-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz i-sti #173803 üzenetére
Ez a sok szenzor és hárombetűs csoda a bögyömben van, hogy városi használatra hosszú távon majdnem minden mai modern autó alkalmatlan, de legalább igyekeznek kitiltani onnan. Ha a tetejében még az kiderül, hogy téli üzem extrán rongálja, akkor kardomba dőlök.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
i-sti
senior tag
válasz i-sti #174266 üzenetére
Hát ez még sem lesz olyan egyszerű, ahogy a videóban mutatták.
Nekem ugyanis az a flap szenzor egyben van egy nagy fekete műanyaggal és sok mindent le kellene szedni, amihez én nem értek.
Ma fogom zargatni egy kicsit a szerelőt.Viszont készítettem pár képet az első futóműről.
Tárcsa 23.5mm mindkét oldalon (több pontban mérve), az még oké. Következő betét cserénél kelleni fog 2 új tárcsa is.
Viszont nem tudom, hogy a gumi gömbfejek, vagy mi a rendes nevük, jól néznek-e ki? Szakadás nem volt sehol.Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz i-sti #174306 üzenetére
Beszéltem szerelővel.
Ismeri ezt a hibakódot.
Azt mondta, hogy valami megkopik és cserelni kell az egész mindenséget. És hogy ő az eredetire esküszik, mivel az utángyártottak nem tudni meddig bírják, és hogy csak a fém részt nincs miért cserélni, jobb az egész szivócsőt cserélni.
Ennek az ára, egy gyors guglizás után 120 ezertől indul (03L129711AG)Kérdés, valóban kell cserélni az egészet? Több videóban is mutatnak egy gyors fixet, amivel "megakasztják" azt a kart.
Kérdés, ez mivel jár? Nem fog úgy melegedni a motor? Marad a Check-engine lámpa?Novum Forum Siculorum
-
[HUN]Dani
őstag
válasz i-sti #174310 üzenetére
Úgy hiszem igen. 330k körüli km állással lenne egy eladó ismeretségi körben tavasz körül. Manuális 6os váltós nem quattros. Elég sok minden volt benne cserélve már és igen tisztességesen felszerelt példány. Szolár tető, gyári állófűtés, navigáció stb. Már-már szinte teljesen feleslegesen sok extra van benne. Nagyon szép és nagyon rendben van, magyar autó, 2. tulajos majd 10 éve nála van. Tetszetős.
magyarsrac
-
válasz i-sti #174307 üzenetére
Tényleg az egészet kell cserélni, de vannak 60-70 körül /db felújítottak- vagy van hozzá egyéb megoldás is. Utóbbi csak ideiglenes vagy teljesen hatástalan ha nem a motor van megkopva rajta hanem a szívótorkon belül a lamellák váltak el a tengelytől.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
zsolt19900
őstag
válasz i-sti #174306 üzenetére
szia
nálam a múlt héten került sor eme remek futómű átnézésére és legjobban úgy tudod megnézni pl. a gömbfejeket, ha kiveszed akár egyesével a "foglalatukból, csonkálvány furatukból" és megmozgatod őket....
Jobb oldali kormányösszekötőm koppant ill. az első alsó nagyobb lengőkar, nos ebből lett mindkét oldali kormányösszekötő (megmozgattam és már nagyon könnyen járt az is a kezem álltal) ill. a két felső hátsó lengőkar is megadta magát, azok is megkoppantak ill. a kezemmel könnyedén tudtam mozdítani őket
szóval érdemes nem pusztán szemrevételezéssel megállapítani a dolgokat
Az alsó első lengőkart (amibe kvázi belemegy a lengéscsillapító) azt pedig pajszerezni szokták, valamihez hozzáfeszegetik elfeszegetik csak nem tudom megmondani, hogy pontosan mihezFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
adp
őstag
válasz i-sti #174446 üzenetére
családban van autószerelő, Ő 10w40-et mondott, eddig is azt kapott (mert volt neki)én egyáltalán nem értek hozzá, csak most nekem kellene vennem.
Most picit utána olvastam, már értem mire mondod, hogy kezdődik, viszont ettől amúgy lehet baja? Hosszabb utakat megyek vele, és nem igen van kedvem olajszintet nézegetni. Olaj nem fogyott eddig, max 4-7deci 10k alatt. -
i-sti
senior tag
válasz i-sti #174307 üzenetére
Kész a csere, íme néhány kép [link]
Végül nem vállalta volna a garanciát hozott alkatrészre, így ő rendelte egy közeli sufni alkatrészboltból.Most egyelőre jó, meglátjuk meddig tart. Természetesen eredeti került vissza.
Eltömödőtt a szívósor a csappantyúk megszorultak a motor pedig eltörte a kis kart ami mozgatja azokatNovum Forum Siculorum
-
Brumi
senior tag
válasz i-sti #175830 üzenetére
Erre nem is gondoltam... gondolom a start/stop rendszer miatt amúgy is elég nagy akksi lehet benne.
Hosszú lesz ez a 4-5 hónap
Egy rakás tesztet megnéztem róla a YT-n, nekem a legjobban ez tetszett.
http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
vwn9
friss újonc
válasz i-sti #175955 üzenetére
Köszönöm válaszod.
Első autóm, ami nem régen került hozzám, ezért úgy voltam vele, hogy az ilyenkor szokás, minden kopó-kötelező cserés alkatrészeket csak had' csinálja/cserélje a szerelő. (Mielőtt szerelőhöz kellene vinnem bármit is, előtte szeretek tájékozódni a javítandó terület természetéről.)
Akkor az is lehet, hogy az olajszűrőház fedele nem lett megfelelően visszatéve? Mert biztos, hogy innen szivárog, ennyit a laikus szememmel is látok. Gondolom egy 3hónapja történt olajcsere és 1500km után, nem szokott csak úgy a fedél lelazulni vagy a tömítés elfáradni. -
vwn9
friss újonc
válasz i-sti #175958 üzenetére
Megosztom a fejleményt, szerelőhöz elvittem megnézetni, elvileg a blokk van elrepedve. Ami állítása szerint általános vw probléma, kb. 10évig bírják és csere. ... Nagyjából féléve van nálam, és most kb. 2hete lettem figyelmes az "elváltozásra". A kocsi futásáról zárójelben megjegyzem, 2006-os évjárat, az óra mostani állása 182.000km
Tapasztalat esetleg ebben? Valakinek?
-
Csabadi
tag
válasz i-sti #176252 üzenetére
Nekünk hossz motorra kell, de már pár éve benne vagyok pár fb csoportba ha azt mondom 70k a váltó akkor annyi, nem szoktam a levegőbe beszélni, ja és mindre adnak beszerelés garanciát, meg persze olyantol kell venni aki heti szinten hoz kocsit, aki simán kicserélik ha rossz....
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #176291 üzenetére
Az van, hogy kell a váltó gyártási dátuma... G03 11 3-ig G052512A2 Olaj kell G04 11 3 Gyártási dátumtól G052527A2 olaj kell. A váltó gyártási dátuma a váltó tetején van kiütve az akksi tálca alatt a kulissza fölött.
Ilyet keress, ha nem találod, holnap pontosan megjelölöm egy autón.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen