Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz diablo1984 #88465 üzenetére

    Igen mert ők a 4 es clio 12 tce motorját köpdösték!
    Az egy láncos motor telis tele konstrukciós hibával.
    De a 3as clióban egy szíjas motor van ugyan az a szívó motor, mint amiből a 4 es clió 73 lovas motorja van, csak tettek rá egy turbót , hogy menjen is.
    Nem is értem ezt a motort miért nem vitték tovább, mert ez egy iszonyat jól sikerült motor.
    Tudod, van némi rálátásom, és amikor az öreg 1.6 os szívó benzin megane-t le kellett/ le akartam, (mert a mai napig kutya baja) cserélni, akkor ez a motor és a clio grandtour karosszériája volt az ár érték bajnok!
    A mai napig nem bántam meg, hogy lecseréltem és elengedtem a 6 sebességes megane 3 at.
    Majd 600/700ezerrel drágább lett volna, menetteljesítményben kb. ugyan az.
    Fogyasztásban sokkal jobb, kicsit szűkösebb mint a megane ez tény.
    De ha én a 190es magasságommal be tudok ülni magam mögé akkor az legyen elég másnak is :C
    Ami nagy előnye az pedig a fenntarthatóság, sokkal olcsóbb hozzá egy vezérlés szett, vagy bármi amit cserélni kell rajta.
    -illetve nem 2 dolog van amiben drágább, az egyik a turbó, mert az a meganeon nincs, a másik a kuplung.
    Az a meganehoz 74ezer ehhez 116ezer. (pedig egyébként ugyan az a hidrós rendszer.)

    Egyszóval a két TCE nem ugyan az!!!
    Én a D4F es 16 szelepes vasblokkos tce-t istenítem! Aminek 2012ben leálltak a gyártásával.

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák