Új hozzászólás Aktív témák
-
Meteorhead
aktív tag
Ez most is van. gfx-rs ami Vulkanon implementálja DX12-t, ma sem akadályoz sok minden, hogy a legújabb címeket told Windowson kívül.
DX szerintem nem fog eltűnni, mert minden gyártónak kell valami, amit a saját platformján belül irányít. Ha XBoxhoz(/Win Phone-hoz) kéne OpenGL meghajtót is írni, sehova se haladnának. DX és Vulkan érdeme, hogy egyikkel lehet implementálni a másikat. Kell valami, ami a platformhoz kötött, l@sd Metal az Almánál. Nincs ezzel semmi baj, amíg a szabványok teret kapnak.
-
-
apatyas
Korrektor
válasz
Meteorhead #6 üzenetére
DX12 helyett Vulkan, ami fut x86 linuxon, meg telefonon is.. csökkenthetné a win népszerűségét. És jövő héten a linux éve lesz
-
s4hu|SyD^
addikt
válasz
huskydog17 #5 üzenetére
Majd kiderül mit akarnak, nyilván a leányvállalatoknak is van beleszólása, hogy ki melyiket preferálja. Viszont nyilván így oszlik az erőforrás.
Aminek nagyon örülnék ha lenne értelmes AA, mert ami jelenleg az AnvilNext-ben van, szóval mondjuk az Odyssey-ben az olyan szinten mossa a képet full HD-n pl., hogy undorító. Szomorú, de sokszor inkább az FXAA-t preferálom inkább az elmosott TXAA, MSAA helyett meg egyebek mellett. Persze ha idővel eljutunk végre oda, hogy megy minden legalább 60 fps-el 4k-ban akkor majdnem mindegy is. Post-processing-re amit használnak az borzasztó. Odyssey egy elmosott paca ReShade vagy valami sharpening nélkül. Persze erre jelenleg az NV-nek meg az AMD-nek is vannak eljárásai. -
huskydog17
addikt
Biztosan nem csak az Anvil lesz, hiszen akkor nem fejlesztették volna a többi motort.
Far Cry elég fura is lenne úgy, ahhoz inkább Dunia kell.
Előző hozzászólásomból kifelejtettem a Disrupt Engine-t (Watch Dogs 1-2 motorja), ami szintén DX11-es és nagyon kéne ahhoz is egy sokkal gyorsabb verzió. Ugye most valószínűleg alaposan feltuningolták azt is, mert tavasszal jön a Watch Dogs 3 és az NVIDIA hivatalosan be is jelentette, hogy Ray Tracing támogatás érkezik hozzá, így a Disrupt motort vagy DX12 vagy Vulkan irányba el kell vigyék, én DX12-re tippelek, főleg, hogy a WD2 esetében is ígérték, aztán abból nem lett semmi. -
s4hu|SyD^
addikt
válasz
huskydog17 #2 üzenetére
Szerintem mindenre az Anvil-t akarják majd. Origins-ért tényleg kár Odessey-nél pedig sokkal szebb és részletesebb látványt nyújt.
Mi az, amit a Vulkan nem tud? Raytracing meg DLSS van már benne?
-
arn
félisten
Ha a dxet sikerulne megakasztani, azzal a pc nagyot lepne a win/x86 felszamolasa fele. A jatekos piacon sok mulik.
-
huskydog17
addikt
Ez jó hír. Mi van az Ubi többi motorjával? A Snowdrop ugye kapott DX12-t. Azt is dobni fogja az Ubi vagy ott marad a DX12? Mi a helyzet a Dunia-val? Az még DX11, ott is kéne lépni.
AC Origins-ért kár, mert oda pont nagyon kéne egy sokkal gyorsabb leképző, bár piszok szép a játék, de brutális gépigénye van.
-
nyakdam
aktív tag
Nagyon helyes. Többen dönthetnének a Vulkan mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Robotporszívók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hardcore pizza és kenyér topik
- Steam Deck
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...
- Felturbóznád a gèped? Ezt Neked ajánljuk!
- Wacom Cintiq DTK-2260 digitális rajztábla
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B365M i5 9600KF 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700XT 8GB Zalman N5 FSP 700W
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3038, 94% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest