-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z0C!
őstag
válasz bladesks007 #17850 üzenetére
a bónusz szimpla nem publikus
csak, hogy tudd
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
MODERÁTOR
válasz bladesks007 #17850 üzenetére
abszolút nem publikus csomag, az összes publikus csomag fent van a honlapon is, még csak ászfet se kell túrni értük
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
club1
veterán
válasz elfelejtette #17854 üzenetére
Mondjuk ezen nem csodálkozom. A ZTE infrastruktúrára való átállást nagyon elcseszték, rengeteg hálózati hibájuk/kiesésük volt.
-
Hmura
tag
válasz elfelejtette #17854 üzenetére
A Telenor zuhanórepülése az a ZTE rendszernek köszönhető, de eddig
egyértelműen a Telenor volt a rosszfiú.
Most meg a Voda átvette a vezetést, szerintem azért, mert most jár le
sok embernek a 2 év hűsége, és vagy váltanak vagy megszűntetik
az előfizetést.
A 2009. évvégi adatok.
http://www.nmhh.hu/dokumentum.php?cid=22478 -
club1
veterán
Így van, de bölcs ember csak negyed-fél éves adatokból von le következtetést, és legfőképpen nem a karácsony és az azt követő egy hónap előfizetői adatainak változásából. Ezek a hónapok ui. a marketingesek eredményességét/behülyített emberek arányát tükrözik, nem pedig egészében a szolgáltatót minősítik...
-
Hmura
tag
Abban igazad van, hogy egy hónap alapján messzemenő következtetést
nem szokás levonni.
Viszont egy kis számolgatással lehet némileg előrelátni.2009. decemberében 40E ember érkezett új ügyfélként a Vodához.
Ezeknek 2011 decemberében járt le a hűségideje. A decemberben
lejáró előfizetést ÁLTALÁBAN januárban mondják fel, mert az ünnepek
között nehezebben mozdulnak meg az emberek.2012. januárjában több mint 10E fővel csökkent az előfizetőszám.
Januárban BIZTOSAN jöttek ÚJ előfizetők is a Vodához, mert ha nem
így lenne, akkor már nagyon nagy baj lenne.
Tehát ha az érkező újak (tételezzük fel, hogy 10E új ügyfél érkezett), ellenére
mégis 10E-rel csökken az előfizetések száma, akkor a meglévő ügyfelek
közül 20.000 ment el (vagy több, az az újak számától függ).Ha a 40E lejáró szerződésből 20E elment (vagy több), akkor az az jelenti,
hogy a lejáró szerződések FELE távozott.
Ez pedig elég nagy szám, főleg arányában.Ami még elgondolkodtató, hogy a Telenor ügyfélszám-csökkenése is
pont most lassult, amiből fel lehet tételezni, hogy a távozók egy része
szolgáltatót váltott (egyik pokolból mennek a másikba...).
Sajnos a számhordozásról nehéz mostanában adatot találni (a szolgáltatók
csak időszakosan adnak ki adatot), mert az sokkal tisztábbá tenné a képet. -
Agro
senior tag
Miből gondolod, hogy a lemorzsolódás csak a 2 évvel ezelött kötött 40e előfizetőből tevődik?
Cégekről nem halottál? Vagy arról a fogalomról, hogy tender? Eszedbe se jutott, gondolom, hogy elveszíthetett a vodafone egy több ezer kártyás tendert a T-Mob javára? jellemzően mind3 szolgáltatónál negatívban van a mérce de T-nél jóval kisebb mértékben.
Tender elveszítése pedig nem a szolgáltatást minősíti az esetek többségében, hanem a konkurens cég lehet h fél FT-al alacsonyabb percdíjat tudott felajánlani. Az pedig 3k-4k-5k+ előfizetésnél rengeteg lóvét jelent.
[ Szerkesztve ]
-
Gerisz
addikt
Sziasztok!
T.Elenor helyett keresek másik szolgáltatót. Igazából bajom nincs, mert használom-számláz-fizetek. Nagyon régen ennél a szolgáltatónál vagyunk. Mondjuk Vestel-nél kezdtük.
5 szám céges előfizetésére néztem az üzleti fix 16.000-et, mellé az 1gb-os osztható mobilnetet. A kérdésem az, hogy mennyibe kerül az egymásközt ingyen hívás?
Ha a netezéssel túllépem a keretet akkor mi történik? Lassít csak vagy bőséggel "túlszámláz"?Régen hallottam legendát, hogy ha túlléped a megszokott számlaösszeged akkor bekér a vodafone magasabb összeget "biztosítékként?", tényleg van ilyen.
Mert nekünk most volt pl 40.000Ft-os havi számlánk utazás miatt.[ Szerkesztve ]
-
Zoli1222
őstag
Mennyibe kerül a microsim, ha előfizus-ról akarok váltani vitamaxra, de a számot szeretném megtartani?
-
MODERÁTOR
válasz Zoli1222 #17869 üzenetére
még mindig nem kell fizetni érte, ha egy lépésben intézed a dolgot
Gerisz: Nincs túlszámlázás az internethasználatnál, 750Ft / sim az egymásközti ingyenes beszélgetés. Igen, kérhetnek hóközi befizetést, ez nem biztosíték, csak szimplán nem várják meg, amíg letelik az adott hónap.
Hmura: szuper, akkor már csak 10 hónap maradt, ha jól számolokNem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
MODERÁTOR
-
RedSix
tag
válasz bladesks007 #17849 üzenetére
Vigyázz az APN cím átírásával, a telód ugyanúgy csatlakozni akar majd a netre, ami - bár nem fog sikerülni -, a folyamatos próbálkozásoknak hála seperc alatt lemeríti az aksit.
***Live online, love online***
-
alfatau
csendes tag
Hát én bizony buzgó voltam, és már decemberben szerződést hosszabbítottam. Bár ne tettem volna! Most szembesültem vele, hogy havi 700 ft-tal fizetek többet a 2gigás netért, mint előtte. Erre valahogy nem hívták fel a figyelmem.... Gondoltam, hogy emelkedni fog, hisz az a csomag már nincs, de a honlapon lévő árra számítottam. Ma közölték velem, hogy "ja, az csak az új belépőkre vonatkozik". Kössz a hűségért járó büntetést! Legközelebbi lejáratkor inkább váltok...., de nem csomagot, hanem szolgáltatót!
Ha javulni látjuk a dolgokat, valami felett biztosan átsiklottunk...
-
MODERÁTOR
válasz alfatau #17876 üzenetére
hogy sikerült ezt a 700Ft-to kiszámolni? A 2GB-os internet Easy csomag 3000Ftról 3048Ftra drágult január elsejével. Jelenleg a mobilnet7 csomag, ami szintén 2GB adatmennyiséget tartalmaz 3100Ft, új kötésnél/szerződéshosszabbításnál 2790. Tehát legrosszabb esetben is 310Ft eltérés mutatkozhat összesen.
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
addikt
„A Vodafone sajtóosztályán megerősítették, hogy a Vodafone hálózatába a +421232112230-es szlovákiai számról az elmúlt héten valóban több száz spam hívás érkezett.
Azonban a különböző fórumokon terjedő álhíreket szeretnénk cáfolni és megnyugtatni a Vodafone ügyfeleket, hogy a hálózatunkon fogadott hívásokért az előfizetőinknek semmilyen körülmények között nem számlázunk.
Az ügyfeleknek kizárólag olyan díjakat jogosult felszámolni a Vodafone, amilyenekre a tarifacsomagja szerint leszerződött, azaz lakossági előfizetőknél, amit az ÁSZF Díjszabás melléklete tartalmaz.
A Vodafone semmilyen tarifacsomagban nem nyújt nemzetközi irányú emelt díjas szolgáltatást, tehát ilyet nem is számláz ki az ügyfeleknek.
Nem felépült, sikertelen hívásokért szintén nem számlázunk az ügyfeleinknek, tehát ebből sem keletkezik senkinek semmilyen kára.
Egyetlen esetben terhelheti költség az ügyfeleket, ha a számot visszahívják. Ebben az esetben az adott szám felhívása pedig annyiba kerül(ne), , mint amennyibe egy Szlovákiába induló normál hívás kerül.
Azt tanácsoljuk ügyfeleinknek, hogy nyugodtan szakítsák meg a hívást, és semmiképp ne hívják vissza.”"Aki ad,az nyer"
-
ManUnited
aktív tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy ha nem fizetem tovább az előfizetésem akkor azon kívül hogy kikapcsolják a szolgáltatást tudnak még valamit csinálni?
Köszönöm a választ, ManUnited! -
ManUnited
aktív tag
Hát köszönöm a válaszotokat valami ilyesmire gondoltam én is.
-
ManUnited
aktív tag
Na akkor most leírom a tényleges problémámat is mert az előbb csak hirtelen haragból muszáj voltam valamit írni . Szóval Vodafone plus 200-ról váltottunk kontakt 3-ra. Az ügyintézőt kérdezve megnyugtatott hogy ugyan azt a szolgáltatást fogjuk kapni csak olcsóbban. Direkt rákérdeztem hogy akkor ugyanúgy 200 percet tudok majd lebeszélni egy hónapban "ingyen". Erre ő azt válaszolta hogy igen. Most jött meg a számla és látom hogy a tervezett 24-25ezer forint helyett 42ezer ft lett a számla. Telefonos ügyintézővel beszéltem aki elmondta hogy 100 perc jár "ingyen" bármilyen számra. A további 100 perc csak vodafone-os számok hívására vonatkozik. Tehát a régi 200 perc bárkit csomagból lett egy 100 perc bárkit + 100 perc vodafone-t. Tehát az ügynitéző csaj hazudott/rosszul tudta amikor azt mondta hogy ugyanúgy meglesz a 200 perc ingyen bármilyen számot. Ilyenkor mit tudok tenni? Központba reklamálva megengedik szerintetek hogy ne felfelé módosítsak csomagot? Mert nem szeretnék még több havidíjat fizetni viszont ez a 40ezres számlás állapot is tarthatatlan. Vagy mivel le van írva a szerződésben én meg aláírtam ezért így jártam és ez van? Köszönöm a segítséget.
-
club1
veterán
válasz ManUnited #17891 üzenetére
A belinkelt oldalon: "Vodafone Perc (hálózaton belül lebeszélhető)"
Ha 22 ezer Ft-ot beszélsz, akkor válassz 10000 Ft körüli csomagokat, akkor a 22e Ft-ból is 19e Ft lesz. Mielőtt díjcsomagot váltasz, számolj, és nézz utána. Egy ügyintéző nem feltétlenül fogja tudni neked a díjcsomag minden részletét elmondni, vagy ha igen, te is félreérthetsz belőle valamit. A szó elszáll, az írás... -
ManUnited
aktív tag
Az én számlám 8000 lett a 3800 helyett. A 22ezer az úgy jön ki hogy 6an vagyunk előfizetve és az összesített számlában lett az előre kalkulált 22-25ezer helyett 42ezer. Mert a sok kisebb túllépés ugye sokra megy. És ezzel eddig azért nem volt baj mert mindenkinek volt 200 perce. Most viszont 100+100 lett és így mindenki túllépte az ingyen perceket. A honlapon én is láttam de azt hittem hogy egy ügyintérő azért ül ott az irodában hogy tudja ezeket a dolgokat és nem mond nekem olyat hogy 200 perc bárhova lebeszélhető amikor csak 100 bárhova és 100 perc voda only.
-
MODERÁTOR
válasz ManUnited #17891 üzenetére
nemigazán értem, hogy ha minden hónapban beszélsz ezer percet, eddig percenként 30 forinttal számolva ez kijön 30 ezerre, majd váltasz egy olyan csomagra, amiben magasabb a percdíj, legyen mondjuk 35, és ugyanúgy 1000 percet beszélsz, akkor mitől várod a havi számlád csökkenését bár nem te vagy az egyetlen, aki így gondolkozik...
egyébként 1270en megreklamálod, hogy félretájékoztattak (ami vagy igaz, vagy nem, ez itt részletkérdés, bizonyítani nem tudod) és 30 napon belül kivizsgálják az ügyedet.
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
ManUnited
aktív tag
válasz mukibuci #17894 üzenetére
Akkor elmondom hogy hogy gondolkodtam. Eddig fizettem 5000körül havonta. Mivel lejárt a hűségem bementem a Campona Vodafone boltjába megkérdezni hogy ugyan ilyen feltételekkel(200perc független ingyen lebeszélhetőség) van-e olcsóbb csomag. Erre azt mondták hogy van 3800-ért. Én meg mondtam hogy akkor váltsunk. Csak azt felejtették el közölni hogy az új csomagban a 200 perc nem független hanem 100 perc független és 100 perc voda only. Nyilván ha szólt volna hogy így lesz akkor nem váltok.
-
MODERÁTOR
válasz ManUnited #17895 üzenetére
egyébként aláírtál egy papírt, amin ez rajta volt, valamint valószínűleg SMSben meg is rendelted a tarifaváltás után a 100 ingyen percet, hiszen azt ott nem tudják rögtön aktiválni - tehát adtak egy másik papírt / megkerested neten az SMS kódot, ahol szintén le volt ez írva. De mint írtam, tegyél panaszt, aztán majd lesz valami, legrosszabb esetben elutasítják a panaszod.
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
ManUnited
aktív tag
-
draco31
veterán
Hívhat engem erröl a számról a vodafone: +3680707070
Egy ajánlattal kerestek, mert régi hüséges kártyás vagyok (5 éve) és havi 5E szoktam tölteni. Mondták a tarifacsomagomat, adataimat, régi szem.ig. számom végét is mondta.
Megadtam neki az újat, és amik kellettek még, és a végén azt mondta, hogy ide nem jön a voda futár. (Fehérgyarmat környéke) Ekkor kezdtem el kicsit aggódni, hogy lehet mégsem a voda volt? Azt mondta, hogy menjek be üzletbe.
De ha nem a voda volt, akkor honnan tudott mindent??ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)