-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz havri1 #150897 üzenetére
Hát ez a szemöldök nekem nagyon nem jön be Inkább a legjobb tuningra gyűjtöm most a pénzt. Nem túl látványos, de kell az EGR
(#150898) gabor85: 1000 W-os a gyári cucc benne? Ilyen van az enyémben. Ez csak és kizárólag járó motornál üzemel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MunezXBK
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz havri1 #151169 üzenetére
Már a Renault Megane-nál megvizsgáltam ezt abban is így működött. A két oldalsó mindig minden esetben üzemelni fog. Ha ki van kapcsolva a Climatronic és bemelgszik a motor a két szélsőből finoman de áramlik be a levegő. Ha zavar akkor a kis csúszkával el lehet zárni. Gyanítom a flap motorok azt nem zárják el soha és minden üzemmódban mennek.
Én nálam ez a rutin indulásnál. Kocsi indít, öv becsatol, start/stop gomb megnyom. Mindig leállítja ezt a szerencsétlent motort, ha véletlen elfelejtem kikapcsolni. Annyi a változás, hogy télen csak akkor, ha tényleg üzem meleg. Amíg jól teker meg indul, ne is foglalkozz vele. Nekem is a gyári van benne még. Reggelente nyűglődik kicsit, de betudom a hidegnek és a rövid távnak, hogy alig tud visszatölteni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz havri1 #151169 üzenetére
Úgy sejtem, a lidlis töltőn a 4 pálca nem az akksi töltöttségi állapotát jelzi vissza, hanem azt, hogy hol áll a töltési folyamat. Amikor kész, akkor 4 pálcát látsz. Ez akár 12 órát is igényel. (nekem is ilyen töltőm van)
És akkor végzett a töltéssel, ha nem villognak a pálcák (vagy az akku piktogram) .
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz havri1 #151171 üzenetére
Csak AGM.
Haldokló AGM akksi nem tudom mennyire egészséges az elektronikának. Mintha olvastam volna, hogy ezek már annyira kényesek, hogy nem jó kínozni őket gyengélkedő akksival.(#151175) Doki16: Ha jól emlékszem van kivétel, ha széria azonos veszel, talán akkor nem kell vagy egyszerűbb a feltanítás. Úgye a gyári Bosch/Exide/Varta ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Doki16
addikt
-
i-sti
senior tag
válasz havri1 #151180 üzenetére
Rakd szerviz pozícióba akkor kihajtható.
Lassan én is kell vegyek gumikat/lapátokat.
A mostani gyáriakkal meg voltam elégedve, meglesem a cikkszámot és rendelek azonost.
Azzal nem lőhetek nagyon mellé.Nem látom a gépsárkányodat az összefoglalóban
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Doki16
addikt
válasz havri1 #151180 üzenetére
Én ilyet használok a szélvédőre. Rátakar a lapátokra is így nem fagynak oda. Ha meg fel akarod állítani a lapátok akkor szerviz módba kell rakni. Motor leállítása után kiveszed a kulcsot a legfelső állásba teszed a lapát kapcsolóját. Ekkor megállnak a végálláson a lapátok. Így lehet őket cserélni.
De ne felejtsd el visszahajtani őket mielőtt kiveszed szerviz módból, mert annak csúnya vége lesz.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz havri1 #151191 üzenetére
Igen ettől én is tartok sajnos. De annyira hasznos, hogy reggel nem kell kapargatni, hogy mégis használom. Nagyon puha anyag talán nem teszi tönkre a kédert.
Nekem az előző kocsimnál sikerült úgy visszatenni a lapátokat alapállásba, hogy nyitva voltak. Lerepültek róla az ablaktörlők és fémmel csattantak akkorát a szélvédőre, hogy csak na Ezt kétszer is sikerült eljátszanom
Szerencsére egyszer se tört be a szélvédő és a motorháztétón is csak a belső élen húzta le a festéket.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
i-sti
senior tag
válasz havri1 #151518 üzenetére
Nekem is ESP minden kikapcsol.
Igaz, nekem 2 lépesben.
Sima click-re. Csak a kipörgés gátló megy el.
Long click-re. Az ESP sem kiabál.Viszont mindkettő visszajön 3500 rpm fölött.
Próbáltam gyorsulást, és kapcsolja vissza őket.Nincs kizárva, hogy én voltam a béna.
Novum Forum Siculorum
-
tomcsi23
veterán
válasz havri1 #151535 üzenetére
Az EDS elektromos diffizár úgy tudom.
Na látod, ez a különbség a mechanikussal szemben, hogy itt ezt fékezéssel kell megoldani.ESP a stabilitásért felel, az tervezett íven való tartás érdekében fékezget, előbbi a maximális (szerinte) gyorsításkori vonóerőért.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz havri1 #151537 üzenetére
Persze, ez a rendszer összességében egy egészet alkot. Az esp kikapcsolásával a legtöbb része - kipörgésgátlóval egyetemben - kikapcsol, kivéve ezt a remek EDS funkciót, ami azért korlátot szab a felhőtlen csapatásnak.
Próbáld ki, szerintem ott is lesz ilyen....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
Doki16
addikt
válasz havri1 #151582 üzenetére
Minden kötelező márkaszervizben volt. Én is odavittem 4 éves korában. Végig van pecsételve összes számla megvan. Amúgy igen csak akkor él a garancia. Kérek árajánlatot a márkaszerviztől, de szerintem úgyis egy másik hivatalos helyre fog esni a választásom.
(#151583) Speeedfire: Ez inkább pech. én annyira nem vagyok vidám.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz havri1 #151582 üzenetére
Nekem az van a fejemben, hogy a 4 év gari, az valójában 2+2 és a 2. 2-t a Porsche Hungária adja azzal a feltétellel, hogy magyar márkaszervizben szervizelteted. Import autónál tehát marad a 2 év gyári gari.
Akit jobban érdekel / van rá ideje, az itt tudja elolvasni a feltételeket. -
Doki16
addikt
válasz havri1 #152026 üzenetére
Ha esőérzékelős az ablaktörlőd akkor az első állásban van bekapcsolva. Ha nincs ez a funkció benne a kocsiban akkor annak a helyén a szakaszos törlésnek a programja fut. Ez nem olyan mint a start stop. Itt ha berakod az első állásba a kart akkor az ott az auto funkció és abban is marad. Onnantól kezdve már a szenzorra érkező vízpára vagy esőcseppek határozzák meg a törlés intenzitását. Ezt tudja még befolyásolni a sebesség. Egyébként a tükör mögött van az érzékelő és ilyen fénytöréses elven működik ha jól tudom. Nekem idáig még komoly problémám nem volt vele.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz havri1 #152029 üzenetére
Én inkább mindig offon hagyom. Annyira poros koszos a környék, hogy néha véletlenszerűen is tud egyet törölni. Épp eléggé karcos a szélvédő már így is, nem dobok rá még egy lapáttal
Télen volt rossz. Automatán volt a kar és lapátok meg rá voltak fagyva. Én meg elkezdtem takarítani a szélvédőt közben meg ketyegett a motor. Hát persze, hogy amikor a szenzor előtt matattam elkezdett mozogni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz havri1 #152077 üzenetére
Ezeket a kérdéseket mennyire gondolod komolyan?
Generáció különbség van a két passat között, nem?
MODÚgy emlékszem a 2010-s évben volt ilyen vegyes megoldás. A Te passatod külsőre már új de még a belső szerveket kapta.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz havri1 #152076 üzenetére
A hátsó légbeömlőt csak i-sti cukkolása miatt írtam. Gyakorlatilag minden passatban van
A tied is automata két zónás csak nem digit. (valójában az is digitális mert számítógép vezérli, de most ebbe ne menjünk bele ) Ez csak a gyártók elnevezése. Attól digit az enyém, hogy a két tekerő felett ott van két darab hétszegmenses kijelző és 0,5 fokos pontossággal lehet állítani. Pluszban can buson keresztül még a nagy kijelzőre is kiírja.
Szerk:
Amennyire emlékszem a te kocsid nem igazán illik bele egyik felszereltségi fokba se Comfortline chrome packet van rajta, de Trendline kormány. Meg amikor vették beikszelték a rendszerint Highline gombos indítást és parkolás segítőt. Az enyém meg a teljes Comfortline felszereltség egy két min. extrával. B7-nél nem lehet kormányról vezérelni a tempomatot az index kar alatt van külön. Multikormány a Comfortline és felette felszereltség része.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
csoki46
aktív tag
válasz havri1 #152185 üzenetére
Lehet mégis maradok a manuálisnal, amúgy is elég nagy lutri a használtautó vásárlás, nem akarok plusz rizikofaktort belevinni.
Szervíz költségre készülök, utána néztem az alkatrészáraknak.@Zizmand
1.9 pdtdi-t keresek. Eddig 6-os váltóra kacsingattam az automata mellett, de akkor e téren is rossz nyomon jártam -
kk831228
addikt
válasz havri1 #152185 üzenetére
A 335 - be ha kidobjak az egész belesejét, akkor add meg azt az elérhetőséget.... Csak a szeleptömb kerül majdnem annyiba...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz havri1 #152191 üzenetére
300 egy általános javítás ára arra a tűnetre... D kuplung pl. tömítések, meg par apróbb kopó alkatrész...
Mútkor néztem "felújító készlet" , ami szinte csak tömítésekből állt, 100 körül volt...Van még ott egy két apróság azért... Ott ha minden újra lenne cserélve, és csak a ház maradna, millió - t súrolná vagy inkább fölötte...
Nem vitatkozni szeretenék... Én is azt mondom az lenne a legbiztosabb ha minden ki lenne dobva belőle...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen