-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz 14adam #35165 üzenetére
magas fordulaton természetesen erősebb és nyomatékosabb a 2.8, de a mindennapokban normál tartományban járatva a szívómotor nyomatékgöbéje együtt emelkedik a fordulatszámmal, az 1.8 a turbója miatt viszont már 2000 alól leadja a csúcs 210nm-t, plussz az élvezeti faktorhoz az is hozzáad amikor megjön a töltőnyomás és nekiiramodik a ménes, így a mindennapokban sztem jobb a kisebb (még ha a nyers gyorsulási adatokban nem is nyer)
egyébként pont ezért tetszik a multitronic is: 0-100-on az 1.8T megeszi az 1.9PD-t reggelire, de pl 20-ról 60-ra, 80-ról 120-ra amikor egy villanás alatt nekifeszül a +100nm az aszfaltnak váltogatás nélkül, mégis sokkal dinamikusabb érzetet ad
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
válasz 14adam #35163 üzenetére
Mármint az óráról?
A forgalmiban az okmányiroda megjegyzése, hogy 400 km (gondolom 400k akart lenni) az órában meg az volt hogy aszongya 194-k. Most van benne óra szerint 325k asszem. Motorikusan kutya baja. Van egy rozsda, egy szélvédő repedés meg ilyen esztétikai hibák.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
ESP
senior tag
-
válasz 14adam #35822 üzenetére
Ne viccelj ezzel mert létező jelenség. Van olyan biztosítási alkusz ismerős, ahol a a főnökség fotózza a km-t a kocsiban és ez után fizeti az üa hozzájárulást. Ott spec minden hónapban van tekerés, csak éppen előre
(#35823) Mágus2 : na fene, minden audira előjegyzésed lesz?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
tomcsi23
veterán
válasz 14adam #37703 üzenetére
Parkettán? Szvsz ez valami limit lesz. Ahogy nálam is befekszik az 52-re. 1->2 váltás közben se esett le, ugyebár.
VR6, naja ez a tank ott lódul meg. Meg külön sajátosság, hogy az utasok számától függetlenül.
Biztosan jó az a cső, nem értek hozzá, csöves sem vagyok (még).[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
TaaT
veterán
válasz 14adam #39556 üzenetére
Nem egy melós verda
tomcsi23: nem tudom milyen a gyári tárcsa márkája, csak VW és Audi logót láttam rajta.
80-90% (inkább 90)-osak a betétek is: a hátsó textar porol mint állat, az elsőkkel alapvetően semmi baj nem volt de olcsón jutottam a kerámia betétekhez és akkor már azt is cserélem (meg az EBC magyar oldalán azt írták hátra nem lehet jobb fékbetétet rakni mint előre )
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen