerencse műve. (Hogy milyen forgalmi helyzetet, és milyen sofőrt fog ki az ember, mikor az utakon van) Tuti technika nincs, az bizonyos. -
Rivaul
addikt
válasz Zoli bácsi #83300 üzenetére
Én pont ezért nem megyek nagyobbra. Az autóból is a biztonság miatt lett Volvo. Egyik kollégám egész életében motorozott nagymotorokon. Több barátot temetett el de úgy volt vele, hogy ő nem lesz köztük. Egyik nap meló után eldurrant mellette a pályán egy kamion kereke. Elhúzta az ezres nyelét és a feje felett repült át a gumiköppeny, ő meg csak bele a törmelékes füstbe. Ha nincs alatta nagy motor akkor pont elkapja a gumi és valószínűleg annyi. Hazaért, letette a garazsba a motort és felrakta eladónak. 40 éves 2 gyerekes apa. Azóta csak robogó meg egy nagy qvad amivel szórakozik. Én a robogóval is megyek 80-at. Tudom hogy a nagyobbal sem állnám meg ha tud többet. Ismerem magam, pont emiatt tudom hol kell megálljt parancsolni.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
suste
veterán
válasz Zoli bácsi #83300 üzenetére
Nemrég írtam én is, hogy pereceltem. A kétkerekű üzemmódban mindig is nagyobb eséllyel benne lesz a sérülés. Persze rajtad és kétkerekün is múlik mit úszol meg, vagy mekkora lesz a sérülés, de én azt tartom, hogy inkább balszerencse kérdése (30 év alatt ez az első esésem). Ezt el kell tudni fogadni, különben...
Alólam csak simán kiment a cucc (kb 5-10km/h -nál!), de azt is tudom, hogy sajnos nem voltam ott fejben 100%-osan. De alig vártam, hogy újra ráüljek .A 90-100Km/h tartósan simán meg van a jobb 125-ösöknek is.
Plusz még vannak hozzájuk tuning variátorok is, amik még rádobnak 5-10Km/h -t (+ jobb gyorsulás).
Haverral voltunk nemrég kis túrán, sima közúton 85-90-et tartottuk, de néha belenyaltunk a 100-ba is.
Honda Vision 110 és Honda PCX 125.
Szerintem a 250-es gépek alig mennek jobban ezeknél. Nagyobb kasztni és motor. -
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #83300 üzenetére
Mikor meglett a Majesty még városba is beöltöztem rendesen (magamhoz képest: kabát, kesztyű, csizma, térdprotektor), a 90kmh picit para volt elsőre, a sok tötymörgés után, főleg tényleg kasztni nélkül körülötted. Most a vármeeting miatt is elgondolkoztam picit a quad-on én is, de az tényleg csak a motor meg autó hátrányait ötvözi továbbra is. Pedig iszonyat népszerű lett, csomót látok városban is.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
seller007
tag
válasz Zoli bácsi #83326 üzenetére
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83326 üzenetére
Hát, sajnos az sem most vót' !
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83378 üzenetére
Igaziból ködlámpának hívom, de akkor úgy mondom, hogy "valami kiegészítő" lámpa és ahogy utánaolvastam, kb. ez az egyetlen legális megoldás. Gyenge a fényerő, este alig látok valamit evvel az 1db 35-ös izzóval.
De ha tudsz jobbat, ne tartsd magadban. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83380 üzenetére
Köszönöm, igazából emelt fényű izzót próbáltam, nem volt sokkal jobb. Talán egy foncsot felújítás még segíthetne, de a "gyári" kábelezésben ott a kivezetés a régi csájníz ledekhez, arra gondoltam, az lehetne egy relé kapcsoló áramköre, és akksiról levezetek egy friss kábelpárt a normális ködlámpákhoz.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83410 üzenetére
Figyelni kéne kicsit, meg többet használni, hogy mikor fordul még ez elő.
Ha bármi más, hát ez az etanolos vacak benzin sem tesz jót neki, ha csak áll benne.
Semmi nem fékezte a kereket elindulásnál? -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83414 üzenetére
De a CVT-ben nincs olyan, hogy egyszer szétesik, utána meg 100-ból 99x jó. :-D ha szétesik, hát szétesett. :-D
Szerintem ott a benzin lehetett kevés neki.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83416 üzenetére
Emiatt amúgy igazán ne tántorodj el tőle, ha nagyobb motort akarsz venni. Nyugodtan becserélheted ezt a jó kis robeszt később.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #83410 üzenetére
Lehet, a variátor tapadt le egy pillanatra.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Zoli bácsi #83420 üzenetére
Ha a helyedben lennék, biztos használtan keresnék párezer km-t futott motort, és a Liberty-t tavasszal/nyáron tenném fel apróba. Mert így nyomott áron lesz beszámolva, és esélyes hogy a másikba is csekély futásteljesítménnyel lesz később eladva.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83420 üzenetére
Akkor nézd meg a Benellinek a Leoncino 500-asát is. (Leoncsínó, csak hogy "testvériesen" mondjam) ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=rmPQSgVhgHw&ab_channel=onroad
Hátha megtetszik. -
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #83420 üzenetére
Más f***val könnyű a csallánt, de figyu... Ha megvan rá a keret... Benzin drágul, linkeltem hogy a jogsi is csak drágul, autók/motorok az elmúlt években csak drágultak. Ha jó árat mond rá szerintem simán lépd meg. Meg főleg őssze/télen/tavasszal ki tudja megint milyen lezárások lesznek, nem tudom ez a kereskedés is meddig lesz életképes. Annál is nagyobbat? Hát, most főúton 90-110 között elcsettegni? Papíron 25 lóerővel szerintem egy 250-esnek azért még két személlyel is bőven elégnek kéne lennie. Energy GSX 125-ösére még mindig irigy vagyok, hogy ilyen jól megy, tényleg valahol ez a 15LE lehet a vízválasztó, másik topicban is a srác a pici Varadero-val, két személlyel túrázni jár...
Anno mikor nagymotorról álmodoztam mindig is úgy voltam hogy egy 250-es Bandit nekem mindenre elég lesz. Bár azt nézem az azért 44 lovas
más: valamelyik nap teszkónál láttam egy Yamaha Nmax 155-öt. Hát érdekes egy szerkezet, kb még kisebb volt mint a Majesty-m. Meg hogy jött ki ez a köbcenti szám... De ez hogy robogó létére alig van szélvédelme... Fura egy öszvér, na.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83468 üzenetére
Erről a "vieste"-ről mindig egy kisebbségi "Mi ez, theee?!" felkiálltás jut az eszembe. :-D
Amúgy ez a zahara is aranyos, erről meg a totalbike-féle "Triest or die" cikksorozat ugrik be.
Egyszer poén lenne egy olyat megcsinálni valami kisebb géppel.
(Mondjuk, nekem a 250-es is kicsinek számít még)[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83468 üzenetére
Nekem egy 3 hónapja azt mondta az értékesítő a helyi suzukisnál, hogy félnek tőle a vásárlók, hogy ki fogják tiltani a nem euró 5-öst a városból, és akkor minek vegye meg, de a kereskedő szerint ez nem igaz.
Amúgy más különbség nincs, csak amit mondtál is, hogy drágább (és gyengébb val.-szeg) -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #83474 üzenetére
Euro3-as dízel autóm van Budapesten. Nem füstöl semmilyen színűt sem még lepadlózva sem, csak a hideg indításnál pöffent egyet.
Öcsémnek Euro5 dízel van, de ha átverekszik a rendeletet, akkor legkésőbb 5 év múlva ő is dobhatja el az amúgy hibátlan kocsiját.És a másik oldalról az én 22. éves szarom nem füstöl, míg nem egy 5-8 éves autót látok fehéret, kéket füstölni akár benzines, akár dízel vonalon a városban.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #83578 üzenetére
Ez a CRUISYM ALFA 300i rotyogó [link] 885k-ért elég jó vételnek tűnik... Bár a speckója alapján már kevésbé: 25LE, 130-as végsebi... mondjuk ide vidékre bőven elég
szerk: hmm, viszonteladónál már dupla árat írnak [link] ja meg árlistán is a drággábik ár szerepel
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83592 üzenetére
Na egy ilyen lábtakaró "pajzs" kéne nekem is a motorra!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #83592 üzenetére
Egy 50-es robesznak normális esetben egy havi fizetésbe kellene hogy kerüljön, vagy nem sokkal többe. - A napokban dobott fel egy cikket a facebook, miszerint a futárok 500k-t keresnek havonta. A pandémia előtt itt is volt olyan topiktárs, aki ezt megközelítő összeget keresett, igaz, nagy része jattból.
Inkább azt látom, hogy a robogó is ma már egyre inkább munkaeszköz: vagy a munkába járásra, vagy a munka elvégzésére használják, tehát a tulajdonos számára előnyöket termel. Ennek pedig ára van, amit a gyártók, forgalmazók kérnek meg.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
KTMHobby3
tag
válasz Zoli bácsi #83616 üzenetére
Örülök hogy sikerült fogynod (bár nekem is sikerülne). 40 km/h fölött a légellenállás négyzetesen növekszik. Nem a súly a lényeges, hanem a felület. Egy áramvonalas plexi sokat segítene.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Zoli bácsi #83622 üzenetére
Szuro tema: sok 125-os regi blokkban sem volt rendes szuro. pl a Yamaha 125-os blokk, ami Yamaha Majesty-ben illetve Malaguti Madisonban is volt, abban sincs olajszuro.
Nem igazan fekudtek ki hamar, foleg ugy hogy sok Majestyt gyepaltak futar uzemmodban is. -
válasz Zoli bácsi #83637 üzenetére
Kíváncsi leszek mennyibe számolják be a robogót.
Nekem most töltötte a 4 évet a Derbi,de nem adnám el már csak azért sem mert hatalmasat buknék rajta,meg szeretem is.Mellette mindig vannak más “ motorjaim “ kizárólag 50-es kisgépek,ezeket szoktam csereberélni ha megunom vagy elnyűvöm nagyon.
Szerintem az Imperial lesz a te motorod,remélem megtalálod benne amit keresel.
[ Szerkesztve ]
-
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #83634 üzenetére
120? bakker, volt trabink, de gyerekként még a 90 is félelmetes volt benn.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83641 üzenetére
Szerintem megerne megkerdezni egy masik helyet is h mennyiert szamitana be. Ki tudja, hogy nem-e ad mondjuk 50k-val tobbet..
szerk.: a tied is olyan mint ami fent van hahun 1.050k-ert? (Új, érdi kereskedo)
mert akkor azert a 620 nem egy acelos ar, siman megkockaztatom h felrakod hahura 750-ert es 1 heten belul elviszik.[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #83643 üzenetére
forgalomba helyezést/névre írást kövi tulajnak kell intéznie, onnantól hogy megvan az adásvételi tudtommal nem a te felelősséged bármit is csinálnak vele. az adásvétel attól még persze huzavona, valahol érthető ha nem akarnál vele foglalkozni
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83643 üzenetére
Ha van adasvetelid, hogy eladtad akkor teged mar nem banthatnak Amugy ertem en, hogy kenyelmes a kereskedo csak sváb vagyok ahhoz, hogy elengedjek igy ~100k-t.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
xxxx.x
tag
válasz Zoli bácsi #83643 üzenetére
Az adásvételtől ne parázz!
Be kell jelenteni (amúgy is kötelező lenne) és a többit intézik a hivatalok.https://kormanyablak.hu/hu/feladatkorok/75/OKMIR00064
Hány napon belül kell bejelentenem a jármű eladásának tényét?
A jármű tulajdonjogában bekövetkezett változás bejelentését – a változástól számított nyolc napon belül – a tulajdonátruházó a tulajdonjog változásáról készült teljes bizonyító erejű magánokirat vagy annak másolata, postai vagy elektronikus úton történő megküldésével, illetve benyújtásával teljesíti.
Hol jelenthetem be a gépjármű eladásának tényét?
Bármelyik közlekedési igazgatási hatóságnál (kormányablak/okmányiroda)Mi a következménye, ha nem jelentem be eladóként a jármű eladását?
Amennyiben az új tulajdonos (vevő) a bejelentési kötelezettségét elmulasztja, vagy nem teljesíti és az eladás bejelentése sem történt meg, a nyilvántartás szerinti tulajdonost (eladót) terheli a gépjárműadó fizetési kötelezettség, valamint a járművel kapcsolatos egyéb (pl.: autópálya használati díj, parkolási díj, pótdíj, közigazgatási bírság kiszabására irányuló eljárás) eljárásokat az eladóval szemben fogják megindítani.Mi történik, ha bejelentettem a gépjármű eladásának tényét, de az új tulajdonos azt nem íratta a nevére?
Az eladás bejelentésének nyilvántartásba vételét követően, az eljáró közlekedési igazgatási hatóság figyelemmel kíséri, hogy az új tulajdonos 15 napon belül átíratta-e a járművet. Amennyiben nem, úgy az adásvételi szerződést megküldi a vevő lakóhelye, székhelye (telephelye) szerint illetékes Kormányablaknak/okmányirodának, mely hatóság az új tulajdonos bejelentésének elmulasztása esetén intézkedik a jármű forgalomból történő kivonásáról. Az okmányiroda ezzel egy időben az adóhatóságot is értesíti, tekintettel arra, hogy a jármű vevőjének illetékfizetési kötelezettsége is keletkezik.Mi történik akkor, ha a tulajdonjog változását igazoló teljes bizonyító erejű magánokirat nem tartalmazza a kötelező tartalmi elemeket?
Ha a magánokirat nem felel meg a meghatározott tartalmi követelményeknek, azt a közlekedési igazgatási eljárásban történő felhasználás céljából joghatás kiváltására alkalmatlannak kell tekinteni. Ez esetben a változás bejelentésére irányuló közlekedési igazgatási eljárásban az eljáró hatóság a nyilvántartásba történő bejegyzést elutasítja, egyben felszólítja az ügyfelet az e rendeletben meghatározott tartalmi követelményeknek megfelelő teljes bizonyító erejű magánokirat benyújtására, valamint felhívja az ügyfél figyelmét a késedelmes bejelentés jogkövetkezményeire.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #83657 üzenetére
Ha nekem elég lenne a 125 ccm, írtam volna már privit, hogy 620-ért vinném a Liberty-t.
500 ccm minek? Kell az neked?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #83657 üzenetére
6 kilóért lassan itt a fórumon is lesz vevő a Liberty-dre
Amúgy bakker, bankoknak ilyenkor vastagon fog a cerka, 60*30 már 1,8M meg az elején a beszálló... 2.2 misi környékén azért már Yamaha Xmax 300 van... Jó persze, ha arra hitelt veszel az meg már 2.6M... Meg ki tudja, még ha azt mondanám nekiáll az ember fia félretenni a pénzt, lehet 1-2 év múlva a duplája lesz, ha ilyen ütemben drágulnak a cuccok.... Jó, persze neked most kell.
Az a +300k is durva, nagyjából a semmire. Jó, persze, azért van hogy betartsák a normákat, de egy 2L-t fogyasztó mocinál? Ne vicceljünk már. Még a kötelező ABS-nek több értelmét látom.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83657 üzenetére
500-asrol nem tudlak lebeszelni mert teljesen mas kavehaz a 250-hez kepest.. viszont ha megis 500-as trk utan erdeklodnel akkor ajanlom figyelmedbe a honda cb500x-t is, kb egy arban vannak es megbizhatobbnak gondolom a tipust.
Elballagni jo a 250-es, tartja stabilan a 100-110-es utazot.. csak elozni es szerpentinezni nem lehet vele annyira rugalmasan.iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83664 üzenetére
Kollegam ugyanezt mondja h miert kell neki jarmubol uj; neki is es neked is az en peldamat hozom fel:
cbr500r-t vettem 2 honapja. 2018 masodik felebe kerulr forgalomba tehat most lett 3 eves. 4000km volt benne es volt hozza nehany extra(allithato karok, gyari bukogomba elol hatul, gyari taska, emelo, fokozatkijelzo) es vegig vezetett szervizkonyv. A motor uj ara most 2.4M + asszem forgalombahelyezes. En ezt a gepet ennek az arnak a 2/3-ert vettem meg. Szinte uj de jelentosen olcsobban. Ha barmi lenne vele (ami gyakorlatilag kb a lehetetlen kategoria) akkor is van 1/3-nyi penz tarcsiban.. Teny h nem en fingottam ra eloszor… de anyagilag szerintem messze jobb deal egy 1-2-3 eves gepet megvenni 0-5000km-mel mint az ujat.Persze en megertem azt is aki az uj gepekben bizik, de en mar ebben nem hiszek. Keeway TX125-t zsir ujonnan vettuk es tobb problema volt vele mint a 13 eves yamaha yzfr125-tel ugyanannyi km alatt…
De mindenkeppen drukkolok a cserehez!
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83663 üzenetére
Bárhogyan is döntesz, ez a liberty nagyon szép állapotban van!
Nekem a rebel 500 tetszik egyre jobban. :-D hétvégén a pilisben bicajozva láttam egyet testközelből is. De persze néha azt érzem, hogy fárasztó váltogatni már a motoron. Egy DCT-t is kipróbálnék, ha nem lennének ezek 220 kilók. -
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83671 üzenetére
Szerencsére, a maiak már kb. a felével is beérik jószerivel. :-)
-
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #83686 üzenetére
Duster hasonló igásló, legalábbis azt mondják. Hasmagassága 21cm az Ignác 17-ével szemben
Keresztapámék 1-es Swift után Sanderora váltottak, nem hangoztatja hogy nagyon megbánták volna. Nekünk 2004-es Clio van, elégedetlenkedhetnék, de igazából most lekopogom nincs vele gond. Egy ideje csak kopó-fogyó dolgokra kellett költeni. Szélvédőt sajna már nem az eredeti egy kapott kavics miatt... Fékfolyadékot jó hogy mondod, mióta nálunk van nem volt cserélve
Mondjuk újautós témához, rönós csoportban volt: 3 éves Zoe [link] na jó, gyanítom itt a tárolási körülmények se voltak az igaziak
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #83686 üzenetére
Anyós Ignise Münchenben is többször megfordult, elborított hátsó üléssel hatalmas és jól pakolható, alkatrész gombokért...
De a B5 Passat után nagyon doboz egy autó. :(Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83686 üzenetére
Hja, azokon a "látható" fogyasztást a VVT "csinálja". Ha 4000-es fordulat alatt használod, simán elvan kevés benzinnel is.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83693 üzenetére
Jobbulast kivanok, valahol var rad egy komolyabb gep!!
[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
válasz Zoli bácsi #83693 üzenetére
Sajnálom hogy most nem jött össze a dolog.
Meg az egészség mindennél fontosabb!
Jobbulást,majd jelezz hogy mi van veled. -
DJGABI
addikt
válasz Zoli bácsi #83693 üzenetére
Mielőbbi jobbulást kívánok!
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #83693 üzenetére
Gyógyulgass, az a fontos! Triciklit is nézegess!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
FeniX-
aktív tag
válasz Zoli bácsi #83693 üzenetére
Nyugodtan jöhet az off, hiszen erre is való a fórum!!
Mielőbbi teljes gyógyulást kívánunk!
Ahogy egyszer egy általam nagyrabecsült motoros ember írta másútt:
"nem kell izgulni (ezen a használt/új motor vásárlásán) a sors majd eldönti, melyik lesz a tiéd." -
Tothgera30
Ármester
válasz Zoli bácsi #83686 üzenetére
Azért 1.5m körül egy korrekt szívó benzines (Astra H, Focus mk2.5, stb.) kompakt autót kapni, ami jóval autószerűbb az Ignácnál. Itt is ki lehet fogni megkímélt, gondozott darabokat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #83723 üzenetére
Szerintem a Crivit esőálló, tehát nem szellőzik. Ha alatta folyadék van, annak a párája megreked alatta és indul is a korrózió, penészedés. Ezt megelőzendő írják, hogy heti kétszer szellőztesd ki...
Ne aggódj, a festőfólia is vízzáról, ha alatta nem volt gond, a Crivittel sem lesz. Ha a garázsod alulról nem ázik fel, illetve a kocsiról a csapadék, hólé nem a motor alá csurog, akkor mindegy, melyiket használod.Crivetet vettem tavaly, de lusta voltam feltenni. Idén is lusta leszek szerintem. Egy gyorsan porosodó teremgarázsban van a gép elzárt helyen. Majd tavasszal nedves ruhával letörlöm a markolatokat, ülést és első utam a mosóba vezet, így a porral nem karcolom össze az idomokat.
Az autósok nem szeretik a takaróponyvát, mert a kasznin lévő porral karcolja a szél mozgatta ponyva a fényezést. De ugye ezek általában szabad ég alatt álló autók. Viszont tény, hogy anno a Ladánk is tiszta víz volt a ponyva alatt eső után, de a páralecsapódástól.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Programozás topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen