-
Fototrend
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
JumboJet
csendes tag
-
JumboJet
csendes tag
válasz
Crowent #21411 üzenetére
háát..nem tudom h az EA mennyit csenget az autógyáraknak, hogy az NFSbe kerülhessenek a traktorjaik, de nagyon rossz helyen tapogatóznak... Se egy 206 os Peugeot, se Honda, Subaru és Mazda is vérszegényen... Toyotáról ne is beszéljünk. Mindent kirekesztenek a Lamborghinik, Paganik
nagyon rossz helyen tapogat az EA
kiváncsi leszek a pénzsóvárgás mikor bukik orcára. I Mean... hány millió eladott példánnyal számolnak, és ebből ténylegesen mennyi fog fogyni -
}{3@Đ$}{0ot
addikt
válasz
Crowent #21324 üzenetére
Today the Need for Speed World Community is celebrating the best racing game series, Need for Speed, and the best ever free to play arcade racing game, Need for Speed World, with “NFS4LIF3″ meetings and cruises throughout the day. Our developing team has also pitched in by adding three items to the safehouse, an “NFS4LIF3″ License Plate, a Blue “Need for Speed” Neon and the legendary Bugatti Veyron 16.4 with Black and White paint scheme. The plate and the neon will be free at the aftermarket shop, but the Veyron will be sold for $2,700,000 at the car dealer.
-
-
-
noblem1983
senior tag
válasz
Crowent #20223 üzenetére
Nincs az Agera-val semmi gond. A játékban sem mert gyorsabb mint az Aventador. Az hogy a tiéd nem úgy ment az sok mindentől függhet. Sokat mentem vele mióta megvan és bizony voltak F1-eseknek szorult pillanatai mikor a svéd szuper autóval mögöttük dübörögtem. Talán egyszer ha meglesz a jó perfect startom megpróbálom megmutatni mire képes
-
alfa20
senior tag
válasz
Crowent #20215 üzenetére
azért a simának sincs szégyenkezni valója:
Nissan GT R 2014 VS Bugatti VRUM
700HP vs 1001HP
eredmény 1:21-nél.[ Szerkesztve ]
-
UFO1
senior tag
válasz
Crowent #17238 üzenetére
Nem, piros, ha nem hiszed kérdezősködj TutuHawer-től, különben tőle teljesen függetlenül ez egy hosszabb (3-4 napos) több pályás tesz eredménye. Ezzel fordul a legkönnyebben, mert nem lesz orr-nehéz! És természetesen a leggyorsabb is, nem a legnagyobb overall a legjobb!
-
-
noblem1983
senior tag
-
noblem1983
senior tag
válasz
Crowent #15835 üzenetére
A legdrágább autó amit valaha vettem a Worldben az a stock CCX volt. Kemény 10000 boost volt és már alig vártam , hogy bekerüljön mert azt a tespedt rondaságot eszemben sem volt megvenni hiába lett volna boostom lengyel időkben. Én kitartottam és tartogattam a kis boostomat amíg meg nem pillantottam az első sima CCX-et leparkolva. Tény, hogy elég népszerű autó lett az Agera és a 2. olyan Koenigsegg ami versenyképes S kategóriában.Ahogy sejtem hasonlóan mehet mint a CCXR amit szívesen hajtok mert nem okoz csalódást és tudom , hogy az Agera is képes erre de valahogy ritkán látok olyat, aki kihozza belőle amit valójában tud. Szóval én szeretem a Koenigseggget a valóságban is és itt is és azért is mert nem sokat látok belőle a játékban sem a CCXR-ből legalábbis.
[ Szerkesztve ]
-
NFree
addikt
válasz
Crowent #15126 üzenetére
Én ezen a dolgokon már az elején túl voltam , hogy semmi sem úgy van ahogy lennie kell,
és ez már t-1.2.3 óta igy van. pl t1 mr2 verte a gt3 rs-eket itt ott , t2 be meg amikor bejött az a1 attol voltam kibukva, és még sorolhatnám, eközbe a jó verdák sehol nem voltak (nissan Skyline )pl es testvérei Toyota supra , és sorolhatnám. Ugyhogy ilyen balgaságér fölösleges egymásközt a szájtépés sztem -
NFree
addikt
válasz
Crowent #15114 üzenetére
Kicsit visszaolvastam , és teljesen feleslegesnek vélem a kis szócsatátokat Tatával, mivel ez a bug halmaz ami jelenleg el sem indul nekem mert folyton updételni akar
Soha nem volt köze a realitáshoz, gondolom nem friss játékos vagy , és ezért kissé megcsúszot a hszed mikor feltetted kérdésed , mivel ezt nem most kellene , mert ebe már mindenki regesrég belenyugodott , hogy semmi köze a játéknak a realitáshoz
sztem
Srácok , hogy van ez a dolog , hogy privátba , megyünk de 1 kilépp , és multi lessz belőlle.
mert a sok auto finistől , nem tudok nyerni egy fél versenyt sem , s othon a 2 géppel majd okoskodok valamit -
tatabike
őstag
válasz
Crowent #15114 üzenetére
Senki nem hasonlított össze semmilyen hiperautót egy Lambóval, vagy egy Nissannal.... Te a mosóporos kettes műsorát nézed, vagy mi bajod van? Tényleg alacsony az a kerítés, vagy direkt nem akarod megérteni, mit írtam? Jézusom, általános iskola, bakker...
Amúgy meg kevered egy mondaton belül az egyes és többes számot, de biztos én vagyok a hülye... Meg én nem írok egy helyett 1-est, főleg, ha nem is számot akarok vele kifejezni, hanem névelőként használom. Na, most már tényleg látszik, ki a gyengébb, tanulj meg helyesen írni, aztán esetleg visszaköszönök...
[ Szerkesztve ]
-
tatabike
őstag
válasz
Crowent #15111 üzenetére
Na ide figyuzz, nekem ne irkálj ilyeneket, hogy ostobaság, mert olyat kapsz, hogy nyulat fogsz, megértetted?!
Azt írtam, hogy "pl.", de a gyengébbek és a TE KEDVEDÉRT ez azt jelenti hogy PÉLDÁUL! Vetted?! Nem kevertem semmit semmivel, csak példaként hoztam fel, hogy nincs túl sok különbség autó és autó között. Szövegértés nem megy, és én vagyok ostoba?!
Legközelebb meg tudnám értékelni, ha körülnéznél, mielőtt meggondolatlanságokat irkálsz. 40+ évesen rohadtul irritál az ilyesmi, én kérek elnézést...
-
tatabike
őstag
válasz
Crowent #15098 üzenetére
Szerintem az autógyártók keze, illetve pénze lehet a dologban. Biztos a McLaren vagy a Pagani több lóvét tolt a játékba, mint a Koenigsegg, ezért gyorsabb lett a verdájuk...
Valami ilyesmi:
" A Coca-Cola emberei megkeresik a pápát, hogy fizetnek az egyháznak 250ezer dollárt, ha a Miatyánk szövegét megváltoztatják, mégpedig úgy, hogy 'mindennapi kenyerünket és Coca-Colánkat add meg nekünk...'.
A pápa felháborodik, és nemet mond, erre 500ezret ajánlanak, megint csak rázza a fejét. Már 1 millió dollárnál járnak, de a pápa csak mondogatja, hogy ilyet nem lehet. Erre az elkeseredett Coca-Cola ügynökök megkérdezik:
- Oké, de legalább azt árulja el Szentatyám, hogy a pékek mennyit fizetnek?!"Ja, amúgy meg pl. egy gyári Lamborghini Aventador csak 0.3 tized másodpercet tud ráverni a legerősebb, szintén gyári Nissan GT-R-re negyed mérföldes sprintben, szóval nincsenek nagy különbségek, nem minden a lóerő, meg hogy szupersportkocsi...
[ Szerkesztve ]
-
tutuhawer
őstag
válasz
Crowent #15103 üzenetére
Tényleg jól hasít a simracewayben, mentem is vele.
Ugorj be, szükség van jó magyar versenyzőkre ott is - akár billentyűvel is!!! -
noblem1983
senior tag
válasz
Crowent #15098 üzenetére
Az a helyzet, hogy verseny pályán jobbak a Paganik viszont a CCXR az már jó lett belőve és az Agera is. Sajnos utóbbi még nincs meg majd ha leakciózzák akkor beszerzem. Jön majd a 2013-as Agera R és akkor lesz pofára esés mikor az F1-eket döngölik majd földbe egy jól felépített Agera R-el. A CCX esetében meg nem számít, hogy Elit vagy sima ugyanúgy megy gondolom de többet érdemelne az is, hogy holmi fele annyi lóerős GT3 RS-ek csak úgy elverjék
-
-
F22Reventon
tag
válasz
Crowent #15098 üzenetére
a végsebesség még nem feltétlen előny a versenyeken. Röviden ennyi. Valamint sztem egy Pagani körversenyen jobb időt futhat, mint egy CCX. A meki F1 kilóg a sorból, az sehogysem lehet olyan gyors, mint 20 évvel fiatalabb társai. És ha megnézed a nemrég megjelent Caterhamet, nem bír annyival menni, mint pl a Boss 2012, de a kanyargós pályákon oda-vissza veri.
A játékban nekem a CCX-R van meg, és nem panaszkodnék, sztem egész jól be lett lőve a teljesítménye. Veyron ellen nem próbáltam, de videók alapján hasonló lehet ahhoz. -
-
Tayuya
csendes tag
válasz
Crowent #14268 üzenetére
Abban az időben én is vettem boostot, nem is egyszer. Akkor nagyon jó volt a játék. Nálam az első ellenszenves húzás az volt, amikor büszkén bejelentették, hogy hallgatnak a játékosok kérésére, és átalakítják a skill-rendszert: fizetőssé, (gyűjtögetőssé) tették.
Aztán jöttek az újabbnál újabb bugok, és kb. (szó szerint) játszhatatlan lett az egész. Aztán kivették a legtöbb pályát. (sokat azóta sem láttam viszont, pedig állítólag cserélgetik) Megduplázták az új boostos autók árait. Végül feltették az i-re a pontot : lengyel boost trükk eltörölve, mert euróba kétszer annyiba kerül.
(amúgy nem értem, a lengyeleknek miért szabad féláron vásárolniuk?)
-
tatabike
őstag
válasz
Crowent #14253 üzenetére
Hát ja, folyamat sír a szám, ha valami gáz van. Mert amikor lenne kedvem kicsit nyomulni, mindig van valami gebasz...
Most éppen az a szitu, hogy sikerült lecserélnem a régi, fapados DualCore (E2140) tragacsomat egy négy magos, brutál állatra, erre megint nem megy ez a fos... Olyan ez, mikor eladod a kocka Opelt, megveszed az AMG Mercit, erre leszakad fél méter hó... -
tatabike
őstag
válasz
Crowent #14246 üzenetére
Mondjuk én csak az EU-szervereken próbálkoztam.
Az még pluszban dühített, hogy újra raktam a játékot (négymagos gépre váltottam), és mivel nem lehet belőle normálisan kilépni, nem menti el a beállításokat. Minden új belépésnél üvöltő zene, mérföld/óra és pixeles kép fogad, újra kell kalibrálni az összes beállítást...[ Szerkesztve ]
-
tatabike
őstag
válasz
Crowent #13885 üzenetére
"Rakd újra a játékot, a probléma nálad van."
Ezt meg inkább nem is olvastam, maradjunk annyiban. Ez olyan ügyfélszolgálatos duma, mikor pl. a UPC-nek elfüstöl az elosztójában az erősítőpanel, de a reklamálásra csak az a válasz érkezik, hogy "indítsa újra a modemet"... Nem tipikus hülyének nézés, á dehogy...
-
Sirkonyak
csendes tag
válasz
Crowent #13879 üzenetére
A nagy részével 1etértek,de a több kategória jó 5let volt.Így 1 csomó alkatrészt amit amúgy eladnál betudsz építeni.Nem az van mint régen,hogy csak a legjobbakat volt érdemes megtartani.Most a gyengébb alkatrészeket is simán fellehet használni a kocsikban és nekem tetszik ,hogy van E meg D kategoria itt nincsenek akkora különbségek az autók között az számít hogy vezetsz.Amúgy alig játszok már én is, és a TH-t sem csinálom már rég elvették a kedvem a játéktól ...
-
tatabike
őstag
válasz
Crowent #13414 üzenetére
Nekem a Z4 már két éve megvan, nagyon pöpec kis autó, szeretem. Rengeteget mentem vele, és most is visszatérek hozzá néha, nem okoz csalódást...
Az első "komoly" autóm a pályafutásom alatt, előtte csak egy Eclipse-m volt, azzal gyűjtögettem össze annó az árát... A dolog pikantériája, hogy már igazit is vezettem, igaz az nem kupé volt, hanem a nyitható tetejű. Volt főnökömé, ha még megvan Neki.... megy mint a disznó...
[ Szerkesztve ]
-
Robokutya
senior tag
válasz
Crowent #13263 üzenetére
Örülj neki, hogy nem adott egy két csillagos cuccot.
Szerintem a nyerési esélyeinket rongáljuk, ha Boostot veszünk. Tuti hogy bekerülsz egy olyan külön kezelendő csoportba játékon belül akire úgy gondolnak, ha már nagy értékben befektetett akkor inkább a pénzét költi minthogy a játékban a nyerést tartsa szem előtt. Én ezt látom amióta megszaladtam a boost bulival. Ha jobban meglesed vajh mé van az is ha mondjuk veszek boostot pár verseny után kapsz is valami hasznosabb cuccot.
Haljak meg ha nem így van. -
tatabike
őstag
válasz
Crowent #13228 üzenetére
Veyron-t lenyomja?
Vettem még egy verdát, aztán egy időre be is fejeztem a vásárlást. Mire összejön annyi IGC, már az Aventador is "E" osztályos lesz....
Majd valamikor 2020-ban, az én tempómmal...
Vettem egy Nissan Fairlady-t. szeretem ezeket a régi vasakat, jól mutat a Shelby Daytona meg a GT40 MK I mellett....
[ Szerkesztve ]
-
noblem1983
senior tag
válasz
Crowent #12035 üzenetére
Ott az LP 650 Roadster és ingyen van, jó verda meg van még jó néhány IGC-s azon kívül. A Zonda F is már majdnem annyira megy mint a Cinque azért kerül 8000-be, a Koenigsegg is jó de még nekem azon változtatnom kell, hogy úgy menjen ahogy én szeretném. A Mclarennel viszont elégedett vagyok
-
vakond5
őstag
-
válasz
Crowent #10603 üzenetére
először is caps lock off.
másodszor: véletlenül nem tudod törölni mivel visszakérdez hogy Biztos törölni akarod a profilod? -csal angolul.Visszaadni pedig biztos nem fogják mert ez nem olyan mint a ban. Az a profil ment a levesbe hiába öltél bele xy mennyiségű búsztot. Sajnálatos eset de mint mondtam ezt nem lehetett "véletlen" elkövetni.
-
tutuhawer
őstag
válasz
Crowent #10128 üzenetére
egyébként ide tartozik, habár félreértés volt ,de bárki kioktathat bárkit, de tegye mellé az adu ászt is, legyen mellette duma. Quqa mondhatja nekem, hogy (tök röhej) nem ülteti le az autót, mert az jobb, de én nem hiszek neki. Ez egy egyszerű példa volt, minden nap nevetek rajta - egyébként főleg esztétikai okokból ... hát hogy néz ki a Quqa M3 e30-asa...?
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
Crowent #10092 üzenetére
Ez gondolom új hsz. akart lenni, de most valóban nem dobja az ultra alkatrészeket. Én most 45-ös szinten vagyok, a High Stakes-en rengeteget futottam/futok már 28-as szint óta, de eddig 4-5 ultra alkatrészt sikerült összesen kipréselni belőle, ebből 3db volt T3-as alkatrész.
-
Lycanon
csendes tag
válasz
Crowent #9897 üzenetére
Ma is bebizonyosodott, ami már 2-3 hete "bassza a csőrömet"... T2 és T3-as kocsit NEM lehet össze hasonlítani T1-es autóval... ha T1-ellen mész T2-T3-al a kocsik erejét LEVESZI...
Ma LordDeadBullett-el mentünk... Ő jött a T3 Ford Mustang Boss 302 '12-vel... "minimálisan" tuningolva...én jöttem a T2 Porsche Boxer Spyder-el szintént "minimálisan" tuningolva (alapból 2 kulcsos volt)... és volt, hogy megettem reggelire... olyankor mikor NEM hibáztunk a pályán...De már korábban is észre vettem a T1-2-3 közti különbséget...
Ismerős jött T1 s15-el...én T2 ZL1 stock-al... mentünk egy T1 TE-et... nem tudtam utol érni... pedig nem volt ultrás a cucc az s15-ben...
Szóval 1 szó mint 100... ha más tier-es kocsikat "versenyeztetsz" egymás ellen, akkor a kisebb tier-ünek van előnye...
-
chris1997
aktív tag
válasz
Crowent #9897 üzenetére
És miért nem vehetem az R8-at meg akár többször is. Röhögj, de nekem lesz jobb, mert aszt vezetem, amit akarok és tetszik, nem pedig más elvek irányítanak. Amíg Van R8 4.2 a játékban, addig jó az élet. Ultrás a 1,5 éves Shift R8-am és nem csalódtam benne,úgy megy ahogy gondoltam. Nem mondom, hogy retune nem kéne, mert gyorsulásilag nem Ok, ez tény. De a kanyart meg lehet tanulni, végsebességével meg nincs gond, szóval, tessék megtanulni vezetni, mielőtt itt ócsárlás történik.. többször is.
-
chris1997
aktív tag
-
UFO1
senior tag
válasz
Crowent #9867 üzenetére
Nekem nincs rajta (és ültetés sincs), mert így jobban fordul, de szokás kérdése, Tutu ülteti tehát próbálni kell, kinek hogy megy jobban (a köridőre gondolok). A legszélesebbel stabilabb különben, de néha ez hátrány is lehet pl. kanyargós pályán.
(#9868) thunder1991
Nem különösebben jó egyik sem nem top gépek, ha lesz drift akkor a Viper nyerő lehet, esetleg drag-on mert a Pro Street-be jól ment két keréken. Különben keress a nevemre írtam már, minden T3-asról van leírás az erősorrendet meg sunny84 meg már leírta.
R8-hoz chris1997 ért (csak ő) őt kérdezd.[ Szerkesztve ]
-
Crowent
tag
válasz
Crowent #9736 üzenetére
Hmmm.
Skacok, T1-be Mazda MX-5-be tettem Pro cuccokat, ill 1 ultra kereket rugó illetve fékek azok alapok! Szerintem nagyon versenyképes autó, akinek nincs annak ajánlom kipróbálását! Úgy vettem észre hogy a Toyota MR2 autó nyomába tudok érni vele, függően milyen cuccok vannak az ellenfél autójába. 3as ültetés van a kocsin, jelenleg 279 a vége nitró nélkül, nitróval 290 a dombon!
Szerintem versenyképes autó!
Raktam rá új festést is, szeretném megmutatni!Vélemény?
-
válasz
Crowent #9650 üzenetére
20 dodó a Gold? Elmehetnek tudjuk hova. Nem ér az semmivel se többet. Csak mert jár a Mustang meg az a rendszámtábla nem ér meg egy itthoni Starterhez képest. A silver meg mondjuk hogy kevésbe lehúzás. 5750 Buszt de kapsz egy Snowflake porsét meg az A1et. Bravó. De miből tuningolod ha nincs partod? El Platunimuzod az összeset. Nemjóez. Én azért maradok a simánál
-
-Rolika-
senior tag
-
NFree
addikt
válasz
Crowent #9646 üzenetére
Nem a végsebességgel vagyok nem kibékülve a képet idézve , hanem a köridővel , tessék gyakorolni 1 körbe 3 nitrót nyomhatsz el és hozd a két perces időt a pálya nem nehéz a country clubb-ról van szó , ha te megcsinálod akkor, le a kalappal, elmondanám a skillek előt a titán porséval mentem hasonló időt és a z top 100- volt. abba meg bele nyugodhatsz , hogy lamboval nem te, de nem is én fogunk menni top 100 időket pedig a topp 300 ban szerintem én benne lennék ha lenne időm , a dologra
Top tier3 =, rtrx-gt3 rs-m1 procar. sajnos a lambo nincs hozzá képest fasorba sem , gyakorlott pilóta aki ki tudja autózni a kettő közti külömbséget, nos az nem biztos , hogy én , de te még biztos nem vagy.
Még annyit , pont ma mentünk tutuval 1 pályán mert vizsgálgattuk a lambo kérdést más okból , nos el kell mondjam , attól függetlenül ezen a pályán ugy nézett ki power upp nélkül , verhető a gt3 rs a lamboval , de vannak páylák ahol biztos nem.(még annyi a két autó teljesn más kategóriába volt felszerelve, de 3 nap mulva rámagyek a dologra, már csak tutu barátja miatt is , és majd vesézgetem kicsit de ez csak 1 pálya. pl murci jól kanyarodik , jól gyorsul , jól rajtol amivel a porsche több aza 300, közeli tempó közelében a gyorsuás , ha ojan pályán mész ahol nem éred el a sebességet vagy csak ritkán ott lehet nyerő a lambó de ehol 300 felett repesztessz , nos ott igenin megmutatja a kis rs a foga fehérjét.Na mindegy 1 szónak is 100 a vége , játszon mindenki azzal amivel szeret , annyit amennyit akar.
Más nekem van ultra közeli rs , és lambóm is
Mindenkitől bocs a hosszú hsz ért
[ Szerkesztve ]
-
noblem1983
senior tag
válasz
Crowent #9628 üzenetére
A Murcielago jó autó TH-s vagy sem az majdnem mindegy. Viszont ha a hibaszázalékodat próbálod mérsékelni akkor még jobb lesz. Én a kis Ford Escortommal kb. egy szinten voltam a nagy Murcival a Diamond& Unionon pedig nincsenek is benne még csak full pro alkatrészek sem. A Boss-t meg tudni kell uralni ennyi az egész mert kezes autó értő kezekben főleg mikor full pro-s Porschenak rammhoz kell folyamodnia hogy nyerjen
ODÉBBB: Légy szíves meséld már el, hogy mit vártál a 2. születésnapra de valami olyat mondj ami nem álomszerű. A drag mód jönni fog az már biztos és a class rendszer is jó lesz remélhetőleg. A Camaro ZL1 nem top verda de ingyen volt sőt szép is, a hangja kiváló ,jól kanyarodik. +750 boost nem sok de több mint a semmi. Végezetül egy bölcselkedés -ha egyszerre kapsz túl sokat akkor a kis dolgoknak nem tudsz majd örülni és olyan leszel mint egy elkényeztetett gyerek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Microsoft Outlook topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Filmvilág
- általános iskolai rendszergazda
- Ukrajnai háború
- OLED TV topic
- E-roller topik
- További aktív témák...