-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #10981 üzenetére
Nem most: a linken már tavaly is rozsdára panaszkodsz.
Meg mint írtam, már "Luigiéknál" is lehetett ez+az: mindegy.
Arra azért készülj fel, hogy fiatalabb nem lesz a motor.
Szerk: vagy persze lehet, ha cserélsz rajta dolgokat.Mint a
gumi mondjuk, vagy a teleszkóp, féktárcsa, henger, ilyesmi.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #10981 üzenetére
Én is veszekedtem az új lakókkal. Beköltöztek, és hirtelen a társasházi jog szakértői lettek. Én márpedig nem fogom az utcán tárolni a robogót és pont.
(persze az, hogy random színekre festik a lépcsőházat (!) és a kaput, meg saját kiskertet kerítenek le a ház mögött az nem gond, csak az zavarja őket hogy ott a motor a hátsó bejáratnál, amit defaultban senki nem használ)
-
Hauptmann
addikt
válasz huszi.gyb #10978 üzenetére
Ó, nálam a középsztender fogyóeszköz a kis rolleren.
Viszont ma egy telibebaszott taxisnak köszönhetően belementem egy nagy kátyúba a Hungárián, a sáv felén ment az állatja, nem tudtam kikerülni a gödröt, mert vagy a taxisnak megyek, vagy a parkoló autóknak. Azt hittem, szétszakad a motor. Eredmény: a légszűrődoboz két alsó rögzítőpontja elengedett, és mivel a harmadik meg a sárvédőben van, a rántástól az meg eltört a túloldalt. A szerencse az, hogy le is csúszott a karburátorról a gumi szívőcső, egyből észrevettem, hogy valami baj van. Az lett volna a fasza, hogy ha a komplett légszűrőt elhagyom. Gyorsan félreálltam, a kiugrott rögzítéseket odafogattam. A sárhányó túloldali rögzítésével majd kell valamit kezdeni, egyelőre nem ér bele a gumiba.
Kurva anyját annak, aki két sáv között előz, no meg az útfenntartónak is. Arra van eszük, hogy a kerékpárosok picsáját nyalják, de a fő feladatukat nem látják el.
csongi,
A rohadt beszállítója, direkt szar szénkefét rajott be, és csak nem engedi, hogy a szegény Honda soha el nem romló gépeket gyártson.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz huszi.gyb #11087 üzenetére
Nem,de ha gyorsan/gyorsabban hajtok és elkapnak akkor fizetek.. Gondolom nem kell ecsetelnem az Osztrák verziót. Ott autóúton!! 70Km-en belül 6-7 autómat traffipax. Autópályán 150Km-en belül vagy 30db volt mikor jöttünk haza Glocknerről. Na az a nem semmi.. Akadt olyan hely ahol ~150-300-500m 3db is volt kitéve. Inged gatyádat kifizeted egy ilyen szakaszon.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz huszi.gyb #11083 üzenetére
Ha egy trafit raknak fel és szemből kapod el, akkor nincs probléma. Az elmúlt 1 hónapban kétszer is beleszaladtam 1-1 trafiba, de nem volt odébb rendőr aki kiszedett volna, szemből meg annyi képet csinálnak rólam, amennyit szeretnének.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz huszi.gyb #11139 üzenetére
200km-nél azért többet is le lehet nyomni robival. Viszont az a fogyi roppant baráti.
Hétvégén egyik barátommal mi is gurultunk egy nagyobbat, megjártuk Szerbiát, 1240km lett a vége.
Pihenő."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #11139 üzenetére
Hidegen nekem is nehezbben indul. De most ugy kezdem inditas nelkul 2gaz froccs, es kesz, mar megy is. A szivatom mukodik, de egy karbi javito szettet beteszek a telen, most meleg oldalon jo az alapjarat. Hidegen alacsonyabb, igaz nem is banom, legalabb nem annyira terhelo. Fogyasztas Orszaguton 3-3,2liter kornyeke.
-
Burt1793
veterán
válasz huszi.gyb #11181 üzenetére
Pedig a kor igenis számít, főleg azért, mert úgy a km is jobban kalkulálható, illetve mert nem szopni akarok a robival, hanem.folyamatosan használni. Másrészt meg igen, pénz kérdése, de én úgy gondolom, hogy hosszútávon visszahozza azt a kétszázezer forintot és jobban alszom esténként. Ez van.
-
-Mosquito-
őstag
válasz huszi.gyb #11237 üzenetére
Az egy kellemes időtöltés lesz. Bowdent előtte "infúzióra' kötötted? Azaz felkötötted és olajat engedtél át rajta. Kormánynál ahol beakasztod a vezető műanyagot érdemes megtisztítani majd zsírozni. A régi bowdenre hekkeld rá az ujjat és úgy húzd be. Mielőtt vissza szereled az idomokat nézd át minden ott van-e a helyén, indítsd be a gépet. Holtjátékot ne felejtsd el beállíttani.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz huszi.gyb #11241 üzenetére
Ragad/akad lehet már szakadt néhány szál a bowdenen vagy nincs kenės vagy bowden végén a markolat részén a dió műanyag foglalat van eltörve/repedve. Ez akkor derül ki amikor már kint/szét van kapva és látod mi a bibi. Wd40 felejtős,motorolaj-bowdenre,csapágyzsír kenėsre. Bowdenre is figyeljél ha nem egyforma hosszú,húzó/toló ne keverd össze.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #11245 üzenetére
Na délben jutottam le a motorhoz, most értem vissza. Kb 2,5 óra volt maga a szerelés (ebből 15-20 perc az, hogy megpróbáltam megúszni a másik 30 perces szétszedést). Hát... Jó lett, működik, de átfagytam kellően, így tesztkört majd holnap megyek. A nap tanulsága: Csavar a helyén nem maradhat. Képek hamarosan.
kcsa: Cumi nem volt, csak kurvasok csavar és idom, és 16fokos levegő...
Azt hittem elég lesz (plusz ülés kiszedés):
És így sikerült befűzni:
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
huszi.gyb
senior tag
-
-Mosquito-
őstag
válasz huszi.gyb #11259 üzenetére
Kérdés mennyibe kerül a lámpa foncsorozás és a mondjuk a plexije polírozása? Sok? Akkor b verzió. Két bontott lámpa ami jobb állapotban van/lehet ami most van, bele emeltfényű izzók pl Osram NBU.
Plasti dip
Kb 4 éve egy ismi lefújta a kapaszkodót, hát támlát, sárvédőt ( Burgi 650.) Kapaszkodónál ahova hozzá nyúlt az emeber/utas ott szépen lekopott mindig. Ez a festék meg nem olcsó.. Szerintem fújd/asd le/át rendes festékkel olyanra amilyenre akarod majd mehet rá grafika,ez így jóval tartósabb lesz.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Golota
aktív tag
válasz huszi.gyb #11272 üzenetére
Én hasonló bontást eszközöltem az Xcitingen. Egy ideje szarakodott az akksi, mikor felkapcsoltam a fényszórót, elkezdte levenni a tölttést és jelzett a műszerfal, hogy merül az akksi. El is határoztam, hogy veszek egy új akksit. Múlt héten pénteken jövök haza munkából, beállok az udvarra. Ahogy levettem a sisakomat, égett műanyag szag csapta meg az orromat. Gondoltam is, hogy ki ez a barom, aki kábelt éget... Másnap reggel kiderült, hogy én voltam az a barom, csak nem szándékosan. Ahogy indítanám a Kymcot, se kép, se hang. Nagy káromkodás, biciklizés munkába. Akkor már tudtam, hogy valami nagy gáz van, mert az egész motor bűzlött az égett műanyagtól.
Szombat: hibafeltárás. Némi szétszerelés és rádöbbenés, hogy a fesszabályzó belseje szépen kifolyt és kellemes, éget bakelit szagot áraszt. A kiszereléshez le kellett szedni egy csomó idomot, így is alig fértem hozzá, mert az oldalsó egyszerűen nem jött le, tovább bontani meg nem akartam, mert nem vagyok időmilliomos. Inkább kitekeredve valahogy, de leszedtem.
Hétfő ebédszünet: netezés, alkatrész vadászás. Volt is két webshopban utángyártott fesszabályzó, de taivani, sztem az is Kymco lehet. 16 ezer HUF. OK, ennyi. Felhívom az egyik webshopot, hogy van-e raktáron. Nincs. Felhívom a másikat. Van, tudják is küldeni, 1500 ft a postaköltség, de rendeljem meg a webshopban, az a process. OK. visszaülök a gép elé és látom, hogy az ára mémileg módosult, most már 19,000 HUF + posta. Na, ezen felhúztam magam kicsit. Nem az ár, inkább az eljárás fájt. Felhívtam a debreceni robogóalkatrészest, nekik elég jó hírük van (Kassai út). Mondja a srác, hogy mindenképpen menjek be, mert nem akar látatlanba rendelni valamit, ami nem kompatibilis.
Kedd: robogó bolt. Az eladó megnézi a kiszedett alkatrészt, majd kis keresés után megtalálja ugyanazt az alkatrészt, amit én is rendelni akartam. Közli, hogy 6 ezer HUF és csütörtökre itt van, nincs szállítási díj. Nos, ez "némileg" kedvezőbb konstrukció....
Csütörtök: az alkatrészt elhoztam, tényleg megjött, ahogy ígérte. Hatalmas pirospont a korrekt árazásért és a gyorsaságért!
Szombat reggel. Minden biztosítékot kicseréltem a dobozban, akksi csuriog töltve, kimérve, bekötve. Fesszabályzó ráügyeskedés, csavar elejtéssel kombinálva, némi anyázás, kábel hozzászorítása a vázhoz, kiszerelés, újratervezés... Nagy nehezen felment. Ráadom a gyújtást és.... se kép, se hang! Mindent ellenőriztem, csatlakozók épek, rendesen össza vannak dugva, kábelek rendben. Semmi.
Csalódottan felmentem a lakásba és elkezdtem gondolokodni, honnan szerzek utánfutót, hogy egy elektromos szerelőhöz elvigyem. Azért még átnéztem a javítási útmutatót és látom a sematikus ábrán, hogy van egy 30 amperes biztosíték a rendszerben. Hmmm, nem emlékszem, hogy 30 amperest cseréltem volna. Garázsba levágtatok és megtaláltam, az indítómotor reléjének a fészkébe integrálva. Kivétel után azonnal látszott, hogy az örök vadászmezőkre költözött. Hm, nincs itthon 30 amperes, de tesztre jó lesz a 25-ös. Berakom, gyújtás be és kigyulladnak a fények. Pöcc-röff! Halleluja! Járó motorral stabil 14,8 V feszültséget mérek, felkapcsolt fényszórókkal. Ez jónak tűnik. Már nem volt időm összerakni, azt majd vasárnap.
Lehet, hogy láma vagyok és rémlik, hogy egyszer már láttam ezt a biztosítékot, de nagy megkönnyebbülés és elégtétel, hogy megérte molyolni vele.
Ma reggel: 30 Amperes biztosíték vadászás. A 3. benzinkúton volt. Hihetetlen, hogy bólogató kutya, meg ledes diszkólámpa az van, de egy nyomorult biztosítékot azt nem lehet venni. Pedig ezek nagy kutak, hatalmas shoppal...
2 óra tökölés, csavarozás, panelek visszapattintása, de a motor egyben van. Egyben le is takarítottam a sok koszt belül. Az összerakás után is indult szépen.
Bocs a sok szövegért, hátha más is tanul ebből. Meglátom jövő héten, hogyan muzsikál a rendszer. Gyanítom, hogy az akksi a telet már nem bírja ki, tavaly is sokat kellett tölteni.
Apropó, valaki nem tudja, honnan lehetne sebesség-jeladót venni? Sehol nem találok, a boltban sem tudtak segíteni.
-
-Mosquito-
őstag
válasz huszi.gyb #11271 üzenetére
Akkor a foncsorozást meg kéne próbálni + emelt fényű izzó kombót.
Golota:
15V felett az már túltöltés! Kábelek,fesszabályzó,biztosítékok éghetnek/olvadhatnak meg/le,akku főhet meg és injektor azon belül mágnesszelepét is kukázza!
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen