-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz Hikvision #112910 üzenetére
Ilyen tempónál kanyarban már tényleg sokszor az vezető merészségén múlik, itt mondjuk azt feltételezhetjük, hogy futóműben rendben (sőt) volt az Opel. De "kis műanyag"-nak sem feltétlen nevezném azt a szerkezetet, meg merem kockáztatni nehezebb az Opel 2.8-as motorral, mint az A8 a 4.2-essel.
(#112907) knuckle: Na ne. Azért autópályán csak vissza tud váltani és megnyomni a gázt.
(#112916) knuckle: Nem használható fel minden további nélkül bizonyítékként. Az eljáró hatóság dönt egyedileg, hogy a felvétel elkészítése, felhasználása sért-e személyes adatok védelméhez fűződő jogokat. [link]
(#112915) Kalandor: A biztosító sajnos tuti elutasítja.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Hikvision #112910 üzenetére
200 felett? Fel4elni!!
Mondjuk ha műanyag lenne, nem lenne olyan dögnehéz.
200-on túl meg már azért egyéni preferencia, ki mennyire érzi biztonságosnak az autópálya-kanyarokat, meg kérdés, az Insignia nagy bódéja mennyire fekszik az úton, az Astra-t mintha odaragasztották volna. Én 220 felett néha már két kézzel fogom a kormányt.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
lenko
aktív tag
válasz Hikvision #111119 üzenetére
Bármelyiket meg lehet horpasztani, főleg ha még egy jó 100kilos szerelő tehénkedik rá...
Nekem volt Passat B5, azon is volt tenyérlenyomat, faternak golf plus, azon is volt tenyérlenyomat, jelenlegin nincs, mert kintről hoztam, és ott ezek szerint tudják hogyan kell eljárni.Az embereknek fáj az igazság!
-
veterán
válasz Hikvision #109307 üzenetére
Hallottam már róla, mindenki dicsérte 👍 És ezek szerint nem is drága.
Bár én a háztáji megoldásokért rajongok általánosságban (gyógyszertári glicerin, WD40, duct tape, Coca-Cola bogároldásra, ecet a mosógépbe - az öblítőszer helyére - Calgon helyett, stb.)
@TaaT: Cool 🍻
[ Szerkesztve ]
-
ToMmY_hun
senior tag
válasz Hikvision #109052 üzenetére
Először is nagyon szépen köszönöm a kimerítő választ! Én Németből általam importált változatokban gondolkozom, csak vezetett szervízkönyves és 100 000 km körüli vagy az alatti darabok érdekelnek. Szerencsére van ilyen, nem is olyan kevés. Az általam kinézett altípus a D3, abból is a Singe Frame változat, tehát 2005 utáni, inkább 2006-os példányok. Ebben az esetben is tartanom kell attól, hogy sokat lesz szervízben a kicsike? Nekem egy megbízható dög kellene, mert sokat fogok autózni, ráadásul viszonylag nagy távolságokat is (egy hétvége alatt 1400 km) ami miatt nem lenne jó ha hetente rohadna le valahol külföldön az autópályán. Jogos elvárás ez ettől a típustól, vagy szaglásszak máshol ha ezek az igényeim?
C programmers never die, they are just cast into void.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Hikvision #108338 üzenetére
Amikor nem a szomszédnak vesznek autót-eset Meggyőző állapotú a gép.
bitpork: Van ugye az alap merülőforraló/bojler stílusú fűtőszál, csőrendszerbe/fagydugó helyére építve. Ha egyik megoldás sem beépíthető, akkor tesznek fel ilyet a motorblokk aljára, csak ez nem a vizet, hanem a motorolajat fűti a karter lemezén keresztül.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz Hikvision #93346 üzenetére
Bár ez látszik, is mert nekem1 éven belül mindig sikerül rákölteni az autókra az eredeti vételár összegét minden további lelkiismeret furdalás nélkül
Üdv a klubban
(#93367) MunezXBK: Az részlet kérdés amíg megy addig nagyon szedi a lábát Bár én 540i v8-ra tenném a voksom csak kút kéne hozzá, 2 hétig volt nálam egy. K*rva jó volt csak örültem amikor visszaadtam mert a gatyám kiette 15 alatt nem igen mentem vele sehol
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Hikvision #93346 üzenetére
Ez tiszteletreméltó, csak lehet pl, hogy ha én venném meg tőled az autódat hiába mondod ezt el nem biztos, hogy elhiszem, illetve nem biztos, hogy jó minőségű, az amit kicseréltél, ha de még az is, bedögölhet bármikor. Nem tudom máshogy kezelni, az autó nálunk nem családtag, csak egy jármű, így számolgatni kell azt is, hogy mennyit költök rá. Keményen megdolgozom a pénzemért. Van akinek csak az ölébe hullik, lehet pl Te is keményen dolgozol, csak épp lehet fél milla meg van tisztán, akkor nincs baj, lehet költeni havi 100eFt-okat autóra, ha másra nem kell. Senkinek nem vájkálok a pénztárcájába.
-
nagyúr
válasz Hikvision #93341 üzenetére
Miért? Rendben van az autó, nézd meg a piacot B7-es Audikból egyik jobban lelakott, mint a másik. Amikor megvettük nagyon sokat megcsináltunk, nem kis munkával, mert a büdös német köcsög semmivel sem foglalkozott, fenntartom az autót, csak nem rohanok egyből mindenért, ha épp kijön valami hibája, túl sok mindent kellett rendbehozni. Egyszerűen nem mindig éri meg annyikat költeni az autóra. Egy ismerősömnek volt Golf 3-ja, megvette 250e körül és 2 év alatt több, mint 1millát ráköltött, mert hol ezt kellett cserélni, hol az, majd eladta 300eFt-ért. No én ennyit nem dobok ki az ablakon. Csak azt cseréltetem, ami szükséges ténylegesen(gumi nekem nem tartozik ide jelenleg). És ahogy TaaT linkelte előbb is a korábbi hsz-emet, hagyok cserélnivalót a következő tulajnak is.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
válasz Hikvision #89955 üzenetére
Csőváz!
Nekem jöhet privibe is a bőrözős elérhetősége....
To All: még mindig keresek bontott, használható állapotú hátsó ablaktörlőt 2002-es kombi paszulyhoz. (motorkód: AWX) fészbukom nincs, úgyhogy az kilőve. Sajna a Fóti Danielisz bontó áttette a VW részlegét máshová, így az is kilőve. Pest megyén belül, rugalmas vagyok, elmennék érte.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
rob210
nagyúr
válasz Hikvision #89395 üzenetére
Mondom, hogy nem ismersz.
Engem ezekkel nem tudsz felhúzni, én nem a Magyar kispolgár vagyok aki begyepesedetten ezeken a fórumokon éli ki magát és jól beszól mindenkinek.
A véleményemet sose tartottam vissza és továbbra is az, hogy túlárazottak a VW konszern autói.
Ezt szerintem jogom van leírni olykor.Ha téged sért sajnálom, ettől még szólás szabadság van, legalább itt a PH-n, amíg azt kulturált keretek között teszik meg a tagok.
Ettől én még szeretem a VW- autókat és találkozókra is ki szoktam járni márkafüggetlenül is, mert konkrétan az autókat szeretem.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
veterán
válasz Hikvision #89388 üzenetére
Oszt' ki is lett tiltva... ejj...
Gyorsan leszögezném, hogy:
- igyexem jól viselkedni, mind a fórumban, mind a magánéletben;
- torrent oldalakat nem látogatok a TBP legutolsó lekapcsolása óta;
- a privát telefonomról is töröltem a kifogásolható tartalmakat;
- illegális dopping- és bódítószerekkel nem élek;
- magyar zárjegyes cigarettát szívok;
- benzines autóba nem tankolok használt sütőolajat;
- megvettem már a Pest és Fejér megyei éves autópálya-matricát.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Hikvision #89290 üzenetére
Megméretem mikor bekapcsol akkor van benne 2V, ha riaszt 5V, utána rámértem ismét 1V! Hát nem érettem.. úgy hogy fel is baxxta az agyamat! nem foglalkozok vele mert felidegelt!! fogtam levettem a tetejét és így használom most olyan hangos ha riaszt bántja a fülem. csókolom kész is
Ha nagyon megerőltetném magam akkor panellal együtt betudnám építeni a gyári kihangosító mikrofon helyére! és ott 100% hogy hallanám. jó van az nincs türelmem hozzá mint régen..[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
-
Hikvision
senior tag
válasz Hikvision #89275 üzenetére
A Lényeg, h pontosan nem emlékszem már rá, (4éve volt) h mi volt a pontos felépítés, látnom kéne a nyákot, de az biztos, h a zümmer lábáról lett levéve a vezérlőjel egy bc tranzisztorral, ami felhúzta a relét, ami kapcsolta a mute szálat az iso csatiba.
[ Módosította: radi8tor ]
20 éve a PH-n.
-
-v-
addikt
-
ßrainiac
addikt
-
Rick4
félisten
válasz Hikvision #77656 üzenetére
Pedig mindenféle normális márkából van belevaló betétszett, nem őrült drágán, hozzáteszem én az óceánon túli kínálatból válogatok. A gyári is biztosan jó, legalább megnyugtat, de egy jobbféle betét simán fele pénzért tudja ugyanazt.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
tomcsi23
veterán
válasz Hikvision #75705 üzenetére
Valld be, hogy féltél a családapás verdától, nehogy beégjél.
Gabor85: ugyanilyen esetem volt nekem is, középkorú fószer a suzi volánnál, hátul pereputty. Konstans 60-nal, mindaddig, amíg ki nem raktam az indexet. Pechére 3-asba toltam vissza, de érezhetően parkettázta az öreg, hogy majd megmutatja.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
bitpork
nagyúr
válasz Hikvision #75705 üzenetére
Tudnád mennyiszer kell hagynom az ilyen komplexusos embert elmenni... Tényleg néha szánalomból odaadnám neki egy körre a kocsit hogy tudja már milyen az amikor tényleg megy az autó előzéskor erőlködés nélkül. Mondjuk lehet beégnék, mert Domi is lomha már
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
ßrainiac
addikt
válasz Hikvision #73499 üzenetére
A legalso szamoknak orultem En egyebkent is igy kozlekedem, vagy tatasan 1500-2000 korul (altalaban hidegen ), de ha elkap a gepszij (es bemelegszik )...
Morris: az most nagyon nem opcio, itt VR6 projekt van, tovabba munkanelkuliseg. Nem egyszeru
Hat... A csalad a fontosabb, aki nagyon ellene van. De meg folynak a targyalasok...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Hikvision #73053 üzenetére
Csak a későbbiekhez találtam, remélem a régebbin is működni fog.
Motorvezérlő-mért értékek, 066-os csatorna 2. ablak 0000-deaktivált tempomat 1000-aktivált tempomat.
szintén ebben a csoportban 4. ablak:
0000-ki van kapcsolva a kar
0011-be van kapcsolva a kar
1011-meg van nyomva a RES
0111-Meg van nyomva a +[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Vác és környéke adok-veszek beszélgetek
- Magisk
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Saab, Volvo topik
- EA Sports WRC '23
- Kihátrál az x86S architektúra mögül az Intel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest