-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
nagyúr
válasz csiben1 #41796 üzenetére
Ha kis autó kell vegyél clio II est 1.5 dci vel.
Ha kicsit nagyobb megane-t.A szervíz költsége jóval kisebb mint az audié.
Bár itt a nyakam törik érte, de a renaultnak az 1.5dci-je és az 1.9 dti je elég megbízható.
No és a szomjassága is igen szerény.Off vége:
Ha bele nyúlsz egy széthajtott diesel kocsiba az inged gatyád ráköltheted.
De diesel autót csak állapotfelmérés után szabad venni ùgy, hogy a felmérést olyan ember csinálja akit ismersz és megbízol a szakértelmébe.Írom ezt úgy, hogy nincs dieseles tapasztalatom.
Renault power
-
kk831228
addikt
válasz csiben1 #41796 üzenetére
A polo jó választás lehet. Anyáméknak cordobájuk van 1.4 pd 3 henger 5 körüli fogyi, hosszú távon még lehet alá is megy. Köbcentihez képest nagyon jól is megy. Az is lehet hogy a polo még könnyebb. A hdi-ket nem ismerem ,az 1.6 biztos jó fogyi szempontjából ,a 2.0-es már nem biztos hogy elmegy 5 literrel.
Szervíz költsége meg egyiknek se alacsony akár pd,hdi,dci. Megbizhatóságban se tudnék különbséget tenni.
Egyedül a 3 henger pd kicsit traktoros, meg a 4 hengeres is általában sokkal hangosabb mint a dci vagy hdi moci. Na most ezért lehet megköveznek...Ha kicsi autó is elég akkor még a Luppo-val lehetne fokzni a fogyasztást lefelé.
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
8th
addikt
válasz csiben1 #49792 üzenetére
Én egy "C3" Audi 100 2.0 szívódízelt ismerek amiben mindössze 56ezer kilométer van. Az is mint ha tiszta új lenne. Eredeti tökéletes állapotú libafos barna fényezés kopás és szakadás mentes fekete belső repedésmentes műszerfal rozsdamentes lemezfelni. Tip-top az egész. Elég szürreális látvány az az újszerű 30éves autó mai modern kocsik között. Nyálcsorgatós, kéne nagyon. Ilyen bár ennél szebb állapotban van.
Végeztem a rám bízott dolgokkal. De nagy dilemmában vagyok. Ringen golf tali ami már tavaly is g*ecijó volt Tökölön meg gyorsulási verseny (Sonkyval ). Na, hova menjek?
-
Jaded
senior tag
válasz csiben1 #57429 üzenetére
Ha elmondhatom a véleményem, szerintem így elveszti a gyári jellegét az autó. Én is sokáig gondolkoztam rajta, hogy át kellene ledezni, de én a gyári kinézet/megoldások híve vagyok. Nem lenne egyszerűbb ha szétszeded, elpucolod izzót cserélsz összerakod és használod?
Renault Megane IV Limited
-
rob210
nagyúr
válasz csiben1 #57429 üzenetére
Én itt a PH-n rendeltem és simán megéri betenni a kocsiba, olyan szépen néz ki a rendszámtáblám is, hogy ég és föld a sárga fos gyári sofitához képest.
A csomagtartóban is ér végre valamit a lámpa nem csak pislákol, hanem ha keresek valamit azt valóban látom is.
Dettó az utastérben.
A renult topikban meg is jegyezték páran, hogy nagyon durva fénye van bazi jól néz kiRenault power
-
Jaded
senior tag
válasz csiben1 #57432 üzenetére
Persze, én csak elmondtam a véleményem. Nyáron kikaptam a tetőből, elcsutakoltam, nem is gondoltam volna hogy ilyen jól világít és lehet vele látni (bár ha lerakom a kocsit én mindig lekapcsolom, nem szeretem ha úgy marad), Én a műszerfal világítással akarok valamit kezdeni jövőre. Ledezni nem akarom semmiféleképpen, arra gondoltam hogy mindent gombot szétszedek, elpucolom és izzócsere. Persze lehet adok a sz@rnak egy pofont, de hátha (múltkor egy Touareg világítása tetszett meg, olyan volt mint egy karácsonyfa, de szép volt)
TaaT én is úgy voltam vele, múlt héten hogy utoljára mosom, de most tiszta kosz. Kollégák mondják is, hogy elkopik, de én ezt sem szeretem ha a műszerfalon egy porszemet látok Igaz a mosásnak meg is lett az eredménye, a gőzborotva pár helyen lekapta a festéket a frissen fújt felnikről
Renault Megane IV Limited
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csiben1 #68805 üzenetére
A benzinszűrőt ha nem tudod, hogy mikor volt cserélve akkor cseréld, elvileg 60 000km a szűrőre, a vezérlésre szintén ezt tudom mondani. 90 000km után 30 000-ként ír ellenőrzést, de ehhez le kell venni a szíjat, ha meg már lent van érdemes cserélni, max. 120 000-et hagynám a szíjat.
Brainiac Én unalmasan tökéletesnek nevezném ennyire hogy lehet valaki
elvakultszerelmes? Asszony nem féltékeny? Vagy ezek a mellékhatásai az állandó vw fikázásnak a közvetlen környezetedben, fenn kell tartani az egyensúlyt?VR6-Fan 1.8 szívó szerintem lesz ennyiért.
[ Szerkesztve ]
-