-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DoxaM
aktív tag
válasz Amarton #156222 üzenetére
ütném szét mindet, amelyik a kocsi előtt csinálja így mellette....komolyan hihetetlen, ha a xenont beveri, akkor a szerencsétlen hülyéje hogy fizeti ki pl.? áh, vicc komolyan ez a nyomorék fűkasza legalább lenne pereme , hogy ne verjen mindent szét világba
Más kérdés : esetleg pesten van valakinek VCDS és lenne kedve egy gyors ráolvasásra? egy kódot szeretnék csak megtudni az én óccó obd-m nem látja
-
DoxaM
aktív tag
válasz Speeedfire #147781 üzenetére
0:25ös gázfröcsnél macsek, hogy elszalad kékfüst olaj?
-
DoxaM
aktív tag
sziasztok,
modder arcoktól kérdezném, hogy [pcv delete kitet] és [flap delete kitet] itthonról be lehetne-e szerválni vagy marad az ebay?
illetve, ha valakit érdekelnek felnik, akkor új webshopomon nézelődhet, topik tagoknak kis kedvezményt tudok biztosítani
[www.oemxstuff.hu] -
DoxaM
aktív tag
skacok,
nyár eleji klíma kérdés. 1P (leon) tulajokat kérdeznék, hogy a klíma hőcserélője merre leledzik? gondoltam rá, hogy kicsit lecsutakolnám (filléresneppertrükk alapján), meg a ventit is mert kezdődő mocsárszag van.
láttam még olyat, hogy valaki max hőfokon tolta, hogy kiégesse a bacikat, de nem tudom ennek van-e értelme. A por meg a dzsuva meg abba ragadt bacik attól még nem tűnnek el gondolom. pollen szűrő is megvan.és általános (2.0 tfsi) turbós kérdés : IC takarítást csinált már valaki? van értelme? mennyi a még jó beszívott levegő hőmérséklet? mert ha nem túl magas (obd -vel ellenőrizném), akkor hagyom a fenébe.bár olyat láttam valahol, hogy 25 ezrenként ildomos lenne takkerolni :S
-
DoxaM
aktív tag
válasz molnarpeter #130362 üzenetére
király köszi, láttam régebben face-n a hirdetésüket, de csak napidíjat.....aztán úgy maradt meg a fejemben, hogy napidíjasok....
[ Szerkesztve ]
-
DoxaM
aktív tag
Sziasztok újfent,
Egy kis segítséget kérnék, a druckballom rúdja eltört (K03, leon fr 1P) tud valaki olyat aki megtudja javítani vagy tud szerezni esetleg van raktáron nála? (akár egészben....ebayről sokára érne ide )
[ Szerkesztve ]
-
DoxaM
aktív tag
admin féleség van erre?
-
DoxaM
aktív tag
Srácok,
Valakinek ötlet vagy hasonló tapasztalat? a kagylós Vpower-re check engine-t kapok (tank szellőztetés hibakód). Reggel tankolok belőle, estére mindig megkapom a kis sárga lámpát. Semelyik más benzinnél nincs ilyen és nem kapok hibakódot, csak ha vépóvert tankolok..... (a szelep vezérlő kábellel már mókolt valamit az előző tulaj, de egyébként semmi változás nem történik, se fogyasztásban,se teljesítményben, se semmiben). motor 2 tfsi.
-
DoxaM
aktív tag
válasz maximilian4 #125731 üzenetére
számomra is felfoghatatlan ez. én komolyan gondolkodom valami 360-as kamerában, amikor magára hagyom...meg valami érzékeny riasztó kellene mellé
-
DoxaM
aktív tag
Sziasztok,
Megbízható, korrekt szerelőt esetleg tud valaki pesten (vagy közelében?) 2.0 tfsi-ről van szó.
-
DoxaM
aktív tag
egyébként, leon 1P fr/cupra első lökője valakinek fölösleges esetleg? vagy tud olyat akinek lehet?
-
DoxaM
aktív tag
sziasztok,
egy kis segítséget kérnék újfent nagy bátorsággal belevágnék egy 1.8tfsi leonra (1P) , viszont próbakör útán olyan dolgok voltak, hogy 15-ös 195/ 65-ös gumival is ütött azért....(stylance) létezik ez, hogy ilyen brutál kemény, hogy /65-nél is érezni a csatornafedeleket? (mert én inkább lengéscsillapítóra gondolnék, h semmit nem csillapít már). A másik, hogy volt egy piros villogó csavarkulcs indításkor (szervízlátogatás?), amit nem tudok mire vélni? 150 ezer km van benne. Előre is köszönöm
-
DoxaM
aktív tag
-
DoxaM
aktív tag
válasz Coyot #116415 üzenetére
Semmi kivetni való nincs abban, amit mondtál. Sok helyen és sokszor mondtam már, hogy ilyen a magyar ember (is), ennyire egyszerű.
mindenki köpköd a politikusokra, hogy mekkora tolvajok, közben a nép is ugyanazt csinálja. mindenki (tisztelet a kivételenek, mert VAN CSAK NAGYON KEVÉS) ott b@ssza át a másikat, ahol csak tudja. kartell,korrupció,adócsalás,áfacslás,ofsorozás,fiktívszámlázás,túlszámlázás stb minden mi szem szájnak ingere, úgy kicsiben (átlagparaszt) mint "nagyban" (átlagparasztpolitikus/vezető) . Ne várjunk javulást az ország állapotában, amíg a magyar egymást szívatja és lehúzza, és ne várj mindenkitől korrekt és egyenes hozzáállást, mert nem ilyen a magyar.
el lehet nyamnyogni rajta, ó hogy hát jaj szegény vállalkozót, hogy megszívatja az állam és ezért húzza le akedves ügyfelet és mégkevesebbet fizet be, mégtöbbel megkárosítja a közöst...aztán még többet fognak elvenni azoktól, akik éppen tisztességesebben csinálnák a dolgot (mert dolgozni "fent" sem akarnak, a legkönnyebb utat válasszák általában)...aztán meg majd az is megunja.....utána meg már csak fel kell szántani aaaaz országot aztán behinteni sóvalbár nekem ismerős szerelővel nincs nagy gondom, de ő sem angyal. fontos hogy az egész egy több szereplős rendszer, tehát nem csak a szerelőjózsira fogom én pl. a dolgokat, de ő sem tesz semmit hozzá, hogy jobb legyen, de ha tenne is, akkor sem lennénk előbbre, mert még rengeteg gyenge "láncszem" van a sorban és ez egy elég szomorú dolog.
[ Szerkesztve ]
-
DoxaM
aktív tag
-
DoxaM
aktív tag
hajt itt valaki 170 lovas pdtdi-t? golf vagy leonosok után érdeklődnék, esetleg városban használják-é? (valószínű arra esik majd a választásom -leon-, de örülnék 1-2 tapasztalatnak előtte).
-
DoxaM
aktív tag
válasz bmwsan #115674 üzenetére
b6-7-8 ide vagy oda, legfontosabb, hogy könnyű legyen a felni. ezek a gyári vackok dögnehezek, általában a könnyűek pedig drágák, de tudok 1-2 tippet, ha érdekel privbe leírom, hogy miket nézzél meg. 18-al semmi problémád nem lesz 3 centi ültetéssel (lefogja tudni kezelni a futó, ha nem 35%-os ).
szerk. : ja a jr kerekek, amit beszúrtál azok nehezek, csak mondom, xxr-ben jobb lenne, de az meg rohadt drága behozva.
[ Szerkesztve ]
-
DoxaM
aktív tag
válasz bitpork #115250 üzenetére
azért itt voltak bajok......nem csak a kerékméret volt tré, de ha jól tudom, ha a típust kihozták 15"-al is, akkor nincs baj, ha a váltóméret ugyanakkora nem gáz, ott még kidumálható (nekem még nem volt vele problémám), de az ilyen kék led..meg szenyon karácsonyfákat nem baj ha boxutcába küldik.
-
DoxaM
aktív tag
-
DoxaM
aktív tag
válasz mmdms #115090 üzenetére
azt csak hasraütésből írtam sztem a Tibor tudná megmondani vagy ha valaki már volt nála csináltatni. De biztos lehet vele üzletelni, de attól tartok a méretre törés (0.3-0.7) itt a drága a dióban, a kompresszor mellé egy törögépet is be kellene szerezni neki, ha már dió lenne dögivel
-
DoxaM
aktív tag
válasz bitpork #115069 üzenetére
Jaja, azokkal tisztában vagyok már, mármint, hogy hidegen nem pörgetünk, leálláskor pedig várunk mostani szívómnál is ugyanígy van, hidegen azért nem üvegelem, ha meg egyébként "kicsit" taposom neki olykor, akkor várok leállításnál is-
bár azért biztam benne, hogy van valami automatikus olajkeringető rendszer beépítve már az 1P-be, de úgy tudom, hogy nincsgondolom 15-16 litert elkér...bár azért nyélgázon ritkán tolom városban 100km-en át...
-
DoxaM
aktív tag
válasz mmdms #115067 üzenetére
gondolom jó sok, ha 130ért csinálják....és ha a héj a legdrágább benne, ami 4000/kg....de ha viszel szerintem 10-20kg akkor lehet kevesebb mint feléért megoldja
apropó, erről itt van infója bárkinek, hogy a 2-es pdtdi vagy 1.8 TFSI mennyi idő alatt koxolodhat be teljesen? (a 100E km még beleférhet)
-
DoxaM
aktív tag
válasz bitpork #115062 üzenetére
ez a költséges elhasználódás mit takar? pl. a szívókhoz képest?
net84 említette a turbót, de azt, jó olajjal, meg ha kihúzatgatom, nem lehet elkerülni? a kettőstömegű úgy hallottam nem szereti ha tolják neki (főleg állóról), de az már az újabb sima szívókban is benne van olvastam olyat aki egytömegűre cserélte, de későbbi tapasztalatot sajnos nem láttam már...hogy mi lett a motorral utána esetleg, vagy semmi nem történik csak jobban ráz.
[ Szerkesztve ]
-
DoxaM
aktív tag
sziasztok srácok,
egy kis segítséget szeretnék kérni, ha lehet ilyet itten az itcafén az internet bugyrában dízelekről és benzinesekről... Leon 1P-t szeretnék vásárolni majd, 200k körüli futással, de örlődöm, hogy dízel vagy benzin legyen. dízelből sokkal több a választék (nem tudom, hogy azért mert rosszabbak, vagy egyszerűen ennyivel több van belőlük).
Dízelből a 2.0pdtdi 170lovas FR-t néztem ki, ha benzinből választanék, akkor pedig az 1.8T-t. Most szívó benzinem van szóval kb 0 motorikus problémával (gyengébb is, primitívebb egyszerű motor). Évi 10-15 ezer km futáshoz (95% városi) lenne majd.Teljesen mind1 melyik lesz a remapot mindenképp tervezem rá, de eddig a dízel felé hajlok, noha sosem voltam dízel fanatik. annyit tudok róla, hogy a szelepekre jobban lerakódik a korom (sok-sok idő után), ha kevesebb km-re is használom hidegben, de ha meghajtom hetente, havonta (nyilván felmelegítve odafigyelve stb), akkor azért lehet ellensúlyozni és növelni az intervallumot. amitől félek a dízel esetében az a dpf és pd elemek (bár láttam itt a topikban, h írt valaki horror 700-ezer meg 1 millió hufos 1 db pd elemet passatba, nem értem ez hogy jön ki, ha 100-120k körül van 1 elem ) a dpf "kiütésével" mit érhetek el? bár egy regenerációs hajtást a ki kormolással együtt végülis meg lehet ejteni 1-2 hetente bár, ha 5000 km-enként regenerál, akkor az kb 4-5 havonta lenne nálam. nem is olyan durva, vagy ez típusonként változó?
pd elemhez még, a bemásolt link mennyire igaz? hogy a 170 lovasnál a continentalt kellene figyelni?
(a turbó,cooler,kettőstömegű nem képző mert a benzinben is benne van)
Ezeken kívűl esetleg lehet még más kontra a dízellel szemben?
Előre is thx
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Akvárium tisztító berendezés új 6hó jótállás!
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest