-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kiskokó #37378 üzenetére
Ehhez hozzá volt nyúlva. Carbonfóliázva, körbe "vadriszató" stb. Akadt egy kis nyomatík, pedig nálam is van sacc 380-400. Kormányon váltólapok. Hamar csendben maradtam.
Meg a szerelőm valagába is belerúgok ha ilyen gépeket mutat, mert lassan 1,2-es szívó bengásnak fogom érezni Lui-t is.Hopp, a másik véglet se maradjon ki. Most már láttam kinyírhatatlan szutyuki motort is darabokban. szó szerint mert a főtengely sem volt egyben
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kiskokó #37391 üzenetére
Az a baj, hogy túl sokat nem mentem egyéb dízellel.
Én szeretem, tény van egy cold start vidim, ahol asszem -13 van, és nem tuti, hogy azonnal ment mind a 4 henger.Én szeretem a hangját.
Ha már hang... akkor nem hallottad a kehes Frontera dízel hangját, amit én 2 hete Te jóóóó isten, menekültem a műhelyből. Ezentúl dokumentálom a kalandjaimat ott.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kiskokó #37393 üzenetére
Annak a mocija úgy csattogott, komolyan féltem, hogy rám robban.
150 lovas PD ARL moci.
A Cupra ibiben meg volt gyári 160 lovas... olyanra fájt a fogam, de esélytelen volt.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #38021 üzenetére
Ha van ESP, akkor van a kormány szögét vizsgáló érzékelő. Már csak azt kellene tudnom, hogya lámpáknak külön vezérlőjük van, vagy a kormány alatti elektronika vezérli. Ha nagyon sok időm lesz, majd utána nézek. Bizonyos esetekben cserélni kell a ködlámpát is.
Morris Ilyen esetben csak az segít, ha áthúzod a kábelt a bal oldaliból a jobb lámpába. A kapcsoló és az elektronika elbírja, gondolj csak bele, még + egy utánfutót is kivilágít, ha kell.
[ Szerkesztve ]
-
Octi
aktív tag
válasz Kiskokó #38051 üzenetére
Ennek az indoklásnak is van egy kis urban legend jellege.
Nekem ugyan ezt mondták, amikor az Octáv mellé megvettem a Passatot. Mindenki megjósolta, hogy a gatyámat rá fogom költeni. Semmivel nem drágább hozzá semmi, mint a skodrihoz (kivéve a futómű alkatrészei).
Amikor megvettem 9 évesen, mindenki azt mondta, koldus botra jutok miatta. Bele raktam majd 80e km-t, és az alap dolgokon kívül semmit nem kellett rajta cserélni, bár már 12 éves, és rendesen átlépte a 200e km-t.És bár tiptronic váltós, még az is tökéletesen teszi a dolgát, bár a jósok annó közölték, hogy 160e km-nél a vételár felét rá fogom költeni a váltóra
Ui: az igazsághoz természetesen hozzá tartozik, hogy nem márka szervízbe hordom az autót, és az alkatrészeket sem tőlük veszem
[ Szerkesztve ]
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #38075 üzenetére
Rosszul olvastad.
Amúgy nekem is megkotlott a katalizátorom, és vettem eredeti újat, akkor most hülye vagyok???
A DPF ezért kell, mert a diesel motorok odáig fejlődtek, h akkora részecskéket termelnek, amit nem tudnak megszűrni az élőlények, tüdőbe jutva rákot okoznak. Euro3-at teljesítő autó még relatjve nagy részecskéket bocsájt ki amit meg tudnak szűrni a szervezetek.
A DPF ezeket a kicsi részecskéket összegyűjti és elégeti, de ha kiveszed a DPF-t akkor nem véd meg minket semmi. Erre szoktam mondani, ha van audira, legyen a fenntartására is. 400 000? Na és? Tett valaki pisztolyt a fejedhez, hogy DPF-es autót vegyél? Nem?
Gondoltam.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #38078 üzenetére
Nem vagyok fejlesztőmérnök, de ha károsabb lenne DPF-el mint nélküle, akkor nem lenne beépítve minden modern dieselmotorba, ennyi gyártó nem foghat mellé.
Tudom az emissziómérést még tanulni kell(olyanok szabályozzák ,akik motort csak fényképen láttak), mert a füstölést mérik egy dieselnél, álló helyben, terhelés nélkül, ami marhaság. A gázok összetételével nem foglakozik senki, ami szintén baj.
Arra akratam kilyukadni a magam sajátos módján, hogy nem lett környezetkjmélőbb az autód azzal, hogy kiiktattad a DPF-et.
Írtam, hogy ne vedd személyeskedésnek, ugyan ezt megkapta volna a toyota, ford, peugeot, renault tulaj is.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Kiskokó #38123 üzenetére
Jetta nehezebb valamivel is. Hát a 8litert bekapja az összes benyás is városban, akkor ez nem olyan vészes végülis. Csak 102 csacsis-ból nagyobb a választék, Fsi elég fehér holló kategória
Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
Morris
veterán
válasz Kiskokó #38192 üzenetére
Jóvammá...
akkor a gumi helyett: 3 db kopogásérzékelő (igen 3 db, mert mindegyik ostoba szerelő újat vetetett velem, mert azt mondták az a jó - szóval 3x 30k = 90k)
akkumulátor jöhet?
első két ablakemelő szerkezet - 19k (szerelő által beszerelve) és utas oldali (8.490.- általam beszerelve)
olaj, gyertyák, szűrők.....áh nem is mondom tovább....k*va sokba van má...ESP: Luxus verda, luxus fenntartási költségek
probizz: A lehető legjobbak!
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Kiskokó #38377 üzenetére
Ahogy nézem, írnak 321-et is, meg 347-est, hátra meg 302, ill. 330-as tárcsákat. Hát ja, legyen mivel megállni.
A szett a betétnél egy-egy tengelyre valót jelenti, azaz 2 pár. Szerintem ott is csak egyik betétnek van kopásérzékelője - ha van egyáltalán, mert nem mindegyikhez van.TaaT: akkor lehet, a tárcsa hasznos magassága egyforma, így a betét mérete is.
Naja, a sok vényóc között az alap 1,8T-t fogadták be, mint legkisebb motor....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Kiskokó #38404 üzenetére
Hát, fene tudja, nyilván azért pénzből él.
(Dodi!) Nézegettem a tárcsákat, azt csak figyeltem, milyen árak vannak, pl. Zimmermann - ez vajon milyen vagy pl ez az ATE ill. mi a különbség ehhez az ATE-hoz, vagy ehhez?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #38502 üzenetére
DSG az elég jó, az kell bele, nem multitronic.
FoBCRaistlinBiztos azért jött ki a szeme a betétnek.
Tegnap hazafelé megnéztem milyen a gyári fék, hááát... kaka. 3x 150-0 satu után már olyan mint a rágógumi. Mellesleg kezdett furcsa hangokat adni, meg füstölni, hát befejeztem a tesztelést.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #38517 üzenetére
Ja, 60 ezrenként van csere kötelezően, ami azt jelenti, hogy nem mindig a váltó hibája, ha meghal.
A szűrőt meg szokták spórolni, mert drága és a cseréje is drágább, és az eredmény magáért beszél.
140 000km-re már a 2. csere után kellett volna lennie, még most is menne.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #38517 üzenetére
Automatában mindig is kellett cserélni, élettartam töltet a kézi váltókban van. Élettertama németeknek 10 év vagy 200 000km. Utána csere, csak ezt kevesen tudják, még kevesebben fogadják el. Automatában, DSG-ben ahol szuro is van, azt is cserélni kell legkésobb minden 2. olajcserénél, de ha jót akar a tulaj, akkor minde cserénél.
Én már úgy vagyok vele hogy nem dobok ki 80-100 ezer ftot az enyémre.
Te dolgod, mennyi is egy váltó Pénzkidobásnak tűnik az olajcsere, ilyen hozzáállással a motorban sem kell cserélni, az is pocsékolás.
Nem a te hibád, az ember genetikailag ilyen, aCarpe diem genetikailag belénk van ültetve, csak néhányan le tudjuk küzdeni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #38522 üzenetére
Elbeszélünk egymás mellett, azt akartam csak megfogalmazni, hogy ez a rángatás is megelőzhető lett volna rendes olajcserével, most már mindegy? Szerintem egyáltalán nem mindegy, majd a következő gazdája meg fog dícsérni, amikor vásárlás után nemsokkal meghal a váltó.
VR6-Fan Most látod mit csinálsz, kiakasztottad, elment
-
-
TaaT
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Mobil flották
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen széket vegyek?
- Megjött a Corsair One szériás asztali gépeinek legfrissebb generációja
- Robogó, kismotor
- Energiaital topic
- Xbox Series X|S
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs