-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #88465 üzenetére
Igen mert ők a 4 es clio 12 tce motorját köpdösték!
Az egy láncos motor telis tele konstrukciós hibával.
De a 3as clióban egy szíjas motor van ugyan az a szívó motor, mint amiből a 4 es clió 73 lovas motorja van, csak tettek rá egy turbót , hogy menjen is.
Nem is értem ezt a motort miért nem vitték tovább, mert ez egy iszonyat jól sikerült motor.
Tudod, van némi rálátásom, és amikor az öreg 1.6 os szívó benzin megane-t le kellett/ le akartam, (mert a mai napig kutya baja) cserélni, akkor ez a motor és a clio grandtour karosszériája volt az ár érték bajnok!
A mai napig nem bántam meg, hogy lecseréltem és elengedtem a 6 sebességes megane 3 at.
Majd 600/700ezerrel drágább lett volna, menetteljesítményben kb. ugyan az.
Fogyasztásban sokkal jobb, kicsit szűkösebb mint a megane ez tény.
De ha én a 190es magasságommal be tudok ülni magam mögé akkor az legyen elég másnak is
Ami nagy előnye az pedig a fenntarthatóság, sokkal olcsóbb hozzá egy vezérlés szett, vagy bármi amit cserélni kell rajta.
-illetve nem 2 dolog van amiben drágább, az egyik a turbó, mert az a meganeon nincs, a másik a kuplung.
Az a meganehoz 74ezer ehhez 116ezer. (pedig egyébként ugyan az a hidrós rendszer.)Egyszóval a két TCE nem ugyan az!!!
Én a D4F es 16 szelepes vasblokkos tce-t istenítem! Aminek 2012ben leálltak a gyártásával.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Black & Decker konvektor (2000W)
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen