-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
files32
tag
válasz diablo1984 #88465 üzenetére
Ugyanezt mondták a o.9 Tce-re, amikor jött az 1.0 Tce. Kevesebb alkatrész, egyszerűbb motor.
-
Dyno
veterán
válasz diablo1984 #88465 üzenetére
Szerintem ott a H5ft kódú 1197cm3-s motorra gondoltak, Robi pedig az 1149cm3-s D4ft-re ami a d4f turbósított változata, nincs közvetlen befecskendezés, nincs nyúlós lánc.
D4ft már nem volt iv-es Clioban, csak szívó motorként.
-
Gombinyó
őstag
válasz diablo1984 #88465 üzenetére
Amiről Robi beszél a clio 3ban az nagyjából az az 1.2 szívó motor turbósítva, 101 lóerővel, mint a clio 4ben a 73 lóerős szívó 1.2. A nevét leszámítva semmi köze a rettegett 1.2 tce-hez, amire te gondolsz. Az már az újabb modellekben volt, Megane 4, Qashqai, Kadjar, stb.
Amúgy, ha Clio 4, akkor 1.2 szívó vagy 1.5 dci. Nem találkoztam a 65k km alatt hibájával, amíg nálam volt. -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88465 üzenetére
Igen mert ők a 4 es clio 12 tce motorját köpdösték!
Az egy láncos motor telis tele konstrukciós hibával.
De a 3as clióban egy szíjas motor van ugyan az a szívó motor, mint amiből a 4 es clió 73 lovas motorja van, csak tettek rá egy turbót , hogy menjen is.
Nem is értem ezt a motort miért nem vitték tovább, mert ez egy iszonyat jól sikerült motor.
Tudod, van némi rálátásom, és amikor az öreg 1.6 os szívó benzin megane-t le kellett/ le akartam, (mert a mai napig kutya baja) cserélni, akkor ez a motor és a clio grandtour karosszériája volt az ár érték bajnok!
A mai napig nem bántam meg, hogy lecseréltem és elengedtem a 6 sebességes megane 3 at.
Majd 600/700ezerrel drágább lett volna, menetteljesítményben kb. ugyan az.
Fogyasztásban sokkal jobb, kicsit szűkösebb mint a megane ez tény.
De ha én a 190es magasságommal be tudok ülni magam mögé akkor az legyen elég másnak is
Ami nagy előnye az pedig a fenntarthatóság, sokkal olcsóbb hozzá egy vezérlés szett, vagy bármi amit cserélni kell rajta.
-illetve nem 2 dolog van amiben drágább, az egyik a turbó, mert az a meganeon nincs, a másik a kuplung.
Az a meganehoz 74ezer ehhez 116ezer. (pedig egyébként ugyan az a hidrós rendszer.)Egyszóval a két TCE nem ugyan az!!!
Én a D4F es 16 szelepes vasblokkos tce-t istenítem! Aminek 2012ben leálltak a gyártásával.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!