-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
üszök
őstag
válasz huszi.gyb #7010 üzenetére
Az nem hajt mindenütt.
Ez viszont igen."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #7057 üzenetére
Nekem is eddig is volt mindenféle szerelőm, de azokat nem ajánlottam volna nyugodt szívvel, szóval nem is említettem.
De Marcellnél már az első pillanatban meggyőző volt már a szóban tapasztalható tudása, ezért is mertem mondani, főleg hogy kollégám már előttem tesztelte
Sose gondoltam volna hogy így körbenyalogatok valakit itt a topikban
-
Grillo
senior tag
válasz huszi.gyb #7057 üzenetére
No akkor adhatnátok végre egy telefonszámot, mert bejött a várt mani is, szóval van mit költeni. Január, február, ittanyár, kéne már lépnem.
Kamerát megnézem helyi Tescoban, de akkor, ha ezen múlik, legyen bogyóé, ha addig jutunk, én it budapestiában könnyebben szerzek bármit, meg kevesebbet is túrázom.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #7165 üzenetére
Én 100%-ban, ha kocsiról van szó. Öv, beindít, lámpa. Ezek az alapok.
Motornál az ember megszokja, hogy automata, aztán átül egy olyanra,
ami nem, ott oda kell rá figyelni... Főleg, ha valamiért menet közben
leállítod és lekapcsolod a lámpát. (Vasúti átjárónál jártam kétszer így.)Maján szeretem, hogy automata, viszont nem szeretem, hogy nincs rá
mód, hogy mégis manuálisan FELkapcsold, ha szükség lenne rá, csak
a motor beindításával kapcsol fel... Igaz, utána a vészleállítóval le lehet
lőni a mocit, és bekapcsolva marad, de azért az nem az igazi.
(Mikor lenne erre szükség? Pl. fényszórómagasság beállításakor, stb.)Madisonon simán felkapcsolod már gyújtás mellett is, de ott meg ott a
rizikófaktor, hogy elfelejted felkapcsolni, mert az meg nem automata...
Továbbá ha lefulladnál, akkor kézzel érdemes lekapcsolni... ha kímélni
akarod az akkut, mert az indítózás magában durva megterhelés, pláne
xenon lámpával, viszont utána meg nem kellene elfelejteni felkapcsolni.Ami nekem ideális lenne:
- automata lekapcsolás indítózás közben
- automata felkapcsolás, ha a motor jár(!)
- de felkapcsolható legyen gyújtásra (ha kell: ne gyújtásra kapcsoljon!)
- lekapcsolható legyen ha a motor jár, pl. töltésteszteléshez... Oh wait!Szóval ami nekem ideális lenne a hosszabb agy, hogy ne felejtsem el!
"Kinek rövid az esze, legyen notesze."
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #7181 üzenetére
Sajnos jól látod. Középsztenderen teljesen jónak tűnt a magasság.
"Csak" nem számoltam azzal, hogy mennyire beül a futómű alattam!
Plusz az a zökkenő, mint a Sony topikban is írtam, nem hétköznapi,
ha ott vki lendületesen jön le egy (nem ültetett) autó lökőse is leérhet.Nade ez van, kamera ép, ajtót meg úgyis akartam a tokra jobbat LOL.
(Csak nem így...) Még jó, hogy nem Grillo leendő kamerája volt az. -
lehella
senior tag
válasz huszi.gyb #7344 üzenetére
Aranykezű szerelőkért nekem se kell messzire mennem.
Kymco márkaszerviz nem akart szelephézag állítani, mondván "nem kell, nem megy el úgysem"
Aztán volt hogy egyik délután nem indult be, eltoltam szervizbe, automata szívató csere, szelephézag állítás, mindent lecsekkoltak, ezután jó lesz. Két hét múlva megint nem indul. Kiderült hogy az akksi döglődött, ezt is én derítettem ki, de már kiadtam 30at a szervizre.
Utoljára meg dugulás is volt, takarítás, kérdezem mi a hibaok: "kymco"... két hét után megint. Kiderült hogy nem benzinálló a benzinszűrőm, okos szerelő meg nem nézett utána hogy miért dugul el[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #7378 üzenetére
Mer' cihopata mód hajtottad. Viccen kívül: most hány kili volt bennük?
Augusztusban lettek ugye zsír újra cserélve... Én anno ~2000 km után
már cseréltem őket, ha már szét van szedve alapon: enyhe kopás volt.
Az augusztusi állapotok, ~6000 km után nincsenek előttem fejből...
Szerk: de ahogy Moszkitó is mondja, akkor már lehettek kukásak simán.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #7506 üzenetére
Nekunk van ilyenunk. Sokan vannak megsem tudunk roluk szinte semmit. Ez szomoru. Az oreg pedig egy jofej.
Gyuru keszlet megrendelve. A lancok megerkeztek. Holnap ha ilyen szep ido lesz lefestem az idomokat.
A lehajtas osszerekva. Kuplung ferodolozva. Rugot kellene cserelni, de egy gorgo csereig es szij csereig meg jo lesz. Gumik fent, Vilagitas keslelteto automatika fent. Muszerfal ledesites megvan. Hatso doboz megvan, konzolt meg gyartanom kell. A keslelteto feladta a lecket, alig talatam vezerleshez megfelelo agat. Remelem a feszabalyzobol kijovo szal ami atmegy az elektronikaba jo lesz, ha nem akkor keresgelhetek tovabb. Tul egyszeru, a cucc, mondhatni faek, de valahogy megoldom[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #7693 üzenetére
Szerény véleményem az, hogy biztos k.va jó lehet egy nagy köbcentis benzines, de pl. nekem jobban bejön a turbódízel. Itt persze nem az ezeréves adagoló+turbó kombóra gondolok
Motorsportban is terjed, miért ne terjedhetne akkor az utcán is?
Mondjuk a Saab 9-5 AeroT idáig etalon nálam is. Csak egy benzinkutat kell mögé kötni.
Utolsó szerk.: céges autónak adták két napra. Árpád hídon nyomtam egy padlót, hogy megelőzzem a buszt, aztán remegő kézzel kerestem a forgalmit hogy ez mi a picsa, ami így megy.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #7776 üzenetére
A takaró konkrétan nem fér oda. Ha kettéflexeljük, szerintem akkor sem.
Esetleg egy része, mondjuk harmada, ha beférne, ami persze lehet jó, de...
(Nem egy nap. Kb. 1 óra volt kiszedni a lámpát, majd nagyjából ugyanennyi
az átépítés, ez+az, de ahogy kinézett szerencsétlen, nem gondoltam volna,
hogy lesz motorom holnapra. Fogjuk rá, hogy 3-4 óra - de akkor kompletten.
Ilyen apróságokat is számolva, hogy pl. rossz W5W izzót találtam, LED-del
meg mégsem mehetek vizsgára, baromira elüt, keresnem kellett az izzót...)
Szerk: meg mondjuk szétkaptam a foncsor rögzítését, mindkét búrában, uis
azzal nagyon megszívattam magam múltkor. Alig lehetett tekerni attól a fém
bizbasztól... Na azt pl. kompletten kihagytam, így jól tekerhető a magasság.Ui: szegény Maja, rendesen be lett falazva, de annak most szíja sincs, LOL.
Szerk: Madisonra a gyári kiput nem raktam vissza, csak bele a hangtompítót.Szerk: 7777 (Hét!) [ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #7778 üzenetére
Valami ilyesmi a terv. A "zöld PUG-nak" meg a kipuja szakadt le majdnem,
de feldrótoztam, holnap nézik szervizben. (Esetleg majd beugorhatnál festeni,
javítófesték gyári színkóddal van, ecsetes üveg, de nem akarom elcseszni.)Szerk: Majába milyen szíjat vegyek? Van valami hiperolcsó is a Citynél, de a
Malossi szimpibb. Csak mondjuk 2x annyiba kerül, amit nem egészen értek.
(Szerk: mondd, hogy az a kopás nem azért van, mert a Dr. Pulley túl nagyot
emel, és ez is beleér a deklibe, mint a kis Maján hézagoló nélkül a kevlár.)
Szerk: a következő képen pedig az olajozottan működő szíj, és berepedései:[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen