Új hozzászólás Aktív témák

  • mkRoland

    senior tag

    Sziasztok!
    Két előfizetésemmel vagyok lassan 7 éve a Vodafone előfizetője, további 2-vel pedig 2,5 éve. Úgy hozta a sors, hogy flotta-változás miatt idén március óta átkerültünk más díjcsomagba, ami egyrészt drágább, másrészt drágábban kapok/kaptam volna készülékeket is mint eddig (pl: Vodafone 845-öt drágábban kaptam volna a 2200 forintos havidíjas előfizetésem mellé 2 év hűséggel, mint zsír új prepaid feltöltőkártyás csomagban), úgyhogy eljött részemről a rugalmas elszakadás ideje. 2 számomat szerettem volna hordozni, másik kettő megy a veszendőbe. Utánanéztem online a hűségidőm lejártának, ez jött ki:

    Fentiek fényében elindítottam a folyamatot, hogy megszüntetek az előfizetéseim közül kettőt, kettővel pedig hordozok számot. Elhiszem, hogy nem tetszik nekik, hívtak is többször, hogy indokoljam meg a döntésemet. Megindokoltam. Ma reggel pedig azzal a hívással fogadtak, hogy akkor most ha folytatom, akkor 35.000 forintos kötbért vagyok köteles fizetni számonként!
    Udvarias kérdésemet követően, hogy "ugyan már miért, amikor LEJÁRT A HŰSÉGIDŐM ÉS NINCS SZÁMLATARTOZÁSOM?" azt a választ kaptam, hogy még van hűségidőm!
    Szerintetek mennyi esélyem van a Fogyasztóvédelemhez fordulva? És ezt hogyan és milyen formában tudom megtenni?

    [ Szerkesztve ]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák