-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #13091 üzenetére
M10+ -om van, 5000-es széria fenntartásokkal ajánlott utolsó infóim szerint.
Kb. 1,5 - 2 órát tud felvenni. Menteni akkor szoktam ha érdekes dolog történt, és akkor is csak az adott jelenetet, a többi felvétel nem kell semmire. Naponta töltöm (ha épp nem felejtem el)
Rögzítés erősen sisakfüggő, a kamerához adnak egy rakat rögzítési szereléket, abból kell kihozni valamit. Nekem külön szívás, hogy nem találtam olyan értelmes felületet, ahova az öntapadós rögzítők felragadtak volna, csak a sisak hátulján, úgyhogy elég viccesen néz ki a rögzítés. Holnap lefotózom, megmutatom.
Doboz megint csak olyan, hogy hova tudod rakni a rögzítést...
-
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #13123 üzenetére
Kis látószögre van opció a menüben, de az csak kivágja a kép közepét.
Torzítás pedig természetesen van, és lesz is, mert halszem optikával oldják meg a széles látószöget.Ez videószerkesztéssel kompenzálható, de értelme (szerintem) nem sok.
Ha bekapcsolod a rezgéscsillapítást, az is levesz egy kicsit a látószögből, ott kompenzálja ki a rezgéseket.
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13154 üzenetére
A japánbuzulást nem konkrétan erre a cikkre értettem, hanem úgy az egész TC/TB-re. Jó példa, amikor volt a dízelbotrány, és kiderült, hogy a kedvenc, 'világlegjobbdízelét' gyártó Honda is trükközött, mindenhol megjelent a hír, kivéve a TC-n. Meg általában az összes japán terméktől szinte azonnal ejakulálnak a tesztekben, de pl. azt nem közlik, hogy a másik kedvenc Honda Jazz-nek kissé igénytelen anyagból van a beltere, míg hasonló esetben más ország gyártmányainál megy a fikázás.
Az előbb megpróbáltam meghegeszteni a tükörszárat. Nem tudom, hogy ezt a japánok miféle fos, piszkos fémből csinálták, de a legkisebb feszültségen is átég az anyag. Mindegy, lehet, hogy átmegyek haverhoz délután, és ott védőgázas cuccal megpróbáljuk. Mindenesetre elég kényelmetlen bal tükör nélkül menni.
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13159 üzenetére
Akkor mi nem egy TC-t olvasunk szerintem, nézz meg pár 'becsületesnepper' tanácsot az Accord dízellel kapcsolatban (aki meg egyébként totál elcsépelt mondatokat puffogtat el az összes tanácsában, nem is értem, hogy minek tesznek fel neki kérdéseket egyáltalán, ivéve, ha azok is kamuk sok esetben, mint a TB nepperűző rovata). Vagy itt van ez a bekezdés egy Accord tesztből.
'Az intelligens common-rail befecskendezésű turbódízelre utaló betűszó a számok alapján valóban a kategória egyik legjobb motorját jelöli. A 2,2 literes motor nyomatéka (340 Nm) és gyár által megadott fogyasztása (5,4 l/100 km) egyértelmű elsőséget biztosít az Accordnak, lóerőkben is csak a BMW tudott kicsivel erősebbet építeni.'
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Burt1793 #13206 üzenetére
Ha nem is rásatuzok, de igen, lámpától lámpáig felgyorsul óra 100 fölé. Általában ilyenkor pár autóval előrébb érek oda, pici fék, lelassítok 50 körülre, majd mehet a gáz... Néha meg kell állni. Tudom, hogy nem a legtakarékosabb, de utálok "beszorulni" az autók mögé, így meg az esetek 90%-ában elsőként indulhatok a lámpától... 70es szakaszon járok főleg... De van olyan rész, ahol a zöldhullám azt jelenti, hogy nyugodtan mehetek ~nyélen... óra 100 (valós 85 körül). Max egy picit kell lassítani. Ha óra 120ig elhúzom neki, akkor már meg kell állni a zöldig, de ha elgurul a gyógyszer, előfordul...
DigitXT: Maja is egy picit visszafogottabbnak tűnik (alsóbb tartományokban), bár fogyasztásban ott van, mint régen. Ahol eddig éppen elértem a zöldet, ott most esélytelen. De még némi hangolás hátra van... Csak szereznem kell egy feszültség mérőt a lambdaszondához, és be lesz lőve királyra.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13285 üzenetére
alacsonyan marad a fordulat, de közben szépen gyorsul
Na ez az, ami nem működik, hiszen CVT váltód van ám neked is.
Tudom, hogy nincs fordulatszámmérőd, azért hiszel a mesében:
javaslom tanulmányozásra. Különösen a 27LE@8300 rpm részt.Amúgy egy teljesítményre hangolt motor nem az egekbe küldi a
fordulatszámot nyélgázra, hanem a teljesítménycsúcsra... Ezért
fog sokkal jobban gyorsulni, így nagyobb élvezet vele a haladás.Nincs annál idegesítőbb, mint amikor egy félrehangolt* motorka
torpanására/gondolkodására kell várni... (Persze ha számít az a
fél liter fogyi, isten őrizz, hogy hozzányúlj a varióhoz, de azt hidd
el, csak így natúr, hogy tudom, mire jó a "sportvarió": próbáltam.)*: nem, a gyárban nem félrehangolják! Hanem pont nyomatékra,
de azt a nyomatékot akkor kapod, ha nyelezed. A többi mese.
Viszont teljesítménycsúcs fölé forgatni tényleg értelmetlen már,
és azt mondhatjuk kínzásnak: én nemigen erőltetném a vmaxot.
(Főleg, hogy írod, hogy rezonál, meg fémes hangja van/hangos.)Ha tényleg kétkilóval akarsz "utazni", mert különben "unatkozol",
hát vegyél egy nagyobb motort: ahogy nekem "tanácsoltad" LOL. -
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #13289 üzenetére
OBD nincs rajta. A szervizcsati is csak a hibakód kivillogtatására használható.
De fülre fordulatszámot mondani... hát...
BTW természetesen többet forog: elfogy az áttétel, gyakorlatban a CVT-t inkább nevezném kétsebességesnek, mint végtelennek. És ahogy elfogyott az áttétel, már csak a fordulatszámot lehet emelni gyorsításhoz.
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #13298 üzenetére
Persze, összenézhetjük. Mondjuk velem nehéz időpontot egyeztetni, de két hét múlva nyári szünet az oviban, egy - két hétig szabadabb leszek délután
@DigitXT: conrad egyébként sem a legolcsóbb, sokszor kínai cuccok saját márkanév alatt. Mondjuk aránylag jól kiválogatva, az igazi gagyik nélkül. De a vélemények alapján itt annyira nem sikerült
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Burt1793 #13293 üzenetére
Sajnos 30 felett minden jelentősebb hangot kiírt a kamera, a szélzaj se nagy, de a motor se hallatszik...
Volt egy kellemes helyzet, kis sebességnél, de nem lehet kivenni, hogy mit mondtam. Azért kellemesen 4 gb-os egy fél órás felvétel, amit nem nagyon töltök fel sehova szerintem...(#13316) Hauptmann: Nem ismerem ilyen mélyen az accordot, minden ilyet fenntartásokkal kell kezelni, de biztosan van igazság abban, amit állít.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13331 üzenetére
inkább a Városmajoron megyek keresztül, mintsem a Szilágyin
De te beteg vagy. ~3 évig jártam arra, de SOHA eszembe nem jutott
volna a Majoron át menni, amikor ott a buszsáv a fasorban. Ha tényleg
a centizgetés a kedvenced, akkor igazán nem lehet akadály a busz.
Vagy olyankor jön jól a sportvarió (van egy pici hely, már ki is kerülted).Amikor túrták a Moszkva teret, néha jöttem át a Majoron dugó esetén:
agyhalál! Ott nem az a baj, hogy centizgetsz, hanem, hogy haladnak,
mármint a szembejövők, jellemzően, és elég keskeny az egész.
Szóval ha nem kifejezetten arra van dolgod, szvsz kár is oda bemenni.Én úgy vagyok vele, hogy ez a robogóval közlekedés alapvetően arról
szól, hogy minél egyszerűbben/gyorsabban jussak el A-ból B-be...
Tehát nyilván nem fogok beállni dugózni a Budafoki útra, amikor lehet
az Erzsébet híd felé is menni, gyorsabban, kényelmesebben.
Amikor kezdő voltam, akkor követtem el ilyen hibákat, ennek 7 éve...[TROLL]
Aztán amiről még szól, az a hobbi: a szerelgetés. (Ezért jó az olasz.)
[/TROLL] -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13338 üzenetére
Akkor ez lehet a különbség, hogy én nem szoktam a Budagyöngye felől érkezni,
hanem inkább a Kútvölgyi lejtő felől, ott meg nincs ilyen lámpaváltási előny.
A szembejövőket meg visszafelé értettem, amikor a János kórház irányába totál
be van állva az egész, de a Hűvösvölgy felől érkezők tudnak haladni. Na ott para
a kocsisort előzni, mert túl sok a HA. (Lehúzódnának. De HA nincs hova: pech.)Szerk: a linkelt videó inkább poén, mint komoly anyag. Rendesen le lett butítva,
bár amennyire emlékszem, az eredeti felvétel sem volt valami nagyon minőségi.Durva, hogy mennyire nincs semmi sebességérzet egy kislátószögű kamerával.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13342 üzenetére
Hátööö... Ezen kb. SEMMI forgalom nem volt (a Majorban sem*)!
Az első 9 perc viszonylag unalmas, aztán jön a furgon! A zenék jók,
csak nincsenek kapcsolatban a videóval - véget ér + kezdődik az új,
de a videóban minden megy tovább, semmi vágás, semmi váltás.Megértem, hogy unod a robogást, mivel az eleje tényleg csak ilyen
szöttyögés tud lenni (eseménytelen, zötyögős), mint a "100-as" út.Amúgy a pénztáros személyiségi jogait nem kellett volna megsérteni
felvétel készítésével, de méginkább a kitakarás nélküli publikálásával.
Ráadásul teljesen irreleváns a tankolós rész, eldobhattad volna, hogy
cserébe menjen tovább az anyag, ahol történik is valami érdekes...
(Sisakban én soha nem mentem be fizetni, de ez az én véleményem.
Van ahol kifejezetten tiltják, jó, hogy ha felhajthatós, de... necces.)*: két autó kikerülését nem igazán nevezném centizésnek. Ennél egy
dupla sávban dugós útszakasz is gázabb tud lenni (hiába szélesebb).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13346 üzenetére
Nem lehet felvenni, csak ha hozzájárul, legalábbis ez az elmélet.
(Gyakorlatban meg ha nem publikálod, sose derül ki, hogy ment
a kamera, vagy sem. Viszont a publikálás már korábban is csak
kifejezett hozzájárulással, vagy pl. kitakarással mehetett, ugye.)Igen, valóban, nem reggeli felvétel, kitaláltam a fényviszonyokból:
a dátumot kitakarta a YT lejátszó sávja. Szerintem akármilyen
motorral unalmas lenne az a szakasz. Az ilyen nagyon monoton.Még csak azt sem hiszem, hogy a "váltórugdosás" feldobná...
Feleslegesen nem szokott az ember váltogatni. (Autóval is végig
lehet gurulni 90-nel kényelmesen 5-ben az ilyen szakaszokon...)eddig még senki se szólt
Vedd úgy, hogy szóltam, de én nem vagyok benzinkutas.dugynok: értem, mindenesetre érdekes, valószínűleg ha kijön az
egészből valami, akkor akár ki is adhatnának egy hivatalos listát,
még azok is, akik azt mondják, hogy nincs értelme, mert változik.
(Ha tényleg változik, akkor a méregetésnek sincs sok értelme.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13388 üzenetére
Mennyire hihető az a 30 ezer km egy 13 éves robogónál?
Semennyire. Természetesen az enyém is pont oda volt tekerve "LOL". (28000)A "kerékcsúsztatást" nem is arra írtam, hogy szándékosan! Hanem hogy egy
rossz mozdulat, és adott körülmények között kib*ssza a seggét: fehér aszfalt
hasonlóan tükörjég érzés. Ha egy kicsit is vizes. Persze, ha unatkozol, és így
szándékosan szórakozol vele, az "rendben van". Amúgy a kis Maja volt olyan,
hogy bárhol lehetett nyelezni "büntetlenül", de azért esőben zebrán az is meg
tudott csúszni. Nyilván az ember igyekszik elkerülni ilyenkor a felfestéseket...
Ez a mai megcsúszás azért lepett meg, mert igyekeztem a feketén menni, és
mégis - ill. azért, mert ezzel a gumival max. a második ilyen megcsúszás volt.
(Pont azért vettem ezt, mert a "normál" gumi ősszel már többször csúszkált...
Jó, ha nem lett volna defektem, valszeg elkocogok azzal, még télen is, de na!)városban viszont értelmetlen a nyelezés
Téves megközelítés: ha előzni kell, és kell a kraft, akkor az ember odahúz, és
ez független attól, hogy városban, vagy országúton halad éppen. Persze, azért
minden lámpától elsőként indulva valóban nem kell nyelezni, hogy többet állj a
következő lámpánál: átlagsebességben is gyorsabb, ha már a zöldre érsz oda.
Más kérdés, ha eléred a bogyó által említett előző zöldet az méggyorsabb tud
lenni, csak nem igazán legális/biztonságos, ha ehhez ~100-ig kellett gyorsulni.nézegetem a profilt, a nyomást, minden rendben
Öregszik a gumi. Ridegebbé válik az anyaga. Szemre még jó, de érzésre már
nem: ilyenkor kell lecserélni. (Persze nem zárja ki, hogy túl gyorsan mész.)mondja már meg, hogy mennyit pörög 10,20, 30, 40, 50, 60... -nál
Ilyen grafikon nem rajzolható: a CVT terheléstől függően állít fordulatszámot...
A varió áttétele a végállások közt változik. A véglehajtás fix, esetedben 8,571.
Lehet sejteni, hogy az "overdrive" módot csak nyélgázon + nagy tempónál éri
el a gépezet, szóval le lehet egy "tól-ig" tartományra szűkíteni, hogy gyárilag,
mennyit pöröghet egy adott terhelésen, de ha érdekel... fordulatszámmérő.
Egyszer kell megvenni, de varió hangoláshoz (ha hozzányúlnál) fontos kellék!Végsebesség közelében viszont, ha elfogy az áttétel, garantáltan szétpörög!
Nekem most ilyen a Multivar a Dr.Pulley görgők nélkül... 130 körül már 7500
sajnos, és onnan már nem nagyon kínoznám (szóval sehol nincs a 150-hez).
Teszem hozzá, hogy 99%-ban városban járok, szóval a 130 is nagyon ritka...
Szóval lehet módosítani a hajtást különféle célokból... Kinek mi a fontosabb? -
-Mosquito-
őstag
válasz Burt1793 #13388 üzenetére
Mennyire hihető az a 30 ezer km egy 13 éves robogónál?
Fékezni az SH-val már csak azért sem kell ilyen országúton, mert nagyon erős a motorfék vagy a motor tehetetlensége, nem tudom.
Van, létezik olyan. Annak az árát is meg szokták kérni ha tényleg minden stimmel.
Ültél már Burgi 650-en, mondjuk amikor manuális módban volt az autómata váltó? Kb olyan mint egy nagy köbös V2 vissza rugsz 1-2 fokozatot, bólogatatsz mint a dizsiben.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Chal
addikt
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13402 üzenetére
Azért túlzásokba se kell esni... Akármilyen jó motorféke van, robogóhoz
mérten, nem hiszem, hogy egy hirtelen gázelcsukásra le tudná blokkolni
a hátsó kereket a motorfék, márpedig a "nagymotor" képes erre. (Nesze
neked ABS, ezt ugyebár nem védi ki: kanyarban ettől is lehet feküdni.)Ezért is mondják, hogy kanyarban milyen fontos a stabligáz. Robogóval
meg kb. azt csinálsz, amit akarsz. A CVT miatt jóval kevésbé közvetlen.Szerk: autóval hasonlítani azért nem ér, mert az 5-6x nehezebb, viszont
az átlagautó nem 150-200+ LE, szóval a motorféke sem lehet "brutális".
(Persze ha lenne benne "bubu", akkor valószínűleg le tudna lassulni...)Amúgy nem biztos, hogy túl nyerő a motorfék üzem. 2T-nél kifejezetten
káros, mert kenése sincs, szerencsére 4T-vel ez nem probléma.
De úgy emlékszem Keith Code is azt mondta: "brake pads are cheap"
Azaz, tessék a féket használni, ha komolyan lassulnánk, azért van.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13426 üzenetére
ha egy 2012-es robit vesz (mondjuk nem ennyiért)
Nade érted, ha van egy 300K-s kereted, abból nem kapsz 2012-es motort.
Vagyis még nem. Úgy 6 év múlva, mikor már 10 éves leharcolt lesz...A Madison is csak 9 éves volt és csak 340K-ba került + 40K átírás. Aztán
a többit tudjuk. Telók, fékek, felni (komplett futómű), kormánycsapágy, a
vezérmű, varió, kuplung (komplett hajtás), elektromos rendszer beleértve
a fesszabot, akkumulátort, vagy akár a vilàgítás/műszerfal felokosítását.
(De ahogy a kollégám fogalmazta, most legalább van egy jó motorom.) -
Chal
addikt
válasz Burt1793 #13450 üzenetére
Valószínűleg nem is a magasság ott a lényeg, hanem hogy milyen hosszú az ember lába. Aztán a mérnökök meg próbálják kiügyeskedni a dolgot úgy, hogy az ázsiai piacokon is kaszálhasson vele a cég, de Európába is el lehessen azért adni. Ebből jönnek ezek a meglepetések (pl hogy öt 180cm feletti emberből lehet hogy kettőnek kényelmetlen már).
Amúgy még mindig 2-3 naponta nézek PCX és N-Max videókat YT-n, úgy hogy mindig a legfrissebbeket keresem. Egészen döbbenetes dolgok vannak. 20-ból 19db indonéziai, indiai, és hasonló országokból származik. Van hogy 100-as falkában mennek (és ez csak az adott város helyi N-Max klubjának a találkozója) meg ilyenek. Szerintem a béka segge alatt sincs a nyugati piac amikor ezeknek a robogónak tervezik az üléspozícióját és egyéb ezzel kapcsolatos méreteit. Néha van olyan hogy kijön a muksó egy düledező viskóból (a teteje konkértan nagyobb falevelekből van), aztán ül fel az ottani áron 600-700eFt-nek megfelelő robogóra (kikerestem direkt hogy mibe fáj arrafelé), és csatlakozik a másik 80db ugyanilyenen ülő haverjához, aztán csapatják olyan utakon hogy azon még a budapesti robogósok is csak lesnének Ugyanilyenből van PCX-ekkel is egy rakás, de az ugye régebb óta létező modell, sok videó van fent nyugati országokból. SH-t vagy egyebet nem szoktam követni, de gondolom azzal is hasonló a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13472 üzenetére
Hátööö: ez nem olyan, hanem konkrétan egy oszcilloszkóp kijelzője.
Mondjuk szoftveres, mert az iPad a kijelző, és WiFi-n kapta a jelet a szkópról.Igazából a fordulatszám jelalakját akarom kicsit megstuccolni, mert sajnos az
tévedésbe esik 4000 rpm fölött a lengyel csodán. (Bezzeg a gyári óra szereti.)Szerk: ne kérdezd, miért forgatja el a nagy képet. Hülye iPad le volt fektetve a
motor ülésére, és gondolom rossz orientációs infót kódolt a képbe. (Mindegy.)[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13527 üzenetére
Én is ezt gondolom, hogy nagyobb az igénybevétel. Azt sejtheted, hogy egy majdnem 170 kilós 125-ös gép gyorsulása nem egetverő. De megszoktam már, és mivel nem játszani kell a motor, hanem napi igára, így elsősorban a megbízhatóság az, ami fontos.
A 125-ös Liberty érzetre sokkal jobban ment, persze nem csoda, nem olyan nehéz, mint az X-Max, és hiába csak 12 Le a 15-el szemben, fürgébben tűnt. Persze aztán ki tudja, lehet, hogy a kisebb tömeg nagyobb sebességérzetet adott.
DigitXT,
Értem. Nekem a végsebesség kb. tökmindegy, mert ritkán megyek országútra. Amit sazerettem volna, hogy egy kicsit fürgébben induljon meg, valamint legyen rugalmasabb úgy 50-60 tájékán. De akkor inkább maradok a gyári görgőnél.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13553 üzenetére
Én 700K-t költöttem csak ennek a Majának a szervizelésére (tuninggal).
Mondjuk nekem a motor nem fosta össze magát, azt huszinál kezdte.
Meg is mondta anno runner, hogy sok benne a km, fúrni kell. Azóta új a
henger + dugó, és ha hajtókar + főtengely is cserés, akkor új a motor. -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13558 üzenetére
Tévedés, huszi SOKKAL többet megy a géppel, mint én valaha is.
Nekem 4 év 2 hónap kellett 17473 km megtételéhez, igaz az utolsó évben
jobbára állt a motor, mert akkor már átültem a Madisonra... valamint bartel
üzletként volt ~1 hónapig kölcsönben huszinál. És kezdődtek a gondok.
Az az igazság, hogy én sem vettem volna megint meg... Huszinak viszont
egy elég kedvező érve lehetett, hogy 0% önerővel kamatmentes részlet.
Más kérdés, hogy a 0% önerő a szerződéskor derült ki, de megoldottuk.Tehát a Hitleres videó nagyjából arról szól, hogy locsolom a gépre a pénzt.
A szabadonfutó meg csörög szíjkopás miatt. Ez a szakadás nagy pech, de
ha várható volt a futás alapján, akkor bizony user error. Drága tanulópénz!Nem hazudtolta meg a gép "magát", hogy egy túlhasznált szíj elszakad.
(Amúgy bírom bogyó beszólásait, mikor ő is addig tuningolta a "Csótányt",
hogy sehogy nem bírta beállítani, alapjárata se volt, de füstölt mint állat.
És akkor ő gépész. Viszont occón rásózta valakire, aki tovább hajtja.)Hauptmann: fogalmam sincs, runner mindenkinek ezt mondta 50K km-rel:
annyit tudtam visszavágni, hogy nálam évi 3-4000 km-mel messzi az 50K.
(Ha jól emlékszem huszi már idén beletolt 3000-et, pedig szezon elején a
gépállat még bőven a szerelőjénél telelt, és még a szezon közepe sincs.)Szerk: hogy anyagilag megérte-e, azt erősen átgondolnám... Mondjuk az
tényszerű, hogy a Madisonnál sokkal* olcsóbb volt, szóval ha bárkit is ez
vigasztalna: mindig van drágább szerviz, meg drágább tuning. Szerintem
egyetlen előnye volt, hogy alapszinten (nem gépész) megtanított szerelni.*: az jelenleg pontosan kétszer annyiban van, és majdnem fele idő alatt...
Majával 67 Ft volt egy km, amiből 40 Ft a szerviz (tuninggal), 17 a benzin,
a többi meg a kötelező kiadásokból jön (az írt honosítás, műszaki, KGFB,
gépjárműadó), mínusz egy 15K-s tétel (amit 1 hét bérbeadáson nyertem).Ehhez képest a Madison: 122 Ft/km, rendre 86+24+12 leosztásban.
A benzinköltség nem csak a fogyasztás miatt nagyobb, hanem az árak is
nőttek rendesen, meg egy ideje kizárólag V-Power 100-zal használom.
Szervizköltségbe meg hülyeség beleszámolni pl. az UTCOMP-ot, mert az
színtisztán tuning, szórakozás, mérnöki ökörködés az oszcillószkóppal.
De nincs külön tuning rovat, meg mondjuk szerszám, amit megtartok még
a motor eladása után is, szóval szigorúan véve nem annak a költsége.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #13626 üzenetére
Na bumm, a 400 meg valójában 383 a Madisonnál... 125-öst én sem
próbáltam soha, de amilyen utakon te jársz, halálra unnád magad rajta.Igazából mindenki olyan motort használ, amit szeret - és amit meg tud
fizetni. Szóval ha csak "X" motort tud megfizetni, azt vagy szereti, vagy
unatkozik rajta (de azért szereti), vagy utálja és legszívesebben eladná:
azt hívják rossz vételnek. Arról esetleg próbálhat másokat lebeszélni.Annyira nem érted ezt a Madison tuningot, hogy az hihetetlen! De nem
írom le többször: magához képest mérem. Hát igen, a 600-as BMW az
biztos jobban el tud húzni 100 fölött... Majd küldik neki a csekket.Mindig van "feljebb", csak éppen kérdés, mennyi értelme van... Esetleg
nem vesznek-e el azok a tulajdonságok "a gyorsulás oltárán", amiket a
kisebb motoron nagyon szerettél? (Mondjuk Madisonnál pl. azt a játszi
könnyedséget, amivel irányítható? Kérdezd Andrewt, mit mondott rá.)Néha meg szoktam nézni, mi van a piacon: ABS legyen! Ez megszűri...
Aztán ne legyen kisebb köbcentis (max. ha legalább annyi paci, akkor),
ez is elég komoly szűrő. Viszont ne legyen hodály, amivel nem lehet jól
manőverezni a sorok közt, mert főleg városba kell (Burgi 650 kilőve)! ÉS
akkor: elfogynak a találatok. Talán a Honda SW-T400... vagy az SW600
bár utóbbi már elég nagy batár, előbbi meg J.Costa nélkül egy lusta dög.Persze a végén mindig kilyukadok, hogy ott a T-Max! Az a fasza gép!
Mondjuk a csomagtartója jelképes (nem baj, kap nagy dobozt és kész).
Mi tart vissza a "váltástól"? Mondjuk az ár. Minden javítással+tuninggal,
még "csak" 2MFt-ban van a Madison. Annyiért nem kapok (jó) T-maxot!
És ha még kapnék is, hát senki nem adna annyit a Madisonért, LOL. -
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13626 üzenetére
A legtöbb '300'-as motor kamu 300-as, 260-280 cm3. A Yamaha 300-asa is azt hiszem 267 cm3 csak. Szerintem valami olyasmi marhaság lehet a háttérben, ami miatt van pl. 150 cm3 (olasz autópálya), vagy valami biztosítási, adózási trükk. Bár, a Bálna is csak 460 cm3.
Az előbb volt itt a haver egy 125-ös PCX-el. Marha érdekes hibajelensége van. Megyekfel fel az emelkedőn mondjuk fél gázzal, majd egy idő múlva a motorhang megváltozik, hangosabb és bénább lesz (ezt máshogy nem tudom mondani), és kezd elgyengülni a gép, és ha a gázt nem venném vissza, szerintem le is állna. Ha a gázt visszaengedem picit, majd óvatosan megint ráhúzom megy tovább rendesen. Ez mi lehet?
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #13630 üzenetére
burt,
Sok 125-ös simán hozza alapban a 150-esek teljesítményét és nyomatékát, de a 15 Le-s 125-ösök akkor sem mehetnek fel autópályára, míg mondjuk a 11 Le-s Vespa 150 igen, szóval elég hülye helyzet.
DigitXT,
Injektoros. De attól még bedúsulhat a keverék. De mitől? Teljesen véletlenszerű a hiba, nem mindig jelentkezik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs