-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
TODI1111
addikt
válasz sfdrakex #87317 üzenetére
"Törvényileg kötve van meddig kell kifizetniük, 14 nap. Ami meg is lett volna normál esetben, DE itt ugye hibás készülék bevizsgálása is volt, ami nyújtja a folyamatot."
Itt megint hibás az elképzelésed, mert a folyamatot február 19-én el kellett volna indítaniuk. Mivel a bevizsgálás az ő kezdeményezésükre történt a bevizsgálási idő a 14 napba tartozik és nem hosszabbik.
-
TODI1111
addikt
válasz sfdrakex #87320 üzenetére
Ne érts félre nem haragszom rád (másra sem a szolgáltatón kivűl) mert ez a véleményed. Mint említettem lehet, én is.máshogy látnám ha nem az én pénzem lenne. A bevizsgálás is jogos csak a törvényes menetét nem tudják. Hivatalosan ennek úgy kellett volna lezajlania, hogy elindítja az elállás menetét (még nem fizet semmit). Az adott 14 nap alatt bevizsgáltatja a készüléket. Amennyiben a hiba nem a vásárló hibája akkor 14 napon belül fizet, (a szándék jelzésétől számítva) illetve ha a hiba bizonyíthatóan az ügyfél miatt keletkezett akkor megszünteti az elállási jog gyakorlását. A jogszabályokat nem én csinálom. Részemről itt lezártam. Jó hétvégét mindenkinek.
-
-
asdf_
veterán
válasz sfdrakex #87317 üzenetére
Egyébként ha jól tudom arra is van törvény, hogy cég mennyit fizethet maximum kp-ban, és mekkora összegtől utalással. Ami ütközhet azzal, hogy úgy kell visszaadni a pénzt, ahogy kapták.
Az valahol két misinél van, ha jól rémlik (és ezen felül két cég egymás között 1 hónapban max 1,5, de az itt nem releváns).
-
Somatom
veterán
válasz sfdrakex #87323 üzenetére
Ha van egy 14 napos kötelezettségük, amiben benne van a vizsgálódás, akkor azt bizony meg kell csinálniuk 14 napon belül, vagy a vizsgálattól függetlenül fizetni, mert különben nem tesznek eleget a kötelezettségüknek. Itt az a kérdés, hogy a vizsgálat halasztó hatályú-e a fizetési kötelezettségre.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
TODI1111
addikt
válasz sfdrakex #87324 üzenetére
Még egy szösszenet a Yettel saját előírásából (amit ezek szerint magukra nézve semmisnek tekintenek) aztán tényleg ráhagyom.
"A visszatérítés során a Yettel az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Előfizető elállási nyilatkozatában más fizetési módot jelölt meg; ...."
Ezzel a bolti alkalmazott is tisztában volt, mert már előkészítette az összeget csak nem engedték neki kifizetni.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz sfdrakex #87351 üzenetére
Másodiknál már úgy csináltam, akkor meg hibásan ment a rendszerbe és vártam hogy jöjjön, de semmi. Persze senki se telefonált, hogy leadtál egy rendelést amire kifizettél közel 300.000-et, de szar mert a rendszer szarul fogadta be és soha nem lesz belőle semmi. Persze mind ez karácsony előtt, mikor karácsonyi ajándék lett volna. A legjobb ötlete az volt a telefonos kishölgynek hogy kiküldeti egy üzletbe és mindent megtesz azért, hogy karácsony előtt megjöjjön. Persze csak kp-vel lehetett volna az üzletben fizetni, hiszen nincs ott bankkártya terminál…
Aztán megkérdeztem hogy hol van készleten a legközelebb. Nyilván a telefont nem
vették fel 1 órán keresztül s vissza se hívtak. Majd mikor kimentem azt mondta a csávó hogy nem adnak el ők kártyásan IPhone-t, csak előfizetéssel. Majd mikor a főnöke felvilágosította, hogy de akkor azt mondta, hogy jó de ebből nekik nincs semmi hasznuk egy kijelző védő fóliát azért tettesek rá. Mondtam neki, hogy tudtommal ti nem partner üzlet vagytok, milyen haszonról beszélsz akkor meg csak hebegett habogott, hogy a MM-ba is ugyan enni miért nem ott veszem meg? A végén eljutottam arra a szintre, hogy mindegy öreg csak csináld ne kérdezz. Köszi.
És ekkor még nyilván nem került vissza a pénz a kártyámra ami teljesen normális, hogy legyen 600000 Ft-ja az embernek, ha akar venni atelenornályettelnél egy 300000-es telefont. -
darvinya
titán
válasz sfdrakex #87386 üzenetére
Ezzel csak az a gond, még fel sem tudta használni a keretet, mivel ez még Telenor csomag, amit már nem mutat.
Amúgy második képernyőképen ott az aktív szolgáltatásként 200MB.
Amit MA indulás előtt 1220 Üsz-en aktíváltattam.
Azóta is F@szBuk működik.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
MODERÁTOR
-
Littoral
aktív tag
válasz sfdrakex #87442 üzenetére
Így inkább ne fejlesztenék a hálózatot.
Pont még egy hónapjuk van a kísérletezésre az én kontómra. Abban a kivételezett helyzetben vagyok, hogy három előfizetésünk is áprilisban jár le. Ha valóban fejlesztenek, látszódnia kell addig. Ha csak optimalizálnak, mi is optimalizálni fogunk. -
martonl
senior tag
válasz sfdrakex #87519 üzenetére
Nekem az az érzésem, hogy a kolléga a hozzászólásai alapján - hogy is írjam - a történet nem minden szálát fejtette ki számunkra.
Velem is előfordult, hogy nem hivatalos ROM-on egyetlen app egyetlen funkciója nem ment. Minden más meg igen. Mégsem az app fejlesztőit hibáztattam, szépen feltettem a megfelelő ROM-ot és máris rendbejött a dolog. -
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
TODI1111
addikt
válasz sfdrakex #87315 üzenetére
Egy kis további infó és be is fejeztem. (Mennyire hazug banda a Yettel) Újra fogyasztóvédelemhez, illetve békéltető testülethez kellett fordulni.
Az átutalás azóta sem érkezett meg. (pedig már icuka is átutalhatta volna ). Rögzitett panaszbejelentési vonalon szerda óta azt mondják, hogy átutalták a pénzt. Minden banknál azonnali átutalás van (15-én a feleségem átutalta a telefonszámlát, 16-án már le is könyvelték) Kértem, hogy e-mailben küldjenek egy átutalási bizonylat másolatot, ami igazolná, hogy ők tényleg utaltak és volna valami amire az érintett bankban is lehetne hivatkozni. Ez sem érkezett meg a mai napig sem (valószínűleg azért, mert még továbbra sem utaltak)"Szerintem ebben volt hiba részedről és részükről is."
Részemről annyi volt a hiba, hogy becsületesen közöltem a tényt miszerint a készülék szerintem hibás is. Viszont a törvényes eljárásnak ebben az esetben is így kellett volna lennie.
"Hivatalosan ennek úgy kellett volna lezajlania, hogy elindítja az elállás menetét (még nem fizet semmit). Az adott 14 nap alatt bevizsgáltatja a készüléket. Amennyiben a hiba nem a vásárló hibája akkor 14 napon belül fizet, (a szándék jelzésétől számítva) illetve ha a hiba bizonyíthatóan az ügyfél miatt keletkezett akkor megszünteti az elállási jog gyakorlását."
Február 19-óta kicsit több nap telt el mint 14.
Mindenkitől elnézést aki unja, de ez is a szolgáltató topikjához tartozó téma. -
repvez
addikt
válasz sfdrakex #87611 üzenetére
akkor nem értem, én Vezetékes nettel windows alól opera bongészóvel próbálkoztam a hivatalos weboldalon keresztül nézni az M4et, de közelében sem volt a FHD-n ak, még akkor sem amikor amugy kiirta , hogy 1080p, akkor is olyan homályos és pixeles volt a kép, hogy semmi jo nem volt benne.
DE van valmai lehetöség, megnézni, hogy miért nem megy ahogy kéne ? , hol van a hiba ? -
repvez
addikt
válasz sfdrakex #87618 üzenetére
egyedül lakom , és csak én használom a netet igaz, hogynem olyan szélvész gyors 50/25-ös, de azért ha más streaming szolgáltatás megy akkor ez miért nem.
A my telenort szoktam használni és az operát, mert azon van VPN és igy külföldröl is tudom nézni, az M4 oldala az letilt a külföldi IP vel. -
ggabor02
aktív tag
válasz sfdrakex #87642 üzenetére
Pont ezen a telefonon nincsen bekapcsolva a Bluetooth.
Most éppen egy Mi11Lite volt a mérés alanya, ugyanebben a telefonban a Telekomos kártya normálisan megy. Van egy Mi10T, volt Mi10TPro, előtte Mi8Pro, valamint több más telefonnal is mértem. iPhone is volt korábban. Páromnak Redmi Note 10 Pro van, tettünk abba is egy Telekom kártyát a másik slotba, mert nála is hulla lett fél éve a Telenor.
Nem kapcsoltam vissza a Wifit az előbbi mérés után, hívtak VOIP-on. Be kellett fejezni, mert nem hallottak rendesen. -
repvez
addikt
válasz sfdrakex #87865 üzenetére
Persze, ha monilrol szintén kulföldi nettel használom a hbo go-t akkor külföldrül is lejátszhatom vele a muszorokat, de webes böngészöben meg nem ugyan azzal az elöfizetéssel ? teljesen logikus.
ÉS ezekszerint neked még sose volt a YT-nál olyan, hogy ezt a videot azön országában nem enegedélyezett a lejátszása.
ÉS nincs más TV elöfizetésem , nem nézek TV-t csak az F1et de azt szeretném magyarul nézni ha lehet, de látom, hogy valakiknek nagyon fáj ez és inkább a problémákat sorolják mint a megoldásokat.
És igen a Yettel is hibás, mert nem is kellene , hogy engedje a regisztráciot külföldi IP-ről ha nem lehet utána nézni a musort, mert igy csak beszedné a pénzt szolgáltatás biztositása nélkül, hogy ha én elöfizetnék egy nagyobb csomagra. -
p2pp
őstag
válasz sfdrakex #87939 üzenetére
Na ilyen itt sosem lesz az már tuti.
Pedig a 3ca [kép] miatt kellett volna vmit produkálni.
5G 8km-re volt csak. Ott is csak 110 volt a le.
Pont ahol nagyon kellene ott nincs ilyen jó seb.
Otthon úgyis mindenki Wifin van.
Már ahol van optika vagy koax.
Ha van. Ha nincs akkor lenne 1 ilyen fejlesztés.
Ésszerűtlenül történik itt minden.
Ahol ténylegesen kellene használni ott xar minden errefelé legalábbis. Kevés az állomás is.
Emiatt kell majd a Vodához mennem, mert melóban már fel sem tudnak hívni. Hiába van freki 3ca is, ha használhatalan. Még böngészni sem tudok.
A Vodának ott van szembe a bázis, de csak neki!
(Ja nincs kartell. Nincs ám!)
Milyen érdekes. De 5G még csak azon nincsen.
Mindenhol máshol van nekik.
Persze nem a 3,5GHz verzió.
Hanrm csak az általam 4,5G-nek vagy Light 5G-nek hívott vmi. Na itt tartunk.
A HD csomaggal pont kitörölhetem..azt.
Hiába korlátlan, ha használhatatlan.
Nem a telóm a bűnös. Balcsi 700/50 volt.
Az tud minden frekit is szerencsére.Iphone 14 Pro 17.4.1 Huawei Watch GT3 Giga B450 Amd 5600G 2x8 3000 Vengeance 3x1T M.2 Nvme
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz sfdrakex #87960 üzenetére
van mikrós, drágán. meg nemrég írtam elvileg bejön a telekom sz@rja is ide, akkor átmennek rá sokan, és jó lesz a netem. nem akarok megválni a Yettel nettől mert alapjában jól működik ha nincs leterhetve, korlátlan, meg a TV is tőlük van, és szabadon horodozható ha szükséges, megvan pár éve már. telekomban nem bízok sok a panasz rá, nincs net meg tv adás stb. nem hordozható, problémás a hozzá állásuk ha hiba van, stb.
Úgyhogy várok-várok...[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz sfdrakex #87985 üzenetére
Az N78 5G úgy mint a wifi is TDD és nem FDD mint a többi mobilfreki. Ezért is lehet nagyobb kilengés.
FDD esetében a le és feltöltés külön van választva 2 egyforma frekvencia blokkra.
TDD esetében 1 blokk van azon megy a le és feltöltés egyszerre időalapú elosztással.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i5-8365U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest