-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz Kiskokó #36904 üzenetére
Amikor a 17-eseket gumiztattam mondta a gumis hogy a gyárinál (ezesetben 16") nagyobb kereket nem szabad feltenni ezekre az utakra, a 18-as gumizásánál már nem szólt semmit
Mondjuk így télen 16-os acélt használok amit nem egyszer kellett már egyengetni
Give them hell Ukraine!
-
válasz Kiskokó #36904 üzenetére
Minden tiszteletem mellett: az hogy ki mit gondol, mindenki szíve joga. Az hogy milyen szándékkal osztja meg veled a gondolatait, max találgatható. Az hogy Te így reagálod le, nem Őket minősíti, hanem téged. 24 éves vagy és -természetesen az általad leírtak szellemében, nem bántó szándékkal- meg kell jegyeznem, hogy jó pár épkézlábnak nem nevezhető mondatot tudsz csak méregből ide önteni, Önmagadnak -a logoutos írásodban foglaltaknak- ellentmondva.
"De nem baj tuti professzor szintet vagy ember ismerő is Ettől fogva lezárva!"Én vagyok az első aki kikel olyan ember ellen aki ismeretlenül megítél másokat, különös tekintettel az igényeire és pénztárcájára tett megjegyzésekkel.( Bárki elmesélheti Integrás legutolsó csörtémet a Milyen autót vegyek? témában. ) Tovább megyek: vettem egy használt allroadot, amibe a vásárlás utáni 4 hónapban 700k +-t öntöttem, és még nem vagyok megelégedve. Meg is szóltak itt a Barátaim. De megsértődtem én? Köpködtem? Vagy beszóltam én itt bárkinek is hogy milyen értelmi szintje van?
Nem. Csendesen mosolyogva -az asszony pézsével letörölte a kicsorduló nyálamat - elolvastam a kritikákat, igyekeztem kulturált választ adva figyelmen kívül hagyni minden olyan megjegyzést, amit akár magamra is vehettem volna.
1 szó mint 100: van itt jó sok ember, sok tapasztalattal, segítő szándékkal, néha -igen csak néha- egy pici egészséges irigységgel. Becsüld meg ezt és ne légy lekezelő, pláne ne ítélkezz ha nem akarod visszakapni.
De hogy a valódi témához is hozzászóljak: a légrugó csillapítása sokban nem más, de pluszban minden irányban elmozdul. Uh lehet jobban elnyelő, de több irányban terheli a lengőkarokat, nem?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kiskokó #36927 üzenetére
"allorad és a 2.5Tdi motor az Audi egyik LEGROSSZABB konstrukciója"
nyugi itt még senki sem cserélt adagolót meg HF-et 2,5 V6-on.
Bitpork-nak azt hiszem tán a lufis rendszerrel nem volt nyűgje vagy csak 1-2 lufit kellet cserélni talán.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz Kiskokó #36927 üzenetére
Hát én is így voltam vele: ha kell akkor kell...bár én ezt arra értem h ez tetszett, ezt akartam. Mindenki ezzel olt hogy sz@r -ugye Barátaim? -de nekem volt-van egy passatom is az még a 150 lovas v6 dízel és az is 6 évik szolgált minden komoly hiba nélkül.Ez C5 2003, 180le-s. És már cseréltem rajta kompresszort is, most meg majd saját lelki béke miatt a légrugó vezérlő kockáját is , meg ha kell akkor a lufikat is a rugókban.
De mit tegyek ha szeretem?!
Nézegettem a 2006 utániakat is , és most bocsáss meg nekem, de csúnya a bele a szememnek.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kiskokó #36975 üzenetére
Igazából nem is tudom mit eszik. nem is nagyon foglalkoztam vele.
Már sokszor elhatároztam, hogy megmérem rendesen, de valahogy elmaradt.
Megy, nem zabál, de lép ha kell.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
-
rob210
nagyúr
válasz Kiskokó #37067 üzenetére
Helló.
Nekem van xado gél és olaj is a kocsimban.
(megane I)Nekem nagyon bevált a 15 éves kocsin kezelés után újra gyári kompressziót mértünk, tavaly októberben.
Illetve sokkal csendesebben egyenletesebben jár tőle a motor.
Nekem a váltómban is van és valóban kb. 0.5 literes fogyasztás csökkenést is hozott.
Illetve barátom Toyotája is szereti a cuccot, a szomszéd fordja is megbarátkozott nagyon az anyaggal, tehát az én ismeretségemben bevált. Igaz egyik se precíz német csoda, csak hétköznapi autók.Renault power
-
-
-
-
-
kk831228
addikt
válasz Kiskokó #37334 üzenetére
Érdekes ez az olaj csere. Biztos nem hülyeség a 60-ezres csere. De tényleg van aki azt mondja hogy nem kell benne cserélni sose, esetleg egyszer. Úgy is elmegy 300-at ha nem cserél az ember csak szintet ellenőriz. Útána úgy is felújjítás. Ha meg már nem tökéletes, nem nagyon szokott segíteni az olajcsere.
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
VR6-Fan
veterán
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kiskokó #37368 üzenetére
Az ilyen gépek nem 0-100 között mutatják ki a foguk fehérjét. 0-100 között lehet még én is otthagylak, viszont fölötte már a tiéd elkezd menni rendesen, nekem meg szépen fogy el.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kiskokó #37372 üzenetére
Csak egy ibiza.
Az ilyen erős, és nagy kocsik 100 fölött mennek komolyan. Nemrég volt szerencsém egy 335d-hez csippelve miegymás. 250-es utazó olyan neki mintha mise' történne.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kiskokó #37376 üzenetére
Ez 335D volt, m packett, minden ami kell. (bár új lökősre nem tellett a tulajnak)
Sajna annyira nem értem melyik melyik, csak annyit tudok, hogy más fogalmam lett a nyomatékrólTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs