-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Végül úgy döntöttem, hogy sima MAX L csomagot választok, és ha épp kell, akkor előfizetek GO-ra hűség nélkül, majd lemondom, amikor már nem kell roaming.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Ha valaki szeretne 3000 forint kedvezményt, az írjon rám. Új szerződést kötök, és ha megjelölök ajánlót, akkor én és az ajánló személy is 3000 forint kedvezményt kap a vodától. Ha írtál, kérlek írj ide is, hogy más már ne írjon nekem. Köszi.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Sayuar
őstag
-
-
-
nikos21
aktív tag
válasz Sayuar #38657 üzenetére
Szia értem én köszi de szerintem az április 1 változás volt! és ha új feltöltőkártyát veszel akkor már csak azok a csomag lehetőségek vannak. A már meglévő feltöltőkártyás tarifák megmaradnak.
amit linkeltél pdf-et abban nem szerepel az évszám és az hogy mikortól meddig él.
[ Szerkesztve ]
-
TomPack
őstag
válasz bohoc71 #38661 üzenetére
Természetesen lészülék nélkül értem!
Nem tudom régen mekkora volt a kötbér, vagy Te milyen feltételekkel írtad anno alá, de most csak a hűségidős kedvezményt fizettetik ki idő előtti szerződésbontáskor aminek az összege értelemszerűen az első hónapban a legkisebb, a 23.-ik ban a legnagyobb. Nálad ehhez még hozzácsaphatták a telefon teljes árát is. De a kolléga ha jól értem amúgy is készülék nélkül vásárolna, és akkor így nem kéne személyesen bemennie, megvehetné a neten hűséggel és ha már nem kell akkor bemegy és visszavált Max-ra. -
Sayuar
őstag
válasz nikos21 #38663 üzenetére
téves megállapításra jutottál.
A max xl az aktív csomagok között szerepel, tehát akár ma is megrendelheted.
De ha továbbra is kétséged van az állításommal kapcsolatosan, (és van 6000 Ft a kártyádon) küldd el a 1270-re a TV MAXXL szót és máris abban a csomagban leszel.
Én mielőtt megrendeltem felhívtam az ügyfélszolgálatot. Azt mondta az ügyintéző, hogy ezt csak azok kérhetik, akik erre kaptak egy meghívót. Mondom jó. Vártam fél napot felhívtam megint a 1270-et. Másik ügyintéző meg azt mondta, hogy küldjem el a kódot, mert semmilyen meghívó nem kell, az előző rosszul mondta. Elküldtem, beaktiválták. Ennyi.De ha a segítségem kétkedéssel fogadod, nyugodtan hívd fel a 1270-et, ott kérhetsz tájékoztatást.
Amúgy nonszensz hogy ne lehetne erre a csomagra váltani, hiszen a telenor pont ezt a csomagot koppintotta le egy héttel ezelőtt:
Voda MAX XL (feltöltös csomag):
havi csomagdíj 6000 Ft
hálón belül ingyenes perc és SMS
1 GB adat
150 perc/SMS más hálózatba
a fel nem használt egységek manuális (30 napon belüli) tarifa újrarendelés esetén összeadódnakTelenor MyTalk & Chat (feltöltős csomag):
havi csomagdíj 4990 Ft
hálón belül ingyenes perc és SMS
1GB adat + korlátlan MyChat
100 perc/SMS hálón kívül
a fel nem használt egységen nem vihetők át a következő hónapra -
Sayuar
őstag
válasz schawo #38666 üzenetére
ÁSZF-ben mindegyik MAX tarifánál ezt írják:
"Az Előfizetőnek lehetősége van a 30. nap letelte előtt is újrarendelni a tarifacsomagját. Ebben az esetben a tarifacsomag időszaki díja levonásra kerül, a tarifacsomag újrarendelését megelőzően esetlegesen fennmaradó és az újrarendelést követően rendelkezésre álló tartalma (perc/SMS) összeadódik és az újabb ciklus 30. napjának végéig lesz elérhető, illetve felhasználható."
Ez alapján az adatot nem lehet halmozni. De ha fontos, akkor rákérdezek ismeretségi körömben, hogy mi a helyzet pontosan.
[ Szerkesztve ]
-
Diák66
őstag
válasz Sayuar #38667 üzenetére
A honlapon meg ezt:
"Mi csináljak, ha 30 napon belül elhasználom a perceim vagy az adatforgalmam?
Küldd a 1270-es számra díjmentesen az „UJRARENDEL" kódot, de ne feledd, a kód elküldése előtt legyen az egyenlegeden a csomagodnak megfelelő összegű feltöltés. Ebben az esetben, ha a csomagod valamelyik tartalma (perc/SMS vagy internet) még nem fogyott el, akkor azt hozzáadjuk az újhoz.
Ha nem akarod újrarendelni a csomagod, akkor 40 Ft-os perc- és SMS-díjon tudsz beszélni és SMS-ezni a továbbiakban, ha van megfelelő mennyiségű egyenleged. Ha nincs, akkor a 30 nap lejártáig továbbra is díjmentesen tudsz beszélni az aktív Max tarifásokkal, és téged is el tudnak érni mások, de normál hívást nem tudsz indítani és SMS-t sem tudsz küldeni."Továbbá ÁSZF szerint:
"A Vodafone Max L tarifacsomagban foglalt adatforgalom felhasználhatósága
A tarifacsomag megújulásával a fel nem használt adatforgalom elveszik, későbbi időszakra nem vihető át. Kivételt képez ez alól a tarifacsomag 30 nap letelte előtti újra rendelése, melynek során a tarifacsomagban foglalt adatforgalom összeadódik a következő 30 napos ciklus erejéig."
[ Szerkesztve ]
-
Sayuar
őstag
válasz Diák66 #38669 üzenetére
na királyság....
169-ik oldal:
"... a 30. nap letelte előtt is újrarendelni a tarifacsomagját. Ebben az esetben... az újrarendelést követően rendelkezésre álló tartalma (perc/SMS) összeadódik..." adatról egy szó se nem esik170-ik oldal:
"a tarifacsomag 30 nap letelte előtti újrarendelése ... során a... adatforgalom összeadódik...."Én is úgy emlékszem (ismerőseim azt mondták) hogy a csomagban foglalt minden egység (perc/SMS/adat) halmozható.
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
Tavaly lejárt a hűségem, azóta még nem tettem semmit. Go+ csomagom van, havi +1Gb nettel rendelve. Most látom lett ez az új csomag. Igazából EU része annyira nem érdekel, de amúgy is majdnem ugyan ott lennék(4990+1500 1.5Gb adattal vs 5990+500 1.2Gb adattal), így a roaming csak plusz.
Namost, ha én beballagok, hogy váltani szeretnék, kérhetek új SIM-et is? És ha kérhetek ingyen, akkor milyet kapok? Olyan kellene, ami micro, és ki tudom törni később nano simre. Olyat adnak?
Everybody lies.
-
Zack1899
tag
válasz DeFranco #38683 üzenetére
Sztem menj oda nyitásra hátha
Hétfő 10:00 – 21:00
Kedd 10:00 – 21:00
Szerda 10:00 – 21:00
Csütörtök 10:00 – 21:00
Péntek 10:00 – 21:00
Szombat 10:00 – 21:00
Vasárnap ZárvaMások döntenek a fejünk fölött. Ki tudja, mi folyik a színfalak mögött?! Kapukat döngetünk, de nem fogadnak, és a kiskapuk is zárva maradnak.
-
bihariszabi
aktív tag
Sokan írják (persze azok, akik valamilyen technikai hiányosság miatt nem tudják használni), hogy nem tudják elképzelni azt az élethelyzetet, amikor mobillal kellene nekik fizetniük. Én például rettenetesen gyűlölöm amikor kikészítem a kártyát és kikapja a pénztáros a kezemből. Ilyenért már sokszor balhéztam. A telefont nem kapná ki a kezemből, hanem szépen kifordítja a terminált. Vagy a másik halálom, amikor lerakja maga elé a kártyát amíg vár a kapcsolatra. Csak az nem olvassa le az adatokat, aki nem akarja. Mindannyian tudjuk, hogy sok helyen lehet vásárolni interneten a kártyára írt adatokkal. Hát ilyen élethelyzetben kell a mobil fizetés. Tény, hogy személyi mindig van az embernél és ott elfér a bankkártya is, de ha nem muszáj, nem venném elő.
Most már a technikai lehetőségeim adottak, csak tanulmányozom az ászf-et, hogy mibe fáj ez a kényelem. Mert itt azt tanultam a fórumon, hogy mindig mindent el kell olvasni. Már egy hete olvasom és még mindig nem tiszta pár dolog. De hát én értfogytos vagyok, mert az ászf logikusan, már-már túl egyszerűen meg van írva. -
eami
addikt
válasz bihariszabi #38687 üzenetére
vodafone része teljesen ingyenes. A mobil paypass (virtuális) kártyának van díja. Első évre kevesebb (talán 1000huf?) utána évente 4000. Ezen felül nincs egyéb költsége.
-
Sayuar
őstag
válasz bihariszabi #38687 üzenetére
Ott hibádzik a dolog, hogy csak bizonyos bankkal van szerződése a vodának. Ezért nem váltok bankot, pláne úgy, hogy a jelenlegivel (gránit) maximálisan elégedett vagyok.
-
HXY
addikt
Nem tudom, hogy mostanában mi van a Mammut Vodafone-nál,de tavaly és előtte is kevesebb, mint 30 perc alatt mindig sorra kerültem. Azonban az Alleeban lévő Telekomnál már nem egyszer vártam 2 órát.
-
thomas77
senior tag
Pár héttel ezelőtt téma volt a HD hang. Sajnos nálam még mindig nem az igazi a hangminőség, de azt sikerült megtalálnom a telefonom szerviz menüjében, hogy AMR-WB 12.65 kbit/s üzemmódban megy a hívás (kép lent).
Megkérnék néhány júzert, hogy nézzetek már rá hívás közben erre az értékre, hogy nálatok is ennyi-e.
Továbbá ha valaki esetleg le tudja próbálni telekomos(vagy telenoros) készülékkel is, arra is kíváncsi lennék. Gyanítom, hogy ott magasabb ez az érték, de az is lehet, hogy készülék függő.
Sajnos a Vodafone műszaki osztálya nem igazán érti a problémámat, így megpróbálom kinyomozni, hogy miért ilyen vacak a hangminőség a Vodafone hálózatán...
Köszi előre is...[ Szerkesztve ]
-
#23310336
törölt tag
válasz thomas77 #38697 üzenetére
Sajnos a Vodafone műszaki osztálya nem igazán érti a problémámat
A Voda műszaki osztályáig te és a problémád max akkor jut el, ha dolgozik ott ismerősöd...
Viszont az ügyfélszolgálat színvonala meg mostanában különösen kezd minősíthetetlen lenni, tegnap 6 azaz HAT emberrel beszéltem, mire sikerült olyat kifognom, aki egy számhordozást be tudott rögzíteni ami fél perces munka. Volt aki még azt is tagadta, hogy számhordozás létezik.Minden nagyobb szolgáltatóra igaz sajnos, hogy rendkívül kitartónak kell lenned és sok esetben verni az asztalt, ha van egy egyedi műszaki problémád és azt akarod, hogy olyanhoz kerüljön aki ért hozzá és megoldja, mert az ügyfélszolgálatok sablonszöveggel leráznak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen