-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz h3lios #74614 üzenetére
Az ilyen koszmoszokat még véletlenül se kapard meg.
Előmosod, lecsapatod, kétvödröd mosás, gyurma, wax.
Egy ilyen wellness után biztosan nem marad virágpor vagy hasonlók.Az olajfogyasztás nem az átlagosan megtett távokkal arányos, sokkal inkább a motor állapotával. Ettől függetlenül persze ráfér néha egy-egy hosszabb út. Olajcsere évente esedékes vagy x megtett km után.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
tutis
őstag
válasz h3lios #74632 üzenetére
Én mindenből gyári alkatrészt, olajat választok. GM olaj 5W-30-as sok helyen kapható
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
WP14
őstag
válasz h3lios #74632 üzenetére
Én nem tennék bele 10W-set:
GM MINŐSÍTÉSEK
GM-LL A-025
A GM konszern 1995-től folyamatosan vezette be ezt a jóváhagyást, amely elsősorban az olajfogyasztás csökkentése érdekében magas (3.5 mPas) HTHS értéket és rendkívül alacsony párolgási veszteséget ír elő. Alkalmazható az Eco Service Flex rendszerrel szerelt benzinmotorok esetében is. A benzinüzemű motorokban használható GM LL A-025 jóváhagyásnak SAE 0W-30-as 0W-40-es 5W-30-as és 5W-40-es.GM-LL B-025
A GM konszern 1995-től folyamatosan vezette be ezt a jóváhagyást, amely elsősorban az olajfogyasztás csökkentése érdekében magas (3.5 mPas) HTHS értéket és rendkívül alacsony párolgási veszteséget ír elő. Alkalmazható az Eco Service Flex rendszerrel szerelt részecskeszűrő nélküli dieselmotorok esetében is. A diesel motorokban használható jóváhagyásnak SAE 0W-30-as és 0W-40-es, és ezen túl a SAE 5W-40-es olajok felelhetnek meg.DEXOS 1
Észak-Amerikai piacon használatos minősítés, az ott futó benzin-, gáz- és etanol-üzemű motorokhoz. Európai típusok üzemeltetésében nincs szerepe.DEXOS 2
2009-től bevezetett szabvány benzines és dieselmotorokhoz részecskeszűrővel vagy anélkül. Ez a szabvány az előzőek helyett is alkalmazható. Jellemző viszkozitási osztálya: 0W-40 és 5W-30. A Dexos 2 visszafelé kompatibilis a korábbi GM-LL-A-025 / GM-LL-B-025 előírásokkal és tökéletesen helyettesíti őket.Ha nagy az olajfogyasztás, azt nem a nagyobb meleg oldali (W előtti viszkozitási szám) értékű olaj javítja meg, hanem a motor felújítása.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
lsebestyen
addikt
válasz h3lios #74639 üzenetére
Az szerintem nagyon sok. Főleg, h nem is pályán eszi magas fordulaton az olajat. Nekünk a skoda ette ennyire (5L/10000km), rendbe lett rakva a motor, most 0,5l/10000km az olajfogyás. Azért az barátibb. Ha nem pályán megy akkor egyáltalán nem eszi. Ha hosszútávban gondolkozol az autóval, akkor én megcsinálnám. Bár így eladni is nehéz lesz, persze ha korrekten beleírod, h zabálja az olajat.
-
zolikaDB
veterán
válasz h3lios #74644 üzenetére
Ez kell neked: Mannol 5W-30 Meg Mannfilter, és minden oké lesz
-
bul07
nagyúr
-
bul07
nagyúr
válasz h3lios #95700 üzenetére
Hmm
Én arra gondoltam hogy úgy rakod be hogy nem az ülésre hanem a hátsó lábtérbe, csak akkor meg a lökhárító hogy megy bePróba cseresznye
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest