-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Én is most nézegetem. Nagy Maja még él, de már elég ramaty...
Futár srác nem kamuzott, hogy 1 év alatt beletekerte a 20000 km-t.
Szerk3: és azzal a lendülettel el is adta. Összesen 9 tulajnál jár.A legviccesebbek amúgy azok, amiket én intéztem, és emlékszem
rá, hogy oda álltam az autóval stb.Egyik képen rajta is vagyok...Szerk: műszaki vizsgás képeket miért nem hoz?
Szerk2: az is érdekes, hogy a Madison pl. doboz nélkül jött olaszból.
De legalábbis biztos, hogy utólag kapta meg a doboztartó konzolt.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Érdekes megoldás, mert a manualban meghatározza maximális hézagot.
Illetve ha az illesztő hézag nagy, akkor az olajnyomás ezen a részen csökken.
Illetve az állandó terhelés alatt az ovális kopás esélye megnőhet.
Nálam is oválisra kopott ki a balesettel.
Hmm. Az biztos, hogy ha egy golyóscsapágyat tettek volna bele, kb örök élet. -
Hauptmann
addikt
A 250-es és 300-as Kymco blokknál is megvan ez a hiba?
Egyébként én is most kezdek nézni motort, csak még nem tudom, robogó legyen-e, vagy rendes motor. A munkába járáshoz az előbbi lenne praktikusabb. Illetve, a lánccal sem akarok szopni, ha motor, akkor kardános, ami meg leszűkíti erősen a kínálatot.
-
Burt1793
veterán
És DigitXT: most kértem időpontot a Szallerbeckhez, kaptam is 2 hét múlvára, de ha segít valamelyikőtök (szerszám kell, anyagot hoznám), akkor azt szívesen fogadom. Szíjcsere volt 36 ezernél, azzal nem kell foglalkozni. Nem rángat, jól működik minden. Olajcsere, légszűrőcsere kell. Talán más nincs is (majd megnézem a leírást otthon), de persze le lehet szedni a deklit, ha sok a fél óra.
Azért lenne nagy segítség, ha vállalnátok, mert messze van ez a szerviz ezért a kis beavatkozásért.Kcsa: nekem mindig is 10w40es olaj volt benne, majd veszek olyat.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Szuper, nem hoztátok meg a kedvem hozzá.
Akkor mit lehet csinálni egy 400-as robesszal? Ingázni melóba, leugrani a strandra? Azt hittem lehet velük nagyobbakat utazni.Hauptmann: a 650-es végleg kiesett már mielőtt idejöttem volna.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
huszi.gyb
senior tag
Megcáfol+Megerősít:
Én voltam a Balatonon 180-assal, 50-es Tactomat Győrből talpon hoztam el Budapestre (bejáratós volt, max 40km/h!). Elvetemült dolgok, nagyobb motor kipróbálása után egyértelműen nem ajánlott, de meg lehet tenni, a szépsége megvan.
Azonban a kis kerék (ha van csomagtér) és a nagy rugózatlan tömeg hátrány. Ha le tudsz mondani a csomagtérről, akkor pedig inkább hagyományos motorban gondolkodnék: ER5, GS500, SV650. Dobozt rá, meg sisakhálót és mehet.
Nekem egy SFV650 Gladiusom van, mellette meg pár robogó. Ilyen jellegű felhasználásra, ennyi pénzért biztosan motorok közt nézegetnék.
www.dongosofor.hu
-
Burt1793
veterán
A szíjat valamivel meghajtva még akár el is lehetne indítani, rákerestem a youtube-on, mert biztos másnak is eszébe jutott és a 3. találat valami hasonló (a többi a gyújtáskapcsoló hekkelésről szól... ), mondjuk elég durva módszert választottak.
De ha a főtengelyen lévő kúpos tárcsákra rá tud valamivel fogni az ember egy nagyobb felületen, utána már csak egy berúgókar kell.[ Szerkesztve ]
-
CHIPman
nagyúr
Van, mint említettem még egy év műszakival. Csak rendszámost nézek, nem akarok még én honosítgatni, ki tudja milyen papírokkal.
(#21463) DigitXT: Azt tudnám meg, hogy legalább nincs olyan baja, ami miatt be se indul maga a motor. De túl nagy lutri, hagyom. Egyébként 80k az irányár minden papírral, forgalomban, rendszámmal, annyiért még alkatrésznek is ki lehetne árulni, ha menne, csak valami behányna rajta az idők folyamán.
(#21461) huszi.gyb: Ennyire rossz a Rotax blokk? Valamiért nekem szimpatikusabb, mint a Kymco blokkosak, de lehet hogy azért, mert több Leonardot láttam már az utakon, mint Kymcot.Igazság szerint helyben lenne egy 125-ös Leonardo friss műszakival, 32000km-rel jó állapotban, abból indultam ki, az az "etalon", úgy voltam, hogy ha nem találok mást, akkor azt veszem meg. Azt is hanyagoljam inkább?
[ Szerkesztve ]
hardverapro.hu/tag/chipman
-
Burt1793
veterán
Nekem még fent van a tucano, meg nem ázom alatta, szóval a legnagyobb esőkben is robogóztam, olyankor a csúszósabb út mellett az a rossz, hogy a vizes tükörbe már senkinek noncs kedve belenézni. Nekem meg sorozás közben muszáj felhajtanom a plexit, hogy pontosan lássak, jó kis szemfenékmosás! 😃
-
Burt1793
veterán
Jogos, mert ha pár éves, magyar, márkaszervizben szervizelt (szetvizkönyves) motort vesz az ember, az alig olcsóbb az újnál. De azért érdemes nézelődni, ha van türelem, ki lehet fogni egyet-egyet, ami 20-30%kal olcsóbb az újnál, 2-3 éves és van benne 15 ezer km. Minden másnak jóval nagyobb a rizikója.
DigitXT: köszi, rendes vagy. 😃
elprimo: 500 ezerért az 50 ezret futott sh-mat se adnám el, de szerencsére biztos van a hahun sok régebbi, ennél jóval kevesebb km-rel, na azok a hondák már lehet, hogy szarok.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
Es ez annyira nem is vicc mint amennyire elsore annak tunik.
Pont tegnap keresett egyik ismerosom, aki 125-ost keres varosba, hogy mit erdemes venni.
Kuldott egy PCX-et, mert azokat nezi. Kulfoldi papiros 8 eves, valami 6000Km van benne, 450k+papirozas. Szoval papirozassal, elso szervizzel, gumizassal mindennel nyugodtan lehet 600k-t szamolni.
Raadsul nyilvan benne van siman hogy egy nullaval tobb km van benne, sbt-stb, kint se szotyiert aruljak a jo peldanyokat.Mondtam neki, hogy lassan mar en se vennek hasznaltan hosszabb tavra robogot, mert 1-2 ev alatt kifizeted a kulonbozetet a szopashalommal egyutt. Foleg hogy a 80%-a a hasznaltpiacnak kulfoldi kotvanyokkal van tele.
Mondtam hogy telefonaljon korbe, jopar helyen a 2018-as keszletet 800k korul szorjak kifele, az ujak meg 900k-1 misi korul vannak.
Ami hasznalt es egyaltalan megnezest erdemel, azok az itthon vasarolt, aranylag lekovetheto eloeletuek.
Atlag 6 evesen 650-750k kozott esetleg 800k korul.
Vicc. -
yodamastah
őstag
Nem kell beszarni. Bele kell rakni a munkát és lesz eredmény. Kell pár év mire összejön, de addig is rengeteg élményt ad és sokat lehet fejlődni.
Az meg alap hogy egy amatőr versenyen is olyanok fognak az elejében menni akik bőséges erőforrással és tapasztalatokkal rendelkeznek. A munkát és energiát belerakták ők is. Azon meg fölösleges sírni hogy sok pénz kell. Ez technikai sport ami drága minden szinten. Akinek van lóvéja az jobb motort tud építeni sok sokat tud edzeni. Ez van.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Nekem is eltartott pár hónapig mire megszoktam, hogy előzgetnek a pályán az autók, mert ha óra szerint 140-nel megyek, akkor is gyorsabbak nálam, mindegy, mert a TESCO vonalában áll mind a 3 sáv, onnan jön a szokásos, hogy én előzöm őket.
Amúgy a tdm-mel se kényelmes az autópálya, noha nincs turbulencia a sisakomon, de szabad áramlás igen, szóval azért kicsit le akar szedni a motorról, bár ez igazán 150től zavaró, hosszú távon.
(#21949) kcsa: Ne aggódj, van még visszaút, apám az automata Africa Twin után vett újra lábváltós motort!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Jogos az utolsó pont is, a monotonitás nekem is a halálom. De ez nem pálya-
specifikus, hiszen a Mátrába menet a sima főút* is hasonlóan halálosan unalmas
volt, főleg már visszafelé (amikor az ember már túl volt a kanyarvadász élvezeten).
Viszont, ahogy Econ írja, az a 20 km ~10 perc alatt letekerhető: addig lepörög kb.
két zeneszám a sisakban, utána kihasználod a CVT rugalmasságát a városban...Az M0 szerintem is különösen ótvar: néha eldobod az agyad, mennyire zötyög.
Oda tényleg kéne a jobb felfüggesztés... (Nem a fogyasztás ill. kerékméret miatt.)*: mondjuk lehet, hogy nem "sima" volt, hanem valami új autóút, mert sokszor volt
két sávos, minimális forgalommal: sose akart végeszakadni, a benzinszint zuhant,
én meg számolgattam, hogy eljutok-e a benzinkútig Vegasban... (Ennyi izgalmat!) -
DigitXT
félisten
7-9%? Pite. Semmit nem fog érezni: kis Majában a szerelő eljátszotta ezt...
Más lett a hangja, de nem ment jobban... 6500 helyett 7000? Édeskevés.
Ha úgy tetszik, a tuning sosem egészséges. Teljesítménycsúcsra érdemes
lőni, alatta lagymatag lesz a változás. Multivar feltolta 8000-re, jött is erő...ON: 25 gramm lehet erős lesz, kéne egy teljesítmény / nyomaték adat.
-
Micsurin
nagyúr
Frissen tisztított ház.
Új Polini nyitott kuplung új Dr Pulley görgők, új Malossi szíj és varriátor, új pár hetes kuplunggal.Ezért vagyunk tanácstalanok... Végre öröm és bodottág volt... Nem új jelenség de mióta rendben a hajtás nincs ami elfedje.
Hátsó ülés alatt van egy tartónk, kotyog kézzel mozgatva bő 2mm-t ráhúzni nem tudunk.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Futás, futópályák
- Bestbuy játékok
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Háztartási gépek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!