Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Oppenheimer

    veterán

    válasz szetcsuszott #141002 üzenetére

    Igazad van. Viszont sztem tulgondolod a motorral jaro szivast. Persze, benne van a pakliban hogy kifogsz egy problemasat, de a budgeted meg nem teszi lehetove hogy kockazatmenteset (ujat) vegyel, olyat ami meg is felel. Es a kockazat azert nem olyan nagy... Hahun rengeteg cruiser van 2M alatt ami a meretednek megfelelo lenne es elvezned, en ezekbol valasztanek parat amit megneznek, es egyiket megvennem.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz szetcsuszott #141002 üzenetére

    De most az van osszehasonlitva, hogy valamilyen alkatreszt kinaban gyartatsz, vagy eleve egy kinai fejlesztesu dolog kinaban van gyartva.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

  • Shadowbull

    addikt

    válasz szetcsuszott #141002 üzenetére

    Az hogy egy cég mennyi garanciát az nem műszaki kérdés, és semmiféle korrelációban nincs a garancia hossza a minőséggel és megbízhatósággal.

    A hosszú garancia szimplán marketingeszköz.

    Pazarol a világ, én meg segítek neki.

  • norbert1998

    veterán

    válasz szetcsuszott #141002 üzenetére

    Ahogy az olajos pekedli kolléga mondja, nem mindegy, hog egy nyugati cég gyártat kínában, vagy egy kínai cég gyártat kínában.
    3F meg japán autók is azért eléggé más tészta. Eddig 3 autóm volt, mind F-es, és ha újra ugyanott lennék, mindet újra megvenném.

    Itt arról van szó, hogy a japán meg európai gyártók évtizedek óta terveznek, gyártanak vagy gyártatnak motorokat, a kínai meg most bontogatja a szárnyát. Tegyük fel, elcsúszol egy kínai cruiserrel, letörsz róla egy idomot, egy lámpatartót, bármit. Ha a gyártó nem ad neked újat, akkor honnan szerzel belőle? A kínai motorhoz nincs aftermarket service, mert nincsenek kínai motorok az utakon, nincs bontott alkatrész, mert nincsenek kínai motorok az utakon, és nincs tapasztalat sem mondjuk tükörlap rögzítésben a gyártónak, mert nincsenek kínai motorok az utakon. Mindenképpen olyan modellt vennék a helyedben, amelyből van bőven eladott darabszám, és nem új gyártó új típusa. Aztán hogy az olasz, japán, amcsi, az már szabad döntés.

    Természetesen így is, úgy is azt veszel, amit szeretnél, én, és a többiek is szerintem, csak a saját tippjeinket mondjuk el, hisz ezért jöttél. Mások véleményéért. Nem kötelez semmire, sőt, ha ennek ellenére is egy 300 köbcentis kínai choppert veszel, akkor se fog senki szidalmazni vagy kiközösíteni, csúnyán nézni rád, sőt, még örülni is fogunk a taasztalataidnak.
    Ettől függetlenül 300-as choppert ne vegyél, meg úgy általánosan 300-as semmit sem, szörnyű élmény lesz, ahogy a kamion letol az emelkedőn, pedig az az egy henger visít mint az állat, amit amúgy is megtesz 80 felett már.

    Shadowbull:
    Nemcsak marketing eszköz a hosszú garancia:
    A garanciás autót az emberek a márkaszervízbe viszik időszakos szervízre, ahol rengeteg pénzért szervizelnek sokszor olyan dolgokat is, amelyeket nem feltétlen kellene. Apósjelöltnek is kiszámláztak kétszer 9 ezer forintot ablaktörlőlapátra, csak a végén ott volt az opciós csomag, amely az időszakos szervizek árát nullára redukálja, bármi is legyen benne, amit megvettek az autóhoz. Ezt nyilván a cserét végző szakkolléga nem tudta.
    Akárhogy is, a lényeg az, hogy hosszú évekig hozzájuk fogod még vinni az autódat és ezzel együtt a pénzt is. Az aftersales repair hatalmas része egy gyártó profitjának, el se hinnétek, mekkora.

    [ Szerkesztve ]

  • Pocee

    senior tag

    válasz szetcsuszott #141002 üzenetére

    Ha ez hitvita,aminek mint tudjuk semmi értelme,akkor miért kérdeztél? Ha Neked megvan a bizalmad a kínaiban akkor meg kell venni,vállalni a hit által vallott érzelmek későbbi következményeit.ennyi.
    Motorban soha nem vennék kínait.Lehet soha nem romlik el de nekem a kockázat oldalról nem éri meg és nem is tetszenek,márcsak azért sem mert teljesítményben is elmaradnak, nem nehéz tartósságot produkálni (sokszor még így sem megy),ha éppen semmi teljesítménye.persze nem mindenkinek ez az igénye egy motorral kapcsolatban ezt is megértem.
    A nyugati gyárak azért gyártatnak Kínában mert a legolcsóbb a munkaerő és elég sok nyersanyaguk van amit nem kell onnan elszállítani máshová.De a Stihl elég komoly minőségbiztosítással felügyeli a gyártást,volt a kezem között MS 440 kínai hamisítvány, narancssárga volt,ennyi volt a hasonlóság.minden másban brutálisan elmaradt az eredetitől.
    A kínai dolgokkal az az érzésem,hogy az áruk reális és a nyugati és a japán technikák vannak irreálisan eldrágulva.
    Minőségben meg nem tudják azt a szintet hozni.

    Mr.Brightside

Új hozzászólás Aktív témák