-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyon.
"szerinte hibátlan": nem hibátlan, hanem megfelel a gyári előírásoknak.a probléma megoldására a gyár a túlfújást javasolja, ez kismértékben segít. vagy inkább semennyire sem.
egy megoldás van: sűrűn cserélni kell az első és a hátsó párt, egy szezonban minimum egyszer, de inkább kétszer, ha sokat mész. ez alatt azt értem, hogy amikor leszeded a télit és felrakod a nyárit, akkor cserélsz, meg még további egy vagy két alkalommal.érdekes módon a télinek nem zabálja le a peremét, csak a nyárinak és azokból is csak a jobb minőségűekét.
a túlfújásból meg az a probléma szokott keletkezni, hogy mindig veszekedni kell a gumisnál, mire felfogják végre, hogy a kettő vagy a kettőkettő kevés. volt, amelyiknek meg kellett mutatni a tanksapka fedelében a táblázatot és akkor se hitte el, olyankor kicsit kiabálni kell. Én 3-3.1-et szoktam az elejébe fújni/fújatni és 2.9-3 között hátulra. gyakran leteherautózzák ezért az autót
szerk: nekem minden gyári az autón
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jim Tonic
nagyúr
A Vectra marhán terpeszt, mint egy BMW, a C még jobban, mint a B. Cserébe nem esik le az útról. A gumikat nekem zabálja. A télieket nem annyira, de ez inkább az Michenlin Alpine érdeme. A nyáriak viszont brutálisan félrekopnak. Az ültetés óta talán kicsivel rosszabb lett, de nem vagyok biztos benne.
Bambano: ez érdekes, a télit neked sem eszi? Nem értem.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
Szintén B veki szintén irmscher futómű, már a 100 ezredik kilométerhez közelítek vele és nem eszi a gumit.
Hátul akkor dől nagyon a kerék amikor a szilentek már jócskán csereérettek. Ami konkrétan a dőlést okozza az a keréknél található legalsó vasmagos szilent.
2 éve lézeres futómű beállításon hozták ki nekem is, hogy pirosban van a hátsó jobbos kerék de hátul nem állítható, kicseréltem a szilentet, idén nyáron vittem ismét lézeres futóműbeállításra és hibátlan az a kerék ellenben a másiknál látható volt, hogy a korábbi méréshez képest romlott, kicseréltem azóta ott is a szilentet
A télim goodyear ug7 gyári méret 15-ös gyári kerékkel nem kopik félre, újonnan vettem a gumit és arányosan kopott eddig. A nyári gyári 16-os keréken fulda carat progresso is szépen kopik. Amíg a nyári is 15-ös volt azon sem láttam rendellenes kopást.
Nekem főleg főút de pl augusztus második felében belement 2700 km autópálya hirtelen és semmi sem tűnt fel azóta sem.Hátul terpeszt vagy az első kerekek is? Nekem csak hátul látni. Piros vagy sárga rugós? (Piros 30mm, sárga 40 mm ültetés, nekem piros van) A teleszkóp és a rugó is irmscher vagy csak az egyik?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Ivan15
senior tag
a füreszfog szerü kopäs a gumin tulterhelesnel jelenik meg: pl. amikor rossz dölesszög miatt nem a teljes felületen egyenletesen fekszik az uton es igy az egyik oldal füreszfogas lesz = tulterhelt a gumi, mert az eröt az egyik fele (nalad a beslö oldal) teszi az utra, ott jobban is kopik: füreszfogasan kopik: be kell majd allitatni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- EA Sports WRC '23
- Milyen okostelefont vegyek?
- Futás, futópályák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Háztartási gépek
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző