-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #22750 üzenetére
lehet, hogy megy áram oda állandóan akkor is, ha nem üzemel és mivel nem jó a gyertya, zárlatos vagy mittudomén, akkor hibajelet küld a computernek?
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #22752 üzenetére
---Giigz ez a szerelö se tudta megcsinálni?
nem lehet, hogy neked valami special edition-öd van gyárilag emelt alapjárattal?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #22768 üzenetére
Igen, en is ezen gondolkodtam reggel, hogy ezeket megcsinálom. Attisztogatok minden elektromos csatit. Hihetetlen, hogy par vezeték mikre képes.
Kódok megvannak, szerintem nemsoka neki is látok.Jah, aki megvette a Megane-t hívott, hogy a tankolasi lámpa égve maradt, a mutató is felénél fentebb van, megis ég, valamint nem meri a megtehető km-eket? Szinten akksi reset?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #22776 üzenetére
Egyelore csak átmenetileg alkalmazom, amig nem koccanok a szerelovel.
FerNandor:
Az EGR elsősorban környezetvédelem miatt van es gyakorlatilag a kipufogogaz egy részét visszavezeti a motorba. Na ha most ezt a forró levegőt kihagyjuk a buliból es csak a normál hideg levegőt szívja, annak inkabb örül a motor szvsz. Amugy Lagunaclubon javasoltak es a dizlisek 80%-a kilőtte az EGR-t. A fogyasztás is jelentősen javult náluk. Meglátjuk...nagyon sok dizeles ledugozza márkától függetlenül. Átmenetileg a hiba meghatározása ig mindenkepp tesztelem, aztan ki lesz takarítva es meglátjuk.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #22781 üzenetére
Na közben megint okosodtam, 2005 előtti 1.9 dCi-t nem kell lefalazni, elég megfordítani és úgy visszarakni, így a szelep ugyanúgy működni fog, csak éppen nem lesz mit szívnia. A többiek már évek óta így használják, gond nélkül.
De ahogy látom erről erősen megoszlanak a vélemények, olyan ez, mint a benzin vs diesel.
Meglátjuk, most mentem vele úgy 20-30 km-t vegyes tempóban, jól gurult, nem dobott hibát. Letisztogattam a csatikat is wd40-el, a fűtéspanel kapcsolója kontaktos volt, hol ment, hol nem, a wd40 azt is rendberakta.
Tényleg mindenre jó, legközelebb másnaposság ellen próbálom ki.[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #22786 üzenetére
megnéztem kovácsnál, az enyémhez 39ezer a legolcsóbb.
de mondom, szerintem böven karban lehet tartani, meg is lehet tisztítani mondjuk 50ezer km-enként.
nem értem, miért okoz ez gondot sokaknak. ..igen, meg asszem hideg motornál is alapból vezérli a computer, hogy több nem elégetett cucc menjen vissza.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz rob210 #22786 üzenetére
Az EGR-el soha nem lesz gond ha elejétől fogva megkapja az autó azt a gondoskodást amit igényel az más kérdés hogy a diesel gépekre jobban kell figyelni ha azt szeretné az ember hogy hálásan tegye a dolgát.
Giigz: kérd meg a szerelődet hogy kapja le a hf-et és nézze meg mert szerintem ott lesz a bibi de csak egy tipp plusz egy hf tömítés csere úgy se árt no meg akkor már a vezérlést is meg csináljátok egyben mert gondolom az még most is a regi
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #22856 üzenetére
én automatáról beszéltem amúgy. a lupoban a tiptronic vagy mi, el szokott hangolódni egy idö után és újra kell hangolni.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
giigz
veterán
válasz rob210 #22862 üzenetére
A csere jó ötlet, ha ezt előre tudom, akkor nyilván másik autót veszek, de akkor még ezekhez a dolgokhoz nem értettem, beültem, kényelmes volt, hát vegyük meg
Most már annyi pénz van benne, hogy nem lenne értelme bukni rajta, akkor inkább fogyasszon 0,5-1 literrel többet.
Ha 2-3 héten belül nincs meg a hiba, akkor utána elviszem itt a debreceni Renault "mágushoz".
-
giigz
veterán
válasz rob210 #22864 üzenetére
2 hónapra előre van nála csak időpont elvileg, de igazából azért nem erőltettem idáig azt a szerelőt, mert nekem az egész bűzlik. Egyrészt az a csávó nem bírja megadni a számát vagy nevét, csak rajta keresztül lehet, de akkor meg csak szeptemberre van időpont, de akkor sem biztos, meg így meg úgy, és ha bejelentkezek, akkor azt az időpontot már nem lehet lemondani, mert akkor összedől a világ, stb. stb.
Szóval mondtam neki, hogy akkor nem kell az időpont, ha ennyire félti tőlem azt a szerelőt, akkor elesik a pénztől, ő baja.
Etanolt megkérdeztem 3 szerelőtől is, mindenki lebeszélt róla, aztán én is letettem róla. Esetleg valamivel nem lehetne helyettesíteni egy ilyen etanolos kezelést? Spuri, vagy valami tisztító adalék a benzinbe?
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #22864 üzenetére
Neked van a hangcuccodban hangváltó? Ugye a Kicx STC-5.2-höz van, ahogy itt a videón is mutatják egy ilyen szettet kap az ember.
Na most a kérdéseim:
hangváltó az a fejegység és a hangszóró közé kerül ugye? A magas hangszórókat is rá kell kötni vagy csak a közepeket?
Kábeleket a fejegységtől kezdve ki kellene cserélni, vagy mehet a gyári kábelekre a forrasztás az új hangszórókkal??
-
tresh
addikt
válasz rob210 #22867 üzenetére
Pontosan Bár ha hangrendszerről van szó és számít a minőségi hangzás (nem a hangerő) akkor egy komponens szett előre hangváltóval + egy erősítő ami csak a szettet hajtja majd egy mono erősítő +sub felállás a nyerő részemről..persze ez se ér semmit ha a nincs jól beállítva és a legfontosabb dolog a forrás azaz a fejegység sajnos mint minden másra itt is igaz a minőségnek ára van
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #22870 üzenetére
Piot rendeltem meg mert van tipikusan Renaulthoz tweeter atalakizo szal csak berakom es kesz mig kicxnel faragni kellett volna. Azert nem hinnem h olyan szar a Pio, eleg nagy nev a piacon es tipikusan Renaultba szoktak dobni oket.Legalabbis az ujabbakba biztos. Ebben az arkategoriaban clarion lett volna meg mac audio, na en ezekben nem bizom. Kicx meg 6 ropival lett volna tobb, inkabb beletankolom az autoba. Naponta osszesen 10 percet utazok autoban arra felealegesnek tartottam volna hangvaltoval meg miegyebbel szenvedni, furni faragni. Mondom nekem a gyari is boven megfelelt azutan a Pio is megvaltas lesz. Amugy sem er mar az autom annyit h megerje invesztalni ilyenekbe...
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #22882 üzenetére
De úgy tudom hogy a koax-ok nem szólnak olyan szépen mint a komponens szettek. Legalábbis munkatársam is mondja, hogy ICQ-502-esén a mély nem szól olyan szépen.
A magas hangszórók vezetékeit jó lenne megtalálni Arra gondoltam, kiveszem a fejegységet és kapásból a fejegység utáni kábelekre raknám a hangváltót.
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #22887 üzenetére
Jólvan uram, én csak azt írtam le amit nekem is mondtak Én full kuka vagyok ebben a témában sajnos. Hobbi elektronikához sem értek, anno villtanból se tudom hogy mentem át fősulin
Akkor nézegessek koaxot és csókolom? Ne bonyolítsam itt a dolgokat komponenssel? (Ami amúgy is drágább) Igazából a csipogók ugye fent vannak a műszerfalnál, koaxnál meg lent lenne a középpel a magas is, ezt hangzásban és térhatásban nem lenne rosszabb?
-
Laraxior
titán
válasz rob210 #22891 üzenetére
Erről nem fog kérni semmit a biztos úr, mert a hátsó ablakokkal azt csinál amit akar. Az elsőről kérne.... Meg a szélvédőn ha lenne felül egy csík akkor lehet hogy a napellenzőt lehajtatná.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
giigz
veterán
válasz rob210 #22896 üzenetére
A rendelet ezt mondja, a gyakorlat meg mást. A rendőr telibe sz*rja a B oszlop utáni fóliát, rengeteg ismerősömnek van bizonylat nélkül, és senkit sem büntettek meg. A-B közötti fóliáért viszont már igen, de a B utáni tényleg senkit nem érdekel, ha van bizonylat, ha nincs.
-
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz rob210 #22940 üzenetére
Jaja csak lefordítottam neki még érthetőbben
Na urak akinek van arckönyve vegyen már fel létszíves hogy tudjak egy gyors közvélemény kutatást végezni kinek mikor hogy jó a történet..[link] és akkor legalább tisztába leszek hogy összehozható e vagy sem a dolog max kiugrok rob-bal kettesbe dumálni
-
tresh
addikt
válasz rob210 #22950 üzenetére
Ezt a márkát és típust pont azért választottam mert rengeteget beszélgettem nálam kicsit jobban hozzáértő kollégákkal akik best buy kategóriába sorolták ezt a típust és szerencsére volt alkalmam meghallgatni hogy szól ha igényesen van megépítve a körítés..és persze itt sem a hangerő volt ami érdekelt hanem az a tisztaság ami jött belőle(jó persze ez is millió dologtól függ)..szóval nem tudom a röncibe hogy fog muzsikálni, de azt tudom hogy az ajtó kárpitokkal valamit kezdenem kell elől. Illetve a sony xplod fejegységem is cserélődni fog (alpine-ra ) plusz kap egy audio system mély ládát hátra a pio erősítő marad és kap előre is valami kis erőlködőt.Így lesz magas közép mély és a szám meg majd fülig ér Már össze is dobtam a jó kis klasszikus/jazz stb zene válogatásom hogy szépen be tudjam lőni majd a cuccot.
giigz: hát az biztos hogy ha egyszer eladom akkor valaki nagyon jól fog járni vele. De a hangcucc az vándorol velem tovább mert az senki nem fizeti meg
vallas: még mindig nem tudni mi a ludas ?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #22955 üzenetére
Igen az ajtókárpittal nekem is ez a terv. Fejegység terén alpine-ból én is a régebbi csúcs modellre gondoltam de majd elválik én anno nagyon megszerettem csak el kellett adnom mert másra kellet a pénz. Illetve a régi JVC-ket is nagyon szerettem a mostaniakkal szembe van kétségem ami a minőséget és a beltartalmat illeti (jó nem a 80 ezres kategóriára gondolok ) kenwood-ot nem is nézegettem anno amikor fateromék hifi-ztek akkor tudom hogy a blaupunkt mellet az egyik legmenőbb cucc volt
Ck.: dobj egy két imát barátom Turbó tuti kuka.. angliába mondjuk szerencséd van mert bagóért vannak alkatrészek..de én nem jósolok sok jót.. (teszem hozzá szerintem az első gazdija a lelkét is kitaposta mert soha nem halottam ilyet a dci motorokról hogy idáig fajult volna a dolog) . Amikor meg vetted akkor átnézeted a gépet? Esetleg egy dieseles hozzá értő kolléga/haver/barát/szerelő látta? Mert lehet neked nem tűnt fel hogy alapból betegeskedett a turbó és a motor is Sajnálom nagyon mert amúgy tényleg remek autó a Laguna csak kell hozzá egy remek gazdi is
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #22966 üzenetére
Pontosan tegnapelőtthöz egy hónapja, kereskedésből. Amúgy egy szerelő ismerős nézte át, asszem először és utoljára "segített" nekem kocsit venni.
A kinti használtautó jótállást nem tudom hogy van, de feltétlen utánanézek, hiszen rám nézve ez volna a legolcsóbb megoldás.
Viszont másfél perc maxon járatásnál sanszos, hogy a motornak is kakukk, nem?Turbós benzinest se mernél bevállalni?
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #22970 üzenetére
pont nem rég olvastam valahol, hogy ha kereskedésböl vesz az ember autót, akkor olyat szoktak csinálni, hogy a kereskedö nem veszi a saját nevére, hanem az elözö tulaj szerepel az adás-vételi lapon. Ilyenkor a kereskedés "nem is látszik" éppen ezért nem lehet utána hozzájuk fordulni a garancia miatt, mert olyan, mintha 2 magánember között zajlott volna le a vásár, magánszemélyként meg nincs garancia.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #22978 üzenetére
ez így érthetö, részben.
és akkor a magánszemélyre is van valami jogszabály vagy akármi?
mert én, ha eladok mondjuk egy autót, akkor nem értem, hogy miért kéne garanciát vállalnom és, ha mondjuk elszakad a motortartó bak vagy tönkremegy a motor 3 hónap múlva minden elöjel nélkül, akkor nem értem, hogy engem miért lehetne garanciálisan felelösségre vonni..
mondjuk azt sem értem, amit mondtál, hogy mentél vissza a kereskedöhöz a hibalistával. pl milyen hibák voltak?
hogyan van ez? nem igazán értem."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz rob210 #22995 üzenetére
Na akkor urak egyszerűsítek
Ehhez mit szólnátok ?
Sziasztok!
Gárdonyban lesz idén a Francia autók klubja találkozó.
Arra gondoltunk meg jelenhetnénk mi is.Agusztus 24-25.-e de a 25. nap a lényeges ekkor lesznek programok...
Itt lehet elolvasni a pontos leírást:
http://www.franciaautoklub.hu/esemenyek/francia-orak-2013/
és itt lehet regisztrálni:
https://www.facebook.com/events/526627764057429/533309406722598/?notif_t=plan_mall_activity
meg itt ez a legfontosabb:
http://www.franciaautoklub.hu/esemenyek/francia-orak-2013/regisztracios-urlap/
A régi pözsós ismerőseim is jönnek ha minden igaz pancsolásra is lesz alkalom esetleg ha valaki gyerköcöt is hozna stb
Jelenleg több mint 100 résztvevő lesz már Rönosok is lesznek szép számmal
Ehhez mit szólnátok ?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #22998 üzenetére
Ja az nem téma űrlapot kitöltjük és én beszélek a szervezővel nem lesz akadály az fb az csak azért kell nekik mert tudnak kalkulálni hogy mennyien leszünk. Csak előtte akkor írjuk össze ki jönne..+aki meg pestről jön mehetnénk együtt is
Eddig akkor :
1.Rob
2.Tresh
3.
4.
5.
6.
...
100. -
tresh
addikt
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #23008 üzenetére
Nagyon sarkitva a dolgot, a szerelo berakja az uj turbot, kap a kocsi uj olajat, szuroket, beindul a motor, érzetre minden oké, akkor túlélte? Vagy később meg érhet meglepetés?
Ki lehet ezt egyáltalán zárni vhogy mielőtt berendelem az uj turbot? Mert ha a motor is kuka, akkor nem ölöm mar bele a penzt.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #23013 üzenetére
közel volt a megfejtés de tessék ezt is jobban megnézni
Ez gyári nózi +2 öt tessék az r15höz adni és egy ts szócskát Amúgy amit linkeltem képen azon pont a popója látszik citrom sárga
Zöld =R15
Narancs =R17
Sárga= R17 TS "kábrió" <<ő van a képenBocs ts csak elírtam
giigz: benned valahogy bíztam hogy neked ez nem lesz feladat
egy TC-s cikk a gépről ha valakit érdekelne [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gyúrósok ide!
- BestBuy ruhás topik
- PlayStation 5
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- DIGI kábel TV
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen