-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #9178 üzenetére
Nem is hallottam még egyirányú bicikliútról, tényleg annak néz ki a StreetView-n:
ez megmagyarázza, hogy miért nincs macisajt abból az irányból, mert eleve nem
is közlekedhetett volna abba az irányba. Nem az a baj, hogy Darwin díjas, s majd
jól "kiválasztódik", hanem ha húgod tök vétlenül elcsapja, az ő életét teszi tönkre!
Hiába nem hibás, és nem számíthatott rá, akkor is egy emberélet, rendőrség, stb.Pete55555: haljon meg, ha másból nem tanul*, de ne az én motorháztetőmön!
*: legközelebb majd meggondolja.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #9183 üzenetére
A kerékpárút vége tábla rossz irányba néz... Azt hitte, hogy az se rá vonatkozik?
Amúgy egyetértek: kárt okoz, biztosítása nincs, de nagy pofája annál inkább.
Ahelyett, hogy örülne, hogy a balfaszsága szerencsére nem vezetett balesethez,
és sűrűn elnézést kérne! Amúgy ez ilyen... Az emberek nem szeretik belátni, ha
hibáztak. Aztán amikor megvan a kocc, és úton van a rendőr, NÉHA leesik nekik.
(De olvastuk a rémtörténetet wolfnettől, hogy még akkor sem fogta fel a gyökér.*)*: ezesetben autós.
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #9397 üzenetére
Minden elromlik egyszer, tudom.
De valahol meg kell húzni a határt, a gp800-hoz túl sokba kerül minden, 50est meg 2 hónap alatt kinőttem fejben, szóval egy élmény robogó és nem túl drága karbantartási költségekkel kell mert napi 20-30 km ingázásra lesz majd.
250essel előzni se lehet M0-n kamiont mikor kellene olyan lassan gyorsul fel, ismerős mondta aki soros 4 hengeres Hornetről cserélt 250re azt mondta nagy hiba volt. Eladja és vesz 500ast.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #9420 üzenetére
Na jó azért nem szaladt el velem annyira a ló mint ahogy most beállítod.... Szinte minimális beleköltéssel kihoztam belőle a maximumot..
Beláttam, hogy egy bizonyos szint felett nem éri meg a tuning, de attól függetlenül amit eddig tuningoltam rajta az csak brutális változásokat hozott!
Gyári
'Készre' tuningolt (jelenlegi állapot ami így is marad)
24 secből 11sec alatt van fent 70-en..[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #9440 üzenetére
Örömmel olvasom, s egyet is értek vele. Túrázásra sosem ajánlottam:
ludsimon persze nem olvasta anno a topikot, de amikor lementem vele a
"balcsira"... na akkor tört el a kuplungom. És kevés volt a végseb is.De tök jó, hogy volt fordulatszámmérő, mert így tudtam nézni, meg ébren
tartani magam azzal, hogy kommentálom a dolgokat. Fárasztó egyedül...
Madisonnal sokkal szívesebben mentem nagyobb karikákra. Mátrában is
tök jó volt a szerpentinezés, csak hazafelé untam magam halálra. Szóval
össszességében úgy néz ki, maradok ilyen városi kocamotoros... ez van.Ui: pont ma leszólított egy srác, hogy kérdezhet-e a motorokról? Mondom,
pont ráérek, miért ne: végül "rábeszéltem" egy GS500-ra+korlátlan jogsira.
Merthogy ingázna alvófalvakból, s hosszú távon úgyis túramotort szeretne,
akkor tök felesleges B125-tel szórakozni/amúgy kényelmes robogót venni.
Nem része a "szamárlétrának", hogy előbb robogózni kell. Dehogy kell.
Észnél kell lenni! Viszont a lényeg: amikor kérdezte, hogy nem vágyom-e
nagyobb ("rendes") motorra mondtam, hogy nem. Nézzen csak rám: itt
dumálunk laza nyári utcai ruhában, a motoromban meg ott van a 200K-nyi
védőfelszerelés tokkal vonóval. Dobozolhatnám én a sportmotort, de érted:
számomra nem kéne. Túramotor se. Melóba bejárni tökéletes egy ilyen
maxirobogó. Feltéve, ha megbízhatóan működik. Lassan eljutok oda, LOL.Mindent ott jó használni, amire kitalálták: másra erősen kompromisszum.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #9607 üzenetére
Topikban marad... Btw. Gábor is locsolta a lét a nagy Majára,
amikor forralta a vizet... és akkor most adja annyival drágábban?Vagy pl. tudom, hogy kéne rá új gumi, meg új kormánycsapágy,
de ha ráköltök +100-at, akkor el tudom adni annyival többért?
Nem... Ergo, csak ha megtartom, akkor költök "magamnak" rá.
(Ha eladom "csodavárónak", ő fogja ezeket a tételeket kifizetni.)Soha nem hozza vissza az árát a jármű, ez triviális: használati
tárgy, ami folyamatosan amortizálódik... azaz az értékét veszti:
nem növeli. Ahogy a baleset után a biztosító is "kínosan ügyel",
nehogy valaki "jól járjon", ha új alkatrész kerül beépítésre, így a
jármű értéke növekedett (szerintük az nem számít, hogy törött),
nosza, avultatják az alkatrészt, és csak annyit térítenek... EHH!valami speciális szűrőd van.
Szivacs lesz az, azt kell olajozni. Néha ajánlott kimosni. Ha túl
dzsuva, vagy amúgy nem tétel egy új, akkor inkább cserélni.szerinted mit kapsz 400-ért?
Tegyük hozzá, hogy ha drágábban keresel, pont ezért, akkor is
bele lehet futni olyan nem látható hibákba, mint pl. a vezérlés...Egyébként meg aki átb.sz az b.sszon bét is, vagy nepper, vagy
magánszemély, a végeredménye úgyis az, hogy megszívtad!
Úgy emlékszem, a Kymco garis dolgaiból se sok lett sajnos.Viszont felidézném a Hitleres videót: amit megcsináltál, az már
tuti jó, szóval egy darabig (arra) nem kell (megint) rákölteni.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #9607 üzenetére
Kiforgatod a szavaim. Nem azt mondtam, hogy Ti direkt elcseszitek, hogy lehessen rá locsolni a lét, hanem hogy nem tudom elképzelni (addig amíg ki nem fogok én is egy szart. ), hogy ilyen szinten be lehet nyalni!
Minden használati eszköz veszteséges, ezt már kitárgyaltuk.
undefined
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #9692 üzenetére
Akkor csak nekem van "szerencsém": a gerincporcsérvem miatt egy óránál többet amúgy sem tudok motoron tölteni, de az óránkénti 5-10 perc megállás (cigi- és pisiszünet, kinyújtózkodás, néha fotózás) mellett 5-6 ilyen etapot is kibírok egymás után.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Grillo
senior tag
válasz huszi.gyb #9686 üzenetére
Azért eléggé gyík az, aki egy ilyen budipózos robogón nem tudja magát derékkal, combbal megtartani fékezéskor. MOst a tréningen fékeztünk elég sokat, határig, de simán megtartottam magam anélkül, hogy csak a kezemmel kellett volna tartani magam. Persze megszokás kérdése, meg a lábtámasszal biztosan jobban megtámasztasz, de így sem probléma.
Autóban nekem eddig az új Mondeo volt az etalon. Mentünk Csíkszeredára főnökkel, határig ő vezetett, után 450 km-t én, vagy 6-7 óra alatt. Úgy szálltam ki, hogy még simán tudtam volna órákat vezetni, csak már nagyon kellett pisilni...
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #9749 üzenetére
Az nem semmi... Mondtad, hogy vannak még gondok a hengerrel is,
és a kipu baromi kormos: valószínűleg a keverék sem tökéletes még.
Mindenesetre az 5L elég sok tőle, rövid utak ide vagy oda, akkor is...Szerk: nagy Maja mondjuk a legutóbbi tankolásnál 3,9-et produkált...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #10327 üzenetére
Oké. Arra gondoltam amúgy, hogy fel lehetne dobni a vasakról némi plusz infót.
Ilyen "autóskártya" jelleggel. Ha keresnénk alap adatokat a gépekről, megtaláljuk.
(De ez csak ilyen kósza ötlet, el lehetne vele molyolni, ha nagyon unatkozunk.)Szerk: amúgy az megvan, hogy a Piros 7-es az ütőkártya? Mert az mindent visz!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Ismét mozgásban a Kingmakers
- Apple notebookok
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Suzuki topik
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen