-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Nem-nem, ez is az okok között volt, amiért az OPC elment a háztól, annál is ott lebegett a tuning gondolata, a napi szaladgálósat pedig nem szeretném reszelni.
A Gsi pedig marad szívó, abból nagyobb kihívás előcsalogatni a lovakat, plusz belépve a youngtimerek korába vele, valahogy egyre jobban vonz azzal is a gyárias, de legalábbis korabeli vonal.
Ezeket pusztán autószeretetből nézegetem, plusz magam megnyugtatására, hogy vannak még nálam is elborultabbak, hála Istennek. -
Szada85
aktív tag
válasz zolikaDB #73752 üzenetére
Nagyon szép, másik vonal ( aszfaltkarcoló ), de nagyon korrektül meg van csinálva, tetszik.
A lista nekem is megvan, már csak az Eurojackpotot kellene elhozni hozzá, lenne egy 16v Champion, és valószínű hoznék mellé Afrikából egy Kadett Superboss-t is, ezek kb. a Szent Grálok Kadettból. -
Szada85
aktív tag
válasz Declare #73762 üzenetére
Ez a kedvenc szösszenetem a mindenféle külföldön élö magyarokat tömörítö arckönyves csoportokban is, mikor bedobják ezt a" jajj, hazaugrok magyarba " és hasonló szófordulatok, ebböl annyira süt a felsöbbrendüség érzése, hogy most itt térdre, imára, mert Kovacs HansJürgen Béla tiszteletét teszi a pórnép között...
Tudom, hogy direkt, irónikusan írtad, nem is esetedre értem, hanem úgy általánosságban megmosolyogtató ezeket olvasni sok helyen.
Luck Dragon:
A képek és a valós állapot között ilyen mértékü eltérések sajnos a legtöbbnél lesznek is, a képekröl nagyjából egy átfogó képet fogsz kapni csak, sokszor az apróbb sérülések sem feltétlen látszanak.A karcokat pedig a legtöbb eladó - én mondjuk annyit megjegyeztem a hírdetésben,hogy " korából adódóan apró karcok, ajtórányitások lehetnek " - nem feltétlen írja bele, mert egy ez 8-12 év körüli autónál szinte elkerülhetetlen, így ök is " természetesnek " veszik szerintem. ( meg ugye passzol erre a " de hat ez egy használt autó! " felkiáltás részükröl, tágra nyitott csodálkozós arckifejezéssel párosítva )
Ahogy Declare is írta, egy polír kihozza a kisebbeket, persze ha alapozóig, vagy fémig van nyársalva, azt nem feltétlen, de ezt úgyis személyesen fogok látni.
Kitartás a kereséshez, nekem is a Veci 1-1,5 hónapnyi nézelödés, várakozás után lett meg, nem szabad feladni.
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #73766 üzenetére
Az is, de valahogy egyúttal sugallja azt is, hogy neki már ennyire felvitték a dolgát, hogy az otthona az már mint külföld jelenik meg, nem is nagyon sikerült még barátkozni itt kint magyarokkal..
Köszönöm-köszönöm, bár nekem nem OPC variánsom van, azt elvetettem részben az ár, részben pedig macerák miatt, így megelégedtem a sima szívó 3.2-vel, a hang hasonló, csak ez nem fújtat annyira, föleg, hogy a szívó oldal is gyári rajta, csak csendesen dörmög.
Az Insi OPC egyébként szimpi, hétvégén egy ugyan nem OPC-s, de FL Insiben ültem, valóban jól körbe van építve a soför a müszerfallal, de mégsem Volt kellemetlenül szükös, szóval picit bennem oldódott az általános vélekedés, hogy a beltér ilyen búvárruha lenne. Egyedül talán a szélvédöt érzem keskenynek, hogy nagyon döntött, de ez szubjektív. Plusz napfénytetö nélküli volt, az még elcsíp pár centit, de ha aktuális lesz majd székmintát veszek, egyelöre élvezem a kis V6-ot.
Ma meg is jött az egyik Opel Márkaszervízböl az ajánlat vezérlés, és barátai cseréjére, 1025€ lenne náluk a mutatvány.
Tudom-tudom, mit számít itt ennyi pénz, a kétirányba forgó kacsalábat majd jövö hónapban veszem csak meg a ház alá, addig marad a csak jobbra forgó, cöhh...
-
Szada85
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #73773 üzenetére
A gomberdö nem is zavar, gyorsan alkalmazkodok, inkább ugye amiatt érte kritika több tesztböl is, hogy a tágas külsö méretei ellenére az utastér szükösnek érzödik, az pedig engem már a G-ben is zavart ( vagy persze az amorf alakom zavarta a normál userekre tervezett utasteret, az is lehet ), emiatt is voltam nagyon kíváncsi, és mivel ott állt nyitott ajtóval hívogatva, gyorsan ki is próbáltam, akkor jött a kellemes meglepi.
a 6+ milliós ársávban természetesen van több lehetöség is, mondjuk Insi OPC-böl FL, 2014-nél fiatalabbak olyan 30-50ezer Km-rel vannak 25-30 Ezer€ között.
Ha pedig maradunk a sportos vonalon, akkor a C-Klasse-ból 63AMG T 2008-2009-es van 120 - 200ezer Km közötti futással olyan 25-30ezer€-ért, a fiatalabbak ( 2014-esek ) olyan 40+ Ezer €-tól indulnak.
Az E-klasse, ami mondjuk Insi hasonló méretben pedig 2010-es 63AMG-t kapsz 30 Ezer €-tól 120+ Ezer Km-rel.
Esetleg "mezítlábasabb" darabokat lehet nézni, C350, E500-akat, azokból lehet találni, és az 500-as mondjuk powerben is ad olyan 390 lovat, azzal már nem fulladsz le reggel.Sokkarikáséknál egy A6 3.0TFSI-vel be lehet szállni a buliba 2012-böl olyan 25 Ezer € környékén, ugyanez S6-ban már 35 Ezer + Juró.
Szóval lehet matekozni böven, nyilván ez az én nyomorom, hogy a sportos modelleket keresem, talán egyszer kinövök belöle.
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #73779 üzenetére
Elsö körben egy belsö kozmetika van tervben, amint találok olyan mühelyt, amelyik szimpatikus.
Nekifutottam én is mindenféle kárpittisztítóval, de ide szakértö kezek, és egy rendes kárpittisztító gép fog kelleni.
A külsö polír elött rendbe kell rakatni a jobb elsö horzsolást ( lököst újra kell fújni ), utána lesz tervben ilyesmi Maximum. A lámpák széle már ezen is "szálkás", de egyelöre nem vészes, alig észrevehetö, szóval nem rohanok azt megcsináltatni egyelöre.
Mindenek elött a müszaki oldal, vezérlés, ami még jön, két hét, és TÜV, aztán jöhet ez a detailing. -
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #73785 üzenetére
Most gyorsan lefuttattam egy Googlis keresést, amiket hírtelen a környéken találtam, ott jellemzöen 40-50 Ezer Ft-nyi ( 140-150 )€ egy belsö takarítás ( porszívó-ablakok-kárpittisztítás ), ha börápolás is, akkor az még olyan 15-20 Ezer Ft. ( 40-60 € ).
Külsö-belsös csomagok pedig olyan 70-80 Ezer Ft-nyi ( ~250€ ) összeg, plusz az egyik helyen, ahol ilyen nano-kezelést is vállalnak, ott csak ez még 60 Ezer ( 200€ ).De persze idekint jól megy, szóval nem rinya, inkább csak tájékoztatás, szerintem kétszer is végigtolom az autót náluk, mert megtehetem. #habzsidözsi
-
Szada85
aktív tag
Megjöttek a számok magyarból , komplett vezérlés-szett minden szükséges elemmel ~100k ( pici kedvességgel ), plusz a munkadíj természetesen.
Szóval pezsgö-kaviárral is megállunk 150 ezerböl, azaz kb féláron meglesz a büvésztrükk.
Nem mondom, hogy szomorú vagyok. -
Szada85
aktív tag
válasz adalbert1 #73813 üzenetére
Természetesen nem márkaszervíz, maszek szervíz, aki már közel 10 éve szereli a család Opeljeit, ergo mondhatni "ismerös", akiben megbízok.
Plusz öket az se zavarja, ha ott téblábolok közben.
Ebben a 100 körüli árban csak a vezérlés/feszítök/vízpumpa van benne, plusz erre jön a munkadíj, nem tudom, mennyire komplikált müvelet, ezért számoltam worst case 50k munkadíjjal, szerintem kevesebb lesz annál.Légszüröt, pollenszüröt én cserélem magamnak ( pont most csináltam hétvégén ), szóval azokkal én nem számolok, mert az anyagárban megvan. ( de számoljuk cirka 10k-val )
Az olajcsere utoljára ( 5+2 Liter olajjal, olajszürövel, ékszíjjal, munkadíjjal ) üzemanyagszürövel együtt volt 30k, a gyertyák cseréje ( ami azzal jár, hogy a komplett szívósort le kell venni a motor tetejéröl, hogy le tudd kapni a trafókat, majd hozzáférj a gyertyákhoz ) a némiképp idöigényes mivolta miatt volt 25k plusz ugye a gyertyából is másfélszer annyi kell.
Szóval ha ezeket összeadogatnám, akkor egy olyan csomag, amit Te leírtál nekem nagyjából 150+30+25+10, azaz 215 ezer Ft lenne egyszeri nekifutásra.
-
Szada85
aktív tag
válasz adalbert1 #73860 üzenetére
Ezt neked kell mérlegelned, hogy mi fér bele a költségvetésbe.
Nekem bevallva öszintén az is a rituálé része új autó nézéskor, hogy amkor már nagyjából leszükült a kör 2-3-4 variánsra, akkor rászánok egy estét, és kis Excelbe összegyüjtögetem a kinézett típusok fontosabb alkatrészárait, nyilván csak a nagyobb tételeket ( pl. féktárcsa, fékbetét, gátlók, futómüalkatrész, vezérlés, kuplung( sallangokkal ), hasonlók ) csak kíváncsiság alapon.
A Vectránál talán az is nyom valamennyit az áron, hogy azért nem mai autó, így az alkatrészárak is csökkentek, persze a Csergö-ben lehet azért aranyáron venni bármit, lásd nekem a két hátsó dob 200 ezres ajánlata.
Összességében azt gondolom, hogy - ahogy Black is írta -, maga a rendszeres karbantartás ( olajas, szíjas, vezérléses körök ) nem fog drasztikusan többe kerülni valószínüleg, amik nagyobbak ( pl féktárcsa, betét ), vagy ami komplexebb ( futómü ) az kerülhet többe, plusz, mivel újabb autó, valamivel biztosan drágábbak a cuccok, de ez idövel mérséklödik.
A finomságok pedig ( turbó, kettöstömegü, stb ) ugyanúgy benne lesznek egy újabb Astrában is ( tudom-tudom, a J-böl még Volt szipóka motoros is ), mint egy Insigniában, szóval arra mindig kell, hogy legyen a sifonérban, ha Murphy bácsi bejelölne isminek...
-
Szada85
aktív tag
válasz _seth_ #73893 üzenetére
Pedig a kormány csak úgy fog lejönni, ha " lerángatod ". Amennyire néztem F Astra, C Vectra videókat, mindenhol azonos a kialakítás, a középsö rögzítö csavart/anyát letekered ( javaslom, hogy ne teljesen szedd le ), én picit vissza szoktam tekerni, hogy stabilan álljon( pár menet ), így mikor a rángatás végett egyszercsak hopp, leugrik a kormány, akkor nem vágod magad szájba a kormánnyal.
Meg lehet picit kalapáccsal kocogtatni a ricnis tengelyt ís, hátha, de nekünk mindig az volt a vége, hogy - alkalomadtán ketten - rángattuk, amíg le nem ugrott.
Elképzelhetö, hogy van szofisztikáltabb módja is, de mivel tizen-huszon éve rágyógyult kormányok ezek, mi hagytuk a felesleges udvarolgatást, és rögtön hardcore-ban kezdtünk neki.
-
Szada85
aktív tag
válasz _seth_ #73898 üzenetére
"más megoldás esetleg?"
A Flex... Minden oldható, és oldhatatlan kötést bont... A szerelés IDDQD-ja.Igazából meg lehet próbálni valami úton módon melegíteni is a kormány közepét, csak ugye nehéz elérni, hogy a tengely maga ne melegedjen, szóval ez sem fog egyértelmüen segíteni.
Ha nagyon reménytelen a dolog, akkor a WP14 által írt csapágylehúzós vonalon menni, csak a karmokat moddolni, hogy beférjen a kormány közepén levö két nyílásba ( amit valóban valószínü ezért is alakította ki rajta ), lecsiszolni a karmok külsejéböl, hogy át tudjátok tolni a nyílásokon, talán ez lehet a legjobb megoldás.
-
Szada85
aktív tag
válasz #81556480 #73907 üzenetére
Ez jogos, viszont a kommented alapján Te ezen a területen dolgozol, ergo relatíve könnyebben megoldod, mint aki csak hobbi szinten szerelget magának, neki nem biztos, hogy ezek polcról vannak.
De valóban írtam is korábban, hogy ha annyira makacs módon ragaszkodna a kormány, akkor elöbb-utóbb a képen levöhöz hasonló cucc marad opcióként.
-
Szada85
aktív tag
válasz zolikaDB #73924 üzenetére
Szerintem az inkább C Corsa kormány talán, bár mit értek én hozzá.
LaciCRM:
Nem tudom Seth-nek mekkora mühelye van otthon, abból indultam ki, hogy én is "mezítlábas" user vagyok, és csak beginner szintü szerszámokkal, de ha adott a lehetösége, akkor elhiszem, hogy tud készíteni is akár. -
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #73928 üzenetére
Én azon gondolkoztam el, hogy ennyi pénzért ( így nekifutásból a 8 milla is cirka 25 ezer €, picit még megpumpolod extrákkal és máris 9 miller, azaz 30 ezer € körül számolunk ) épphogy bejáratott ( értsd 1-2 éves, 15-30 ezret futott ) autókból a Skodriból is kapsz egy szépen felszerelt RS Oktávot, de ahogy most nézem akár egy 2016-os SuperB Combit is, Opelböl pedig már egy szintén fullos Insignia ST csúcsot ( OPC ) is tudsz venni.
Tudom, persze, azok nem "vacccsiúj" autók, már bele is pukiztak, nincs szalonátadás-feeling, de számomra sokkal vonzóbb opciók lennének "szinte újként " akkor is.
De mivel én úgyse vagyok normális, ezért biztos, hogy beszippantana inkább egy ~8 éves C63AMG T, mert miért ne, szóval az én szavam nem mérvadó.
-
Szada85
aktív tag
Na-na, már el tetszettek kanyarodni az eredeti felvetéstöl, ami így hangzott:
"...ha lenne felesleges 100 millám,..."Ezt én úgy értelmezem, hogy már megvan mindaz az egzisztencia, amit leírtatok utólag ( ház, nyaraló(k), ingatlan(ok) akár befektetési jelleggel, üzlet(ek), stb, majd váratlanul, valamelyik cégtöl osztalékként becsúszik ez a 100 miller ( ugye innen "felesleges", mert nem is terveztél vele, csak jön az SMS, hopp, de sok nulla, ni-ni, ezmiaszösz ), no ebben a helyzetben szerintem ( mivel valószínü egyébként is elég jól élsz, mert nem Tevefarmozásból esik le ennyi felesleg) már valószínü amúgy is van 1-2(3-5) autód, szóval dehogyisnem vennétek ti is.
Ilyen státusznál legalábbis én biztos, de ez fényévekre van attól a helyzettöl, amiböl ez az egész teória elindult, az eredeti helyzetben tartom a véleményem.
BTW, pont tegnap néztem, a múltkori 86 millió €-s Eurojackpot után most "csak" valami 16 millió € a födíj, tiszta szégyen, ennyiért nem is éri meg játszani, ennyit egyébként is megkeres bármelyik "mekdonác" alkalmazott max egy év alatt idekint ( #sztereotípia rulz )...
ON:
Próbálta már valaki esetleg korábban a Mann Filter féle ürtechnikás Frecious Plus pollenszüröt?
Most ilyet rendeltem a Vecibe, elvileg minden lófüttyöt megszür, kíváncsi leszek rá. Picit drágább, mint a hagyományos Tesco-s, kiderül megéri-e a pluszt, csak gondoltam hátha van már tapasztalat. -
Szada85
aktív tag
válasz Declare #73957 üzenetére
Tudom-tudom, a kommentem arra irányult, hogy úgy indult, hogy "feleslegesen" van ennyi pénze, csak aztán úgy folytatódott, hogy ha összesen lenne annyi, erre próbáltam rávilágítani.
Igen, néha én is az belepörgetek az immoscout-ba, kollegámék is Darmstadt környékén vettek egy nem túl nagy családi házat ehhez hasonló áron, de foglalkozós, szokta mesélni, épp miket cserél/épít rajta, teszi bele a pénzt böségesen még.
Ettöl függetlenül egyikünk se duzzogna egy ilyen összegtöl. Vagy ha valaki mégis, szóljon, átveszem minden gond nélkül. -
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #73967 üzenetére
Ha kupakolni akarsz, az sosem olcsó, vagy így, vagy úgy...
Egyébként a csiribiri ázsiai webshopokból is biztos lehetne a gyári Alfa felnire dobható Oupel logót rendelni, a Linglong gumi után már mindegy.
Plusz az imént linkelt second hand dolgok is müködhetnek, én 4 jó állapotú Irmscher felniközepet tudtam szerezni ~6 ezerért.
Ápropó, ha bárki szeretne tisztes, 17-es Irmscher Sport Star cipellöket 5x110-ben gumival, sikítson nyugodtan, mielött Fritzek kezére kerül.
-
Szada85
aktív tag
Mivel hírdetni ha jól tudom direktben nem szabad, ezért privátban mindjárt küldök képeket.
G Astrán biztosan jól mutat a 17", én a Vectra alá pont annyival éreztem kisebbnek, mint amivel a 18" többet ad, szóval felmerült, hogy eladom, mert indokolatlan mennyiségü kerékszett van a pincében.
4x100-as tagoknak 15-ös BBS Formula1 lépöket tudok felajánlani, szintén gumizva, ugyancsak elárvulva várja sorsát odalent.
-
Szada85
aktív tag
Ilyen, vagy ehhez hasonló ügyben Volt már a fórumról / ismerösi körböl olyan, aki sikerrel járt?
Már csak amiatt, mert Fb-on is több panaszos poszt alatt, akkora ChuckRamboNorris mindenki, " keresd meg/ásd el/húzzukanyakába/fizettesd ki " jellegü kommentek, de arra nem nagyon olvastam példát, hogy valaki neki is állt volna, és sikert ért volna el bárminemü hasonló rendezésében.
No offense, tényleg érdekelne, hogy ilyen esetben azon kívül, hogy max fogyasztóvédelem, hasonló hercehurca, szerintetek mennyi esély van, hogy pl. egy gumis elismeri, hogy Ö bacta el, mert megtépte, és kifizet neked csak úgy mondjuk 50k-t?
Mert azért ezt bzonyítani Sem feltétlen olyan egyszerü szerintem, nem, hogy még behajtani rajta.
De, ha tévedek, javítsatok ki bátran, nem voltam még hasonló helyzetben, szóval tényleg a kíváncsiság hajt.
-
Szada85
aktív tag
Annál azért gondolom egyszerübbnek a kérdést, mert volt szerzödés, amibe bele van / lehet írva mindenféle kitétel, "eladáskori állapot", stb, illetve olyankor a jótállás is fennáll, relatíve könnyen bizonyítható, hogy a hiba már eladáskor is létezett ( tekintve, hogy a HF probléma nem 1 nap alatt történik meg ), ergo nem szívesen mennek bele ilyen cigánykodásba, mert ott nehezen jön ki, hogy nem Ö a hunyó.
De egy ilyen esetben, hogy Te elmész a gumishoz kerék/gumicserére, de akár sima szervízes is lehet, ahol a Józsi a végén annyira unja a banánt, hogy gyorsba feldurrantja, közben mondjuk elnyalja légkulccsal - amit ugye, ha nem állsz felette, akkor nem is biztos, hogy látod, ergo bizonyítékod Sem lesz -, majd X idövel késöbb észreveszed, hogy mi történt. Utána visszamenve kevés esélyt látok rá, hogy a gumis/szervizes majd elismeri, hogy "jeszoké, én voltam", adom a javítás árát.
Hasonló téma Volt nem olyan rég Fb-on az egyik Szentmihályi úti gumis eset - aminek a valóságtartalmát ugyan nem tudom igazolni, tehát lehet hoax is -, aminél nem is túl olcsó felniket bactak össze, majd persze mindent tagadtak, még azt is, hogy a tulaja ottjárt volna...
És persze az is megeshet, hogy csak én élek ilyen pesszimista, rosszmájú világban.
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
Szóval, ahogy már korábban reklámoztuk itt nagy erökkel, holnap 18:00-kor kiscsoportos foglalkozásra jelenek meg magyarba , Petyyyyy szintén tiszteletét teszi, ergo mi akkor is ott leszünk, ha senki más nem jön. Viszont, ha bárki szívesen csatlakozna, örömmel várjuk.
Az A terv helyszíne ( jó idö esetére ):
[link]A B Terv pedig ( ha esösebb lenne az idö ), az Aréna Plaza mélygarázsa.
Egyelöre az A terv él.
Ámen.
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
válasz zoolee10 #74251 üzenetére
Ha jól emlékszem, akkor a CD30MP3-mas fejegységgel már kommunikálnak a Dension Gateway széria darabjai, [link], elvileg "simán" a CD-tár kimenetre kell kötni, táp kell neki, és utána Aux-od is lesz, valamint rögtön USB-d is, mehet rá Pendrive, ha pedig a Bluetooth-os verziót veszed, akkor azon keresztül telefonról is mehet a zene, sööt rögtön kihangosítóként is funkcionálhat.
Árban picit magasabb, viszont nagyon profi megoldás, szerintem.
Én is vennék, de rohadjon meg, az NCDC szériával nem kompatibilis elvileg ( legalábbis amíg nem találok valami vállalkozó szellemü hifist, aki kibogozza, hogy lehetne rákötni.
-
Szada85
aktív tag
válasz zoolee10 #74256 üzenetére
Igenis, értettem.
Csak ötletnek dobtam fel, irigykedek ám a CD30-akra, mert az NCDC-n nekem is magamnak kell megtákolni az AUX-ot a CD-tár kábeleit megcsapolva, csak a YT-on nézve sokkal egyszerübb, mint nekiesni.Ott van pedig az Opel is, nekem is minden alkalommal keresgélni kell kicsit.
-
Szada85
aktív tag
Egy kis
NourbiUpdate.Kedden túlestünk a vezérlés-szeánszon, bónuszként olajcserével füszerezve.
Szóval vezérléscsere (mindennel együtt), vízpumpa preventív jelleggel szintén cserélve, 6L motorolaj, olajszürövel, ékszíj egy feszítövel cserélve, plusz átnézés vizsgára pár aprósággal ( kipuff-bilincs meghúzás, stb, tényleg jelentéktelen dolgok ), mindez 150 Ezer Ft-ért.
Tudom persze, van akinek ez is horrorisztikusan sok pénz, viszont a német árajánlathoz képest pimaszul olcsó lett, örülés van.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #74274 üzenetére
Szándékosan nem is szerettem volna írni, hogy ez "olcsó", vagy " drága", mert nyilván 150 Ezer Ft azért nem kevés pénz, így viszont ki-ki el tudja dönteni, hogy ez neki sok lenne, vagy nem.
-
Szada85
aktív tag
válasz #45553408 #74124 üzenetére
No, megvolt a nagy roadtrip, sikerült két teljesen ellentétes szituációban tesztelni.
Hazafele best of útviszonyok, induláskor BC nullázva, tempomattal 130-135 közé fogva a lovakat, klímázva tudtam jönni, Volt pár kigyorsítás, az osztrák és a Magyar részen kicsit erösebb forgalommal 9,0-át írt a BC.Hazafele 9-es erösségü szopóroller, hétköznap napközbeni forgalommal ( a.k.a kamion hegyek, meg mindeféle "területi-képviselö-császárok" a 2.0tádé Interceptor Octaviakkal/Passatokkal), tempó az hasonló 130-150 között, Németországban pedig 2x cirka 1 órás dugesszal, sikerült 4 decivel megtolni, és most 9,4-en áll.
Az autó méretéhez, tömegéhez, és a szívómotorhoz képest én maradéktalanul elégedett vagyok vele.
-
Szada85
aktív tag
válasz #45553408 #74281 üzenetére
Általában ilyen rövidebb látogatásokra ugrunk haza, most is fogdoki miatt mentem, csak akkor már felmerült, hogy egy nappal megtoldom, és akkor belefér a vezérléscsere is.
A Pünkösd miatt elég sokan már csütörtök-péntek körül leléptek itt "hosszúhétvégézni", így a hétvégén üresek voltak az utak valóban, hétfön hajnalban pedig még nem indultak visszafele a népek, így jó volt.
Nekem az A3-on kell mennem, az pedig gyakorlatilag szinte bármikor be tud állni, építkezés is van pár helyen, tegnap pedig kamionforgalom is volt már, így boritékolható volt a kisebb-nagyobb dugó.
Na meg persze a közlekedési morál is megérne egy misét, idekint is, otthon is, de nem keltek Flame-et...
-
Szada85
aktív tag
Most mindenki vegye elö sasszemét, és pengeéles elméjét ( így péntek este )...
Adott a feladat.
Vezérléscserekor feltünt, hogy a bal elsö lengökarnál a Xenon szintezöjének a lába törött Volt, ez szépen ki is lett cserélve. Aztán ma leállva a garázsba sötétbe - eddig csak világosban mentem vele azóta -, feltünt, hogy a Xenonok vetítési képe mintha kicsit magas lenne.
Nem világít az égbe, de nekem valamiért fura kicsit. ( Mellékelve a képek, a második kettöre okos fejjel felnyomtam a közvilágítást, de a csóva attól még jól látható ).Kérdés, hogy ez tényleg picsa magas, vagy csak eddig volt a törött fül miatt xarul alacsonyan? Én fenntartom a véleményem, hogy ez magas, csak mielött nekiállok elrontani, gondoltam közszemlére bocsájtom ).
-
Szada85
aktív tag
Jó kis leírás, annó a Kresz tanulmányoknál Volt is valami hasonló, azóta nem Volt ilyennel gondom, szóval szuper a részletes, leírás köszi.
Akkor nem Volt rossz a megérzés, mégse vagyok teljesen tufa a dolgokhoz, szépen be fogom állítani/állítatni, különösen, mivel egy-két héten belül TÜV vizsga, addigra meg nyilván kötelezö, hogy ne ilyen Batman-hívóként funkcionáljon a lámpa.
-
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #74358 üzenetére
Ezt Sem megerösíteni, Sem megcáfolni nem tudom, az OPC-m Volt TÜV-ön, de akkor is ilyen " leadom-értemegyek" folyamat Volt, így nem tudom, hogy beállítják-e ott, elképzelhetö, hogy igen.
De a "müszaki maximalizmusomat" már most nagyon zavarja, pedig nem rég vettem észre, és szeretném mihamarabb megcsinálni/megcsináltatni.
-
Szada85
aktív tag
válasz mohabá 007 #74368 üzenetére
&beg, HWSW:
Köszönöm a véleményeket, leírásokat, kicsit én is utánaolvastam, megméricskéltem a Vectrát, felskicceltem a falra, ahogy a nagykönyvben meg vala írva, és jól beállítottam.
Tényleg erösen a jelek fölé löttük a fotonokat, de hipp-hopp be lehetett löni a magasságot, minden rendben.
Kap majd egy müszeres kontrollt is, de sokkal jobb a lelkemnek, hogy normálisabban világítok. -
Szada85
aktív tag
Ugyan megfogadtam, hogy erös leszek a kísértéssel szemben, és nem fogom pimpelni a paripát, mentségemre szóljon, egészen jól sikerült, és cirka 3 hónapig sikerült is megtartani a jó szokásomat, aztán ez a kép online, a józan eszem meg offline lett:
Szóval amint sikerül kilogisztikáznom a kereket, nekiesünk a kormányváltásnak.
-
Szada85
aktív tag
válasz Calogero #74579 üzenetére
Nem kiszállás ellen kell, hanem "beszállás" ellen.
Elindulás után automatikusan lezárnak az ajtók, így pl. lámpánál állva nem tudják kinyitni az ajtót, és kikapni a táskád, egyéb értéked.
Majd mikor leállítod az autót ( motort ), akkor automatikusan oldja az ajtózárakat.Szerintem is hasznos, jelenleg én is manuálisan gombbal zárom belülröl az ajtókat, majd megálláskor rángatom a kilincset bolond módra, hogy kiszállnék, majd utána oldom szintén manuálisan.
Szóval nekem is érik egy ilyen felprogizás, ha lehetséges. -
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #74582 üzenetére
Ezt nem tudtam, amiben én eddig ültem 1-2 típus, azoknál leállításra oldott, de a kilincs húzásos megoldás még profibb valóban.
Én még a tükörbehajtást szeretném elérni, hogy kulcsról zárva az autót, behajtsa a tükröket is, mivel maga a motoros behatjás adott. -
Szada85
aktív tag
-
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #74661 üzenetére
Nem értem az indokod, kint élsz te is, jól megy, kapod havonta a csilliárdokat Te is, mit neked 11 millió.
Egyébként nekem elég szokott lenni a konfigurátorban elbohóckodni a végéig, hogy lássam a végösszeget. Biztos velem van a baj, raktam össze már én is Astrát, Golfot ( benzinest ), Octi RS-t is, de valahogy nekem sem sikerült 10 millió alatt maradni.
Emiatt továbbra is azt gondolom, hogy ha "új(abb)" autóban gondolkoznék, akkor biztos, hogy ilyen 1-3 éves, keveset futott darabokat néznék, ahol már a kezdeti értékvesztés jelentös része "lement". Abból a pénzböl már szórakoztatóan erös GolfR-ek hívogatnak, Cuprák, ST-k, RS-ek, OPC-k is, de akár a nagy német triumvirátusból is lehet szemezgetni.
-
Szada85
aktív tag
válasz Declare #74675 üzenetére
Nyilván én is, mondhatni a saját magam ellensége vagyok, autób*zi révén ugyanis tényleg csak a valamiben különleges, vagy sportos, tüzes modellek mozgatnak meg, ez meg ugye magával hozza automatikusan a magasabb árat is. Ez van, ez a keresztem.
Elvagyok én is a Vectrával, igazából nem nagyon tudok olyan pontot mondani, amiben nem lennék maradéktalanul elégedett ( tágas, kényelmes, jó a komfortja, kellöen erös, jó motorhang ), mondjuk úgy 95%-ban tökéletes, a maradék 5 százalékot az dobná csak, ha az Omega vonalán maradva ez is a hátsókat nyikkantaná...
Akkor benne lenne még egy csipetnyi betyárság, hogy néha elveszthesse a tapadást a hátulja, ehhez a pahaszt V6 motorhoz úgy passzolna. -
Szada85
aktív tag
válasz Declare #74680 üzenetére
Neeh, a kézifékrángatásból már kinöttem, egy-két télen tartottunk magunknak efféle "vezetéstechnikai tréninget" a havas, üres parkolókban, ma már jobban mozgatna néha eröböl megtáncoltatni a technikát.
Nem tartom magam drifternek természetesen, nem is lenne az a célom vele, csak néha picit érdekesebbé tenném az íveket. -
Szada85
aktív tag
válasz Declare #74712 üzenetére
Ha OPC-m lenne, lehet mennék, de mivel nem OPC-m van, ezért nem megyek.
Nem rossz móka amúgy, egyszer voltam ilyen nyílt naposon, szerintem is hasznos lehet bizonyos helyzetekben, a fö gond szerintem azonban, hogy önmagában csak részsikereket okoz, ugyanis, ha az embernek kevésbé jó a problémamegoldó, helyzetfelismerö képessége, akkor szerintem kis eséllyel fogja tudni kamatoztatni az ott tanultakat. Csúszós felületen való tapadásvesztés esetén teendökre tényleg jó, de sokminden mást viszont nem tanulsz ott meg.
Álljon itt egy kis érdekes történet, ami még a Gsi-vel esett meg, cirka 3 éve.
Munkából mentem hazafelé, X. Ker., Helikopter út - Újmajori úti keresztezödés, én a Helikopter úton mentem kifelé ( amerre a képen is látunk ), elöttem az autós megállt ( kék téglalapnyi helyen ), mert egy dömper igyekezett betolatni az Újmajori útra ( narancssárga vonal mentén ).
Én lelkesen megálltam mögötte, az autó sebességben, kellö helyet is hagytam a két autó között.
Ilyenkor én jellemzöen aktívan szoktam sasolni a tükröt, biztos, ami biztos. Láttam is, hogy közeledik egy fehér autó, álltam a féken persze, hogy emberünk lássa, hogy itt helyben topogás van.
Nem telt el, cirka 5-6 másodperc, amikor hírtelen hallottam azt a tipikus, blokkoló kerekes csúszás hangot, felnéztem a tükörbe, és láttam, hogy ´anya egy fehér 5 gen. Civiccel közeledik blokkoló kerekekkel, már egyenesre feszített karral - talán csukott szemmel is, ezt nem láttam - várva a becsapódást.
Még volt annyi idöm, hogy elörepillantva láttam, hogy a szembesáv üres, így gondolkodás nélkül átrajtoltam oda, a korábban elöttem álló autó mellé, majd ´anya a civiccel egy emberes füstfelhö kíséretében megállt azon a placcon, ahol addig én a Gsi-vel álltam. Hátrafodulva néztem rá, hogy ´mégis mi volt a terv?´, de gyakorlatilag fel sem fogta, mi történt, fújt egyet, hogy "huhh, sikerült megállni az autó mögött", és ezzel el is volt könyvelve nála sikeresnek a manöver... pedig, ha tudná...de láttam rajta, hogy nincs értelme jelezni felé, hogy "szívesen", mert a CPU nem dolgozta fel az egészet, láthatóan elégedett Volt, hogy megoldotta a helyzetet.És most nem az Volt ezzel a célom, hogy magam fényezzem, hogy mekkora Schuhamér vagyok, de egy ilyen helyzetben az elöl álló soförök majd mindegyike max behunyja a szemét, ugyancsak ráfeszít, esetleg még egy ´zanyádb*@dmeg-et elejt, és paff, adott 3 roncs.
Mert bennük nem feltétlen ennyire éles a reakciókészség, helyzetfelismerés, és ezt nem feltétlen tanulja meg egy ilyen vazelines linóleumon sem. Hangsúlyozottan szerintem. -
Szada85
aktív tag
válasz #45553408 #74759 üzenetére
Szerintem meg pont, hogy nyugtalanul fogsz tankolni ( többet ), már ha ez tényleg olyan "hatékonyjó", ahogy írják, ha jól értelmezem a terméket, akkor leírás alapján ez a cucc az üzemanyagot csökkenti ( felszerelve kilyukasztja a benzincsövet talán, nem tudom ), és nem pedig az üzemanyag fogyasztását.
A szerelési költségen tényleg spórolsz, hiszen saját kezüleg is felszerelhetö.
-
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #74750 üzenetére
Nagyon érdekes személyesen is megtapasztalni, amit nyilván egyébként milliószor olvas is az ember, hogy már önmagában az autó színe is mennyire képes befolyásolni az utastér hömérsékletét is.
Nekem az OPC-m fekete volt, most a Vectra pedig ezüst, és egészen megdöbbentö a különbség.
Ugyanolyanok a körülmények idén is a céges parkolóban, most a héten itt is erösen 35 fokos tüzö napsütéses idö Volt, és míg tavaly a G-be beülve hasonló szauna volt, mint amit Te írsz, addig most a Vectrában megdöbbentöen enyhébb a meleg. Ez is felmelegszik valamennyire, viszont nem éget a kormány, nem éget a váltógomb Sem.
Elképzelhetö, hogy az üvegezés is segít, de ezt inkább idedobom kérdöjel kíséretében.
Létezik, hogy az üvegen szereplö számok ( szélvédön: Transparency min.75%, oldalt ugyanez min.70% ) azt jelzik, hogy az üvegek gyárilag kaptak egy hövédö réteget szerintetek?
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest