-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz GrooveHero #53271 üzenetére
Jah, egyszerű a képlet:
Olajból a gyárit ELF 5-40 (5-30) SXR,, minden másból (szűrők) a legjobbat, mert ezek az autók meghálálják, mint az ilyen utánagyártott olcsó szarok, amit kerülni kell.
--------------
Más:
Amiről már írtam... Kíváncsi vagyok mennyibe fog fájni... A nyílak direkt a szenzortól indulnak, de minek bele, ha csesznek rá! cöhh[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz GrooveHero #53291 üzenetére
Ahogy, Rob is írta felettem olyat kell megvenni, ami már bizonyítottan régóta minőséget gyárt. Tehát, nem azt írtam, hogy a legdrágábbat, hanem a legjobbat.
Az egyik legjobb az, amit a gyárban pakolnak bele, bár nem írtad, hogy milyen motor van az autóban, de, pl egy 2.0dci-hez eredeti Renault készletet a legjobb áron itt tudod megrendelni, moto-dynamic.com. És ebben minden benne van, amit ilyenkor cserélni kell.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Sorry, most látom, hogy írtad, hogy 2.0dci.
-------------------Egyébként többször is voltam már Londonban, de az állam padlón, mikor látom és tapasztalom az utak minőségét még a leg eldugottabb helyeken is.. A[ OFF]
k anyátok redvás csaló bandaa minimum, és hasonló 'szavak", amik ilyenkor járkálnak a fejemben a magyarországi utakra és akik ezért felelősek.A te képeden is látszik, hogy az a betonozás felső kategória, ami itt csak álom marad...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nem tudom volt-e már, de egy frankó online adatbázis. Akár rögtön kosárba is rakhatod az alkatrészt, egy esetleges rossz alkatrész vásárlása, kb egyenlő a nullával.
Kiválasztod a típust, majd az alvázszám kódját és ami kell cikkszám szerint ott van. A az utolsó kis bisz-basz csavarig képek, rajzok mind-mind a dialogys-ból vannak. Egyébként minden autómárka ott van, nem csak renault.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz LamerGyuri #53393 üzenetére
Milyen típus?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz LamerGyuri #53398 üzenetére
Az nem lehet, hogy a CLIO II, pl (csak hasraütésszerűen írok egy kódot) SB0R szinte ugyanaz és ezért nincs ott a THALIA? Tehát csak annyi eltérés van, hogy thalia lépcsős hátú...
Csak azért kérdezem/írom, mert most néztem és a dialogys programban sincs bent a szerkezet THALIA név alatt.Mert kovácséknál is egyben szerepel a két típus.
SZERK:
De itt van az LB0P is.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #53407 üzenetére
Nyilván amire ott szükség van az az alkatrész gyári kódszáma, aztán gugli keresőbe bemásol és lehet kutakodni a legjobb (helyettesítők) áráért.
Lengyeleknél, én a kettöstömegűt, teljes kuplungszettel ideszállítva eredeti Renault alkatrészben, mindössze 193000.- Aki ismeri, tudja, hogy Laguna III-ba ez már szinte "filléres" árnak számít.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #53407 üzenetére
Sőt, az előbb belobotlottam egy ruszki (ukrajnai) autós alkatrész boltba, ahol 25 ezer valamennyi rubel, átszámolva a gyári Renault kettöstömegű 115 ezer forint.
Komolyan, milyen elbaxott országban élünk. A lengyel oldalon 143 ezer volt. A kuplungszett meg másik 40 ezer körül.Itthon az a szar majd 300 rongy 6 ezer híján. Mármint ez a
123005633R] gyári alkatrész, ha egyáltalán lehet kapni. Mert LUK meg SACHS amiket inkább árulgatnak pl Kovácsék is....aranyárban természetesen.Szóval 115 ezer, egyszerűen vicc ezért a gyári Renault alkatrészért. Oké, egyelőre nincs szükségem rá, de valószínűleg megfogom rendelni a szettet, ha oda kerül majd a egyszer, hogy csere érett lesz, akkor csak cserélni kelljen.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz PowerBuldog #53413 üzenetére
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz PowerBuldog #53438 üzenetére
Őket próbáltad már?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Itt is megkérdezem, mert már kiidegel. , szóval:
A piros nyíllal jelölt díszlécnek mi a trükkje, hogy jön le?
Ugye a zöld nyilas felsőrészét lepattintottam (fekete fényes ajtóbehúzó), ott három torx kicsavar (felül 1 nagyobb, ez a kárpitot is tartja, lentebb két kisebb, a csavarok helyét nagyjából mutatják a nyilak), de még az sem mozdult meg
Próbáltam feszegetni, de féltem már, hogy elpattan/törik.[ Szerkesztve ]
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz kisgyerek85 #53474 üzenetére
1 nap max.
Ott valószínűleg tényleg gond lehet akkor, de miért nem hívod fel?
Nagyon segítőkészek. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #53480 üzenetére
Színes ledes hangulatfény, az én véleményem szerint egy totális baromság, vagy inkább kinőttem már abból a "korból".
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz kisgyerek85 #53479 üzenetére
Nekem megvan a telefonszáma a srácnak...
Ha gondold, hívd fel, de itt valami nagyon elszállhatott náluk.(30) 937 6826
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ezen a török oldalon érdemes "elszörnyülködni" az árakon!
Komolyan, a magyar elbaszott árakhoz képest, fillérekért árulják az eredeti Renault alkatrészeket.
75ft-tal szorozd a kiírt árakat.
Néhány példa, Renault Laguna III kettöstömegű lendkerék.
75000.-
Ajtóhatároló- kb 3000!
Fékbetét szett eredeti tárcsákkal, csapágyakkal első hátsó 70 ezer körül.
Sajnos nem szállítanak ki, csak országon belül, beszéltem velük tegnap.De baloldalt ott az összes Renault típus.
Egyszerűen nonszensz ez az ország (mármint a magyar)...
Itt meg a zselés motortartó kb 10000.- ft.
Szintén csak országon belül szállítanak a Románok. Egyébként átlagban 30 ezer körül van az ára...[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Az Olajraktárral mi franc történt?
Ezek azóta ki sem nyitottak? Az árukeresőről is lekerültek. De semmi más infót nem olvasni. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #53602 üzenetére
Huh, nem jó infó.
Ez mennyire lehet naprakész?
Mindentől függetlenül. Én telefonon beszéltem velük többször is, és valami brutál segítőkész volt mindig a faszi. Amit megígért, másnapra itt volt. Ha nem volt valami raktáron, felhívtak. Szóval, én csak jót tudok róluk mondani. Tényleg nem értem, hogy mi történhetett...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz molnarpeter #53604 üzenetére
Omg...vak vagyok. Sorry.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Megrendeltem ezt a zselés bakot, meg az alsó bakot is.
Remélem, hogy csere után nagymértékben javul majd (ahogy a laguna3 magyar és több német, francia fórumon is állítják) az alapjárati vibráció. Érdekes, aki beül hozzám azt mondja ez szinte semmi, hát engem meg idegesít néha de nagyon.Az én motoromban (gondolom még) gyárilag a 112100004R kódszámú került, mint ami a képen is látható. Viszont erre a kódra már a linken látható 112105736R kódszámú és egy az egyben ugyanazt az alkatrészt dobja ki szinte minden oldalon emiatt elcseszni sem lehet a rendelést, mert az összes 2.0dCi laguna III-ba ez való és talán hihetetlen, de ebben az országban nem rendelhető.
Biztosan betudják szerezni, nem is erről van szó, csak olyan nincs, hogy én fellépek egy webshopra kiválasztom és kihozzák. Talán kissé nevetséges is, de az még jobban, hogy a renault kb 65-70 ezret mondott rá első körben és kb két hét szállítási időt! Röhej! Gondolom, másik 40 ezerért beszerelik, ami kb nem kapkodva is fél órán belüli művelet, csak a motort kell megemelni hozzá, míg cserélik.A Lengyelek most 60 eurórért árulják ezt az eredeti alkatrészt, kiszállítással együtt 77 valamennyi, így lett ez mai árfolyamon 25.300.- ft.
112105736R
http://frauto.pl/poduszka-silnika-renault-laguna-iii-2-0dci-112105736r,id13032.html
Fent választható a pénznem.Az autodoc-tól meg megrendeltem az alsót is, aminek a száma: 546190005R, szintén ennél az alkatésznél is az összes 2.0dCi-be ez való. Szerencsére, a Reanult nem tökörészett különböző és típusú alkatrészekkel. [link] A bárdi és a láng erre az alkatrészre átlagban 30 ezret ír. Kovácsnál, 12 ezer körül is van...
Nem normálisak. Ez is röhej kategória. Ennek a cseréjéhez is, addig tehermentesíteni kell a motort.Bocs, ha ezt a lagunások már tudták, de talán, aki még nem, annak jól jött/ jön ez a kis segítség.
Azt írják, hogy csere/cserék után az autó, mint a benzines járású, hát ezt nem nagyon hiszem el, de ha tényleg így van, vagy valóban sokat javul, nekem bőven megérte/megéri kicserél(tet)ni.[ Szerkesztve ]
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #53679 üzenetére
Ok, kösz. Jó tudni, hogy ilyen is van. Most egyelőre mindegy, PP-on kicsöngettem már mindent.
Talán a többi apróbb "szarságokat" majd ledumálom velük, de abban biztos vagyok, hogy a a zseléssel ők nem tudnak mit kezdeni. Az nem egy egyszerű gumi+fémből áll, amit hipp-hopp legyártok.De lehet azt is megtudják csinálni
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #53679 üzenetére
Nem tudom egyébként, hogy a Laguna mennyivel volt/vagy helyesebben mikor elkészült manapság "rosszabb", ha lehet ezt a kifejezést használni egy szintén diesel talisman mellett komfortra? Jelen esetben ez a kicseszett vibráció. Szerintem a két autó között ebben az esetben nem lehet ég és föld különbség, mert a talisman-ban alapjáraton egy szösznyi, annyi remegés sincs, nyilván azért, mert új benne még szinte minden.
nem ültem még másik laguna hármasban, de szerintem ebben az autóban is ugyanolyan komfort lehet, ha minden alkatrésze frankó, mint a "taliban".Na, jó nem forszírozom tovább, madj megírom, ha ki lettek cserélve. Mint írtam, másnak (utasnak) ez szinte fel sem tűnik, vagy hülyeség szinte az egész.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #53683 üzenetére
Én, meg úgy gondolom, ha az autó "sima járású", akkor nincsenek ezek a kicseszett cicergések sem, persze a "csodálatos minőségű" magyar elbaxott utakon tökmindegy, mert előbb, vagy utóbb minden szarrá megy, amiatt aztán zörögni, ciceregni fog, ami csak tud, amit gyárban kellett volna jobban megcsinálni.
Te szét kapnál egy műszarfalat?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz forceberg #53708 üzenetére
Az a baj, hogy hologrammos matricát hamisítani/gyártani sem olyan egetrengető dolog manapság.
Olajraktár.hu még mindig nem megy, lehet kellene csinálnom egy összes autón lévő (új) olajcserét, hogy nyugodtan aludjak?
A fax ki van, de komolyan ezzel a korrupt genya országgal. Ember, ember farkasa, ahogy nem olyan régen megjegyezték, mindenki átver röhögve bárkit. Főleg itthon. De, mint írtam az olajraktárból rendelt olajok mind matricásak voltak, de hogy a hologram mennyire volt valódi, meg ilyenek, azt a franc sem nézte. Bevágtam az autókat a szerelőhöz és kicseréltettem rajta mindent, ami persze nem csak olajcseréből állt.Egyébként árukeresőn ott tanyáznak még és főleg pozitív értelemben. Illetve csak abban.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz speedydb23 #53728 üzenetére
Gyakorlatilag is így működik.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egy kérdés...
Laguna3, 66 literes tank.
A képen látható, hogy a piros nyíl mutatja, hogy az első vonalon volt a mutató, mikor beálltam tankolni. Tankoltam 5000 ezerért, 392ft/liter áron. az 12.7 liter, és a zöld nyíl mutatja, hogy pont a kettő között mutat tankolás után, de megmondom őszintén, nekem ez kevésnek tűnik, Kb inkább a fél előtt egy kicsivel vártam, de lehet, hogy így jó... szerintetek?
Csak azért kérdezem, mert ha átbaxtak, akkor tudom, hogy legközelebb ezt az omw-t kukázom...
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #53794 üzenetére
Jah, még annyit, hogy én 90%-ban mindig tele nyomom, nagyon sokat megyek és rúgom is rendesen neki.
Tegnap úgy alakult, hogy a pénztárcám az öcsémnél maradt, aztán beugrottam tankolni, hogy ma reggel ne kelljen ezzel már xarakodni és amikor megnyomtam a pisztolyt, akkor tapogatózok, hol a tárca, hát sehol... leállítom a tankolást, felhívom, akkor derült ki, hogy ott maradt nála. A boxban volt egy 5 ezres szerencsére, így lett belőle az, ami. De utána számolva valószínűleg tényleg jó helyen áll(hat) a mutató...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz AttyVin #53798 üzenetére
Egyáltalán nem éreztem veszélyesnek, főleg, mert ez egy hosszú egyenes az M60-as pályán, ahol már az is csúcsforgalomnak számít, ha 50km alatt 5-10 autóval találkozok. Jelen esetben egyedül voltam, de ettől függetlenül azért rutin is akad a tarsolyban. 88 óta levezettem több, mint 1,5 millió km-t, egyetlen karcolás nélkül és azóta is évente 100-120 ezerrel növekszik ez a szám.
Persze, elképzelhető egy hirtelen defekt, vagy berepül egy sas (volt rá példa) és neki baszodótt az a oszlopnak, nagyon sajnáltam, mert állatvédő (is) vagyok, de 150-nél nem rántok kormányt, bármi/bárki öngyilok jelölt miatt.A németeknél az más tészta, ott nem fényképeznék, mert egyrészt tele van a pálya, másrészt ritkán megyek 220 alá.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #53810 üzenetére
Igen, elhiszem, de az enyém az ATC-nél kapott chiptuning-ot és optimalizálást. ami majd négy óra volt és 170 ezer valamennyi.
Így lett 222LE és 467nm, na meg persze alig eszik valamit, épp ma írtam laguna3 fórumba, hogy engem nem érdekel a fogyasztás, de ha már szóba jött, akkor így alakul...idézet:
Javaslom, pár tulaj csináltasson optimalizálást, mert nagyon megéri. Nekem 6.5 körüli fogyasztást kb 160 körül ír. 130-nál 4-4.4, 90-nél 2.5-3, de rátankolva még kevesebbre jön ki.
De engem ez a része nem is érdekel, nem emiatt csináltattam tuningot rajta, de a fogyasztás is optimalizálva lett, nem is akárhogyan, én rúgom neki, ahol csak lehet, élvezem az autót.--------------
(#53811) Mágus2
2009/1
Ő lenne az:
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #53813 üzenetére
KT0K gyárilag részecskeszűrő nélküli. Az elején a matrica is írja, illetve nem jelzi a FAP-ot.
A dialogys is egyből egy sima csövet dob az elejére. Erről ennyit.
Megnézheted, várlak szívesen egy túrára, aztán, ha nem így van fizetek egy láda pezsgőt, de ez oda vissza érvényes. Most komolyan úgy érzem magam, mint a dedóban, ha ismernél fel sem merülne benned bármi kétség affelől, amit írtam. Az autó 90-es tempónál, teljesen egyenes utón, ami ritkán van, mert van amikor még szemmel sem érzékelsz egy emelkedőt, vagy lejtőt 2.5-3 liter között mutat, ami ritkán van, mert mint írtam én rúgom neki.szerk:
Volt többek között egy 76-os lincolnom is 92 körül,egy town car continental 7600 v8, városban télen 45-50 litert evett.
Nyáron elég volt neki a 35 is. 90-nél 22-is elértem vele, ami szerintem csúcs---------------
(#53814) speedydb23
Látom, te legalább érted mit jelent, ha valamit frankón optimalizálnak hozzáértők.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Tehát az én autómra csak egy ilyen "sima cső' való, semmi részecskexarság...
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #53818 üzenetére
szerk: ez egy kipuffcső, közvetlenül a turbó után kell keresni a dpf-et, utána minden csak cső....
Láttad már a laguna3 alját hol helyezkedik el a dpf? Ezek szerint nem, mert nem írnál ekkora baromságot. A turbó után nálam egy flexibilis cső van és ennyi.Mint írtam is, az autó elején lévő gyári matricán sem szerepel a dpf. Nincs benne gyárilag.
Ugyanez BT01-nél, tehát szintén 2.0dciA többire meg már reagáltam, de utoljára, engem nem érdekel a fogyasztás, viszont az is biztos, hogy általában mindig úgy álltam be tankolni, mint amennyit a fedcomp mutatott, hogy mennyi van vissza, de inkább kevesebb ment bele, de...
Ezt nem 90km/h sebességhez mértem, mert 150 körül szoktam menni pályán is, oda pedig 6-6.5 körül ír és az teljesen reális volt eddig is. De a tkm aki bizonygat bármit is, fentebb írtam várlak tesztre szívesen. ;-)
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #53823 üzenetére
Mycso-nak "sima" (nem tuning optimalizált) gyári 150 LE autója van, gyárilag ezek az autók 90 körül 5 litert esznek...
Természetesen nem gyorsításról volt szó eddig sem.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #53825 üzenetére
Az utolsó mondatot helyesbíteném "ide", de inkább "kiszállok" :-))). Basszus, ha az értetlenség fájna, most az intenzíven ordítoznál kábszerért.
További szép estét. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz diablo1984 #53832 üzenetére
A fórumtárs nem húzta fel magát, csak, mint írta is, csak kiszállt. Ezt nem is olvastam azóta, de pár szóban még reagálnék rá....
Tehát, egyáltalán nem folytatni akarom, de minek erősködjek egy olyasvalamivel, amit egyrészt nem hiszel el, de felajánlottam, hogy bármikor várlak tesztre, és ha többet kell tankolnom, akkor egy láda Dom Perignon p1 a jutalmad, ha nyerek, ugyanezt várom vissza. És, mint írtam is, én soha nem a 90-hez mértem, mert rúgom neki, inkább 130-160 közötti átlagfogyasztásra, amit pontosan írt a fedcomp, ezért a 90-es sebességhez írt 3-4 litert sem kérdőjeleztem meg a számára, holott tényleg nem érdekel. Az ajánlatom áll, ha nyersz, sokat szakítasz, hacsak félárban tovább adod még akkor is, de addig ne írd ide a "te szerinted frankót", hogy az biztos nem úgy van. Én, anno nyertem ezt a láda DP-t, szükségem nincs rá, mert nem iszom alkoholt.De te csak értetlenkedsz tovább, Mágus (közösségépítő???)-vel egyetemben, a kicseszett részecskeszűrővel is, holott bizonyíthatóan ebben gyárilag nincs. 2008/8-as kiadású KT0K motorba nem raktak, bár 2009/1 került forgalomba.
Erről tanúskodik, ha felnyitom a motorháztető elején lévő matrica, amin nincs ott a DFP (láttál már ilyet?) erről tanúskodik, amit be is raktam linket, hogy a dialosys-nál is csak egy sima cső van, de legfőképpen az autó alja, ahol GYÁRILAG nincs részecskeszűrő. Persze, Mágus kolléga azért forszírozza tovább, de a végén kimenti magát egy tévedni emberi dolog szöveggel.
Most sem húztam fel magam, csak leírtam, hogy nem éppen úgy van, ahogy az te elképzelted.
Szép napot!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Két napja hazafelé menet a kezemre logótt valami váltás közben.
Hát persze, hogy a laguna3 egyik bóvli alkatrésze, a gagyi váltógombjának a bőrőzése lemállott, aztán cellux-szal visszaragasztottam. Gyönyörűen nézett ki, mit nem mondjak. Valamennyire látszik az első képen is...Mivel GT gombot keresek, de eddig nem találtam, úgy döntöttem, hogy veszek rá valami minőségi univerzálisat, ki is néztem egy elég drága sparco-t, de tegnap úgy alakult, hogy kiszedtem az egészet és amatőrként megcsináltam én, minőségi valódi bőrből (lesz, ami lesz alapon) a váltógombot és a szoknyát is, ami szintén több helyen lyukas és repedezett volt már.
Annyira elkapott közben a hév, hogy úgy gondolom, ha ezt elviszem kárpitoshoz, ő sem tudta volna szebben megcsinálni, pedig én azt sem tudtam, hogy ezt eszik, vagy isszák ezt a szakmát. Csak találtam egy képsorozatot a neten, hogyan csinálta egy srác, én meg "lekövettem" az egészet.A teljes folyamat itt látható, nem tudom kell-e hozzá regisztráció, de berakok ide is csak egy egy ilyen volt és ilyen lett képet.
Már nem is kell új váltógomb![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs