-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
válasz banderasz77 #17949 üzenetére
Tippem szerint két dolog lehet:
1., A Voda - hasonlóan a Telenorhoz - korlátozza a p2p forgalmat. Próbáld meg erőltetve titkosítani a kimenő kapcsolatokat.
2., Túl sok feltöltési szálad van. Csökkentsd.
Amúgy pedig a mobilnet nem torrentezésre való, a nagy késés ugyanis erősen lassítja a visszaosztás sebességét, mert a túlsó oldali kliensek ha gyorsabban jutnak a szeletekhez valahol, akkor azt a forrást fogják használni (nem a lassan válaszoló mobilnetest). -
Ramius
őstag
Kéremszépen, más is tapasztalt olyat, hogy az sms küldésre az jön visszajelzésként, hogy sikertelen? Másodikra már elküldi. Általában.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
Ramius
őstag
Na most restart után elment az üzenet. Remélem nem 8 példányban, mert akkor kicsit feszült leszek.
gyakorlat teszi a mestert...tönkre...
-
Verus
senior tag
válasz Ramius #17960 üzenetére
Pedig Androidnál nem az első lenne, láttunk már ilyet ugyebár
Nekem sem megy el néhány üzenet elsőre, ez főként HSDPA hálózatra feljelentkezve fordul elő.
[ Szerkesztve ]
Az angyal olyan, mint a gyémánt. Nem lehet csinálni, csak találni. És nincs két egyforma a világon.
-
Vamp
senior tag
Csúnya verekedés lesz hétfőn a vodafonenál. Vagy lehet csak verés. Picit durva, hogy december óta 400E forintot számláztak aki a PASSPORT miatt külföldi telefonálás keretein belül. A szolgáltatást a kutya se kérte, múlt héten derült ki, hogy aktív. Többször is voltunk benn, arra a kérdésre, hogy hogy a jó istenbe lehet ilyen magas, a tizedik benn ülő, több tréninget átesett robot sem tudott válaszolni. Most olvasok erről a sz*rról....
-
MODERÁTOR
-
Hmura
tag
válasz mukibuci #17972 üzenetére
Akkor is sokkal olcsóbb, ha:
- másodperc alapú a csomagja
- ha sok rövid indított hívás vanA passport-ot pofátlanul be szokták kérés nélkül kapcsolni, én is
dühöngtem emiatt.
Ha számla valóban a kéretlenül bekapcsolt passport miatt ilyen
magas, akkor irány az NMHH, a T-nek pont most van ilyen ügye
a kértelenül bekapcsolt forgalom alapú mobilnet miatt.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
- másodperc alapú a csomagja
Az 1. zónában indított hívások – ha a hívás magyarországi hálózatba vagy egy 1. zónában lévő országba irányul – számlázása a következő módon történik:
- a hívásindításkor 30 másodpercre jutó díj egyben kerül kiszámlázásra
- a 31. Másodperctől másodperc alapú a számlázás.[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
vendingo
veterán
Van valakinek tapasztalata a vodafone-os rendelésekről?
Mennyi idő a kiszállítás?
Konkrétan egy tab 10.1-et szeretnék vásárolni, de nincs készleten egyik boltba se a környékemen, az üzletbe meg 1 hét alatt tudnák meghozni, nekem meg szerdára kellene.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Verus
senior tag
válasz vendingo #17977 üzenetére
Ha 29-ére gondolsz, addig biztosan nem ér oda.
"A megrendelt termékekre 6 munkanapos kiszállítási határidőt vállalunk, a határidőbe a megrendelés napja nem számít bele."
Az angyal olyan, mint a gyémánt. Nem lehet csinálni, csak találni. És nincs két egyforma a világon.
-
Hmura
tag
Azért egyből NMHH, mert már évek óta csinálják ezt a passport
bekapcsolgatást.Az a legszebb, amikor nincs bekapcsolva, kéred, hogy ne legyen,
aztán átmész a határon, ott meg jön az SMS, hogy örömmel értesítenek,
bekapcsolták neked.Neked kell telefonálgatnom meg rabolják az idődet, hogy újra
kikapcsolják. -
Agro
senior tag
lehet én látom rosszúl a dolgot, de én mindig elősször az adott személlyel/céggel próbálom meg rendezni a dolgaimat akivel nézet eltérésem van, ha nem jutunk dűlőre jöhet a felettes szerv. Semmivel se jut előrébb, ha egyből az NMHH-hoz megy felesleges köröket fog futni és további időt pazarolni. Feltételezem ott is azt fogják neki mondani, hogy elösszőr tegyen számlapanaszt a szolgáltatónál.
Amúgy meg tudomásom szerint a passport alap szolgáltatás és ha szerződéskötéskor nem nyilatkozol, hogy nem kéred akkor alapértelmezetten aktív (javítsatok ki ha tévedek). Az megint más kérdés, ha emberi mulasztás miatt erről nem kapsz tájékoztatást. Előfordúl hiszen mindenhol emberek dolgoznak még akkor is, ha itt a fórumon "robotoknak" hívják őket.
Az megint más kérdés, ha utólag bekapcsolják tévesen a szolgáltatást.
A második eset egyértelműen alátámasztható és automatikusan jogos a panasz itt felesleges bármiről is beszélni. Az első eset már nehezebben igazolható, de nem emlékszem az egy évben (amióta forumozok), hogy az ilyen eseteket ne jogosként kezelték volna.
Az tény, hogy neked kell utána járnod, hogy kivizsgálják a panaszod és ez időbe kerül, de könyörgöm akinek nincs 5 perce megírni egy e-mailt az ügyfélszolgálatra az vagy lusta vagy túl sokra tartja magát vagy egy hatalmas cég vezetője (itt viszont megírja más helyette a mailt).
-
Hmura
tag
Itt másról van szó. Egy évek óta folytatott sunyi gyakorlatról, amivel
jól megvágják az embereket. Ideje ennek véget vetni, ha a szolgáltató
nem hajlandó magától erre.Lehet tenni számlapanaszt, de legközelebb újra be fogja kapcsolni
a szolgáltató. Egy 50-100 milliós bírság talán leszoktatná erről.Amit keversz, az az ok és az okozat. Nem azért kell utólag telefonálnia
az ügyfélnek, mert rossz a számla, hanem azért, mert egy nemkívánt
szolgáltatást aktiváltak neki, ezzel plusz költséget okoztak neki.Ez ugyanaz, hogy bemész a Tesco-ba, nem figyelsz oda, az eladó
telepakolja a kosaradat méregdrága konyakkal és cigarettával, a
pénztárnál veszed észre, hogy mi is van a számládon.
Utána meg nem azt mondják, hogy az okozott kellemetlenségért
cserében ingyen elviheti a sunyi módon belepakolt árut, hanem
menjen az ügyfélszolgálathoz, és kérjen számlajóváírást.
Csak annyi a különbség, hogy a telefonálásnál nem tudod megtartani
a drága árut, max. jóváíratni tudsz.A Tesco esetén még tudod azt tenni, hogy ide többet nem jövök,
ellenben a telefonnál még köt a hűségszerződésed, és újra és
újra be kell menned vásárolni.A kellemetlenségért milyen kárpótlást kapsz a telefonos cég esetében?
Mondhatod azt, hogy akkor az okozott kellemetlenség miatt nem kívánok
a továbbiakban az Önök ügyfele maradni? IGEN<>NEM -
vendingo
veterán
válasz Daffni2 #17987 üzenetére
Miben jobb nála?
Nekem fontos a szervízháttér, a support, a méret/súly, tartozékok elérhetősége.
A samuba tegra van, vékonyabb, jobb megjelenítő, tartozékokból is nagyobb a választék, nem kell a gagyi voda szervizbe küldeni ahol hetekre eltűnik a készülék.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Agro
senior tag
Ezt a tescos példát teljesen felesleges folytatni. Már megint olyan dolgokról beszélsz aminek semmi köze az esethez.
"Amit keversz, az az ok és az okozat. Nem azért kell utólag telefonálnia
az ügyfélnek, mert rossz a számla, hanem azért, mert egy nemkívánt
szolgáltatást aktiváltak neki, ezzel plusz költséget okoztak neki."De igen azért kell utólag telefonálnia mert rossz a számla... Rossz a számla mert tévesen beaktiváltak neki egy szolgáltatást...
A számlapanaszok amikkel itt találkoztam esetek többségében olyan okból eredt, hogy kéretlenül aktiváltak vagy töröltek szolgáltatást. Mi miatt lehet még szerinted rossz egy számla, ha nem azért mert tévesen vagy rosszúl aktiváltak egy szolgáltatást. Nem értem ezt az ok-okozati összefüggésed. Teljesen mindegy, hogy a passportról vagy más szolgáltatásról beszélünk. Akkor lenne helyes ez az összeesküvés elméleted, ha a gyakorlat nem az lenne, hogy jóvá írják a panaszosoknak a kéretlen passport szolgáltatást.
-
Vamp
senior tag
Kemény lesz, annyit ígérhetek. Szerződéskötéskor senki nem tájékoztatott minket, hogy ilyen is bekapcsolásra kerül. Azóta 20x kérdeztem meg, hogy miért ilyen magas a számla, erre a válasz az volt, hogy sokat telefonáltam. Mivel Bécsben dolgozom, nincs időm itthon szarakodni egy tetves szolgáltatóval, de most majd kerítek neki időt. Nem hiszem hogy itt kell megtudnom, hogy mi ez a passportos faszság. MIndenesetre ilyenről, hogy ezek bármit is aktiváltak, nem jött se SMS, se a számlában nincs hasonló. Majd példálózok a bennülő droidnak, hogy a té-t épp most szedik elő. Aztán a főnökének példálózok, aztán jön az ügyvéddel való fenyegetőzés, majd ha az se segít, a kanna benzin.
Egy dolgot mondhatok, Ausztriában 10 euró 1000 perc pofázást, bármely hálózatba odakinn. Normálisak ezek?
-
Hmura
tag
A Tesco-s példa analógia, sajnálatos módon eléggé találó.
A helyzet a következő:
1.
kapsz egy kéretlen szolgáltatást, ami számodra a rosszabb választás
anyagilag, a szolgáltatónak egyértelműen előnyös.
2.
A kéretlen szolgáltatás neked kellemetlenséget okoz (felhúzod
magad a számlán, idegeskedsz, megy az időd a telefonálgatással),
neked kell KÉRNED azt, hogy a más hibáját korrigálják.
3.
Semmilyen kompenzációt nem kapsz az okozott kellemetlenségért.
4.
az egyszeri/átmeneti megoldás (jóváírás) nem garantálja, hogy
ismét ne kapcsolják be neked a kéretlen szolgáltatást
5.
kifejezett kérés ellenére is bekapcsoljákNem összeesküvés-elmélet, hanem tények. A tényekkel nehezebb
vitatkozni. -
vendingo
veterán
Felhívtam 2 megye összes voda üzletét, hogy van-e galaxy tab 10.1, sehol nincs és nem is rendelhető.... Fantasztikus ez a voda honlap.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Agro
senior tag
"MIndenesetre ilyenről, hogy ezek bármit is aktiváltak, nem jött se SMS, se a számlában nincs hasonló."
Ha a számládban nem látsz Passport kapcsolási díjat akkor ez a magas összeg vagy sima Roaming 1-es zóna lesz de ahhoz tényleg sokat kell telefonálni, vagy amit még eltudok képzelni, hogy internet roaming.
Mielött feleslegesen utazgatsz üzletbe érdemes lenne e-mailben leírni a problémád az ügyfélszolgálatnak vagy ha küldesz egy bescannelt számlát hátha okosabbak leszünk. Azért az adataidat takard ki ha ezt a döntést meghozod
Amit még érdemes lehet kérned az egy hívásrészletező.
-
Agro
senior tag
1. Ilyen kellemetlen eset bárhol előfordulhat veled nem csak a Vodafonenál. Még se versz ki ekkora balhét
2. Ha valami nem tetszik még szép, hogy neked kell panaszkodnod. Vagy azt várod, hogy más panaszkodjon helyetted?
3. Erre te ne vegyél mérget LOL
4. Azt se garantálja semmi, hogy miután felfújod a biciklid kerekét az nem ereszt le újra... Ezen ismét felesleges vitatkozni
5. Lásd 1. pontJa amúgy meg hatalmas facepalm a tescos példádra... jelentkezzen az akinek telepakolták a tescoban a kosarát az eldaók... IKEÁ-ban nekem a multkor beraktak egy egész konyhabútort csak a kocsiban vettem észre mikor elkezdtem pakolni.
[ Szerkesztve ]
-
RedSix
tag
-
Hmura
tag
1.
én speciel mindenhol ekkora balhét csinálok, főleg ha látszik a szándékosság
2.
ha azért kell panaszkodnom, mert kéretlen szolgáltatást kaptam, akkor szerintem
ott nem panaszkodni kell, hanem az asztalra csapni, de keményen
3.
az esetleges nevetséges "2000 Ft-ot jóváírunk a számládon kiskócsag" nem áll
arányban az okozott kellemetlenséggel
4.
de a bicikli nem szándékosan enged le azért, hogy nekem kárt okozzon
5.
kifejezett kérés ellenére történő visszakapcsolás eléggé nehezen nevezhető
egyrészt véletlennek, másrészt annak van felelőse, aki vagy rosszul írta
meg a programot vagy elrendeli a szándékos visszakapcsolást
Esetleg valakit (lehetőleg a felelőst) illene megtalálni ennyi idő után.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gaming notebook topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- E-roller topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Óra topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot