-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Macka #111938 üzenetére
Normális ezeknél, az újabbak már nem csinálják, elvileg csak akkor van, ha beavatkozik az ESP. Normális, amíg nincs valami hibakód. A biztonság kedvéért olvastasd ki, volt akinél az ABS hibája okozta.
Próbáld ki, hogy nem csúszol vele oldalra, csak egyenesen, hogy csak az ABS kapcsoljon, ha akkor is ez lesz, akkor valami gáz van.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz Macka #108815 üzenetére
ÁSZF III 5/8, illetve 2012 KRESZ módosítás-
"1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet
a közúti közlekedés szabályairól
A közúti közlekedés biztonsága és zavartalansága fontos társadalmi érdek. A biztonságos és zavartalan közlekedés alapvető feltétele, hogy a közlekedési szabályokat mindenki megtartsa és számíthasson arra, hogy azokat mások is megtartják. Emellett szükséges az is, hogy a közlekedés résztvevői előzékenyek és türelmesek legyenek egymással szemben.
A közúti közlekedés szabályait - a Minisztertanács felhatalmazása alapján - a következők szerint állapítjuk meg:
I. RÉSZBevezető rendelkezések
A rendelet hatálya
1. §1 A rendelet Magyarország területén levő közutakon és közforgalom elől el nem zárt magánutakon folyó közlekedést szabályozza.
Fogalmak
2. §2 A rendeletben alkalmazott egyes fogalmak meghatározását az 1. számú függelék tartalmazza.
A közlekedésben résztvevőkre vonatkozó általános rendelkezések
3. §3 (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
a) a közúti forgalomra, valamint a közútnak és környezetének a védelmére vonatkozó jogszabályi rendelkezéseket megtartani;
b) a közúti jelzések rendelkezéseinek, továbbá a forgalom irányítására, ellenőrzésére jogosultak utasításainak eleget tenni;
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.
(2) A gépkocsi vezetője menet közben kézben tartott mobil rádiótelefont nem használhat. A kétkerekű, továbbá gépkocsinak nem minősülő háromkerekű jármű vezetője menet közben - ideértve a forgalmi okból történő megállást is - kézben tartott mobil rádiótelefont nem használhat.
(3)4 Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát."Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Macka #105630 üzenetére
Ezt hallgasd meg. Ha ilyen, az nem jó jel. Nem a chip miatt csinálja, de nem is segít rajta, mert most nagyobb rajta a terhelés. A kopásból ered a hang. Amig csak fordulat eséssel jelentkezik, nincs nagy gáz, ha már terhelésen is hallani fogod a baglyokat, akkor keress egy felújítással foglalkozó céget, vagy vegyél új turbót. Ez dízel, nincs benne lefújó szelep.
KPQ a váltó kódja, holnap megnézem mire lett tervezve.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Macka #105625 üzenetére
Csak a passat highline és az RS octavia kapta azt a váltót, mindkettő a 2.0 TDI-hez. A többieknek a nyomibb van. Ha mondasz egy váltó kódot, abból pontosat lehet mondani. Hinni a templomban kell.
A turbó huhog már? Mindegyik chippes BXE elkezdi szinte azonnal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- DIGI kábel TV
- Milyen TV-t vegyek?
- Windows 11
- Politika
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- BestBuy topik
- Amazon Prime Video
- Nem sietett az EU-s hatóság, 6 éve történt hiba miatt büntette meg a Metát
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest