-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
sziasztok
iphone 7 vadi új, 4G mutat csak és csak 4G beállítási lehetőségem van LTE -ről mintha nem is hallott volna.Tipp?
-
bkca
tag
-
haddent
addikt
válasz DrBubo77 #43604 üzenetére
Hát a 4G az elég tág elnevezés, az LTE pedig egy konkrét implementáció/sztenderd, illetve ahogy írták már van LTE-Advanced meg miegyéb. És most néztem nyáron készül screenshotot iphone6 -ról és LTE volt akkor még Átnevezték ezekszerint. Illetve úgy tudom, hogy a 4G (meg úgy a szám-G elnevezések) egyszerűen egy min és max sebességtartományt adnak meg, az LTE, meg mint mondtam, egy technológia ami garantálja ezt. Tehát picit zavaros a dolog, mert elképzelhető, hogy 4G -t ír a sebesség miatt, közben meg HSPA+ -on teker ami jóval szarabb. ELVILEG.
-
haddent
addikt
válasz darvinya #43610 üzenetére
De hiába, hát nem ..
katt ide akár, a 4G az egy "elvárás", egy specifikáció ami nem más, mint egy leírás, hogy minek kell megfelelni, hogy 4G -nek hívhass valamit. Az LTE pedig egy konkrét implementációja ennek (egyéb próbálkozások mellett). Mindenki mond mindenre mindent, de attól még hivatalosan így van..
Az a baj, hogy a reklámokban persze erre nagyívből szarnak, és 4G -nek hívnak HSPA+ -t is (ami pre-4g ..), és emiatt az LTE -t nem hívhatták ugyanennek ezért kiírták, hogy LTE. Ezekszerint ez megszűnt és gatyábarázták a dolgokat végre.. Illetve nem, mivel hivatalosan az LTE -n belül sem akármilyen LTE felel meg pontosan a 4G -nek, dehát ettől már tekintsünk el -
nagyúr
Üdv!
Ha a 7 nap Hipernet 7 nap után letelik,arról küldenek sms-t majd?Azért kérdezem mert ugye érheti meglepetés a felhasználót,ha nem figyel és van külön netcsomagja is
-
#79335424
törölt tag
Mit tippeltek, lesz karácsonyi ingyen net? Mert akkor csak 24. -ig időzítem az egy hetest.
-
nagyúr
-
#79335424
törölt tag
válasz aprokaroka87 #43617 üzenetére
Nem hiszem, hogy összevonnák, mivel a 7 napos akció csak a feltöltősöknek van.
-
nagyúr
-
Button
aktív tag
Azt valaki leírná nekem, hogy mára milyen létjogosultsága maradt a a hipernet light/active/medium/heavy csomagoknak a hipernet home csomagokkal szemben? Próbáltam keresni, bocsánat ha olyat kérdezek ami evidens.
Régen a vodánál a home csomagokhoz kábeles huaweit adtak, nem lehetett magaddal vinni, de úgy látom itt ez sincs, akár vihetem magammal e5577-el is. Akkor mit nem veszek észre? -
wetomi
aktív tag
válasz Button #43620 üzenetére
Hűség nélkül is megkötheted akár, ha pl nem akarsz új készüléket. A Hipernet Home tarifákat csak 2 év hűséggel kötheted meg.
Persze ár-érték arányban már talán tényleg elavultak a régi Hipernet tarifák, de ha nem akarsz hűséget vállalni és van készüléked, akkor még jók lehetnek. -
haddent
addikt
-
-
mtomi95
senior tag
Üdv mindenki!
Mint korábban írtam volt egy My Tariff M előfizetésem és hűségen belül váltottam most Blue L tarifára és ezzel együtt hoztam is ki egy készüléket 0 FT-ra, konkrétan egy Iphone 5S-et, nem titok. A régi készülékért ki is fizettem a fent maradó összeget. (Bár erről számlát meg visszaigazolást nem kaptam mert, hogy én elektronikusan kértem, igaz elektronikusan sem kaptam meg na mindegy...)
Nos még ezer forint kedvezményt is kaptam a Blue L tarifára. Így elméletileg 12.990 HUF-ot fizetek havonta 2 évig. Viszont a problémám az hogy ez csak tényleg elméleti szinten van így!
Szerződésen sem az az összeg szerepel hanem egy 15.990 forintos. Azt mondta a Telenoros csaj, ezzel ne foglalkozzak mert ez hűség nélküli díj, mostanában ezt írja mindre hiba miatt. Okésnak mondtam mert hát ő mondta.
Haza jöttem és a My Telenorban is 15.990FT-os havidiíjat ír (a 12.990-es még mindig csak ajánlat szinten van) és ha most záránk a számlám már 18 Ezer forint feletti összeget kellene fizetnem az oldal szerint, pedig alig telefonáltam és korlátlan beszéddel együtt 12.990ft-os előfizetést kötöttem elméletben... Szóval ez plafon szinten lenne nálam mert nem vásárlok mobilon meg ilyenek.
Mint ne mondjak egyből hívtam is őket, de ott is kis optimistán állítja nekem a Telenoros ürge ne foglalkozzak vele, nekem 12.990FT-ot kell majd fizetni havonta és az az oldal csak tájékoztatás jellegű és nem tartalmazza a kedvezményeket meg stb. A gond akkor ott kezdődik, hogy maga a szerződés is akkor egy darab semmi.
Mit csinálnak ezek? Ez normális? Mióta is fos a Telenor? Se a szerződés papír sem az otthoni rendszer nem működik úgy ahogy kell?[ Szerkesztve ]
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el az USB pendrive-ot...
-
mtomi95
senior tag
Ja meg maga a Telenor üzlet is egy vicc volt vagyis lett.
Munkatársammal mentünk le, szünetben mondván megvan hamar. Ügyintézők össze vissza elhelyezve az üzletben ilyen kis padokkal, körbe véve bemutatós készülékkel. Oda mentünk az egyikhez mert öt alkalmazottból négy szabadnak tűnt. Erre oda szalad egy csaj aki egy sarokba bujkált segíthetek!?
Mondom ja ügyintézés. Nem mond semmit visz magával egy érintős TV-hez a falon. Hogy hívnak?
Először elkezdtem gondolatban végig vezetni mi is fog itt történni. Csak nem így állva majd a hátán egy papírt tartva kötök szerződést, de nagyon kérdően nézett rám továbbra is. Így válaszoltam neki és egyben mondtam is az ügyem majd félbeszakította: nem, nem nekem. Körbe nézek, - akkor kinek?
Nos a kereszt nevem kellett neki eszerint hívnak, be is pötyögtette, hogy Tamás. Kicsit még álltam ott azért, csak kapok valami sor számot vagy valamit, de neeem, majd ők szólítanak. OK.
Félórát kellett ácsorogni mert egy 2 méter széles PUFF volt az egész üzletben. Nem is lenne ezzel bajom, hogy állva kell várakozni, de hogy szerződést kötni is így kellett azt felháborítónak tartom! Nem tudom miért de átolvasni ugye meg eleve aláírni egy ilyen szintű dokumentumot szerintem nem állva illik kötni. Na mindegy ez lehet, csak az én hülyeségem...
Annak ellenére, hogy engem és a spanomat is Tamásnak hívták, szerencsére több volt mikor hívtak belőlünk. Amúgy olyankor mi van ha több Tamás is van? Opcionális Facebook hülye neveket kell használni mint a Tomi vok oszt cső? Vagy Támás 1-2-3-4? Mivel nincs a kezedben semmi papír arról, hogy te mikor jöttél gondolom vannak ilyen kis összerecenések még kulturált emberek között is, főleg ha fél órákat kell várni.
A szaloncukrot ami meg ki volt rakvadugjákfel ha ezért kellett lemondani arról a minden ügyintéző egy sorban van és székek vannak az ügyfeleknek biztosítva felállásról.
Meg ez már régebben így van, de én csak most szembesültem vele, de nem lehet számlát fizetni a Telenorban hanem újságárusnál pl. Ez olyan mintha a Tescoban vett hús termékeket a vágóhídon kellene majd kifizetni. Vagy a 2 Literes tejet egyenesen egy tehénnek a farmon...
Valahogy nem pozitív irányban halad ez a Telenor a webes oldalukkal meg az üzletekkel szerintem. Különben mielőtt valaki azt gondolná: maradi sem vagyok és öreg sem a 22 évemmel, hogy ragaszkodnék a régi bezzeg az én időmben dolgokhoz!malor:
Köszi a választ, de én már inkább nem is idegesítem magam ezen és nem is veszem elő még egyszer. Annyit fizetek majd amennyit akarok úgy döntöttem. Bízom benne, hogy csak én vagyok hülye és nekik van igaza, majd akkor kezdek problémázni ha a tudtom nélkül kell majd 12.990-fttól többet fizetnem.[ Szerkesztve ]
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el az USB pendrive-ot...
-
MODERÁTOR
-
siebener
aktív tag
Napot!
Online shopon rendelt előfizetéses kártyát kell aktiválni?
Ügyfélszolgálat 30 perce hallgattatja velem a zenét, emailre, facebookra nem reagálnak. -
MODERÁTOR
-
nagyúr
Ti tapasztaltok olyat hogy mondjuk óránként megszakad 2-3x a netkapcsolat?
Adatforgalom ki-be kapcsolat után helyre áll.Ez Hódmezővásárhely térsége helyileg.
-
TayRol
veterán
Sziasztok,
Anyukám 8 éves nokiája megadta magát, szereztem neki egy okostelefont, de abba már micro-sim kell.
Elment, hogy kicseréltesse a kártyáját (céges előfizu), kapott is egy másikat természetesen, de a telefonba belerakva azt írja ki, hogy a sim nincs regisztrálva. Személyesen be kell mennie valahova, hogy ez aktiválva legyen? Mert az, hogy várjon és magától regisztrálódik nem vált be.Köszi!
-
TiMoN
senior tag
válasz TayRol #43644 üzenetére
Mostanában a Telenornál minden macerás.
Fogyasztóvédelemnek meg van írva a levél összes ügyintéző nevével.
Akár tudom csatolni a hangfelvételeket is, de majd ha kérik.
Én is rögzítettem.Jelenleg is pörög egy hibajegy.
A jóváírást csak kövi hónapban akarják megadni egy
Nov. 4. óta tartó ügyben. Na de nehogy már a nyúl vigye a puskát.15 éve hűséges ügyfelük vagyok, elvárom hogy haladjanak a dolgok.
[ Szerkesztve ]
-TiMoN-
-
snooze
veterán
Mytv Telenor megy nektek?
GO Gunners!!!
-
FіkuszKukіsz
őstag
válasz snooze #43646 üzenetére
A mai nappal lejárt a tanúsítványa, ezért nem megy. Időben kellett volna gondoskodni az új tanúsítványról, akkor nem lett volna semmi gond.
Gratulálok ezúton is az üzemeltetőknek! Remélem a felelős elnyeri méltó büntetését. Nálunk ilyen hiba után, már hétfőn be se kellene jönnie.
[ Szerkesztve ]
Romanes eunt domus
-
snooze
veterán
válasz FіkuszKukіsz #43647 üzenetére
Telenornál ez sajnos nem igy müködik..😄 ahol még az ászf is nem azt irja,ami van..na az gáz..😊
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
palee69
senior tag
Sziasztok!
A Telenornál megtudják nekem mondani imei szám alapján,hogy a vásárolandó használt telefont fenyegeti-e a letiltás veszélye?