-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #13552 üzenetére
Csak az én privát véleményem: szabadulj meg minél előbb tőle, mert lassan két (?) éve az összes pénzedet ebbe ölöd, mégsem bírod rendeltetésszerűen használni. "Átok ül rajta", most sem hazudtolta meg magát. Ebből már szerintem soha nem lesz épkézláb, megbízható vas.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Burt1793
veterán
válasz huszi.gyb #13567 üzenetére
Szerintem most már nem éri meg eladni, hazudva eladni elég necces, bár ilyen árkategóriában lehet, hogy nem annyira. Sok szerencsét hozzá most már.
(#13562) bogyo112: Tökéletesen csináltad a cserét szerintem. Ilyen racionálisan kevés embernek megy.
(#13568) DigitXT: Donort én se vennék, amik az egyiknél elhasználódtak, azok mind rosszak lesznek a másiknál is. Kisebb baleset esetén érdemes venni donort, egy máshol töröttet.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #13567 üzenetére
Engem az esetedben az "rúgott hasba", hogy a szíj elszakadása (ami ugye bármikor előfordulhat, ha túlhasználják, vagy nem elég jó minőségű kerül bele) képes volt a főtengelyt "kinyírni". A nemrégen, nem kis pénzből felújított motorod főtengelyét. Megint blokkbontás, alkatrész, tömítéskészlet, qrva sok pénz, qrva sok meló, qrva sok várakozás motor nélkül. Ezek így együtt (az eddigiekkel...) nekem már túl sok lenne, "rossz ómen". Ha bízol benne, hogy x tízezer forint rálocsolása után most már "istenbizony" lesz egy hibátlan géped, akkor hajrá, tényleg kívánom hogy így legyen.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #13579 üzenetére
Akkor később szakad a szíj... Lehet, pont kibírta volna? Meg én nem
merném összevissza görgőzni a motort amíg a fordulatszámmérő nem
mutat megbízható adatokat, mert egy valami biztos nem kellett volna a
Multivarba soha - bocs Marcell - a Malossi 10,5 gr-nál könnyebb görgő.
Ha valamitől, hát attól szétpörög. Csóváltam a fejem a 9000+- hallatán!Szerk: igen, 250-est könnyebb eladni, de ha már a gatyádat ráköltötted
a 180-asra, hatalmas bukóval eladod, veszel 250-est, arra is ráköltöd a
fullos motorfelújítás árát, majd utána örülsz, hogy könnyebb eladni?!
Magadnak újítod fel, vagy jótékonyságból a vevődnek? (Nem mindegy.)Megjegyzem, amennyire pici lépés 125-ről 180, annyira pici 180-ról 250.
(Próbáltad a 250-es Maját, és nem estél hanyatt a nagy teljesítménytől.)
A legfőbb különbség a jogsikategóriában van. De érzésre szinte nulla.Anno én is kérdeztem, mire érdemes váltani? 250-est senki se javasolt:
minimum 300+, hogy érezzek is valamit. Volt Nálad a Madison is, nem?
(El tudnál vele szöttyögni a városban, meg a "túrázást" is jobban bírná.)De nem hiszem, hogy a 2MFt-os birtoklási költséget is szeretnéd mellé.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #13581 üzenetére
Értem én, hogy próba, meg "500 km az semmi", de érted... van egy
üzemanyagellátási gondod, amitől erőtlen a motor, akkor NEM az a
megoldás, hogy kikönnyítjük a váltót, hadd pörögjön - feleslegesen!Jókat (is) írtok a szerelőről, de ez a húzás nekem elég nagy mínusz.
Szerk: ugye ez az erőtlenkedés még a régi hengerrel volt? Remélem
nem a vadiúj cucc lett úgy "bejáratva", hogy kb. a tiltáson dolgozik.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #13593 üzenetére
A szamok nem hazudnak. Egy hasznalt alloptba levo 250 es nem biztos hogy a valosagot mutatja. Egy jo allpotu viszont mas teszta. Lampatol lampaig rajtolgatni meg mindegy mivel teszi az ember, mindent kinyir ido elott, szijat, kulungot, blokkot.
Erre egy megoldas van, az pedig villany motor.
De valoszinuleg ha erzi az ember, hogy van tartalek a vasba, lehet nem az allando nyelezessel kozlekdik, igaz, ez felhasznalo fuggo. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #14027 üzenetére
Lassan Maja gyűjtő leszel. Az amúgy jó alap, hogy "érzésre egyben" van.
Talán nem kell majd annyit rákölteni, mint nekem kellett a lepukkant olaszra.
Még donornak is megérheti, ha nem papírozod le, és van hol tárolni...
Szerk: egyet viszont biztos nem lehet. Egy seggel 2 motort megülni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #14038 üzenetére
Műszakin átmegy a 4Road (lásd 2012), csak a tompító legyen benne.
2 éve azért voltam kénytelen a gyári dobbal levizsgáztatni, mert elhagytam
a tompítót valahol és mire sikerült pótolnom (15K), lejárt volna a műszaki...
De ha "kotlaként" adod el az ezüstöt, tedd rá a zörgős gyári dobot. "Jó az!"Szerk: de ha lesz sok dobod, esetleg ha eladó a tompító, vevő lennék rá...
(Röhej, mert a dob mérete eltér, de pont olyan a tompító a Madisonban is.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #14041 üzenetére
"E" jelzésű dob, abszolút street-legal (tompítóval), nem köthetnek bele.
Amúgy hüle Autóklub küldött levelet, hogy 19-én lejár a műszaki, vigyem!Jah, hát a kísérletezés érdekes lenne. Nélküle Madisonon elviselhetetlen,
vele meg nem nagy durranás, hogy ezzel a kis képzavarral éljek.Szerk: dob cserét ne este csináld ha reggelre van időpontod: nekem pl. a
tűzkarika kimaradt, amit a próbakörön "hiába" vettem észre már forró volt,
reggel meg sietni kellett, úgyhogy vittem nagy dirrel-durral. Úgyse indítják
be jeligére. Hát richtig beindították és kötekedtek, hogy kifúj, meg hangos.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #14445 üzenetére
Zsiir
En is haladok az xcitingel osszefele.
Vegso megoldas lett. Uj dugo, gyuru, csapszeg. Hengerfej felujitva, gepimunka, uj vezermutengely, szeleprugok teljes csere, szelepszar szimering, szelepek becsiszolva, szelephimba feljavitva akar a gyari. . Vegre betyaros ero van benne, olyan amilyennek lennie kell.
Fekmunkahangerek teljes szetszedese, kipucolas uszocsapok zsirzasa, kormanycsapagy ujra zsirzas. Telo olaj csere. Lassan kezdem ossze rakni ,,,, vegre .
Persze a valto meg hatra van, de azon is atmegyek.Taylor: Akkor 500, 150-160 korul lepkednek.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz huszi.gyb #14644 üzenetére
Persze, visszamegyek majd, meg viszem ezt az üveget is magammal, de előre látom, hogy azt fogják mondani, nem ott tankoltam ezt. Ezért mondom, hogy bizonyítani nem tudok már semmit, csak ha ott a kúton produkálja a hibát, de már majdnem üres volt a tank, amikor leállt. Akkor lett volna komolyabb baj, hogy ha valamit kinyír ez az akármi, mondjuk a befecskendezőfejet.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #14650 üzenetére
Rendszámmal, érvényes műszakival?
Amúgy a topikba simán befér, az is "szopóroller" kategória. (Anno 4 éve legelőször a 125-ös ETZ-ket nézegettem, de aztán pár hónap alatt végig olvastam az Index MZ-s topikját (bő 100 ezer hozzászólás ), és egy életre letettem róla. Azok állandóan szerlenek, gányolnak, szopnak a hasznavehetetlen utángyártott alkatrészekkel, és gyakorlatilag nem is motoroznak....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #15424 üzenetére
Nekünk mázlink volt: biztosítós bemondta a csomagtartóajtó cserét a lökős
mellé és felajánlottak egy adott összeget, amiből már egy jobb utángyártott
lökős, és egy nyilván nem cserélt, hanem horpadás-javított csomagtartóajtó
telibefényezve is simán kijött => szebb, mint volt. Csak zörög benne valami.
(Lehet, a szerelő bennhagyott vmi szerszámot, mint az orvos műtét során?) -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #15571 üzenetére
Én hajdanán a Conrad-ból rendeltem, de ahogy nézem semmilyen méret nincs készleten, rendelni kell...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #15571 üzenetére
Holnapig necces. Mondjuk lehetetlen közeli. De amit nyugodt szívvel ajánlok az az a cucc, amiből DigitXT adott egy darabot anno, ez pedig a 3M Dual Lock.
Már ha oldható rögzítés kell
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #15631 üzenetére
OMG, még hányan fogják ezt gondolni? Mondjuk nálunk hosszadalmasabb
volt az adásvételi procedúra, szóval beleláthattál a Murphy-faktorba. Elromlik!
(Idővel minden.) Amúgy egy kis hókotrót elfogadtam volna szombaton.Bogyó: ne légy gonosz. Aki olvassa, tudhatja, mi minden lett (már!!!) javítva.
Azok jó esetben nem romlanak el megint. "Minden más" persze beszarhat... -
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- Politika
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen