-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KillerKollar
őstag
válasz fatallerror #10200 üzenetére
Hát,lehetséges hogy késik :/ Viszont itt a Mars III:
[link] -
fatallerror
addikt
válasz KillerKollar #10201 üzenetére
ja láttam, 8 gb vram, nem para xD
nem az asus a hülye h csinált ilyet hanem aki megveszi, lesz vagy 1500 dolcsi : Dviszont jó lenne ha még a nyáron jönne a gtx 660 mert akkor őszre jó áron lenne és azt választanám mert most nvidia kártyát választanék bár a 7870 most 84 ezerért van ami most best buy
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
Löncsi
őstag
Vágom, de az nV oldalon megnézni se tudtam, folyamatosan bufferelt. De YT-n már fent van, ott meg tudtam nézni.
Valóban unalmas kissé, a HW-n kiagyaltak pár tanácsot is erre.
Mivel sokak szerint ez a szerencsétlen techdemó brutálisan unalmasra sikerült, itt van pár ötlet az NVIDIA-ának az események felpörgetésére:
- ÁÁÁááÁáá - sikollyal a tündérke lezuhan a fonott hinta alatt elterülő kacsaúsztatóba
A tündérke egy ötletes varázslattal kiegyenesíti a fonott kötelet és sztriptíz-kötéltáncba kezd
A tündérke gyomrához kap, arca eltorzul és nagy kínnal átalakul egy Prométeusz Idegen formájába, majd sátáni kacajjal beleröhög a néző képibe és vadul elröppen vízidisznót vadászni
A Tündérke előkap egy cseresznyével teli tálat, zabálni kezdi. A magokat az alatta hörgő SzőrVadmalacok képibe köpködi, közben nagyokat kacog.
Ám a végén a Vadmalacok győznek, mert hülye bimbó torkán akad egy cseresznyemag, amibe az idegesítő kis ROHADT lonya jól belefullad!!Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #10205 üzenetére
Világos. Most ezt olvassák a fejlesztők és szerintem már implementálják a csöcsfizikát.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
már van ahol mozog : D
de viccet félretéve jó lenne ha a testnek jobb lenne a fizikája...2012 van...
például mikor fut az ember mozog mindene, feszülnek az izmai meg rengenek amikor a láb talajt ér stb...
jó lenne már itt tartani :] engem például a fifa-ban/pesben már azért zavar h ez nem látszik meg nem lobog a mez.
egyáltalán valaha eljut oda a játékok grafikája h ilyen részletes? sosem fogják tökéletesen lemodellezni az ilyen dolgokat, esetleg vmi scannerrel h fut a futópadon vki és bemásolja a gépdon't tell me what i can't do!
-
TESCO-Zsömle
félisten
Csak nehogy elfelejtsék a jogdíjakat befizetni.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
tombar
senior tag
na soha se lesz már gtx 660? komolyan ha nem lesz a kezemben egy aug közepén, akkor lekaksázom őket és veszek egy gt210et
Everybody knows, you dance like you fuck. So let me see you dance!
-
Löncsi
őstag
Ez BESZARÁS.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
-
Löncsi
őstag
Fejlesztői bemutató:
[link]Abu85
Ismerem, de az is csak tech-demo, lehet meg se fog mozdulni az sem. De majd kiderül, ha elfut lehet akkor beruházok konzolba. :p[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10215 üzenetére
[link] - ez meg elfut a next gen gépeket. Szóval, ha az UE4 nem fut, akkor az nem a hardver hibája. Mondtam, hogy Sweeney évekig kergetett a Larrabee-val egy álmot, és természetesen évek munkája ment a szemétbe a Larrabee lufi kipukkanásával. Szóval azon szerintem nem kell csodálkozni, hogy gyengének titulálják a next gent. Egyszerűen rossz irányba fejlesztettek évekig. Az sem véletlen, hogy partnerek UE3-at választanak még a next-genhez is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10217 üzenetére
Minden tech-demo jelenleg. Még az UE4 is. Next gen gépet meg nem mutathatnak a nagyközönség előtt, szóval csak videóval lehet megmutatni mit tudnak. A stúdióban felvették a rendert és kiadták. Az a kérdés, hogy kinek a next gen gépe volt, amiről ezt felvették. Szerintem a Wii U-t kizárhatjuk. Erős, de nem ennyire. Szóval marad az új Xbox, vagy az új PS. Előbbire tippelek, mert a Square Enix az FF-eket Xbox-ra fejlesztette, bár mennek PS3-on is. Neal Robison anno nem is mondott olyan balgaságot, amikor Avatar szintű grafikát jósolt. Egyszerűen csak a hardverre kell szabni a motort.
Azt elhiszem, hogy az Epicnek kellemetlen, hogy Larrabee sincs, és az E3-as hírek szerint CUDA kompatibilis GPU sincs az új konzolokban. Ezekre a pillérekre helyezték az új motort, és jó esély van arra, hogy az első után a második is összetörik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Mind1 igazából, majd az első játékok fogják eldönteni akkor melyik motor a "jobb".
Az a baj nem tudni milyen vasakon futnak ezek a demók és mennyire van "precompute"-ban. Itt az UE4 azért editorban fut szépen, PC-n, valami Geforce-al.[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10220 üzenetére
Mondom, hogy ami next gen és valóban a háttérben futott, annak PC-ről kellett mennie, mert új gépet nem vihettek az E3-ra. Régi gépről persze futtathatnak, de az Ubi standján voltak játékok, amelyek PC-ről mentek, csak Xbox kontrollert mutogattak.
A Square Enix az FF demóját valamelyik next gen konzolról vette fel. A japánok mindig is durvák voltak a dizájnban és nem hülyék a programozáshoz sem, szóval feltételezve a next gen konzolok erejét ilyet simán kihoznak.
Azt tudom, hogy a Crytek és az Epic biztosan PC-ről demózott. Hirdetik is a konzol halálát, illetve a next gen gépek gyengeségét. Ezen állítások mögött az állhat, amiről régóta pletykálnak, vagyis hogy egyetlen next gen konzolba sem kerül NVIDIA GPU. A Crytek és az Epic azt mondja, amit az NV kér. Az NV-nek pedig a konzol nem kívánt alternatíva úgy, ha nincsenek benne a gépekben. Inkább a felhő.
Az Epic számára nyilván nagyon nehéz, mert az UE3 túlkoros, míg az új rendszert két olyan technológiára alapozták, ami a konzolon nem érhető el (az egyik PC-n sem, gondolom ez nincs is benne). A Cryteknek könnyebb a dolga azért, mert a CryEngine 3 használható next genbe is. Nem ideális, de saját technológiákra építenek, szóval fejleszthető.Poén amúgy, de a lesajnált Carmack és az ID Tech 5 áll a legjobban a next gent tekintve. A nagy öreg ismét jól lőtte be az irányt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10222 üzenetére
Én Carmack meglátásával értek egyet. A konzol és a PC mellé beépül a felhő. Megmarad a konzol és a PC létjogosultsága, de a felhő egy réteget el fog vinni. Az új konzolok sikeresek lesznek, de a felhő miatt nem annyira, mint a mostaniak, így az élettartamot is hosszabbra fogják tervezni. Szóval 2022-2024 előtt nem jön ezeknek leváltójuk. Az biztos, hogy az LG és a Samsung a felhőre gyúrja az okostévéit. Szerintem ezzel más is megpróbálkozik. A Sony-nak itt lehetne egy értékes ütőkártyája, mert rengeteg PS exkluzív játékot birtokolnak. Ezeket akár a saját okostévéikre is elérhetővé tehetnék a felhőn keresztül.
A PC marad, de mivel mindenki platformhoz fejleszt, így erősen platformosodik úgy 2 éves távlatban. Egyszerűen előny lesz, ha a GeForce-ot NV APU-hoz, míg a Radeont AMD APU-hoz veszed. 2016-2017-ben pedig már nem lesznek VGA-k, ebben szerintem az NV-nek igaza lesz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
nagyúr
"ID Tech 5 áll a legjobban a next gent tekintve. A nagy öreg ismét jól lőtte be az irányt."
Az lehet de amig ezekből a fentebb emlitett engine-ekből elég sok licensz fogy és még fog is (remélem CE3 minél több) addig a hatalmas id tech 5 2 újjamon megtudom számolni eddig mi használja. Rage és a majd egyszer megjelenő Doom 4. És mivel nem adták közkérzre nem hiszem hogy olyan hüde sok game fog erre épülni!
Next PC Upgrade: 2022
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #10224 üzenetére
Iszonyatosan fontos meglátni azt a tényt, hogy az ID Tech 5 nem licencelhető. Carmack az ID Software-t eladta a Zenimaxnak. Most a részei ennek a cégnek. Ennek megfelelően minden szellemi tulajdonuk a Zenimaxé. Ők döntenek arról, hogy az ID Tech 5 licencelhető-e, de korábban már mondták, hogy házon belül kívánják felhasználni. Alapvetően az ID Software felvásárlása a Zenimaxnak nem a Rage és a Doom miatt volt értékes. Ebben is van pénz, de sokkal értékesebb, hogy kaptak egy olyan csapatott, amely élvonalbeli motort készít egy olyan emberrel az élen, mint Carmack. Ezt a motort a Zenimax összes csapata meg fogja kapni az új címekhez, így ezzel készülhetnek később az új The Elder Scrolls játékok például. Ez volt a felvásárlásban a koncepció.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Lehet.. bár én javarészt inkább amiatt aggódok, hogy nem változtatnak a játékmechanikán.
Nálam pl. a Max Payne 3 csalódás volt, hiába volt technikailag Nr. 1, a kötött játékmenet és a rengeteg filmes átvezető tönkretette az egészet. Nem ez az első ilyen dolog.Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
nagyúr
fájós, de ebben sajnos teljesen egyet kell értsek. ugyan egyelőre a smarttv + cloud megoldás mindkét irányból vicces (az egyik az árprémium, a másik az érettség miatt), de 2 év múlva simán lehet tömegcikk belőlük. és az meg óriási nagy érték lehet, hogy ezzel pl. a samsung kiütheti a konzol-exkluzivitást - ha hagyják neki. de ismerve a koreai üzleti mentalitást, egyáltalán nem lehetetlen.
más: az UE4-es demo-tól melyik ponton kellene elájulni? cinematography szokás szerint jeles, szórakoztatási faktor teljesen OK, de technológiailag nem látszik benne a hatalmas innováció.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az UE4 érdekessége, hogy valós idejű GI-t kapott, ami elvileg ennek az elgondolásnak a módosított változata. [link] - lényegében a megvilágítási modell teljesen valós idejű. Az adatokat nem 2D-s textúrában, hanem voxelben tárolják. Nyilván a hatékony elérés érdekben Octree rendezést használtak. Megfelelő optimalizálás mellett a pro oldalon fel lehet hozni, hogy annyira nem számításigényes, mint a többi valós idejű GI, teszem azt mondjuk az AMD Leo demóban (illetve egy patch után a Dirt Showdownban) alkalmazott Forward Render megoldás, így nem kell annyira építeni az LDS-re sem, amiben a Kepler számít a valaha készül leggyengébb teljesítményű DX11-es architektúrának. A kontra oldalon kisebb problémák hozhatók fel a textúraszűrésekkel, de ezeket valószínűleg meg lehet oldani shader alapú szűréssel, ám nagy hátrány, hogy a voxelben tárolt információk zabálják a memóriát. Az Epic a tesztgépben 16 GB-ot használt, de a technika alapjait tekintve minimum 8 GB kell majd.
Igazából két csoportra oszthatók ezek a valós idejű GI algoritmusok. Vagy többet számol és kevésebb RAM kell, vagy kevesebbet számol és több RAM kell. Egyik sem jó, de az egyik mellett lándzsát kell törni. Persze mindkettő skálázható, így alkalmatlan egyik sem lesz, csak hát a minőség ...[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TESCO-Zsömle #10230 üzenetére
A hardver ára másodlagos főleg, hogy a megfelelő erőforrást kínáló chipek sem drágák. Egyszerűen manapság a legmodernebb GI-ok közé a Frostbite 2-ben használt, az AMD Leo-ra tervezett megoldása és a Voxel Cone Tracing tartozik. Mindegyiknek van előnye és hátránya. A Frostbite 2 motorja ugye deferred render, és hát a VRAM-ot kétpofára zabálja, de amúgy gyors és szép, és ami fontos, hogy a next gen konzolokba is jó, mert a mostaniakon is elmegy. Az AMD megoldása forward render, és elsősorban a számításra helyezi a hangsúlyt, a forward render miatt az MSAA is tökéletesen kompatibilis, és alig használ memóriát. A mai konzolokban nem lenne az igazi, de a next genbe nagyon jó, illetve egy Dirt Showdown patch-csel hamarosan megtudjuk, hogy PC-ben hogyan muzsikál. A Voxel Cone Tracing elméleti előnyeit és hátrányait előbb részleteztem, de a gyakorlatban még legalább 2 évig nem látjuk majd. Ami miatt ez kockázatos, hogy a PC-be vehetsz 16 GB memóriát, de vajon mennyit raknak a next gen konzolokba? A Nintendo 1,5 GB-ot, míg az MS és a Sony részéről sem hallani 2-4 GB-nál többről (azt is bele kell kalkulálni a konzol tervezésénél, hogy a memóriák ára nem marad állandóan alacsony, jön egy új szabvány, és régi ára megnő ... PC-ben már rég váltottál, de a konzolban rá vagy kényszerítve, hogy olyat használ, amire már kevés az igény 5-6 évvel a konzol megjelenése után). Ha erre épít egy motor, akkor a kevés memória a leskálázást is jelenti, ami pedig egy bizonyos szint alatt csúnya eredményt fog adni. Gondolom Sweeney számára ez az egyik ok, amiért erősen támadja az új konzolokat, mert azokba nem fognak 16 GB memóriát rakni. Az Epic szerint az összes partnerik UE3-mal készül a next genre. Valószínű, hogy az UE4-et senki sem érzi elég biztonságosnak ilyen távlatban. Nincs meg rá a biztosíték, hogy jó lesz a next gen gépeken. Persze a motor fejleszthető, így ha az MS és a Sony nem fogja kielégíteni az Epic igényeit, akkor át kell dolgozni a rendszert.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Ez így akkor külön poén, hogy megy a marketing, 2 év múlva pedig semmi nem marad a motorból a limitációk miatt... nV is fölöslegesen öli a pénzt akkor a támogatásba.
Ahhoz képest mobil fronton mennyire pörögnek a fejlesztések...
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
nagyúr
tök jó - ebből mondjuk a demoban nem sok látszik. a GI-nek igazi látványos hatása a paranoiásan zárt terekben lenne.
a RAM-ot meg ugye lesz**ja az ember PC-n - csakhát a konzolok..."We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10232 üzenetére
A marketing az mindig megy, ez nem az UE4 sajátja. Nyilván nem limitációkra fogják felhívni a média figyelmét. A licencelők meg tudják, hogy mit akarnak. Bár, ahogy elnéztem az E3-at szokatlan dolog került elő. Rengetegen inkább saját motort fejlesztenek, vagy legalábbis a kiadók megpróbálják házon belül elintézni ezt a kérdést. Sajna a teljes körű licenc az minden szempontból nagyon drága. Márpedig egy AAA játéknak erre szüksége van, ergo, ha veszel egy motort, azt ugyanúgy sok helyen át kell írni, mintha az egyik fejlesztőcsapat technikáját odaadnád egy másiknak. Bár ez nagyon függ az igényektől, de látványosan esik a licencre az igény. Ezért jött az UDK és a CryEngine SDK is ingyen. A garázsfejlesztőknek éri meg ebbe belevágni, mert olyan az Epic és a Crytek alap licenceket biztosító üzleti modellje, hogy nincs benne kockázat. Ha nem termel egy bizonyos minimum pénzt a játékod, akkor nem kell fizetni. Ha túlléped az 50000 dollár bevételt (UDK esetén, CryEngine-nél nem tudom mennyi a határ), akkor meg a bevétel egy része a motor tulajdonosát illeti.
Az NV azért öli a pénzt az UE-be, mert lényegében ez az egyetlen értékelhető licencpotenciállal rendelkező motor, ami még épít a PhysX-re. A többiek mára elpártoltak a technológia mellől, ami elvileg azzal megmagyarázható, hogy a next gen konzolokban állítólag nem lesz CUDA kompatibilis GPU. Egyszerűen enélkül logikátlan erre építeni, mert a PhysX hátránya, hogy a fejlesztéseket a GPU irányába tolják, és ezen a ponton a CPU-s optimalizálás jelentősen háttérbe szorul, miközben a Havok, a Bullett és az ODE (csak hogy a legismertebbeket említsük) ebben sokkal jobb, mint a PhysX.
Ha a játékok szemszögéből nézed, akkor a legtöbb GPU PhysX-es játék UE3-as. Így lesz ez a készülőkkel is. Az AAA kategóriában egyedül a Metro: Last Light nem UE3. Ott volt még az ARMA 3 is, de ugye nemrég mondták a fejlesztők, hogy elvetették a GPU PhysX-et, mert abban a környezetben, ahol használnák, nem jelentene semmilyen előnyt. Ezzel az ARMA 3 is csak CPU-n dolgozó PhysX-et kap.
Szóval az NV-nek kötelező vakon bíznia az UE4-ben, mert ez maradt mára az egyetlen next gen motor, ami PhysX-et használ. Ebből a szempontból a legtöbb támogatást kell nyújtani neki, még akkor is, ha ez máshonnan veszi el az erőforrást.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen, az UE4 lényegi előrelépését ez a demó tipikusan rosszul mutatja be, de szerintem itt arra figyeltek, hogy látványos legyen. Aki licencre hajt az úgyis tudja, hogy mit kell nézni, a usernek viszont fingja sincs, így marad a látványorientált bemutató.
Elvileg az UE4 első feltűnését az Epic sem mondja 2014-nél hamarabb. Azért két év alatt bőven be lehet építeni egy alternatív real time GI-t, ha mégis úgy alakulna, hogy a konzolok nem kapnak 16 GB RAM-ot. Tudtommal a Wii U 1,5 GB-ot kap, szóval oda alapból szükséges lenne valami alternatíva. Real time GI algoritmusból kis túlzással Dunát lehet rekeszteni, szóval nem kötelező erre építeni. Az biztos, hogy ez adja majd a legjobb minőséget, mert mégis erre építették a motort, de ha a hardverek fejlődése úgy hozza, akkor bármi beépíthető alternatívának.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Akkor gondolom marad az a helyzet ami most is van. Pár UE4-es játékot kiemel majd az NV és adni fog Physx-es effekteket (ez már benne van a motorban), konzolon és AMD-n pedig le lesz tiltva/skálázva.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10236 üzenetére
A GPU-s PhysX egy alapvető átalakuláson megy keresztül már idén is. Eddig úgy volt, hogy megkaptad a beállítási lehetőséget. Jellemzően Off és Medium/High. Te eldöntötted, hogy melyiket akarod. Az új játékokban az NV és a fejlesztő dönti majd el, hogy mi az ami az adott kártyára megengedhető. Például ott a PLA benchmarkja. Az mutatja, hogy miképp fog működni. Például High opció GTX 570 alatti teljesítmény mellett nincs. GTS 450 a belépő a Medium szintre. A többi terméken Offra lesz kényszerítve. Ugyanígy a Borderlands 2-ben GTX 680 kell a max. beállításhoz. Nem számít, hogy a GTX 460/560 is bírná (sőt szerintem még a GTX 550 is) üzletileg nem éri meg, azon futtathatóvá tenni a legmagasabb opciót. A hosszútávú terv nyilván a platform. Az NV tudja, hogy az x86 hiánya a legacy szoftverekben gond lesz, mert ARM-os APU-val ott nem mennek semmire. A PhysX-et azért akarják fenntartani, mert ez lesz az extrája az ARM-os APU-nak. Ha x86-os processzorod van, akkor a PhysX eleve nem lesz bekapcsolható, mert üzletileg nincs mellette érdek. Szóval itt alapvető változás előtt áll minden. De ez nem csak az NV-nél lesz így. Az AMD is előtérbe helyezi a platformot. A VGA-kon már alig lehet keresni, de ha a VGA-kat úgy veszik meg az emberek, hogy vesznek hozzá egy AMD, vagy NV APU-t, akkor az már úgy értékes. Nyilván valahogy rá kell bírni a usert, hogy ne mixelje a gyártókat, és ezeket az extra funkciókkal lehet a legjobban megtenni. Az NV-nél a CUDA, míg az AMD-nél a HSA. Persze a GeForce és a Radeon működni fog Intel proci mellett is, csak a funkciók listájáról ki lehet húzni pár dolgot. Az meg világos, hogy az Intel sosem fogja támogatni a CUDA-t. Az NV tiltja a reserve engineeringet, szóval ilyen feltételek mellett senkinek nem éri ezt meg támogatni. A HSA az kicsit más tészta, mert open platform, és a fejlesztést is konzorcium veszi át az AMD helyett, de az Intelt szerintem így sem érdekli majd. Az ARM-ot, és az ARM partnereit annál inkább.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FireKeeper
nagyúr
tehát nem elég, hogy a konkurencián egyáltalán nem működik a dolog, még a saját termékpalettájukon belül is limitálják a lehetőségeket? csak nekem tűnik ez öngólnak? na nem mintha eddig nagy érv lett volna a PhysX az NVIDIA mellett (már elnézést), de így még annyira sem lesz az.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 VI || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FireKeeper #10238 üzenetére
A PhysX megvásárlása és annak folyamatos fejlesztése rengeteg pénzt vitt/visz el. Az, hogy te elégedetten használod egy két éves kártyán nem jó az NV-nek, mert a pénz az elmegy rá, de ennek csak egy része jön vissza. Rá kell kényszeríteni a felhasználót, hogy vásároljon új terméket. Mivel a PhysX az NV-é, így bármit megtehetnek vele. Akár azt is, hogy egy 2013-ban megjelenő játékban csak a GeForce 700 sorozatot támogatják, persze ez logikátlan lenne, de a régi termékekre érdemes limitációkat rakni, mert az elégedett felhasználó nem fog új VGA-t venni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
PLA benchmarkja
Annyiszor láttam ezt a videót, de sose tudtam mi ez, végre meg tudtam nézni.
Physx-re nálam nincs limitáció, futattam Medium és High-on is, ment szépen.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10240 üzenetére
Akkor lehet, hogy a Highra csak ajánlott a GTX 570. Az biztos, hogy GT440-en már nincs PhysX és GTX 450-en nincs High. Ezt majd az NV eldönteni, hogy melyik termékre mit engednek.
Szerk.: My specs:
Inte Core i7 3770K 3.5GHz (Turbo 3.9GHz)
Gainward GTX460 GLH SLI
8GB RAMSettings: 1280×720, DX11 (High specs), PhysX Normal
As I wrote before, I don’t have posibility to set PhysX to another level. It’s automaticly set to Normal.
Mondjuk neki meg nincs GTX 460 SLI-vel. Valszeg ez a limitáció nem működik még tökéletesen. Benchmarkban ez még annyira nem lényeges.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Az fura, nálam is alapból Medium-ra rakta magát, nem lehet, hogy nem indította újra a benchet a tag az új beállításokkal?
Amúgy itt a Medium és High között nagy differencia van, Medium-on sok mindent lespórol a motor.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10242 üzenetére
Nem hiszem. Többen panaszkodtak arra, hogy nem jól detektál a motor, valakinek GTX 480-on is Off opció volt egyedül. Kérdés, hogy hogyan dönti el a max. PhysX szintet a benchmark. De ezen még dolgozni kell, ahogy a panaszokat nézem. Persze mindegy. A megjelenés még messze van, szóval idő bőven van ezt javítani. Meg amúgy is Kínának fejlesztik ezt a játékot. Kár, hogy nem Chinese Army a neve. Gondolom a cél ugyanaz, mint az America's Army-val. Többen lépjenek be a seregbe.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Amúgy elég látványos.. lehet engem is meggyőznének, hogy csatlakozzak a seregbe.
Ha már Physx, tudsz valamit Crysis 3-ról, hogy fogja-e támogatni? Videókról nézve eléggé úgy tűnik.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
nagyúr
jaja, a crysis 2-vel kb. csak emiatt volt érdemes játszani
PhysX téma: akkor lehet, hogy megveszi az ember a Borderlands 2-t, és mégis crackelt exe-t fog használni hozzá, hogy high-ra tudja kapcsolni a fizikát?
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem hiszem, hogy úgy lesz megoldva. Szerintem az NVIDIA a driverrel fogja ezt eldönteni. Végtére is ez nem a fejlesztők kívánsága, hanem az NV-é, így illik nekik intézni a korlátozást. A fejlesztőknek az a jó, ha minél többen elérik a max. grafikát, csak sokszor erős a kísértés, hogy átvegyék a nokiás dobozt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
A fejlesztőknek az a jó, ha minél többen elérik a max. grafikát
Ez biztosan nem így van... fejlesztőknek annyi a dolga, hogy működőképes legyen a program, a grafikus csúszkák tartományának variálása az teljesen random lehet, legyen az alsó v felső korlát.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #10249 üzenetére
És közben az a jó, ha minél többen felső szintre tudják azt a csúszkát húzni. Ezért az optimalizálás, hogy ezt minél több hardveren meg lehessen tenni. Ez a fejlesztő érdeke is, de a PhysX az sosem erről szólt. Ott csak az számít, hogy olyan gépigényt lehet rendelni a játékhoz, amilyet az NV kér. Erről szól a PhysX, nem többről. Egyszerűen az új VGA vásárlását segítené elő. Ha az nem elég, hogy lassú high-on (sokan eljátszanak 20-30 fps között is), akkor majd most nem lesz high opció bizonyos VGA alatt.
Igazából a TWIMTBP is erről szól manapság. Csak nézd meg, hogy mely játékok rendelkeznek max beállítás mellett óriási gépigénnyel: Metro 2033, Crysis 2, Max Payne 3. Az NV-nek az IGP-k megeszik a belépőszintű piacát, egyszerűen számukra már nem éri meg az, ha a játékos elvan egy 100 dolláros kártyával. A The Secret World bétája GTX 670/680 alatt nem játszható maxon. Ez nem vicc, így állították be (GTX 560-on el sem indul, GTX 470 a minimum, aminél nem fog 2560x1600-ban ezer évig tölteni, majd lefagyni). Persze DX9-en már gyors mindenen, de a cél az, hogy vegyél erősebb VGA-t, mert az nem jó az NV-nek, ha veszel egy IGP-t, és örülsz neki. Sajnos manapság egyre többen ezt az irányt választják, mert jönnek a cuki mini PC-t, meg a lapos monitorok PC-vel a hátulján. Ezek mind IGP-vel mennek, az NV-nek pedig eszik a piacát. Jól látható, hogy a cég részesedése most 15% körül áll, pedig 2010 végét még 25% fölött zárták. Minél többet eszik meg az IGP, az NV annál agresszívabb üzemmódba vált. Idén ráadásul waferekért fizetnek, így a nyereségük az Intel negyedéves bánatpénzével egyenlő. Persze ezt a pénzt megérdemlik, mert lényegében Intel tette ki őket a nagy nyereséggel kecsegtető piacokról, mennyivel másabb lenne most a helyzet, ha az NV még gyárthatna chipsetet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest