-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
Voltak típushibái az 1.9 PD-nek, az ős TD és TDI-k után elég rémisztőknek tűntek. A gyakorlatban meg kb semmi komoly, sok százezer km-t elmentek az ismerősi körben az ilyen motoros autók.
Aztán jött a 2.0 PD, na az nagyon durván betegágy tud lenni.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
tresh
addikt
afn aka adagolós szintén kettőstömegűMegelőztek 1.9 tdi 90 lovas egytömegű mehet alá aztán semmi gond nekem is úgy van 30k-t mentem már vele minden oké
Mágus2: 95 -ös első szériás 1.6 a4 b5 és kettöstömegű van benne gyárilag én is nagyon pislákoltam
(#85300) Kicker : én ettől a longlife f*szságtól ki vagyok... (talán akkor látom értelmét ha tényleg csak pályán használja... de még akkor se..) szerintem dieselnél 10k nál illik cserélni benya 15k.. ez évi szinten aki sokat megy pl diesel-el akkor 2-3 alkalom, szerintem azt a 20-30k t megéri és a motor is meghálálja
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ez a rosszabb a komfort érzet meg hogy kirázza beled utána erős sarkítás. Anno én is sokat agyaltam hogy mi legyen. A kiindulási alapom az volt hogy ha a 80-as audiba/a4 be 1z blokkon helyt állt az egytömegű akkor itt se lesz gond kopp ugyan az a blokk/váltó szerkezet.. aztán én is elkezdtem érdeklődnél kinél mi hogy vált be. Aztán jöttek az okosabbnál okosabb kommentek hogy ketté fog hullani a váltom kirázza a belem, nem lesz jó önindítót kell cserélni bal bal bal.. a lényeg hogy fogtam szereztem 80-as 1z fix lendkereket (gyári) felszabályoztattam+centír + sachs egytömegű 80 1z szett azóta hibátlanul 30k-t elment az autó. Komfortból alacsonyabb tartományba minimálisan érezhető hogy 1 tömegű van benne de ezeknél a tdi-k nél így is van rezonancia egy minimális és aki nem vezetett még ilyet kettőstömegűvel meg nem mondja hogy mi van benne. Ha anyagi oldalát nézem még így is olcsóbb volt mint a gyári kettös szett de nem ezért cseréltem (gyári párti vagyok) csak kivettem egy újabb hibaforrás lehetőséget és egy megbízhatóbbra cseréltem. Igazából ha mind két szerkezetet mechanikusan megvizsgálod nagy különbség nem lesz csak hogy míg az egytömegűnél csak a szerkezet veszi fel rezonanciát/mozgást addig a kettöstömegű kialakítása végett jóval nagyobb hatásfokkal teszi ezt ami alacsony fordulaton érezhető felette nem. Szám szerint 1000-1200ig érzed ezt utána semmi extra. Cserébe nem kell ügyelni arra hogy alacsony fordulaton ne nagyon mászkálj mert azt nem szereti a kettős (azt hiszem ezt mágus bácsi írta én meg hiszek neki), nálunk meg párom is vezeti az autót ő meg van amikor kanyarodás közbe kb 1-el gurulva is 2-es ből indul. így biztosra mentem
Mágus:Sose cáfoltam azt hogy a fix lendkerék ne venne el a komfort érzetből
(#87793) Coyot: nálam sose a spórolásról szólt a dolog mert minden alkatrészem gyári vagy jobb minőség. Nálam a használat volt szem előtt tartva és mivel nem csak én használom az autót így egy nőnek nem fogom elmagyarázni azt amihez születésük óta nincs fogalmuk genetikailag így inkább hülye biztosra tettem ezen pontját az autónak.
[ Szerkesztve ]
-
enddav
aktív tag
Nem régen linkeltem, hogy nálam milyen lesz a kijelzője ( '06 Jetta ), de az elhalványulás, elmosódás pixelhibának számít? Kezdetben ugyanis mindig jó, csak később lesz olyan. Én szerintem is inkább kontaktos hiba lesz ez, ahogy tresh is írja.
Esetleg valaki tud arról valamit, hogy V Golf/Jetta belső díszléceit honnan lehet rendelni és mennyire nehéz a beszerelése? Ilyet szeretnék:
[ Szerkesztve ]
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
És Morris: akinek majomra van pénze banánra is legyen. A 79€-s Kínából jön a 125 Németországból, amit Kínából rendelnek. Nekem a passatba a kínai rendelt volt és csere után majd 6 évig nem hogy nem halványodott, de kiégette a retinámat.
tresh: azért azzal a pákázással nagyon vigyáznék, mert ha csak picit mellé nyúlsz az immód keresztségben felveszi a Mihály nevet. Arról nem beszélve hogy pl az audinál ha nem ismered a csínját akkor a kormány borítást az órakivételekor 100%-s eséllyel összekarcolod.
Ne legyen már 31k sok amikor helyben megcsinálja valaki a teljes szereléssel, anyaggal és garival.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Coyot #116392 üzenetére
Megvan a szérszámod hozzá?
Megvan a szakértelmed hozzá?
Megvan a forgalmad mint egy szerelőnek?
Az hogy ki mennyiért árulja nem a vevő dolga - megválaszthatja hogy hol veszi de az árképzéshez semmi köze. Jó hogy nem azt mondjátok h állampolgári alapjog az olcsó alkatrész Vajh amikor nyálban-adóban-átírásban sarcolják az autóst, micsinátok, merre vagytok?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
DoxaM
aktív tag
-
válasz Coyot #116401 üzenetére
Látom nem akarod megérteni a mások oldalt
Annyit kérek hogy ne a neked jár oldalról közelítsd meg. Onnan hogy a nagy alkatrész kerek kifejezetten szerelőknek adnak kedvezményt. Az meg magyar specialitás h vannak is cégek akik csak azért is alá mennek olyan beszállítóknak akik kifejezetten a szakmai rész támogatásával szeretnének létezni a piacon. Ennek a jegyében vesz mindenki vcds-t is meg minde foscht mert hiszi magáról h ért hozzá, aztán meg jön kuncsorogni infóért h mit hogy merre.
Miért nem sütsz otthon kenyeret? Vagy varrsz ruhát? Esetleg gyártasz tv-t? Minden olcsón hozzáférhető és neked jár az olcsóság. De tényleg, miért nem műtitek meg otthon a család rászorulóját ha minden adott olcsóbb forrásból?De Te miből élsz pl? Fogadjunk bele tud mindenki kötni hogy átbszod az ügyfelet...
(#116405) do3om Milyen az a jogszabály ami szerint kényszeríthető vki munka elvállalására? De most komolyan. Vagy arra hogy olcsóbban adjon valamit.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
do3om
addikt
válasz Coyot #116401 üzenetére
Valamikor volt a TV-ben erről szó. Azt hiszem fogyasztóvédelemhez is lehet fordulni, meg a berezelt vitt alkatrészre is köteles garanciát adni. Valami ilyesmire emlékszem, persze az más amikor ezt akarod érvényesíteni.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
vendingo
veterán
válasz Coyot #116406 üzenetére
Én értem amit mondasz, és egyetértek veled.
Szinte mindig ugyanahhoz a szerelőhöz járok. Hozott alkatrész esetén 500-1000 forinttal több szokott lenni a munkadíj. Ezért soha egy rossz szót nem mondtam mert én is így csinálom a cégemnél, megértem a dolgot. Nekem most az a bajom, hogy a kuplungon hatalmas haszna lenne, és szerintem ezért nem vállalja a beszerelést hozott alkatrésszel. Hiába tenne rá +1000 forintot óránként, mert hatalmasat, 30-40 ezret bukna a dolgon, ha nem rajta keresztül jön az alkatrész.
Én nem alkatrészt szeretnék venni tőle, hanem a szerelési szakértelmét szeretném igénybe venni. Hiszen ő autószerelő, nem gépjármű alkatrész-kereskedő.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
DoxaM
aktív tag
válasz Coyot #116415 üzenetére
Semmi kivetni való nincs abban, amit mondtál. Sok helyen és sokszor mondtam már, hogy ilyen a magyar ember (is), ennyire egyszerű.
mindenki köpköd a politikusokra, hogy mekkora tolvajok, közben a nép is ugyanazt csinálja. mindenki (tisztelet a kivételenek, mert VAN CSAK NAGYON KEVÉS) ott b@ssza át a másikat, ahol csak tudja. kartell,korrupció,adócsalás,áfacslás,ofsorozás,fiktívszámlázás,túlszámlázás stb minden mi szem szájnak ingere, úgy kicsiben (átlagparaszt) mint "nagyban" (átlagparasztpolitikus/vezető) . Ne várjunk javulást az ország állapotában, amíg a magyar egymást szívatja és lehúzza, és ne várj mindenkitől korrekt és egyenes hozzáállást, mert nem ilyen a magyar.
el lehet nyamnyogni rajta, ó hogy hát jaj szegény vállalkozót, hogy megszívatja az állam és ezért húzza le akedves ügyfelet és mégkevesebbet fizet be, mégtöbbel megkárosítja a közöst...aztán még többet fognak elvenni azoktól, akik éppen tisztességesebben csinálnák a dolgot (mert dolgozni "fent" sem akarnak, a legkönnyebb utat válasszák általában)...aztán meg majd az is megunja.....utána meg már csak fel kell szántani aaaaz országot aztán behinteni sóvalbár nekem ismerős szerelővel nincs nagy gondom, de ő sem angyal. fontos hogy az egész egy több szereplős rendszer, tehát nem csak a szerelőjózsira fogom én pl. a dolgokat, de ő sem tesz semmit hozzá, hogy jobb legyen, de ha tenne is, akkor sem lennénk előbbre, mert még rengeteg gyenge "láncszem" van a sorban és ez egy elég szomorú dolog.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Coyot #116772 üzenetére
Hű mindjárt Dunába vetném magam azért a fél literért teli tanknál talán 2 doboz sört spórolsz rajta..
(#116773) Piwi : ohh nekem is volt kollégám 2.5 tdivel automata és 4,5 litert evett neki állítása szerint Aztán amikor erre mondtam neki hogy én simán elhiszem ha ezt a fogyasztást a motor olajra mondja, kínjába csak annyit mondott hogy az én autóm szar mert 1.9 esnek max 4 litert kéne ennie
(#116774) Mágus2: milyen krikszkraksz nyelven kommunikál szerencsétlen autó ?! tessék már érthető nyelvcsaládra programozni így lehet hogy ez az átlag 4,8 csak leejtőn elégetett üzemanyag átlagot számolta
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Coyot #116777 üzenetére
Gondoltam..én se azért mondtam, pusztán hogy engem rohadtul nem izgatna az a fél liter ide vagy oda így is bőven jól fogyaszt mind kettő szerintem. Erre akartam rávilágítani.
(#116776) Piwi: nekem mondod Már csak ezért megérte anno korábban beérni mert pont odaértem a mesedélután elejére.
[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
válasz Coyot #117760 üzenetére
Tagadhatatlan előnye hogy lokálisan nem szennyez, csak globálisan.
Anno volt egy híres összehasonlítás a H2 vs prius témában, hogy azóta készült-e friss tanulmány nem tudom.
Ja és sokan mondják hogy de bezzeg mennyire fejlődik az akku technológia, hát nem úgy néz ki [link] 2005 utáni grafikont nem találtam.
Give them hell Ukraine!
-
Coyot
őstag
válasz Coyot #122048 üzenetére
Na hát nem tettem fel töltőre az akksit, nem csináltam vele konkrétan semmit fesz jó, egész hétvégén ment az autó. Hibátlanul indul - legalább 15x sikerült elindítani, meg sikerült belerakni vagy 250km-t is helyi futkozások közepette. A problémát télig lezártnak tekintem - jöhet a hosszbordások cseréje + a berohadt hátsó féknyereg.
Juteszembe ez a hátső féknyereg rohadás csak nálam jött elő - kézifékbehúzónál rohadt befele tavaly a jobb hátsó most meg a bal hátsó teljesen?
Így a kéziféket ha hasznlni szeretném egy csavarhúzóval szépen vissza kell tolnom a kallantyút a helyére, másképp megint leégetek egy szett féktárcsát tavaly sikerült mikor még nem voltam tisztában a helyzettel meg annak súlyosságával.
Valamint akad itt még egy kérdés: hátsó ablakmosó spriccelőkéje nagyon nem akar magából ablakmosót kiengedni. A motor hallhatóan megy, az első szélvédőmosó tökéletesen működik. Mi lehet a gond vagy hol kezdjem a javítást - egyáltalán mit kellene megnézni?
[ Szerkesztve ]
Má' nem
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen