Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mocsanisi

    senior tag

    válasz sketchifun #24022 üzenetére

    Fel kell ülni a kawára, suzira, hondára meg a yamaha-ra is, embere válogatja melyik jön be neki üléspozíció, kinézek, stb. alapján. Motorikusan nem hinném hogy mellé tud nyúlni akármelyikkel is, viszont ha nincs benne korlát és rángatja a gázt annak jó vége nem lesz :U

    ‎"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."

  • doc

    nagyúr

    válasz sketchifun #24022 üzenetére

    na igy azert, hogy van mar rutinja kisebb motoron, valamivel jobban nez ki a szitu :)
    normalis motoros nadragban/kabatban mar benne vannak a szukseges protektorok (terd, konyok, vall, stb), azon nem szabad sporolni, mert lehet hogy belekerul egy hasznalhato ruhazat tobb mint 100ezer forintba, de egy romma tort boka helyett egy hasznalhatot nem fog tudni venni sem annyiert, sem sokkal tobbert...
    Markabol eleg sok van, erdemes bemenni egy normalisabb boltba ahol nem soznak ra valami gagyi raktaron maradt cuccot. Ha nem a legolcsobb kategoriabol valaszt, akkor olyan nagy baj mar csak nem toHrtenhet. Az viszont fontos, hogy olyan cuccot vegyen ami meretileg megfelel, ez nem biztos hogy elsore trivialis, itt peldaul nagyon sokat szamit a hozzaerto elado!
    Az altalad emlitett negy tipus mindegyike nagyon jo, ha normalisan karban tartott, jo allapotu darabot talal akkor barmelyik jo valasztas. Hogy a negy kozul melyik, az meg mar tenyleg izles dolga. Az R6 peldaul nagyon porgos, ha tiltasig szereti huzni es nem akarja hogy ott elgyenguljon, akkor az egy eselyes jelolt. De mondom, mindegyiknek mas a karaktere, a kulseje, a viselkedese, ki kell probalni oket aztan kiderul hogy melyik jon be neki.

  • Daywalker

    addikt

    válasz sketchifun #24022 üzenetére

    Már megint azok a fránya olaszok...itthon rengeteg a hulladék, ezekből nem lehet következtetést levonni, ahogy a szutyok robogókból sem, ahol még rosszabb a helyzet.
    Egyébként meg nem biztos, hogy a nagyobb motor sokkal többet kajál. A kicsiket jobban kell forgatni, hogy haladjanak, egy nagyobb blokkos, nyomatékos géppel pedig nincs meg feltétlenül ez az érzet hogy állandóan a francba el kelljen forgatni. De aki haladni akar, az ne a litereket számolja....ha túrázni akar akkor megértem.

    Viszont...hogy értelmeset is hozzászóljak: ha zx6-ot néz, akkor abból minimum a 2003-asat próbáljon, előtte ugyanis karbis gépek vannak. Amikkel ugyan semmi baj nincs, de ha kifog egy rosszabb állapotút mégis, akkor arra lehet locsolni a pénzt (pl. 20 papír körül van egy tűszelep-szett és 4 kell belőle stb, a membrán kb. ugyanennyi). Persze az injektorosokkal is lehet baj, nem azért mondom...zx6-ból minimum 2004 de inkább 2005-ös évjáratot érdemes keresni. Utóbbin már rengeteg finomság van (csúszókuplung, faszább fékek, jobb futómű). Ezek viszont drágábbak, mint mondjuk a hasonló évjáratú gixxerek, cserébe 636 ccm, középen nyomatékosabb a motorja.

    mod: "A fószer megvette a motorra a két új idomot, és színre fényeztette."
    Ha gyári idommal történt az idomtörés, akkor ez nem jófejség, hanem sóherság (vagy sóherség :F )...a gyri idomok ugyanis fényezve érkeznek (legalábbis kawánál), nem kell festegetni. Kvázi értékcsökkentette a motort.

    [ Szerkesztve ]

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Új hozzászólás Aktív témák