-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz h3lios #60353 üzenetére
Nézd meg a tanksapka belsejét, elvileg benne kell lennie egy címkének, hogy hány fővel mennyire kell fújni. Max. nyomj hozzá még 0,1-0,2 bar-t
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
-
F_Gergely
őstag
válasz h3lios #60364 üzenetére
En sajnos csak a szelvedot neztem, de az a baj hogy en nem tudom az autot nelkulozni, foleg igy hogy uj munkahelyem lesz, most erted nekiallok veszekedni veluk azt mondjak lefenyeztetik. Nem tudom nekik oda adni az autot, mert nincs idom ilyenekkel szarakodni. Uj melohelynel en csak autoval tudok kozlekedni mert autopalya mellett van, nincs oda se bkv se semmi csak autoval jutsz ki. Lehetne pereskedni meg szarakodni, se idom se energiam ra, be kell nyeljem es ennyi, nem tudok mast csinalni. Dolgoznom meg kell hogy tudjam locsolni a penzt ilyen kocsogokre....
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz h3lios #60600 üzenetére
Egy jó kis OPCOM doag megmondja majd.
Már hogy lenne normális? Egyáltalán nem az - feltéve ha nem Aranka nénisen váltasz.Megvolt ma a diag nálam is amúgy. Klíma nem akar műxeni. Előtétellenállás, relé, léptetőmotor, szenzor. Ezek a varázsszavak maradtak meg, nem hatott meg nagyon a dolog, jövőre majd gatyába rázzuk úgyis.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
mohabá 007
aktív tag
válasz h3lios #60569 üzenetére
"...Ma megint jelentkezett az alacsony fordulatnál, közel alapjáratnál a motor bedadogás / lefulladás. Szerintetek mi lehet a kiváltó ok ?.."
Az alapjárati motor hibája okozhat egyenetlen alapjáratot.A hibajelenség,hogy az alapjárat nem stabil,nő,majd visszaesik,durva esetben a gázról lelépve leáll a motor.Az oka,hogy az alapjárati motor nem képes finomszabályozásra.Jellemző,hogy hidegüzemben a hiba nem jelentkezik,hiszen ilyenkor emelt alapjárati fordulatszámon,dús keverékkel üzemel a motor.
Az alapjárati motor vezérel egy szelepet,amely a levegőt adagolja a motor alapjárati üzemében,vagyis a fojtószelep zárt helyzetében.A motorelektronika (ECU) figyeli a fordulatszámot,ha esik,akkor több üzemanyagot fecskendez be,amihez több levegő is kell,az alapjárati motor meg nem képes annyi levegőt juttatni a hengerekbe,hogy ideális legyen a keverési arány.( a szerelők rendszerint kiszerelik és megtisztítják az alapjárati motort.)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gerisz23
őstag
válasz h3lios #60482 üzenetére
Én ilyenkor szoktam másik benzin kúton tankolni.Régi b corsámnál meg most a C corsánál is volt hasonló hibám.Meghajtani hosszabb uton hogy tisztuljon a rendszer,hátha segít.
Amúgy benzin pumpa,szűrő csere is segíthet.Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
máyköl
veterán
válasz h3lios #60633 üzenetére
A corsás/swiftes rozsdagépes hülyegyerekek is bosszantóak, de a 25milliós kocsival való parfümözött gizdacsávók is, akik a dugóban a jobbra kanyarodó sávba kisorolnak, hogy majd visszanyomja magát 15 méterrel előrébb a kocsisorba, mert ő megteheti... És van is az a gyökér, aki még utána beengedi.
Na, az ilyet inkább ütném. A corsás hülyegyereknek aki a piroslámpától padlózik a következő lámpáig, annak legalább benő majd a feje lágya... Az ilyen baromnak már nem.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz h3lios #60703 üzenetére
Pedig az Auchanos benzinben semmilyen adalék nincsen. Én szinte csak az OMV tankolok. Most is alig 15Ft-al kerül többe itt nálunk a kúton a MaxxMotion 95 mint a sima. Persze ,hogy a MaxxMotion ment bele megint.
Amúgy itt van pont egy jó cikk.
Mi igaz a magyar üzemanyagok körüli legendákból?
Calogero: Köszi az infókat. Sajnos én nem tartozok azok közé akiknek ilyen jellegű tapasztalat lenne az új vagy a drága autókkal.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
trassher
addikt
válasz h3lios #61720 üzenetére
Gyári színkód ott van az anyós oldali b oszlop alján. Normális műhelyben eltalálják a színt. Mondjuk itt a műanyag is színre fújt neked. A legprofibb fényező is megmondja, hogy hiába a szín máshogy néz ki fémen és műanyagon. Persze megtudják csinálni hogy ne üssön el.
Redmi Note 7
-
-
AMD Power
titán
-
trassher
addikt
válasz h3lios #62789 üzenetére
Nem voltál mostanában gumisnál? Általában kiszokták írni, hogy 50km után ellenőrizni kell a kerékcsavarokat. Szerencse, hogy nem szállt el a kerék. Egyik barátomék még a zsigulis korszakban jártak hasonlóan csak ott épp az utánfutó egyik kereke engedett el. Fékezésnél csak nézték, hogy az egyik kerék megelőzi őket.
Redmi Note 7
-
w333
félisten
válasz h3lios #62794 üzenetére
Én ilyen Vredestein QuaTrac 5 néztem, 2015 legjobb 4 évszakos gumija elég sokan dicsérik hogy tényleg jó és árban is szerintem elfogadható, igazi "tél" az elmúlt 10 évben nem volt és szerintem már nem is lesz, most Vredestein nyári gumi van (amivel nagyon elégedett vagyok) de mivel nincs hol tároljam így nekem is a 4 évszakos játszik, illetve ezt külföldön is elfogadják ... tavaly télen csak azért nem mentem Erdélybe mert ott már ugye kötelező a téli gumi !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
kmarci25
veterán
válasz h3lios #62789 üzenetére
Nálam ugyanez volt kb. 1 éve. Ugyanilyen hangok, huppogás, aztán folyamatos zúgás jobb előről, de olyan szinten, hogy rezgett az autó. Mikor otthon letettem az autót, akkor néztem én is a csavarokat, 2 hiányzott, 1-et kézzel meg tudtam húzni, a negyedik benne volt rendesen. Másnap gumishoz reggel, kiderült, hogy az egyik, ami hiányzott bele is volt törve... Én is azon gondolkodtam, hogy ha hazafelé a Nagykőrösi úton száll el/esik ki a kerék, akkor nem biztos, hogy megússzuk. (Mondjuk 50-nel többel nem is mertem menni, mert olyan durva hangja volt.)
Nálam nem hiszem hogy lopás lett volna, a törött csavar miatt. A szerelőm, aki kiszedte azt mondta, hogy valószínűleg gyári hibás volt a csavar, zárványnál elpattant."There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Petyyyyy
addikt
válasz h3lios #63018 üzenetére
Az ülésre pedig azt tudnám mondani, hogy le kell vadászni valamelyik fb csoportban egy jó kis sportülés szettet gerinctámasszal. Fényévekkel jobb, mint ezek. Nem is olyan rég volt egy két órára húzódott út Balatonfüredre, amin ugyan megálltam, de nem szálltam ki az autóból és nem volt gond.
El kell jönni topiktalira, aztán ki lehet próbálni egy jó kis ülőt.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
AMD Power
titán
válasz h3lios #63016 üzenetére
illetve az ilyen autók szerintem nem pályára valók. Fölöslegesen nem erőltetem, ha nem muszáj.
Ne haragudj nem akarok kötekedni de ez egy baromság. Főleg ezeknek a városi gépeknek kell legjobban az autópálya. Lehetőleg minél többször és minél hosszabban. Persze 30km én sem vennék pálya matricát.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz h3lios #63016 üzenetére
Total osztom a többiek velemenyet 1,6 al nyugodtan fel lehet menni a palyara nyilvan a fogyi nem lesz annyira kedvezö, de kell a motornak is hogy pörögjön, illetve egy szivo benzinnek magas fordulaton jobb a kenese, van rendes olajnyomas stb. Azaz, ha minden müszakilag patent, nyugodtan leht forgatni azt a motort....söt neha kell is.
A hatfajdalomra meg egy ilyet tudok ajanlani. Nekem is ez van es nagyon jo, pedig eleinte ketelkedtem benne. E nelkül en mar 100km re sem indulok el Most nemreg jartam otthon, meg vissza ez 2x egyhuzamban 1200 km kb 11 ora alatt es semmi baja a hatamnak koppkopp
to all: fogyi is jo volt, 2300-2400km re, sokszor klimaval, Bp, Dunakanyarral szinesitve, visszafele a 4db felnire szerelt teli gumi utitarssal ( ) 6 liter lett kereken. Palyan 140-150 re allitott tempomattal. Tovabbra is like olom ezt az 1,7 cdti motort
Amugy megint ugyan az van amit irtam mar többször: most ezutan a "tisztito kura" utan sokkal egyenletesebb a motor jarasa, abszolut semmi kis minimalis alapjarat ingadozas sincs es kb 0,5-1 literrel kevesebbet ir a fogyinak a BC itt helyben, mint amit szokott, miutan sokaig csak varosban forgolodok....ezeket a motorokat nem lehet csak varosban hasznalni ...vagyis lehet, csak utanna nem kell anyazni ha folyton szerelöhöz kell vinni valami elkoszolodas, dugulas, tömödes, kopas miatt....
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz h3lios #64489 üzenetére
Elfáradt biztosíték nincs,esetleg kontakthiba,(de ebben az esetben sincs kattogó hang,mint egy relének,ami behúz,majd elenged)
Vedd le a takaró elemet,és kb ez a kép fogad:Ami nem biztosíték,az mind relé.Gyujtást ráad,kezdődik az idegesítő kattogás.Ha fülre nem megy,hogy melyik kattog,jöhet egyesével az ujjrátét,vagy a kivesz,berak módszer.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Petyyyyy
addikt
válasz h3lios #64512 üzenetére
Használt autó vásárlást követő első év erről szól. Nyugodtan ki lehet tenni a matricát a szélvédő tövébe: under construction. Ki kell gyógyítani minden nyavalyát, aztán mehet a blúz.
Búcsúzóul egy klasszikus: Declare-hoz intézett rész[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest