Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • UFO1

    senior tag

    válasz NFree #6268 üzenetére

    Porsche 911GT3-hoz a tiszta K, ill. P sztem bukó S motor semmikép mert Z való bele úgy vezethető nagyon betapad a rajtnál ill. kanyarba (olyan Elise szerűen csak nem annyira stabilan) hátránya íven hirtelen gázelvételre keresztbe állhat és a Z motorral így ahogy mondom SENKI SOHA! (innen a topikból sem, csak jó fordulaton kell elengedni) nem ment még el mellettem a rajtnál legyen az másik GT3, M3, Pagani, CCX de még MP4 se, sőt Lyons & Hwy 201-en már az s kanyar végén járok míg a többiek az elején kolbászolnak utána lehet rontok a puha futómű miatt ezért kéne valami stabilabb. Lehet Balller Murci cuccai jók lennének tehát Z, Z, K, Z, S, S esetleg a futóműt lehetne K/P, P, K valamelyik kombojával próbálni. De az is lehet sok neki a pro vagy legalábbis a tuned. Nekem volt a klasszikus legnagyobb statot hozó K, K, Z, P, P, S de vezethetetlen volt így hát repült belőle.

  • gyuszito

    senior tag

    válasz NFree #6268 üzenetére

    Ez kérlek szépen ismert jelenség számomra is! Ne gondolkodj, hogy miért, hanem élvezd ki! ;)
    A GT3 csúszására annyit tudok mondani, hogy full pro tuned (kivéve turbó, az csak Pro Sport)
    K K K P S P kombival is rettenetesen csúszik. Rettentő ideges a kanyarban..Lehet, hogy az lenne a megoldás mint a zeneszerszámba? full Kék? :Y

    A csalókkal kapcsolatban csak annyit, hogy nem blockolod őket, azért vannak olyan sokan. Én körülbelül egy héten keresztül block oltam őket, és most körülbelül hetente 1-2 csalóval futok össze. Ennek a böjtje annyi, hogy máások nem blockolják őket, és így kimaradok a versenyből...kevés versenyen tudok részt venni, de az többnyire szabályos.
    Össze kéne fognunk, és Blockolni kéne minden tetves csalót, és akkor ők lennének kirekesztve, nem az a pár/párszáz játékos, aki Blockolja őket. :R

Új hozzászólás Aktív témák