-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz zoo8800 #165121 üzenetére
Érdekes, hogy az 1.4 is, hmmm. Csak hosszú állás (több óra) után?
(#165119) Peti198506: Elvileg gyári olajszűrőt kapott, márkaszervizben.
(#165122) F_Zolee: Passz. A felvétel kedvéért inditottam el akkor az autót; majd 20 perc múlva mentem vele a dolgomra, akkor csendben indult.
(#165123) bitpork: Bármi lehet, de köze kell legyen a hidegindításhoz. A turbó fix, nem geos.
-
veterán
válasz zoo8800 #165868 üzenetére
Szép vas, fenn a listámon, pont jó méret.
Ami egyelőre fekete ló: megbízhatóság, szerviz, újraértékesítés.@ Lacess: ha kihúzzák holnapután az 5 számomat, akkor RS6!
Senki se akar rádumálni egy A4 B8 2.0 TDI-re??? Az tetszik legjobban az észérveken innen.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zoo8800 #166875 üzenetére
Miért lenne probléma bármilyen emelkedő pályán, ahol neki lehet futni? Szerintem el vannak itt sokan tévedve. A nagy nyomaték nem a pályára kell, hanem amikor a hegyi szerpentinen beszorulsz a kamion mögé és van rá 400 métered, hogy magad mögé tessékeld. Ott van értelme a nyomatéknak. Egyébként az 1.6 szívó mindenre is elég. Ez az egyedüli szituáció, amire kevés, itt ahol én lakom minden irányba szerpentin van 12 százalékos emelkedőkkel, szóval nem fogok 200 ló alatti benzinest venni, vagy marad a kormos szélkakas. Tudom mit megy az 1.4TSi próbáltam, jobban gyorsul, mint a 2.0TDi, amíg nincs emelkedő. Ott győz az autó súlya, nekem olyan autó kell, ami a gyorsulási adatot hozza emelkedőn is. ÉS emelkedő alatt ilyeneket értek.
2x voltam skoda feliciával a tengernél, pedig az 40kw, szóval pályára nem kell nagy nyomaték.
[ Szerkesztve ]
-
válasz zoo8800 #166885 üzenetére
Te foschtál! Mágus2 Maxxal 4 emberrel az általa linkelt utakon 100 körül előzgetett és szerintem a fordulatszámmérő soha nem volt 3000 alatt. Ez meg volt spékelve h mellettünk (tán 1 méter) a szalagkorláton túl több száz méteres szakadék ami a mi Alföldi gyomrunkat kicsit megviselte.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
gzbotii
veterán
válasz zoo8800 #166885 üzenetére
Tény, hogy aki nincs szokva hegyi utakhoz, szerpentinekhez, az jobb is ha nem feszegeti a határokat...Szülővárásomból szinte csak hegyet megmászva lehet kijutni, így aki ott tanul meg vezetni, ehhez szokva van. Sok magyar meg alföldi románt látok (rendszám alapján), akik faluban/külterületen megelőznek, aztán 20-30-40p múlva utolérem a hegyen, mert 40 fölé nem gyorsít, mert wao, itt már nem csak a gázpedált kell nyomni, más skillek is kellenek.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz zoo8800 #168390 üzenetére
Köszönöm a gyors választ. Akkor a hanggal kapcsolatban megnyugodtam, nem alattam fog szétesni. Mondjuk még így is érdekes, hogy mi a fene tud így nyávogni...
Az olajfogyasztás kicsit aggaszt, valószínűleg utánaérdeklődök, hogy ilyenkor hogyan-miként lehetne pótolni a hiányt (flottás vas). Viszont esélyes ezek szerint, hogy foglalkoznom kell vele, mivel tudomásom szerint a nagyszerű gyári ajánlást kell tartani (30e km/2 év csereintervallum).
-
BigBlackDog
veterán
válasz zoo8800 #168394 üzenetére
+ (#168395) Mágus2: Akkor valószínűleg fix lesz, mivel a napok eléggé lassan akarnak csökkenni.
Viszont, mint ahogy megtudtam, természetes ezeknél, hogy kicsit csipegetik az olajat. Szóval, ha majd leért a nívó aljára, utána kéne töltenem valami 5W-30-al (ennél pontosabb specifikációt nem mondtak, hiába kérdeztem, jóleszazúgy). Szóval mire kéne figyelni olajválasztásnál? Elég, ha a VW 504.00/507.00 jóváhagyás megvan?
-
BigBlackDog
veterán
válasz zoo8800 #168397 üzenetére
Elvileg az "iránymutatás" az, hogy ha bármi különleges (olaj, szerviz) kell az autónak, azt majd jelezni fogja a kijelzőn (és ez a mérvadó), addig nem kell hozzá nyúlni. Nem vagyok biztos benne, de egyáltlán kiírja egy 2018-as Leon, ha alacsony a motorolajszint (mármint, ha nem kritikusan alacsony, ahol már a motor is károsodik, hanem csak a nívó aljához ért)?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz zoo8800 #169742 üzenetére
2 ben voltam.
Ugyan az a lehúzás ment mind a kettőben.
Nem tudták, hogy csak kiváncsiságból mentem be.
De olyan dolgokat soroltak fel a konkrét hibán felül amit jeleztem nekik, amit 3 nappal előtte én magam cseréltem ki.
Egyszóval sz@rháziak, mert amikor mutattam a számlát meg az alkatrészt ami fényesen csillogot.
Akkor közölték, hogy ja ha értesz hozzá minek fárasztasz minket 8ezer lesz az átvizsgálás. Egyszóval felejtős.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
_Smooth
senior tag
válasz zoo8800 #170256 üzenetére
Enyémben nincs. Sokat agyaltam azon is, de nem tudtam élőben kipróbálni egyik extrát se. Így utólag inkább azt kértem volna a sávtartó helyett. Az egy irgalmatlan nagy baromság így ebben a formában.
Öcsém egy Superb SportLine-t rendelt, neki kb egy hónappal előbb érkezett. Az övében van ACC. Használni nem nagyon használja (nem véletlenül kért haladós autót), de kipróbálta és azt mondja, elég hatékony. Rendesen, határozottan rálassít, amikor bejönnek elé a pályán. Viszont utána Ő sokkal dinamikusabban gyorsítana vissza a korábbi tempóra - ez egy komótos (valóban kényelmi) extra.
Illetve neki van holttérfigyelő is, ő meg azt tartja feleslegesnek.Amit most így pár nap használat után módosítanék:
LaneAssisst helyett holttérfigyelő és ACC (ha nem fér bele, akkor esetleg a szélvédőfűtést fel tudom áldozni, bár engem nem zavarnak a szálak).
A LED fényszórót, sportüléseket, sportkormány és ülésfűtést bántam meg a legkevésbé (Sőt! Ezek a legtutibb extrái a Style alapokon kívül).
A smartlink nem rossz, de pl. ma lefagyott/újraindult a rendszer, aztán spotify-t nem annyira akarta betölteni. Siri idegesít (öcsémnek droiddal egy kicsit élhetőbb), illetve a MaxiDOT-on csak BT csatlakozás esetén érhetők el a számok (még akkor is, ha csak az előzmények). Szóval alapvetően (már csak navi és zene miatt is) nagyon hálás dolog, de nem hibátlan és nem nélkülözhetetlen. Az nagy hátránya, hogy csak gyári kábellel megy (pedig direkt rendeltem rövid, 90° példányt hozzá).Illetve talán a módválasztó lehet még jó cucc. Az pl. sport módban (állítólag) kikapcsolja a klímát, amíg gyorsít az autó. Nagyon király ez a 150 lovas 1.5, de azért ez is megérzi a klímát (vagy csak még nagyon "bejáratós"). Klíma nélkül szépen megindul, ahogy kell.
Kessy rémes a VAG-nál. Renault rendszere sokkal szofisztikáltabb, sokkal jobban használható. De így használatban azt mondom, lehet, hogy nem ártott volna (sajnos elég közel van a térdem a kulcshoz, félek, hogy egyszer le fogom rúgni/bele fogom törni).Ha esetleg valaki gondolkozik adaptív lengéscsillapításon, öcsém azt is kért a Superb-be. Aggódott, hogy a 18-as kerekek meg a sportfutómű a magyar utakon a veséjét is lerázzák. Azt mondja, nem rossz cucc, de végülis felesleges volt. Sport módban se ráz nagyon.
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
_Smooth
senior tag
válasz zoo8800 #170952 üzenetére
Lehet, hogy volt nekem is ilyen az 1.4-esen, de az biztos, hogy nem tűnt fel - vagy tényleg annak tudtam be én is, amit írsz. Ez viszont határozottan 3-at ránt és néha rendesen fejbólintós mértékben. :/
Akkor szerintem felveszem a kapcsolatot a szervizzel is, amint lesz egy kis lélegzetvételnyi időm (szerencsére nem használhatatlan az autó, csak elég zavaró).# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
cisco007
csendes tag
válasz zoo8800 #171112 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek.
4 évig használnám, utána megvásárolhatnám a cégtől, és menne eladásra vagy a családban másnak.
Évente 20ezer körülre saccolom maximum a futását amíg nálam lesz. Addig meg elvileg megkapja a szervizeket amikre szüksége van. De akkor ezek szerint ez inkább a használtpiacon releváns, új autóként és főleg laikusként egy vasaló swiftből átülve nem hiszem hogy bármi rosszat éreznékAmúgy az Octavia - Golf - Leon kombi vonalon is gondolkodom DSG benzin motorral, nem tudom még melyik lesz, majd elmegyek körbenézni és beleülök ezekbe. Új Octavia szerintetek kapható lesz január - február környékén már?
-
Doki16
addikt
válasz zoo8800 #171664 üzenetére
Erre a válaszra vártam egyébként. Nálam a kokszosodás egyáltalán nem elijesztő tényező. Sehol nincs egy DPF-hez képest. Ha csak ennyi van vele akkor bőven boldog vagyok. 160k van a most kinézett példányban. 4 éves kocsi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Ingatlanos topic!
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Nintendo Switch
- Revolut
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen