-
Fototrend
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
myckey
veterán
Amit már kifizettem, azt nem tudom visszacsinálni.....még ha majd nem is tetszik a kész alkotás. Nem akarom visszacsinálni.
Játszom vele...a dolog érdekel, de nem biztos hogy maximálisan elégedett leszek azzal amit műveltek, vagy igen...fene tudja.
Ha szeretem, ha nem....itt lesz és olyan lesz, amilyen. Ezen már én nem változtatok...ahhoz semmi vagyok.
szerk:
de azért egy pozitív visszhangnak örülnék, mint SW fan. Respawnnak se lenne rossz, én az eddigi munkáikat kedvelem.
Ezt is mondtam már máshol.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
.LnB
titán
válasz myckey #221296 üzenetére
...meg aztán megvettem, ezt kell szeretni!
Igen, sajnos ezzel túl sokan vannak így.
(#221297) S e t h
Még mindig hülyeségnek tartom. De van ilyen. Ezért tudom véleményezni. Nem nekem jó a 7 pont. Hanem a köznyelv szerint azt jelenti. Mindenre lehet 7 pontot adni, az ilyen full átlagos. Ha annál kevesebb az már gyanús. Az felett, meg "van benne valami". Breakpoint hány pontos?Ezt fordítsd le pls: "Csüggednék egy LOU 2 7, 5 esetén bármennyire is jó átlag az nálad."
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
myckey
veterán
válasz S e t h #221291 üzenetére
A pontozással egy ideje nem foglalkozok már.....meg aztán megvettem, ezt kell szeretni!
De egy közepesre számítok. 6,5 / 10 .
Ha a fejemet használom.
Meg eddig is azt szajkóztam, hogy jó közepesre számítok.De az event, preview....mostani beszámolókat tekintve, kinéz jobb értékelés. Ezek alapján JÓ értékeléseket remélek.
De a remény az egy más dolog, mint a tény meg a valóság.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
.LnB
titán
válasz S e t h #221291 üzenetére
Ez minden játékra igaz. 7 az az átlag jó játék. Ezért is tartom feleslegesnek ezt a pontozást. Főleg egy 10-es skálán.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
S e t h
nagyúr
Ki milyen értékeléseket vár a Jedi Fallen Orderről?
Az eddigiek alapján 7 pont körülire becsülöm, 7, 5 pont felett kellemes meglepetés lenne, 6,5 alatt csalódás.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
.LnB
titán
válasz belan #221289 üzenetére
És nem csak üzleti szempontból!
Mr.Wolf Werbung, ahogy a németek hívják.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
markknight
veterán
válasz #10186752 #221244 üzenetére
Egyes mobiljátékokban sikerült ezt a reklám dolgot jól implementálni. Kapsz 1-2 kis fika itemet, ha megnézel egyet, kettőt, hármat stb. Játék közbe meg ne legyen. Free to play játékban sem, csak ha úgy akarom.
Egyébként youtube szét van már fosva, a facebook messenger idegesítő, a facebook szintén, akkor az ilyen low budget oldalakon ott az adsense. (a rohadtul idegtépő süti elfogató blokkokat nem említem)
Szóval az internet egy trágya hely lett így 2019-ben.
[ Szerkesztve ]
-
#10186752
törölt tag
De nem zavar, hogy fizetsz valamiért 60 dollárt, és a pofádba nyomják a reklámot? Ráadásul úgy, hogy nincs is választásod arra vonatkozóan, hogy valahogy kikapcsold. Mert engem baromira.
Képzeld el, hogy veszel egy könyvet a könyvesboltban, mondjuk 5 ezer forintért, a kedvenc íród egy regényét, és minden tizedik oldalon egy teljes oldalas hirdetés lenne!
El tudom fogadni, ha két verziója lenne a játéknak: nincs benne reklám, 60 dodó, van benne reklám, 20 dodó.
-
malystryx
senior tag
Milyen igaz, pedig annak is mekkora sztorija van.
#221276 Markknight igazad van, de én a multi részbe még nem kóstoltam bele, a single annyira tényleg nem volt nagy durranás, és tudom hogy nem abban van a tartalom, de amint megjönnek a kontrollerhez a célzást segítő kütyük, fogok tenni egy-két próbát majd a karácsonyi szünetben.
-
Mike
veterán
válasz #10186752 #221244 üzenetére
engem nem zavar, reklámozzanak a cégek nyugodtan, amíg így teszik mint a DS-ben, és nem mondjuk 10 percenként reklámblokkokat kell néznem
mint mondjuk a Fiúk a bányában dolgoznak
"Reggel alma, este alma, ettől nő a kebled halma", "Vigera rúzs, vipera púder, vipera kölni, pipere álom, vipera leszek én is, ha magamat velük, ki pra-prerálom"[ Szerkesztve ]
-
penge111
addikt
Ahogy szép lassan bővítem az The Outer Worlds kritikáival (ez egy kicsit a reklám helye volt )a játék adatlapját, egyre biztosabb vagyok benne, hogy ez a cím is felkerül a bakancslistámra
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
malystryx
senior tag
válasz myckey #221271 üzenetére
Én is eléggé nagy rajongó vagyok és ezért várok már egy igazán jó játékot, mert ezer éve nem volt. A régi Battlefront-ok, Republic Commando és persze a Jedi Outcast, J. Academy óta nem nagyon volt értékelhető produktum. Az összes eddigi videót tátott szájjal néztem, ha ennek ellenére tényleg nem lesz jó, akkor soha többé nem veszek egy SW játékot sem az EA-től, csak ha ingyen adja valaki Bízom benne, de majd a hétvégén kiderül. Minden és mindenki megérdemel egy esélyt, csak meg kell adni a lehetőségét.
-
MODERÁTOR
válasz d3tox1c #221255 üzenetére
Ellenőrizd, hogy a magyar fiókodnak elsődlegesként van-e beállítva az adott konzol. Néha előfordul, hogy lekerül róla, főleg mikor feltörik az account-ot és átállítják. Vagy most kifejezetten csak ezzel az egy játékkal van a probléma, és a többi továbbra is rendben osztódik és játszható?
-
myckey
veterán
válasz malystryx #221270 üzenetére
Köszönöm, de ha hiszed, hanem.....alig karistoltam bele.
Rohadt sokat írtam már a játékról. Nem hazai nyelvezetű oldalakat vizslattam, aztán ha volt valami érdemleges, vagy nem....azt áthoztam. ( pedig mindig megfogadom, hogy nem írok egy karakter sem ( nem mintha lényeges lenne )...mindenki azt gondol, amit akar ! )Nézz be a PC oldalon lívő topicba.is. Ez közös topic ! PC-BOX-PS
Egyébként lehet nem lesz jó játék.....soha nem mondtam. Gőzöm sincs mennyire fog tetszeni. Másnak....
De amit találtam, azok megfogtak, én meg még rajongója is vagyok a világnak és sok éve várok már egy valamire való SW játékra.
Ennyi az egész.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
malystryx
senior tag
válasz myckey #221238 üzenetére
Na egy ilyen hsz-t szívesen olvasok, meg #221216 Deck hozzászólását is. Köszönöm!
Komolyan mondom ezer éve várok már egy jó SW játékra, talán ez az lehet, még meg se jelent, de többen leírtátok előre. Lehet rám haragudni, de azon kevesek egyike vagyok aki előrendelte. Tegnap óta kezdett elmenni a kedvem de ez a 2 olvasmány sikeresen visszabillentett.
A Death Stranding is kapott itt eleget (inkább 80%-ban rosszat) pedig az első 6 óra alapján engem fullosan lekötött és azóta is maximálisan fenntartja az érdeklődésemet. Nem ismerem annyira Kojima Úr munkáit, de ha fele annyira jó a többi, maximális tiszteletem neki. Én tiszteletben tartom ha valaki szereti a souls-like játékokat, béna vagyok hozzájuk, de sosem húztam le itt egy játékot sem. Megértem hogy velem ellentétben vannak itt olyan hozzáértő fórumtársak akik már sokkal szakmaibb szemmel néznek egy alkotásra, és nekik szinte nincs tökéletes játék, de kérlek ne vegyétek el mások kedvét, mert magamból kiindulva és az itt olvasottak alapján nem kéne megvennem semmit. Nem arról van szó hogy mindent dicsérni kell, de mindenki mást lát bele a játékokba. Például Penge111 elég különleges játékokat szeret és tőlem egy kicsit távol áll, de szívesen olvasom az irományait, mert művelődök vele és hátha egyszer ki fogom próbálni, mert olyan köntösbe öltözteti a játék bemutatását ami felkelti az érdeklődést és kedvet kap hozzá az ember.
Maradok tisztelettel, Mindenkinek legyen szép napja. -
Wesder
félisten
válasz markknight #221266 üzenetére
Hagyjad màr... A Sony amihez csak hozzàér arannyà vàlik, sőt még a Disney-t is megregulàzza hogy egy 4A minőségű SW jàtékot tehessenek le az asztalra ha megkapnàk a licencet.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
myckey
veterán
válasz sp8787 #221257 üzenetére
Az a helyzet, hogy a fejlesztők vettek bizonyos játékokat.....amik nekik tetszettek. Ezekből meg csináltak egy egészet.
Így született meg a pálya szerkesztése, ami valóban összefüggő lesz és lesz benne rejtett átjáró és jó pár felfedezésre váró terület, meg begyűjthető ez az.
Simán ki lehet vinni a FŐ történetet....egy csomó dolog fel nem kutatásával.
Van a PS trófealista. Van aki már befejezte ezt a gamet.....de a begyűjthető és feltráható tartalmaknak tán a felét nem kapkodta össze.A harcrendszert is próbálták taktikusra csinálni, sokszínűre...ahogy megszerzed a különféle dolgokat, haladsz előre mint Padawan...aztán talán valami kiforrott Mester leszel, vagy nem de az biztos.
Nem nehézre és riasztóra.... látványsora és élvezetesre. Ahogy írtam, megfelelő nehézségen persze más a helyzet. Eddig ezt olvastam róla.Nagy hangsúly van az ügyességi és logikai elemeken, platformer elemeken.
Ezek voltak a FŐ csapásvonalak, mikor még nem is SW játéknak indult, elvileg. Megvolt a klassz harcrendszer, ugrabugra és logikai rész meg az összefüggő pályatervezés....aztán belehúztak a SW vonalba.
De ez idő volt, nem idén találták ezt ki. Állítólag 16 körül, de már előtte Stig Assmussen ( God of War III rendezője és mostani projekt vezető ) elég jól összerakott bizonyos dolgokat.A Sztorin például Chris Avellone ( Fallout, Planescape Torment, KOTORII ) 1 évet dolgozott, besegített . Meg mellette mások is rajta voltak az ügyön. A Mafia III kiötlője volt a fő fő ilyen téren.
Mikor ügyességi részhez ér a játékos, úgy emlékszem nem egy régebbi mentéshez megy vissza, ha elhalálozik ! Oda rakja a játék, ahol meghalt. XP-t sem hagyod el...nem kell visszaszerezni, mint mikor megöl egy ellenség.
Erre is találtam már pontos forrást, de már nem emlékszem mikor és merre.
Elég sokan elhullottak ezeknél a technikás játékrészeknél....már már idegesítő tud lenni, ha nem jól jó időben és helyen.......
Kötve hiszem hogy ennyire szívatnák majd a népet.Ez nem akar Souls lenni a "szívás" terén.
Mondták, hogy nagyobb rétegnek készül!
De azért van fokozat elszántaknak.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
markknight
veterán
válasz ProEvoFan #221251 üzenetére
Kivéve ha a Disney nem reagál semmit és a fejlesztőnek kép nélkül kell kiraknia a Dooku grófot promótáló cikket az oldalára, mert neadj isten olyan pozícióba szerepel a karakter, ami nekik nem tetszik. Szóval a Sony egyedi franchiseokkal tud jól bánni, de egy ennyire kötött világgal és még rigolyásabb tulajjal mint a Disney.. hát sok sikert a fejlesztőnek.
Ez olyan mint hogy Christopher Nolan csinálna egy Mortal Kombat filmet és az csak jó lehet.[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz ldave #221263 üzenetére
Szerintem simán jó lenne. Jó persze egy színésznek jobban örülnék, de külsőre nem a világvége. Kicsi izmot ledob, aztán jól van.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ldave
félisten
Kotaku: The Uncharted movie has been in development hell so long that Mark Wahlberg, once cast as Nathan Drake, is now playing Sully instead.
A Slime draws near! Command?
-
Frod
addikt
válasz #42308056 #221259 üzenetére
Biztos lehetsz benne, hogy egy legszélesebb közönségnek készülő SW címben biztos nem lesz ilyen mechanika, max csak valami durván felvizezett verzió.
Nekem az ismerőseim kipróbálni sem akarnak egy soulslike-ot se, pusztán azok miatt amiket hallottak róla, pedig rá lehet érezni. És akkor most képzeljük el, hogy jönnek majd a szalagcímek "DS nehézségű lett a SW"... Nyilván.Do you see the white shadow?
-
#42308056
törölt tag
-
.LnB
titán
válasz #10186752 #221244 üzenetére
Nem csak Monster reklám van. Szemüveg reklám is, Norman műsorát is reklámozza a játék. Engem abszolút nem zavar. Engem ez nem zökkent ki.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
d3tox1c
senior tag
Sziasztok. Egy kis segitsegre lenne szükségem :van 3 accountom (US, UK, HU).
Az angol a fő acc, de szoktam digi játékokat venni a magyar, es az usa store-rol is, amikkel a fő (angol) accountomon játszok.
Most megvettem a Death stranding-et a magyar store-ról, és nem tudok vele játszani csak a magyar fiokommal, az angolon egy kis lakat van.
Eddig ilyen problemam nem volt, hogy tudnek vele a fo fiokomon jatszani?
Elore is koszi. -
myckey
veterán
válasz sp8787 #221250 üzenetére
Nem is az elnyelés, hanem mikor elhullik a TP, akkor annál szeded össze aki kinyírta a bőrödet.
De már lehet bekevertem a másik From játékot.....van már egy pár játék a fejemben.
Ez esetben , így jártam.De biztos, hogy így van. Vissza lehet szerezni a tapasztalati pontot ! Ezt mondták a tőlem okosabbak, meg témában jártasabbak.
Meg maga a harc, az inkább Sekiros....elején kicsit egyszerűbb, de utána persze bővül a repertoár. De nem olyan nehéz a játék, véletlenül sem akarták olyan "keményre" csinálni...mint a FromS játékokat.
Elvetemültebbeknek ott lesz azért a GrandMaster szint...meg ha igaz, már a Master is helyén van.
De van aki normálon is hullik mint a falevél.
Ilyen ez ![ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
sp8787
addikt
válasz myckey #221245 üzenetére
Ok vilagos.
Akkor ezekszerint itt is ilyen checkpoint rendszer lesz.A DS-ben egyebkent nem csak maga az adott palya felepitese volt zsenialis hanem ahogy adott esetben kapcsolodott a tobbihez.
A DS-ban nem az enemy nyeli el az xp-det, olyan a BB-ban van bizonyos esetekben.
-
myckey
veterán
válasz #42308056 #221247 üzenetére
Na látod!
Hát nem vagyunk egyformák....Nekem pont hogy tetszik ez a dolog.
Én ezt szerettem a DarkSoulsban is......ennek a játéknak is a harcrendszer a savaborsa ( egyebek mellett.....Logikai és Ügyességi elemek, meg felfedezés. ).
Itt ugye lesz az erőhasználat is, amit vissza kell tölteni. Látni is a játék képernyőjén a jelzést- a minimalista HUD -on.
Ezt majd csapkodással, meg gyilokkal tölti fel a játékos. Szóval ölni kell, minél többet, ha olyan játékstílust akarsz kivitelezni. Ehhez kell az ellenfél is.
De elég sokfajta lesz.
Viszont, ha nem akarsz csapkodni a villanykörtével ellátott seprűnyéllel....akkor mehet csak erőhasználat is, közelharci elemekkel...[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Wesder
félisten
válasz #42308056 #221246 üzenetére
Van az a pénz tudod. Nem kell ezzel foglalkozni. A Sanyi jòl jàrt, a Monster meg leírja marketing költségnek. Az igaz hogy így ebben a vilàgban kb semmi értelme nincs.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
-
myckey
veterán
válasz sp8787 #221243 üzenetére
Egy egy pályának a felépítése hajaz a DS első részére....a szerkezeti felépítése.
A mentési / Bonfire mechanizmus. Itt meditáció lesz bizonyos pontokon.
Elhullás után az elvesztett tapasztalati pont begyűjtés ellenféltől, enemy respawn....
Kissé a harcrendszer is.Ennyi jutott eszembe.
Lehet még ki is hagytam valami érdemlegeset.
Ez van....sok helyen, sokat írtam már ezekről, amit össze tudtam szedni - hitelesnek tűnő forrásból.De sok értelme nincs leírni......előbb magyaráztam az ellenfelekkel kapcsolatban is.
Akár olvashatna is az ember, néha. Többfelé.
De kár belemennem, lehetne több eszem is...inkább másfelé olvasgatni.Egyébként, az animációval vannak bajok helyenként, ezt írták máshol is. Meg mással is ....mint minden játéknál, lesznek bajok itt is.
[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
#10186752
törölt tag
Kinek mi a véleménye a DS-ben a Monster-reklámról?
Én azt gondolom, hogy 60 dolláros játékban nincs ilyennek helye, vagy akkor legyen free-to-play, és akkor felőlem még mekis sajtburgert is zabáltathatnak velem a játékban. -
sp8787
addikt
Beleneztem egy walkthrough-ba es abbol ez inkabb nez ki AC-nek mint DS-nek sokkal benabb karakter animacioval es fullidiota ellenfelekkel, egy csapkodos vmi az egesz.Gondolom ez a DS hasonlitgatas a targetlock-bol jon.
Peldaul "Ott a dszedaj!!!!" majd ezutan allnak masodpercekig es konstataljak ,hogy tenyleg ottan van am a dszedaj.
-
Dagohun
tag
Én HDMI-vel csatlakozok a PS4-ből a Yamaha Házimozi erősítőhöz, abból pedig megy tovább a TV-re a kép. Igazából ami furcsa némelyik játék minden irányból szól, addig meg jó pár mintha megmaradt volna sztereónak. És hiányzik a térhatás. Pl. egy autóversenyél azért nem lenne rossz hallani mögöttem a másik autót, legalább zörej szinten. Na mindegy még elvacakolok vele. Megpróbálok állítgatni pár dolgot.
-
.LnB
titán
válasz sp8787 #221236 üzenetére
Az eddigi játékok is így működtek. Viszont például voltak ellenséges sith-ek, azoknál tökéletesen működhetne ez a mechanika lightsaber vs lightsaber. És a boss-oknál is. A lendületesség és a megfontolt souls like simán keveredhetne. Lecsapod a francba a rohambiliseket, de egy komolyabb ellenfélnél már megfontoltan kellene harcolni. Az nem lenne ennyire kánon idegen. De ez csak egy apróság, ami nekem fura.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
myckey
veterán
válasz markknight #221233 üzenetére
Itt egy videó, jól megcsinálta az illető
Ez még a régebbi anyagokat dolgozza fel, nem is spoileres így. mihez képest.Látni, mely ellenfelekbe, mennyi energiát kell beleölni....halálig.
Van 1 hit, van több hit.....
Ahogy mondtam, emberi ellenfélből is van olyan, aki direkt Jedire van szakosodva.Ez ilyen, aki végig akar rohanni, mert Jedi meg Lightsaber.....mindenkin, az keressen mást.
Itt a harcrendszer blokkolás, kitérés, időzítés, erőhasználat és közelharci elemeken alapul. Kaszaboláson és vetődéseken kívül.Ahogy mondtam, az ellenfél mindig ugyan úgy hullik, amelyik olyan. A nehezebb szint nem ad plusz életerőt .
Agresszivitást ad nekik.
Nehezebb időzítést nekünk.
Jobb sebzést nekik.
Plusz a legnehezebben : JediGrandMaster....van még valami, de azt nem mondták el. Lehet jutalom ha azon megy végig a játékos, fene tudja. Nem találtam rá még spoilert sem, eddig.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
Frod
addikt
válasz saelin #221211 üzenetére
"A legtöbb játékban csak az ellenfél hp-ja és sebzése lesz nagyobb magasabb nehézségen"
Egy CoD Veteran mondjuk ilyen, de pl az új God of War (vagy a GoW3 remaster) is olyan, hogy magas nehézségen teljesen más oldalát mutatja meg a játék.
Hirtelen bejön a parry, dodge fontossága és használata, míg normálon csak spameled a négyzetet amíg üres nem lesz a képernyő.
De tény, az olyan játékoknál, ahol tényleg csak a hp+sebzés nő, ott már én sem érek rá ezzel fárasztani magam.Do you see the white shadow?
-
sp8787
addikt
Es akkor ,hogy nezne ki egy ilyen jatek?
Megyek es minden ami az utamba akad mar a nezesemtol elporlad. Eljutok az elso bossig es mivel a feny(lezer)kard mindent visz ezert csak dszedi vagy szith lehet a boss akivel kardozni kell.
Lenyomom majd megyek tovabb es minden ami az utamba akad mar a nezesemtol elporlad.
Eljutok az masodik bossig es mivel a feny(lezer)kard mindent visz ezert csak dszedi vagy szith lehet a boss akivel kardozni kell.
.......
........
Megyek tovabb es minden ami az utamba akad mar a nezesemtol elporlad.
Eljutok az VEGSO bossig es mivel a feny(lezer)kard mindent visz ezert csak dszedi vagy szith lehet a boss akivel kardozni kell. -
.LnB
titán
Se Geralt, se Kratos nem Jedi.
Nem emlékszem, hogy Qui-Gon Jinn, Obi-Wan baszakodott volna a droidokkal. Vagy Luke a rohamosztagosokkal. Kyle Katarn-nak sem igazán okoztak gondot.Sajnos a souls féle játékmechanika miatt, ezt az apróságot figyelmen kívül kellett hagyniuk. Mert itt muszáj targetelni, védekezni, parry-zni. Ez ennek a stílusnak az alapja. Csak hát Jediktől nem sűrűn láttunk(, olvastunk) ilyet eddig.
Igaz, hogy Vader nem Jedi, hanem Sith. De ha a Rouge One végén így harcolt volna a lázadók ellen abban a bizonyos jelenetben, 4 órás lett volna a film.
(#221235) Deck
Nem Jedi mint hősmotívum. Hanem Jedi mint harcos, mozgáskultúra, harcképzettség, gyorsaság, technika...[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
markknight
veterán
Azért ha a történelemre visszanézünk, akkor látszik, hogy olyan igazán élvezetes SW kardozást nem nagyon tudnak összehozni, mert kényes téma. Rohadt nehéz, sok szabállyal + a Disney kemény jóváhagyásával. Jedi Outcast meg a Jedi Academy jó volt, de 2019-ben, a mai technológiák fényében, gagyi. Force Unleashed meg full elnagyolt harcot hozott, ami élvezetes, de az sem túl filmszerû.
Lnb: Nem tudom mit takar a baszakodás, ugyanúgy hullanak mint a legyek, lehet a streamer gyerek nehezebb fokozaton tolta.
[ Szerkesztve ]
-
i@lex
őstag
válasz ProEvoFan #221217 üzenetére
Jajj, Isten őrizz. Az elmúlt két exkluzív eléggé érdekes irányt vett a Sonynál. Én játszani szeretek egy játékkal, nem hosszas átvezető-videókat nézni.
Épp ideje lesz már, hogy jön az SW, mert kaja közben nem tudott már az ember mit nézni, csak ásítozó unott fejű streamereket, akik ilyen ireálisan magas doboztornyokkal sétálgatnak a pusztában.
-
VTom
veterán
-
Deck
titán
"De ami engem a legjobban zavar, az az, hogy három rohamosztagossal b*szakodni kell míg továbbjutsz rajtuk. Egy Jedi pont nem ilyen. Könnyen, légiesen leveri őket és libben is tovább. Han Solo, az b*szakszik a rohamosztagosokkal, meg Finn is. De egy Jedi?! Vágás- Erőlökés- Vágás és csá. Már megy is tovább."
Most komolyan? Minden játékrról ellehet ezt mondani. Ott a Witcher 3, én vagyok a nagy Witcher aztán ha magasabb szintű valaki vagy valami megölhet.. Kratos a GOW-ból.. Én vagyok a háború istene aztán bumm megölt egy sima enemy.. Tehát neked 1 gombos azonnalmeghalmindenkiapályán lehetőség kell..
A Farkasos kollégád szokta ugyanezt mondogatni.PS5
-
myckey
veterán
Mindenkinél az értelem.
Felnőtt emberek vagyunk, jobb esetben ....ez meg egy fórum. Azt írnak le amit akarnak. Ettől még nem lesz se több se kevesebb a játék, meg az ember sem.
Lehet hergelni a népet a hülyeségekkel, de akit érdekel a dolog ,az utána jár . Onnantól nem ad bizonyos dolgokra.
Peace!
No problem!Egyébként a mostani anyagokban valóban nem teszi oda magát az ellenfél! ( a játékosok is mutatnak csúnya dolgokat ) de ez a nehézségi fokozat növelésével változik. Élesebbek, agresszívabbak lesznek. Sokan nem állítják magasabbra, mert nem könnyű eltalálni a jó időzítést, stratégiát....mivel itt nem csak közelharcra kell fókuszálni. Közepes és nagyobb távolságból is jöhet a baj.
Eddigi beszámolókból az jön le, hogy Master és GrandMaster fokozatokon gyorsan hal az ember.....pláne mikor többen, több féle módon jön a fájás...egyszerre.
De lehet mindenki csak bénázik.Az alap szintű enemyt, egy egy csapással intézi a játékos!
Erre direkt figyeltek.
Ne veszítse már el a játékos a feelinget, hogy egy Jedi+fénykard teszi a dolgát....bőven van anyag, ahol ezt mutatták is.
Direkt nem tápolódik az életerő odaát, ha fentebb kapcsoljuk a szintet.
De értelem szerűen, nem fogunk végigrohanni egy vágással mindenkin, pláne a szakosodott / nem emberi lényeken.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
-
.LnB
titán
válasz gamegod #221174 üzenetére
Most volt időm csak belenézni. Az animációk furák, főleg amikor harcol és megszakad egy egy mozdulat. De ahogy fut, az se semmi. Valami csontproblémája van, vonszolja magát, lehet kalciumhiányos a srác. :)
De ami engem a legjobban zavar, az az, hogy három rohamosztagossal b*szakodni kell míg továbbjutsz rajtuk. Egy Jedi pont nem ilyen. Könnyen, légiesen leveri őket és libben is tovább. Han Solo, az b*szakszik a rohamosztagosokkal, meg Finn is. De egy Jedi?! Vágás- Erőlökés- Vágás és csá. Már megy is tovább..Ettől függetlenül nem rossz, biztos végigjátszom majd. De meggondolom, hogy mennyiért vegyem meg, leginkább a hossza fogja ezt meghatározni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
penge111
addikt
válasz saelin #221223 üzenetére
A Divinity Original Sin 2 mesterpéldája lehetne, hogyan kellene a különböző nehézségi fokozatoknak működnie. Természetesen itt is kapnak az ellenfelek hp, armor buffot, de a mesterséges intelligenciájuk is durván megnő.Teljesen mértékben kihasználják a lehetőségeiket az ellenségek. A legnehezebb fokozat pedig meg van azzal bolondítva, ha meghalsz a játék automatikusan törli a mentésedet , ergo ha meghaltál, kezdheted elölről a játékot... (persze nyilván ez is kijátszható, ha van kedve valakinek pepecselni ezzel, felhőmentés, pendrive)
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
saelin
veterán
Oh, akkor le vagyok maradva picit. Mondjuk mindig amikor kezdem egy új játékot és ha az az elején felajánlja a nehézség választást, akkor insif kigooglizom mégis mit kapok a nehezítésért. A God of War-ban vontam fel a szemöldököm, hogy ott valamelyik nehézségen az első harcon sem jutottam túl. Ott a HP-t és sebzést növelte az hót' biztos, mert nem tudom meddig csapkodtam egyet.
A legkirályabb az lenne ha a legtöbb játék átvenné a Diablo 3 vagy Nioh felé difficulty rendszert, amikor magasabb nehézségen új ellenfelek, loot-ok, affix-ek stb bukkannak fel. Annyira sokat jelent az ilyen a többször végigjátszhatóságban hogy hihetetlen.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Deck
titán
Az ai-t? A grafikát? A sztorit? Nem.. Mondtam, hogy ezek tuti jók én elhiszem.. De a gameplay nem tetszett gameplay videók alapján! Ez a posta szimulátor.. Amit csúfolva lehet játéknak nevezni.. Most meg a very easy mód bele.. De elhiszem, hogy valakinek ez kell mert Kojima "mester" csinálta bár ezeknek az embereknek m1 mit is csinált volna..
[ Szerkesztve ]
PS5
-
.LnB
titán
-
Dagohun
tag
Üdv!
Nos szereztem egy házi mozi, rákötöttem a ps4-et na mondom most vége lesz mindenkinek otthon. Háááááát a diablo 3 brutálul szól, a doom szintén de a többi játék pl.: F1 2017, ghost recon meg úgy még pár darab játék sima hangzással bír. Beállítás probléma lenne vagy ennyire elhanyagolták a hang részét a készítők. A ps4-nél a pcm vagy inkább a dts legyen kimenő formátumnál beállítva? -
Deck
titán
válasz saelin #221211 üzenetére
A Fallen Order-be ugyanúgy letudod vágni az enemyket egyből. Az ellenfél agresszívitását befolyásolja, hogy mennyit sebez és a parryre szánt időt. A Darksiders 3 is ilyen. A Tomb Raider-ekbe is igazi nehezítést kapsz nem csak azt amit írsz pl, vagy a W3-ba. A Hard amúgy bőven jó szinte minden más játékba.
Fallen Order:
""A PC Gamer publikált egy írást, amelyben idézték Jeff Magers-t, a játék vezető pályatervezőjét, aki beszélt a nehézségi szintekről. Magers név szerint a két szélsőséget, a Story Mode-ot és a Jedi Grandmastert, vagyis a legkönnyebb és a legnehezebb fokozatot említette. A pályatervező elmondása szerint mindkettő teljesen más élményt jelent majd. Viszont az mindegyik szintnél fontos szempont volt, hogy a nagy kihívás ellenére is érezzük, hogy azért csak egy fénykardot, egy nemesebb fegyvert forgatunk, és nem senkik vagyunk. Így nem is az lesz a különbség a különböző fokozatok között, hogy az ellenfél több vagy kevesebb életerőponttal rendelkezik, tehát Jedi Grandmasteren is lehetséges egyetlen csapással megölni egy rohamosztagost. A fejlesztők a HP helyett az ellenfelek viselkedésére fókuszáltak, avagy minél feljebb toljuk a nehézségi szintet, támadóink annál agresszívebbek lesznek. Továbbá a hárítás és a képességek használata is változik fokozatonként, azaz Jedi Grandmasteren igazi kihívás lesz jól időzíteni. Jeff Magers szerint ez egy kiváló rendszer arra, hogy mesteri szinten elsajátítsuk a kardforgatást / Erőhasználatot, tehát a legnehezebb szinten már valóban csak a legjobbak fognak úgy kardozni, mint a Jedilegendák."[ Szerkesztve ]
PS5
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
sp8787
addikt
válasz oriic #221212 üzenetére
A japanok is vettek mint a cukrot.
Famitsu Sales: 11/4/19 – 11/10/19Ahogy nezem sikerult eladni 64db xbox-ot.
-
oriic
HÁZIGAZDA
Végeztem a Death Strandinggel az éjszaka. A vége nekem kicsit már sok volt,
összességében nem bántam meg hogy megvettem.de a csavar tetszett, [ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
saelin
veterán
A legtöbb játékban csak az ellenfél hp-ja és sebzése lesz nagyobb magasabb nehézségen. Én ezért is maradok mindig a "normál" nehézségnél, mert nem sok értelme van fentebb állítani. Lentebb meg megint csak, mert akkor szinte már csalsz.
Már nem is emlékszem melyik fps játék volt az, ahol ha easy-n játszottál akkor jobban regenerálódott az életed mint ahogy sebeztek...Nekem egyetlen játék ugrik be ahol a nehézség tényleg az AI viselkedését szabályozza, az pedig az Alien Isolation. De szerintem ott is átestek a ló túloldalára, mert néha elég irritáló tudott lenni.
[ Szerkesztve ]
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Steve1207
veterán
válasz gamegod #221174 üzenetére
Csak most néztem jobban bele a streambe, a karakter mozgása miatt egyszerűen gagyinak hat az egész, mintha nem lenne súlya se járáskor, se mászáskor. Ennyire nem tűnt fel a dolog a fél évvel ezelőtti gameplay bemutatón, pedig ott is voltak érdekes dolgai. Lehet a Sony elkapatott minket, de egy erősebb 5 éves játéknál sokkal kidolgozottabbak a mozgások, lépések, érkezések, még ha ténylegesen a textúrák és graf szebb is.
Sőt, nemrég nyomtam végig a Tomb Raidert ismét (2013), de ott okom nem volt panaszra ilyen téren. Szerintem 10 körül kellene adni nyitásnak, még SW névvel is így.
-
markknight
veterán
válasz Gebriel #221194 üzenetére
A lézerkard csak egy olyan varázslatos szleng, mint a pisztolynak a stukker. Csak sokan nem fogják fel 40 év után sem és megy a hiszti mindenhol, meg a mások kijavítása. A kis Anakin is szlengként mondja a baljós árnyakban és kb minden karakter aki így hívja. Szóval igen. Helyes mind a kettõ.
[ Szerkesztve ]
-
Wesder
félisten
válasz Zoleee83 #221204 üzenetére
Nekem majd egy jobb gitàr kell. 60€-ért vettem egy alapot pötyögni. 10€ volt a jàték,(éppen heti akciòban volt) meg talàn 20€ volt a kàbel Amazonròl. Eredeti, frissen bontottam ki a dobozbòl. Szoktam jàtszani magàban is gép nélkül és itt-ott màr zenének nevezhető a produktum.
Szerencsére a kàbel mindennel is kompatibilis, amire a Rocksmith kijött, így még tipusra sem kell keresni hogy PS4 XO PS3 X360 vagy PC. Most 28€ Amazon.de-n a kàbel. Azt nem tudom hogy Jack to USB is működik, vagy csak eredetivel.
Vettem is pàr dalt, mert miért ne:
Santana-tòl a Smooth meg a Black Magic Woman, akkor FFDP-től a Bleeding és Bad Company. One Republictòl a Counting Stars-t meg a Life is a Highway-t Tom Cochrane-től.[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
-
-
-
Wlac
Ármester
válasz consono #221191 üzenetére
Csakis sugárpallos!
“A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest