- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Szplöttyy #40437 üzenetére
nagyobb előnynek tartanám a VW I-es nyergeket VW II/GTI-re cserélni és hűtőt tárcsát felrakni.
egyszerűbb 40e körül lőni egy NZ-s motor teret és 1:1-be átpattintani.
ha nincs szerencséd akkor a karbi véget 9-10l-t simán beszipkázhat."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Szplöttyy #40440 üzenetére
én hűtetlen tárcsás, ramaty állapotba lévő 1,6 alatt is kevésnek találtam azt a féket.
hátra tárcsa annyira nem fontos (ehhez a teljesítményhez tényleg nem), inkább előre a hűtőtt/nagyobb fék, te esetedben a nyereg tárcsa betét csere a legegyszerűbb.istenem 25éves autó ki tud rohadni az a motorszám.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Szplöttyy #40471 üzenetére
össze rakott állapot, középre húzod a két pálcát, majd kihúzod őket, kihúzod a fűtés venti állítót is már kitudod pattintani a panelt, a pót méterről meg ne a csatit húzd le bal oldalt, hanem ovatosan told meg felfelé és az egész kijön a panelból, a világítás csatiját, két eres csati biztisítóval, biztosító benyom és csati kihúz ennyi.
szét szedni nem lehet, csak szét törni, foglalkozok esetleg ledezéssel.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
válasz Szplöttyy #40505 üzenetére
Mit kell erről mesélni? Winkler egy hozzá nem értő, de magamutogató ember, és amikor VR kolléga felhívta a figyelmét a tévedésére (gondolom a golfokkal töltött tizen-huszon és ebben a segítségére volt) akkor meg egy totalcaros megnyilvánulásában konkrétan azt találta mondani, hogy VR egy "díszlécnáci" (vagy díszléchuszár).
Gyk Winkler bemutatkozott emberileg, úgy mint szakmailag.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz Szplöttyy #40505 üzenetére
azt hogy a face liftes vagy a fecelift elötti dizájn tetszik azt neked kell eldönteni, búcsús irányba eggyikkel se mennék el
RM-et nem vennék me tömeg felni sokak szerint álltalába azok mondják akiknek nincs és nem is volt, leszámítva magamat...
-flex, co jó mindenre :-D
ajtót kell cserélni, kárpitból meg egy picit vágni kell de nem látszik.-műszerpárnát magát nem kell cserélned, mögötte van egy levegő terelő az kell, két középső rostély.
bekell csavarozni alulra a közép boxot kb annyi. egész kábelezést cserélni kell-dönthető ablak gyanánt szerintem a happich-re gondolsz?! [link] [link]
erre azt tudom mondani hogy a remény hal megy utoljára, most asszem van egy garni eladó, de valószínű 2x annyi mint a kocsid volt :-)-egyik se volt gyárilag, nekem volt/van bukó nyíló tetőablakom, de kiszedtem, (annyira szoros volt hogy a villany motor nem tudta elhúzni ) most sima G2 tolo van, ha nem lennék lusta akkor belenne már kábelezve, meg csináltam volna hozzá burkolatot...
felextrázás... 1,3-at nem extráznék fel, mert ha meg szereted a G2-est akkor az lesz a vége mikor minden benne van, hogy gyenge a moci, hivatalos motorcsere 1,3-ról 1,8-ra drága...
Bitpork: addig nem szeretnék meghalni amég személyesen díszléc troll ként nem tudok bemutatkozni...
vicc az egész story-ba hogy aki a cabrios cikkre írt (nem beszéltünk össze), haver srác, és a Kartali G2 amiről a cikk készült (aminek a tényleges kocsihoz kb semmi köze nincs...) elég jó haver srác szintén, amit meg bemutattak cabrio egy tákolt "fos"."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Szplöttyy #40525 üzenetére
Roland piroskája?!
az is egy érdekes story, már vissza van alakítva full gyárira.azt neked kell eldönteni hogy mennyire akarod lerakni, én is még 3-4cm-t biztos lejebb raknám valahogy, de már így is koptató problémás kiállni a műhelyből...
nem azért lenne kevés az egyhárom mert nagy lökösös :-)
g2 alapvetően két útat járhatsz be külső dizányba (legalább is az én felfogásomba :-)
egyik a 89 utáni nagy lökösös dizájn:másik a 87 (89..) elötti kis lökösös dizájn:
ezt neked kell tudni hogy melyik hogy szimpi, persze lehet keverni a kettőt, lehet variálni az ajtókkal rácsokkal díszlécekkel, feliratokkal, meg még csilliárd aprósággal, de alapvetően ez a két út van ill egy 3. boiler....
1,8 8v-re digifantot érdemes venni halandó embernek GTI ként, mert jól fogyaszt (kb pont ugyan úgy vagy jobban eszik mint az 1,3-as), viszont 2-2,5-nél nyugottan elváltogathatsz, 3 fölé pösten se nagyon kell forgatni, főleg hogy alsó ill középső tartományba fickos az a motor, de ha kell azért halad, pont 2x annyi le mint a mostanid, illetve futóműbe villanyba nagyon sok olyan dolog benne van gyárilag ami neked nincs.
1.3->1,8 már regadó köteles átalakítási engedély, komplett ü.a. rendszer bla bla bla, szerintem nem éri meg.
de cs-n van egy srác Casper85, 88' 16V look-ja van, amugy 1,3, elég fel van fullozva a kocsija de ő is erősen töri a fejét hogy eladja tán vagy motort cserél...
8th:csak szurkálodás volt
no igen ez tetszik nekem is hogy alul már tologat, viszont jól megválasztott csigával és jó programmal fent is elég fasza, pl ibizába van össze hasonlítási alapom a sima cupra meg a cupra r közt vas teljesen ugyan az program más, ég is föld a két kocsi... :-)
viszont azért ha nem hondába /japánba/ gondolkodik az ember, nem olyan rossz az ha forgatni kell azt a szívó motort :-)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Szplöttyy #40529 üzenetére
az neki csak ega mellek vagany tok veletlen jutott hozza, o a masodik gazdaja, szervizkonyves, talan mar van benne 80e km.....
biztitabla, fogsz latni egy sima athidalast, az ki helyere egy 19 v 99-es rele, elv vola, de ha kar fizikalisan nem tudja akkor azt is kell, lefele is mozdul a kar v csak felfele ketto?
Szerintem manapsag, mar nagy lokos g2 is retro...
Sportossag meb relativ legbeomlos szakallal szerintem sokkal agresszivabb elorol es kis lokossel sokkal jobb hatulrol, bar en valamennyire csalok az usa lokosokkel, ha talalsz meg hatulrol kep a kocsimrol a neten nezd meg...Papa wagen dizajnra meg ajanlom megadja z. Epp aktualis ketteset, valahol valami oim-es videoba benne is volt
itt:http://vimeo.com/59297571[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Noble Chair EPIC
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen