Új hozzászólás Aktív témák

  • copass

    veterán

    válasz Alx.Mercer #26231 üzenetére

    mondok egy jó példát: monitor villogott netes vásárlás másnapján, felhívtam hogy izé nyemjó!!oké semmi gond cseréljük látatlanba, futár gyött elvitte, másnap felhívtak hogy igen tényleg villog nekik is, csere. utóélete az lett hogy 2,5 év után megállt a monitor, felhívtam, elvitték, pekkemre megtudták javítani, ha nem tudták volna akkor levásárolhatom az árát!:D most 70k-ért azért elég baba monitor veszek!:D
    normális esetben ez megy, de amikor szemmel láthatóan látszik hogy tényleg valami nem stimmel, pl. nem húzza vissza az obit egy bridge 5ből2xer,error, vagy a kijelzőn kékes,lilás foltok vannak,stbstb. akkor azon nincs mit kimagyarázni, hogy rossz az elem meg hogy ez ilyen. megboldogult photohall-nál azért tudtak hasba akasztani. gyenge az elem, error-a azt mondta hogy előfordul, de ez nem hiba, a kijelzőre meg hogy ez ilyen. néztem rá hogy most ezt ugye nem mondja komolyan?! elővett egy másikat, azon meg nem csinálta!:D
    a büdös gyökér eladó létező jelenség sajnos, ugyanúgy a büdös gyökér vásárló is. edigitalnál láttam egy palit, aki a tipikus "vállalkozó" melegítő9hónaposbéllelborostafuxhasitasi.olyan hangnemben beszélt az eladóval, azt vártam mikor vágják pofán. vmi gps-t gariztatott, de nem jó papírokat(mert több volt neki) vitt és csodálkozott hogy nem tudnak vele mit kezdeni!:D

    "amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

Új hozzászólás Aktív témák