-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skizz
addikt
válasz mephi666 #38637 üzenetére
Nálam nagyon faszul van elhelyezve sajnos. Csavarhúzó oda már nem fér, csak bit+fogó ahogy előttem írták, vagy egy dugókulcsbetét+krova, de így is le kel lszedni körülötte 1-2 csövet.
valamelyest nekem is javul a helyzet, ha melegszik, de nem teljesen. 1-ben 2-ben 2500 alatt úgyis rángatózik stb... érdekes korábban azt hittem, hogy szar gyertya miatt rángat, vettem bele újat és abszolút mérséklődött a probléma pár napig. Gondolom véletlen.
Na mindegy, elugrom valami bótba aztán keresek idevaló célszerszámot. 1-2 kurvaanyjával meg lehet oldani, ha már odaférek, de még ott se tartok.
gban: ha tudsz vegyél egy legolcsóbb márkájú féktisztítót, azzal kevsebb szopás van és jobban hat.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz mephi666 #38637 üzenetére
Nem érted hogy nem ugyan arról a motorról beszélünk? a 8 szelepesnél ( AMIRŐL TE BESZÉLSZ ) kb kalapács méretű szerszámmal minden hozzáférhető. de a TIZENHAT SZELEPES EKÓTEK MOTOR ( ) legyen akár 1.4, vagy 1.6 annak a jobb hátulján van egy vákuumcső rengeteg mögött. ÉS nem férsz be hosszúszárú dugókulcsal. nekem imbusszal volt felfogatva, de ha csillaggal van akkor is csak L alakú kulcs fér be.
És nem elég a hegyét megmosni, mert magába a motorba is bemegy a cucc, azt is ki kell áztatni.
Szeretem mikor kételkednek olyanba amit már többször csináltam.
csináljak videót , képet , jegyzőkönyvet ?
így a végére odaírnám azért hogy ha nem érthető hogy én végig az x16xel, és ugyan ennek az 1.4 változatáról beszélek.
tisztításnál nem elég a melegvíz, sőt én vizet nem is használnék. féktisztító, vagy nitróhigító, ami gyorsan elpárolog, de kioldja a trutyit belül IS , ami ki tud így folyni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen