-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #20794 üzenetére
Szerintem saját blokk. Gyengeségek normális használat, betartott szerviz leírások mellett, nem hiszem, hogy lenne.
Az olajcsere periódus pedig sűrű. de a fene tudja, valaki tényleg csak 2000-et megy el egy szezonba. Pl én is annyit toltam tavaly.
Egy 300-as blokknál 1 liter olajjal nem is lesz nagyobb intervallum.
De ha valaki egy picit ügyesebb, pikk pakk megcsinálja otthon. Vagy ha meg tud egyezni egy korrekt árban akkor a szerelő is megcsinálja 20 perc alatt. -
kcsa
veterán
válasz Szpilu__25 #20794 üzenetére
Saját blokk, a csereperiódus azért is rövid, mert nincs benne szűrő.
-
kcsa
veterán
válasz Szpilu__25 #20797 üzenetére
Minden megoldható, de néha kicsit utánajárós. Ha valami típusspecifikus dolog kell, akkor külföldi webshopokat ajánlom, sokszor szállítással együtt is megéri. Persze fék/szíj és hasonlók "bárhol" kaphatók.
-
DigitXT
félisten
válasz Szpilu__25 #20890 üzenetére
Valószínűleg kuplung...
-
bajnokpityu
félisten
válasz Szpilu__25 #20890 üzenetére
egy kicsit azért szabad remegnie.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #20890 üzenetére
Mit jelent a majdnem alapjarat?
Majdnem alapjaraton nem is kellenne mennie. -
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #20895 üzenetére
A dolgon nem valtoztat.
Sebesseg es fordulatszam adatok kellenenek. Ezen a tipuson lennie kellene szerintem.Ezer oka lehet. Kulpung, vagy harang, rugo, variator, gorgo,tarcsa, szij......de akar szilent is
Es remeges es rezonalas kozott is van elteres.
Egyhenges cucc.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Szpilu__25 #20897 üzenetére
Ha nem ez az első robogó, amin ülsz, már van összehasonlítási alapod.
(Sajnos viszont kevesebb tapasztalattal simán ráfogják, hogy vmi normális,
közben meg az egész hajtás gatya... Aztán neked kerül sokba felújítani.) -
DigitXT
félisten
válasz Szpilu__25 #20899 üzenetére
Egyébként milyen robógókat keresel? Nekem Majestyből volt 180 meg 250.
Egy időben szerettem volna 400-ast belőle, de aztán letettem róla, mert azt
mondják, elég nehéz és lomha, nem annyira való a városban rohangálni. -
DigitXT
félisten
válasz Szpilu__25 #20901 üzenetére
Az a baj, hogy nem jön ki a 34LE, ha gyári a hajtás... Inkább nyomatékra
van hangolva, hogy a fogyasztás legyen jobb... Szinte mind ilyen.Ha ilyen 300-400-asokat nézel, nézzél rá az pl. az X-Max-ra, az jó széria!
Kommersz ajánlat lehetne még a Burgman 400 is. De azt azért "meg kell
válogatni". Régi széria nem ajánlott. (Vicces amúgy, hogy a Bruginak uaz
a variója, mint a Madisonnak, a blokk is nagyon hasonló, aztán olyan dög
nehéz görgőket használ gyárilag, hogy a pofám leszakad: szarul is megy,
relatíve. Nem mindegy, hogy a katalógusadatot nézzük, vagy kipróbáljuk.)Ja, és ki ne felejtsem a Honda Forza-t... Az is nagyon jó 300-asban.
Szerk: egy baja van ezeknek az újabb dögöknek, mocskosul drágák. 1M+[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Szpilu__25 #20904 üzenetére
marad a: "tekert import fosok mocsarában turkálás"
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Szpilu__25 #20904 üzenetére
Azokkal így en bloc jó vigyázni: én pl. potom 340-ért vettem a Madisont.
Lassan 3.5M-ba van... 5.5 év, 24 eKm, 560K benzinköltséggel...[ Szerkesztve ]
-
Szpilu__25
tag
válasz Szpilu__25 #21017 üzenetére
Illetve a Fóti úton(Budapest,Rákospalota) lévő Red szervizről vannak tapasztalatok?
-
huszi.gyb
senior tag
-
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #21017 üzenetére
Gratula!
Áldozat te is lehetsz, de reméljük sem a robesz, és te nem leszel.
szerviz időszek szigorú betartása, 5W-50 olaj betartása, nem spórolás a 10W-40-el. Normális olajat meghálálja, a pancsos cuccal rábaxás van.
nem törvényszerű a Motul, csak legyen tuti helyről tuti árú.
értem ezalatt, hogy a Castrolt is hamisították egy időben.
Legyen mindig tiszta az olaj rendszer. Hűtőrendszer legyen jó, és termosztát is.
A világból kimegy szerintem -
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #21025 üzenetére
Jól szól
-
nyogo83
senior tag
válasz Szpilu__25 #21025 üzenetére
Szep, meg szep hangja is van, gratula. A km-t pedig en el is felejtenem mennyi van beleirva, ez a 32 egy buvos szam. Ha muszakilag okes, akkor ne torodj vele.
Volt mar rola itt szo, hogy tudom ki az aki porget itthon nagyuzemben(szerintem minimalis erofeszites lenne valos szemelyhez kotni, ha valaki utanajarna), szoval poenbol az elmult 3-4 honap "munkai" kozul szemezgettem gyorsan, lehet csekkolni mennyi is az a 32.000Km amivel bekerulnek az orszagba a motorok.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Szpilu__25 #21025 üzenetére
lehet, h ez az egyetlen magyarországon levő olasz import robogó valós 30ezer km-el? mélyen egy valóban 32ezret futott ára alatt? legyen szerencséd, mert egyébként szép robesz.
kint 50essel mennek évi 32t átlagban
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz Szpilu__25 #21025 üzenetére
10 évesen amúgy egyáltalán nem reális a 32K km. Főleg, hogy olasz.
A videóban az a pöcc-röff pl. konkrétan meleg motorral van. Remélem
nem azért, mert hidegen nem tudja. Nekem kicsit zörgős a hangja.De én kussoljak, mert az enyémet 11K-ra tekerték vissza. És közben
már túl van két vezérműlánc cserén és már kapott egy új főtengelyt is.
Én nem használom sokat, de bőven túl vagyok 32K-n. Ja én 5 év alatt.Egyébként totál meg tudlak érteni. Rákattantál, s most reménykedsz,
hogy nem nyúlsz bele a lecsóba, és pont "kifogtad". Majd számolj be!Ui: még a küldés előtt megnéztem a hirdetést. "Valós km-rel árulom."
Tök jó, hogy ilyen magabiztos. Megnézheted! Annyit mutat az az óra.
Meg aztán abban is biztos, hogy törve nem volt, rizsa-rizsa -> nepper.
Most én leszek a sokadik szemét, aki elrontja az örömöd, de ne vedd
magadra. A károgásomnak kétszeres saját sz*pás az alapja. -
kcsa
veterán
válasz Szpilu__25 #21038 üzenetére
Nem lehet megmondani a frankót ennyiből.
A tekerés 99,99% valószínűségű, de hogy jó-e, az csak huzamosabb használat után fog kiderülni.
-
nyogo83
senior tag
válasz Szpilu__25 #21041 üzenetére
Csak egy helyen, a muszerfalban.
Motornal/robogonal nem igazan forditanak sok erofeszitest ra hogy ne lehessen modositani. Meg az ujabbaknal se.Ahogy elottem is irtak, hogy ha elso blikkre muszakilag rendben van, akkor nem kell vele a foglalkozni, a tobbi majd menet kozben kiderul
Ennel tobbet egy szerelo se tudna megallapitani elozetes atvizsgalasnal a blokkjarol pl, max annyit, hogy kompressziot mer.
Ha pedig pl 60e Km van benne a 32e helyett, normalis hasznalat mellett a nyomas ertekeken se latszodna semmi.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Szpilu__25 #21038 üzenetére
A horzsolás mértékéből lehet következtetni, hogy felborult, vagy csúszott is.
Az óraálláson amúgy nem kell fennakadni. Sokkal érdekesebb kérdés, hogy
amúgy karban volt-e tartva, vagy sem, pl. cseréltek-e vezérműláncot 60K-nál
vagy sem? Olajat kapott-e megfelelő időközönként, meg ilyenek. Ezt
nem tudhatod, de ez akkor is lutri, ha magyarországi, szervizkönyves motor.Ui: olajcsere pl. félévente, vagy 5000 km-enként... Magyarán teljesen reális
évi 10000 km futás... Én amúgy elszámoltam magam, nem mentem annyit
a Madisonnal, de úgy, hogy fél szezonokat szerelőnél áll, ez nem meglepő.
(Kölcsön/előző motorokkal jártam, ill. egyszer vettem is tartalék motort lol.) -
yodamastah
őstag
válasz Szpilu__25 #21054 üzenetére
Downtown-ból szerintem csak import van. Itthon nem forgalmazták ha jól tudom.
Egy jó állapotú, 5-10 év közötti, magyarországon forgalomba helyezett motor amiben tényleg csak 20-30e van, az nem kicsit lesz drágább.
-
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #21054 üzenetére
Nehéz eset itthon nem import motort találni, bármilyen márkát is nézel.
A hazai új motorok eladása, 8-9éve a béka valaga alatt vannak.
Talán tavaly volt irdatlan robbanású növekmény ha jól emlékszem valami 3700db körüli a szám
KCSA: ha valaki ismeri típus hibáját akkor egyszerűen orvosolható egy kis akksival, amit egy pici elektronikával megsegítve állandó nyitást adhatna. Persze ez sem atom biztos , de bovden sem az.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Szpilu__25 #21054 üzenetére
a DT300i javitott verzióját meg tudod venni kawa j300 néven (jobb abs, nem szitál,ledes nappali, szivargyújtó, picit erősebb, cserébe szerintem nem olyan szép), ilyenem van. nagyonkicsit sérülten vettem 4 évesen 1.1ért pár ezer kilcsivel, szervizkönyvvel, a hazai viszonyokat figyelembe véve piaci ára alatt. ebben viszont garantált a kilóméter. csak viszonyítani az import-nem import árakat.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz Szpilu__25 #21061 üzenetére
Ha eddig 500k magasságában nézelődtél akkor lehet jobb ha nem nézed meg
-
DigitXT
félisten
válasz Szpilu__25 #21065 üzenetére
Azt írtam már, hogy anno a Madison csak 340K volt, s ugyanígy voltam,
hogy nincs egyben a motorra egy misi, de 5 év alatt rálocsoltam 3-at?
Jó ezek egy része tuning, meg kísérletezés, szóval felfogható hobbinak.
De ha csak közlekedni kéne, és nem kísérleti labor lenne nem tartanám.Ez amit néztem vasárnap Downtown-t már nincsen fent
Addig jó: sz*pjon vele más![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Szpilu__25 #21068 üzenetére
Nehéz erre válaszolni: olyan 1.4M körül lehet a szervizköltség, ami "lerohadós", vagy a biztonság miatt cserélt (pl. teleszkóp: elvoltam a régivel, de nem volt túl jó), esetleg még megelőzésképpen, pl. a már szétrohadófélben lévő vízhűtőborda.
Csak a példának okáért pár drágább alkatrészt összeírtam a lenti kategóriákba:
Futómű (~190K):
Hátsó felni: 28000 Ft (Grimeca)
Első féktárcsa: 13000 Ft (EBC)
Hátsó teleszkóp: 72000 Ft (+10K pk)
Kormánycsapágy: 17500 Ft (munkadíj a cseréhez 22500 Ft, nem alkatrész)
Szilentblokk: 51000 Ft (itt én sz*ptam a cserével, rendesen = ingyen volt)Motor (~180K):
Vezérműlánc: 15000 Ft (+6K pk)
Főtengely: 68000 Ft (munkadíj összesen 64K, nem alkatrész)
Főtengely csapágy: 11000 Ft (illesztés 10K, ez sem alkatrész)
Kiegyenlítő fogaskerék: 21900 Ft (ezt a szerelő b*szta el amúgy: levontuk)
Tömítéskészlet: 27000 Ft (+3K pk)
Egyéb tömítések egyben: 28000 FtHűtés (~117K):
Termosztátfedél, termosztát: 26000 Ft
Hűtőborda: 27500 Ft
Generátorfedél: 33200 Ft (+5.6K pk)
Vízpumpa: 12300 Ft (munkadíj összesen 48K, nem alkatrész)
Betekintő ablakok: 12700 Ft (egy felújító szettben féláron lett volna, egyben...)Elektromos rendszer (~53K + ~104K):
Fesszab: 10500 Ft (eBay) +70000 Ft (Shindengen, ez már tuning kategóriás!)
Akku: 20000 Ft (+3K pk) + 20250 Ft (első meghótt) + 27000 (7.7K pk), NAGYAzt most nézem, hogy beragadt itt egy ilyen kis 40K-s tétel, amikor "átmostam" a hűtőrendszert, csak éppen egy olyan garázsban, ahol nem volt vezetékes víz: egy kis szivattyút vettem (jó drága szűrővel), aztán azzal csapattam át! (Más kérdés, mennyi értelme volt.) Mivel a szivattyú még megvan, másra is jó, talán ki is veszem a könyvelésből. Vagy pl. az ütvecsavarozó sem motorspecifikus, bár emiatt vettem.
Az biztos, hogy csak műszerekre is elvertem egy rakat zsetont, összesen ~240K Egyéb tuningok, beleértve a kipufogót (80), hajtásokat, xenont, LED izzókat: 760K Hajtásoknál nehéz kategorizálni, egy része simán mehetne a szervizekbe is. Ha úgy tetszik a variátor és a szíj kopó/fogyó alkatrész, ami idővel cserélendő. Csak mondjuk nem olyan ütemben, ahogy én vásároltam, illetve próbálgattam őket.
Továbbá azt is nehéz bekategorizálni, hogy szerviz-e, hogy kicserélem a komplett benzinkört: ha úgy nézzük, hogy elfosta magát a gyári, igen, ha úgy, hogy nem muszáj ám elektromos AC-t tenni bele, akkor meg tuning, és nem csak szerviz. Vagy az olajnyomásmérő esete: szerviz, mikor cserélem (a gyertyával együtt), de eredetileg nem (ill. nem olyan) volt benne, azaz tuning. Sőt, még egy műszer is.
A képen látszott, hogy a tankolások 570K. Ahogy Burt írja, egy racionálisabb* motorral ennek a fele nagyjából megspórolható - a Madison kifejezetten iszákos. Még akkor is, ha éppen nincs félrekarburálva, teljesen normális tőle egy városi 5.5L
Vannak még a "kiadások", amik jellemzően a kötelező körök, de ide könyveltem még pár baromságot. Ezeket lehet, hogy ki fogom szedni... Pl. BKV bérlet, mert lerohadtam. Végülis a motor az oka (vagy persze én, mert összetörtem az orrát), de nem kifejezetten a motorra költött dolog... Ill. itt volt még a 28K-s hátsó kerék, mint "Accident" amit még a legelején kellett cserélnem, mert meg volt ütve, belső volt a gumiban, így defektet is kaptam. De nem én ütöttem meg, már így vettem!
Átírás: 39400 Ft ez akár még a vételárhoz is hozzácsapható lenne, ha úgy tetszik
Biztosítás: 38500 Ft
Adó: 27600 Ft
Műszaki: 30500 Ft
BKV: 38000 Ft*: de akkor hol marad az élvezet? Olaszok is azért SH-znak, mert igásló... De nem azt nézegetik otthon, vagy nem tudom: saját szarjaikat csak exportra gyártják? Vagy azért nem látni olaszban olasz motort az utakon, mert szerelőnél állnak...
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Szpilu__25 #21131 üzenetére
Az, hanem a hozzá való olajat kapja. És általában nem azt kapja.
-
Winne
nagyúr
válasz Szpilu__25 #21135 üzenetére
A külsőn túllendülve mik az érveid?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #21131 üzenetére
Igen, KCSA válaszában ott a félelem alapja.
Azóta beszéltem egy hengerfejes szakival.
Ő is ezt erősítette meg. Az olajjal lehet elcseszni. Illetev első jelek, ha a szelep himba elkezd bordásodni, vagy karcos lesz. Onnan más hamar beáll a baj.KCSA:
Nálad volt ez a hiba? Ha volt akkor a dekompresszorba található 3db kis rugó az milyen állapotba volt? Szerintem az egyik kiváltó ok a rugó fáradása, és nyitott marad a kipufogó szelep, innen meg már melegszik minden mint a fene.
Ha tetszik a vas, szerintem ezt a három rugót élből kicserélem illetve ellenőrzöm a szelephimbát. -
Winne
nagyúr
válasz Szpilu__25 #21139 üzenetére
Olvastam két Totalbike-os cikket, egészen megtetszett. Beszéltem is az eladóval, korrekt, itt van közel, meg tudom nézetni, tudom hova vitte szervizbe, egyedül generátorgondja volt, mióta nála van, azt cserélték, nem jár vele, garázsban van letakarva. 23k km, 290 pénz, az árból nem nagyon fog engedni valszeg.
Most nézem rendszámra, kinti moci volt.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #21529 üzenetére
Azt a feket, lehet meg szetszedni :)
-
DigitXT
félisten
válasz Szpilu__25 #21680 üzenetére
Hogy pucoltad meg? Nem lehet, hogy elment a hézag?
-
#50433536
törölt tag
válasz Szpilu__25 #21680 üzenetére
Hi!
Ha előtte jól ment, akkor ott lesz a bibi, ahol piszkáltad. Gyertya, és gyertyapipa. Nem maradt le véletlenül a fém tömítő alátét, amikor visszaraktad? Vagy a pipa nincs rendesen rajta, van hogy játszani kell vele, hogy rápattanjon. -
nyogo83
senior tag
válasz Szpilu__25 #21684 üzenetére
Tekercsen ellenallast merunk es tipusonkent valtozo, hogy mennyinek kell lenni az ellenallasanak.
De szerintem addig nem erdemes piszkalni, amig a gyertya hibat ki nem szurod. -
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #21687 üzenetére
Ezt nem értem.
Mennyi az ellenállás?
Ha a trafónál 10,8V a mért feszültség, akkor a töltés akksi oldalon van valami bibi.
KCSA: -
Szpilu__25
tag
válasz Szpilu__25 #21725 üzenetére
a 4 ohm persze azon két ponton mérten amire megy a - és a + kábel. A - és a gyertya pipa között mért az pedig 17kohm volt, ha jól emlékszem.
-
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #21727 üzenetére
Akkor mar csak egy manual kell :). Milyen tipus ez pontosan?
elprimo: Szerintem kezdjuk az elej.
Sulyod, magassagod, hol hasznalnad elso sorban? Egy vagy ket szemely?
De ha az osszefoglaloban levo linket elopvasod sok mindenre ramutat. -
csongi
Topikgazda
válasz Szpilu__25 #21742 üzenetére
Szuper!
-
#50433536
törölt tag
válasz Szpilu__25 #21822 üzenetére
Én bele öntöttem a mínusz 30 fokosra kevert rózsaszín fagyállót, ami a kocsimhoz is van. Rosszul tettem?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Szpilu__25 #22111 üzenetére
Van amelyiken van hely beakasztó szerszámnak... De amúgy légkulcs lekapja
fixálás nélkül: az összeszereléshez nem ajánlott, mert elnyalhatja a menetet a
főtengelyen, ha túl erős... Arra inkább elektromos ütvecsavarozó. Az gyengébb,
persze az előírt nyomatékot kell tudnia, mert ha lelazul a varióanya, az már baj.
Természetesen, ha van otthon elektromos ütvecsavarozó, az leszedni is leszedi.astro12: kíváncsi leszek. Ahogyan te használod, 4L környékére saccolom.
Szerk: ha még belelógott a jeladó a benzinbe, akkor jogos, hogy nem világított a
pejoratív elnevezéssel élve "csóróságjelző". Egyébként ha valaki csak pár literrel
jár folyton, sokat világít, nos, meg tudja olvasztani a műszert az izzó. True story.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz Szpilu__25 #22111 üzenetére
Hát igen, robogóhoz kell egy utvecsavarozo. Nekünk két robogó van itthon és ezért vettem egyet. A variatort egyaltalan nem lehet szetszedni nélküle, csak roncsolassal és kínlódással. Célszerszammal viszont egy pillanat az egész.
Autó kerekehez is nagy segítség, meg a futómű csavaroknal is nélkülözhetetlen.
Aki otthon butykolget, annak alap szerszám, megéri beruházni.
Robogóhoz a legolcsobb elektromos is megfelel.
-
Szpilu__25
tag
válasz Szpilu__25 #22125 üzenetére
Persze felrakása 100 Nm el kell, nem tudom ezeknek levegős kulcsoknak az 1es fokozata mennyit tud. Megnézem.
-
lehella
senior tag
válasz Szpilu__25 #22235 üzenetére
People 250/2005. Eneost én Toyotákban használtam megelégedéssel eddig
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz Szpilu__25 #22328 üzenetére
Elektromos ütvecsavarozó. Lerakod egy polifoamra a szerkezetet, ráfogod,
és lekapja... Visszafelé kicsit trükkösebb, mert összenyomva kell tartani a
cuccot, amíg finoman a helyére illeszted az anyát + lazán, kézzel tekered:
utána már el lehet engedni, rámész ütvecsavarozóval, összefogja szépen...Szerk: a másik kérdéshez, ha nem mozog simán a varió, össze-vissza fog
váltani: gyorsulni sem fog vagy végsebessége sem lesz, akár mindkettő.
Nekem egy zsíros varió, ami olajsáros/dzsuvás volt, és ragadt, csinálta ezt.
Gyorsulásra még oké volt, meg aztán fel is pörgött a motor! Csak éppen ez
nagyjából 70-nél következett be, és 80 volt a vége. Egy 250-esnek.Szerk2: természetesen az ütvecsavarozó (ez lehet légkulcs is) mellé kelleni
fog egy megfelelő méretű dugókulcs fej. Elég jó árban vannak, befektetésnek
sem utolsó, de kb. az első szereld magad akció után már megérte.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz Szpilu__25 #22327 üzenetére
Egyetértek DigitXT-vel, az ütvecsavarozó sajnos kötelező egy robogóhoz.
A szoruló csúszkák alatt a görgőket fedő lemez 4db műanyag csúszkáit érted? Ha igen, szerintem vegyél abból is újakat, vagy ha az van és mégis szoros, akkor reszeld kicsit nagyobbra a hézagot. A régivel is megcsinálhatod ezt. Ha a régi szorul, akkor lehet megdagadt a műanyag, mert ráment az motorolaj vagy valami zsír.
A lényeg, hogy simán fusson. -
rstwingo
tag
válasz Szpilu__25 #22331 üzenetére
Szerintem azt a szilikonozást felejtsd el , azzal csak rosszat teszel , mivel a kuplung por még jobban beragad a görgőkhöz
-
#50433536
törölt tag
válasz Szpilu__25 #22336 üzenetére
Egyszer én is befújtam szilikonnal, de 300 km után megbántam.
Megváltozott a váltó működése rossz irányba, mert a görgők szögletesre koptak. Letapadtak a szilikon miatt és nem tudtak gördülni.
Pedig nagyyon minimális mennyiséget fújtam. Benzines mosás után megjavult a működése.
Jövő hónapban rendelek drpulley görgőket vagy csúszógörgőket.[ Szerkesztve ]
-
Szpilu__25
tag
válasz Szpilu__25 #22347 üzenetére
Egyébként f..sz vagyok mert marha hangos a szíj/visít. Este másik próba a régi Malossi szíjjal.
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Politika
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Formula-1
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen