-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atikusz
senior tag
válasz mukibuci #17146 üzenetére
Én úgy tudom ez az Évfolyam tarifa az elérhető flottacsomag az egyetemek, főiskolák számára.
-
Hmura
tag
Itt nézzél körbe:
http://netpedia.hu/mobilinternet-nemetorszagbanHa javasolhatom, akkor a Tchibo-t vagy a Smyo-t válaszd.
mert az O2 hálózatot használnak. A Tchibo 5 gigás csomagja
az optimum, mert a 5 giga felett ugyan korlátoz, de csak 64 Kb-ra,
de az az valódi 64 Kb, menni is fog annyival.Van még ALDI is, de nem javaslom, mert lassú, és 5 euro
24 órára. Cserében korlátlan.A német Voda hálózata finoman szólva is hiányos, ha mégis
az választanád, előtte nézd meg a lefedettségi térképét. -
dReFiX
senior tag
Mennyi az esélye h a ma vásárolt 1 darab hibás pixeles huawei x3 telót cseréli a voda ?
-
joestone
addikt
Az ügyfélszolgálat szerint ez teljesen rendben van , legyek türelmes. Azért így 47 napos !!!!! javítás kapcsán szükség is van rá. Cserekérelmet nem fogadják el , a vételár visszatérítése iránti kérelmemet pedig kerülik , mint a forró kását . A vicc az egészben , hogy a júliusban vásárolt készülék többet volt szervizben mint nálam. Ez ugyanis a második javítás . Az első "csak" 36 nap volt. A fogyasztóvédelem nem foglalkozik a 15 napon túli javítással , így kénytelen leszek bírósági úton visszaperelni a vételárat.[url=http://kepfeltoltes.hu/view/111213/vdfszerv_www.kepfeltoltes.hu_.png][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/111213/vdfszerv_www.kepfeltoltes.hu_.png[/url]
[ Szerkesztve ]
-
joestone
addikt
válasz RedSix #17163 üzenetére
Alapvetően a Voda a jótállásra kötelezett és nem a szerződött partnere.
Tehetne érte , ha a kérelmemnek megfelelően a Voda kiadja a csereigazolást .
A fogyasztóvédelem nem foglalkozik a 15 napot meghaladó javításokkal , megírták , hogy peres úton érvényesíthetem követelésem , a békéltető testület pedig még nem válaszolt.
Arra azért odafigyeltek , hogy a törvényes határidőben válaszoljanak , igaz , hogy az utolsó napon . Ha ezt nem tették volna meg , ezzel foglalkozna fogyasztóvédelem.
Mondjuk a fogasztóvédelem bevonásával egy dolgot sikerült elérnem , hogy az első javítás során 36 nappal meghosszabított garancia -a törvényeknek megfelelően fődarab csere miatt - újraindult . Elsőnek ezt sem akarták elfogadni , hogy márpedig fődarab csere miatt újraindul a garancia .
Azt már tudom , hogy per lesz a vége , a békéltető testületnek semmilyen jogköre nincs az csak egy utolsó lehetőség a békés megegyezésre . Nem a telefon értéke miatt , hanem a hozzáállásuk miatt . Egy két ide vonatkozó bírósági állásfoglalást is kigyüjtöttem , azzal nem takarózhatnak , hogy azzal , hogy elküldték javításra ők eleget tettek a kötelességüknek a 15 napos jaívtási határidőt illetően. Még húsz nap elmegy de harminc nap után már nem takarózhatnak az alkatrészre várással , lépniük kellett volna valamit .
Ahogyan írtam Júliusban vettem a készüléket kb két hónapig hibátlan volt aztán beadta a kulcsot . Az első javítás csak 36 napig tartott , de a huszadik naptól levelezésben voltam az ügyfélszolgálattal . Elkészülése után egy hetet volt nálam a készülék aztán ismét szervíz . Azóta pedig az ő vendégszeretetüket élvezi. Összességében több időt volt szervízben a teló , mint amennyit használhattam. Ha korrekt akart volna lenni a vodafone akkor a huszadik nap után - de legalább a harmincadik után- felajánla a cserét , vagy a vételár visszafizetést hiszen ők a jótállásra kötelezettek és nem a szerződött szervízpartnerük.[ Szerkesztve ]
-
joestone
addikt
válasz mukibuci #17165 üzenetére
Mivel a számlán és a jótállási jegyen a Vodafone szerepel ők a jótállásra kötelezettek és nem a szervíz . Én velük vagyok jogviszonyba ergó nekik kell megoldani a problémát .
Ilyen szempontból elég egyértelműek a bírósági állásfoglalások , a jótállásra kötelezett oldja meg a problémát aztán , hogy ő miként vasalja be a partnerén az az ő dolga , de az ügyfél gondját harminc napon belül meg kell oldani . -
joestone
addikt
válasz mukibuci #17167 üzenetére
Ez itt egy korrekt összefoglaló a javítási határidőkről :
[link]A jogszabálybanaz szerepel , hogy törekedni kell a 15 napos javítási határidő betartására , de mindezt a fogasztónak okozott jelentős kellemetlenség nélkül.
Igen ez ilyen nesze semmi fogd meg jól jellegű szabályozás (a régi egyértelmű volt ilyen szempontból) , ezért is keresgéltem , mik a bíróságon bevett gyakorlatok .
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
-
addikt
válasz mukibuci #17165 üzenetére
El kellene felejteni már ezt a csereigazolásos dolgot.Már nem ez a helyzet.
Akár szavatosságra, akár jótállásra „hivatkozik” is a vevő hibás teljesítés esetén, őt a Ptk. 306. § (1) bekezdése rendelkezése alapján négyféle ún. szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény(ún. elállás).
Tehát kiemelten fontos, hogy kellékszavatossággal kapcsolatos, valamint a kötelező jótállás hatálya alá tartozó termék esetén felmerülő minőségi kifogás alkalmával is ugyanez a négyféle jogosultság illeti meg a fogyasztót.
„Ptk. 306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.”
"Aki ad,az nyer"
-
MODERÁTOR
válasz Daffni2 #17172 üzenetére
négyféle ún. szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény(ún. elállás).
már pedig vagy a szerviz cseréli ki a készüléket, vagy pedig egy igazolást küld, hogy bolti készletből legyen kicserélve. Lehet ennek nem csereigazolás a hivatalos neve, de akkor is ez egy igazolás a cseréről (ráadásul ezekkel továbbra sincs előrébb az ügy)
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
Agro
senior tag
válasz mukibuci #17173 üzenetére
Ezt én is így ismerem a gyakorlatban. A szervíz szakvélemény lehet az, hogy cserélni kell. Ez a csereengedély. Márpedig amíg a szervízlapon az szerepel, hogy javítva addig tudomásom szerint nem kötelezett cserélni a forgalmazó, mivel a szervíz szakvéleményt nem tudja felülbírálni.
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #17173 üzenetére
"már pedig vagy a szerviz cseréli ki a készüléket, vagy pedig egy igazolást küld, hogy bolti készletből legyen kicserélve."
És ezt nem fogja kiadni, mert nincs erre kényszerítve törvényileg.
Pont erre írtam azt két hete, hogy a törvény úgy van meghozva,
hogy a szemetet eladni szándékozó multinak kedvezzen.A fenti a tipikus eset. Adott egy olyan készülék, aminél aránytalanul
magas a meghibásodási arány. Ezt normál helyen kivennék a
forgalmazott készülékek listájából, nálunk meg simán adják el
tovább, mert a forgalmazó a szervizre fog mutogatni, a szerviz
meg röhög a markában, mert semmiféle kényszer nincs arra,
hogy cseréltesse vagy javítsa a készüléket.Magyarán bármilyen szemetet el lehet adni, mert nem lehet a garanciát
érvényesíteni vagy a keletkezett költség megfizetését kikényszeríteni.[ Szerkesztve ]
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #17176 üzenetére
Azért láttál példát, mert helyenként még vannak korrekt cégek,
amik adnak valamit a nevükre. Sajnos egyre kevesebb.Pl. a P.....onic ugyanazon a kódszámon és típusszámon
más plazma TV-t forgalmaz Mo-n mint pl. Németországban
és Ausztriában. Más a képernyőpanel bennük.
A hazai 2 év után feladja a harcot (2 év garanciával adták el),
a kint vettek meg mennek mosolyogva 2 év után is napi 24 órás használattal.Az olcsóbban gyártott, silányabb minőségű terméknek lett csinálva
a törvény, hogy itt pofátlanul lehessen forgalmazni. Ezt kellene végre belátni.
De könnyebb azt hajtogatni, hogy a törvény jó, csak mindig az adott
vásárló, aki éppen pórul járt, az a kivételes eset.....[ Szerkesztve ]
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #17178 üzenetére
Háááát..... volt azért itt próbálkozás, hogy a Voda felelősségét
elmismásolják.....Amúgy itt a korrekt megoldás az lenne, ha a Voda csapna oda
az asztalra, hogy kiveszi az adott gyártót a listából, ha nem
oldja meg a szervizt.
Ismerve a hazai korrupt belistázási és beszerzési rendszereket,
erre kicsi az esély. Ilyenkor a szerződés aláíróját kellene kérdezés
nélkül és azonnali hatállyal kirúgni.Anno a 90-es évek végén a Philips a Fizz! telefonjai miatt
került kilistázására a T-től egy életre. Mondjuk akkor még volt
fogyasztót védő szabályozás is..... -
joestone
addikt
Most beszéltem a vodával igéretet kaptam, hogy a héten , de legkésőbb jövő héten kapok egy vadonatúj készüléket.
Az a baj , hogy erre ennyi időt és energiát kellett ráfordítani és speciel a telefonom nem ér annyit , hogy érdemes lenne bíróságra rohangálni miatta. Sokkal jobb lenne az ember véleménye , ha ezt sokkal korábban meglépi a szolgáltató. -
addikt
válasz mukibuci #17173 üzenetére
Szerintem tévesen értelmezitek a törvényt.
Nem a szervíz szakvéleménye jogosít a cserére! Ez az ami régen volt.Ptk. 306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet
[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
MODERÁTOR
válasz Daffni2 #17183 üzenetére
akkor mi jogosít cserére? világosíts fel, kérlek
szerk:
a: bejössz és kéred a kijavítást -> szervizbe küldöm
b: bejössz és cserét kérsz -> A készüléket a gyártói szerviz vizsgálati eredményétől függően cseréljük. (tehát szervizbe küldöm)
pénzvisszafizetés és árleszállításnál szintén a b lép életbe[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
Gzolo
senior tag
Sziasztok
Ismer valaki olyan boltot Bp-n, ahol már meg lehet nézni élőben a Smart Tab 7-et? Sajnos a Smartstore-ban tegnap még nem volt és nem tudták megmondani mikor lesz, látott már valaki esetleg élőben ilyet?
-
Agro
senior tag
ez a hszed már totál off volt, de előtte meg panasonickal példálozol voda topicban. Az tény, hogy az aktuális szálhoz van valami köze de semmi köze a vodafone készülék szervízeltetési folyamatához. Ez kb olyan mintha én a BMW topicban leírnám, hogy az Audinál én mit tapasztaltam. Off
Egyébként meg nem hiszem, hogy beletörne a kezed ha egyszer megnyomnád. Nem egy HSZ-ed van ami nagyon off
-
Hmura
tag
válasz Daffni2 #17183 üzenetére
"a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet"
Az törvény semmit nem ér, ami nem hordozza magában a szankció lehetőségét.
Ha a szerviz vagy a forgalmazó nem kap büntetést vagy felelősségre vonást
a késedelemért vagy a meg nem javításért. akkor azt csinál amit akar.Ez kb. az a kategória, hogy hoznak egy törvényt, hogy holnaptól mindenki köteles
1000 Ft-ot adni nekem, de ha nem ad, akkor sem történik semmi.
Akkor mi értelme van?[ Szerkesztve ]
-
Picicicus
aktív tag
Várható még uj árlista karácsony elött???
-
tomi07
tag
Sziasztok!
Az normális, hogy a szerződés-hosszabításról most kaptam meg az sms-t, de az interneten rendelt telefon még nem érkezett meg, illetve nem is írtam alá semmit? -
Rizzo
aktív tag
Sziasztok!
2011 januárjában aláírtam egy "Vodaofne hűség" keretében igénybevett 24 hónapra szóló bruttó 600 Ft-os havi elfizetési díj kedvezmény-t, ami szerint minden hónapban kapok 600 Ft kedvezményt a havidíjamból.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol a hölgy azt mondta, hogy emellt nyugodtan vásárolhatok készüléket, és válthatok tarifát is(most 100+ van és Mátrix-ra mennék). Ma voltam a Smartstore-ban, és ott az egyébként rendkívül kedves eladó azt mondta, hogy meg kell várnom, amíg ez lejár, addig nem csinálhatok semmit.
Akkor most melyik igazClear Eyes, Full Heart, Can't Lose!
-
Z0C!
őstag
tudomásom szerint az 1sőnek volt igaza...
mégpediglen...600ft kedvezményt 2 évre irtad alá..de ha a 2év lejárta előtt bármikor azt mondhatod, hogy köszönöm nem kell a 600ft készüléket vásárolnál akkor a készülék vásárlás napjától számítva írsz alá újra 2évet...bár nem 100% inkább 1270
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
Studi22
aktív tag
válasz mukibuci #17198 üzenetére
Ott az "istenek" dolgoznak miközben főzik a kv-t tab-en adják nekik az instrukciót majd felolvassák és ha kéred talán még le is pippantanak... , ja és az már nem márka hanem egyszerűen euro...
[ Szerkesztve ]
A világon a legveszélyesebb dolog,mikor a hülyeség szorgalommal párosul.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Seasonic Focus GX 850 Gold - 10év papíros garanciával, újszerű állapotban, dobozában!
- GIGABYTE RTX 3070 GAMING OC 8GB GDDR6 SAMSUNG OC 256bits eladó!
- Asus VivoBook PRO - 14" 2.8k OLED / i5-11300H / 16Gb DDR4 / 512Gb NVME / RTX 3050 / HUN / 1.45 kg
- Alphacool Eisbaer LT360 vízhűtés
- O-K-G gép I5 7.generációs eladó, ajándék Logitech G102 Lightsync gaming egér és RGB gaming billentyű