Új hozzászólás Aktív témák

  • bitblueduck

    senior tag

    LOGOUT blog

    Van ez a klasszikus vicc:
    -Milyen?
    -Jó.
    -Bővebben?
    -Nem jó.

    Ez erre a bemutatóri is igaz, hogy kilehetne vágni sok 2 másodperces részletet, ami jó, de ha valaki tovább nézi akkor huha.
    Az a baj, hogy a fő problémával te is tisztában vagy, egy ilyen jellegű játékot x ember készit y évig, és ha ezt összeszorozzuk, akkor kijön sok-sok évtized.
    Nyilván ebből sok évet lelehet faragni bizonyos módszerekkel, gondolom amit lehet nem magad csinálsz:
    -3d modellek meg elég jó textúrák: assetstore
    -animáció: karaktermodellhez járt, vagy valami tool-lal generáltál animációt a karaktereknek
    -beszéd: valami text-to-speech, feltehetőleg AI alapú
    Csak mindent a végtelenségig lehetne és kellene is csiszolni.
    Legzavaróbb talán a beszéd volt, mert az a 0 érzelem inkább egy hűtő használati útmutatójához illik, pedig a hang minősége szuper lenne.
    Animációban is mintha a fele hiányozna, amikor valakit hátbatámadsz addig oké, és utána 3 frame alatt feléd fordul.
    És akkor az olyan dolgokról még szó sem esett, hogy sok szerencsét kidebugolni, hogy 05:22-nél a loot zsákok miért breakdancelnek? és aztán javítani.
    Hogy valami jót is mondjak, nekem valamiért tetszett a harcrendszer alapja. Kicsit souls jellegűnek éreztem, nem csak a stamina csík miatt.

    Hogy milyen tanácsom lenne?
    Ha 1 dimenzióval kevesebb van az sokkal könnyebben kezelhető (2d indie dolgok), de még ott is meg kell gondolni.
    De ha ilyen jellegű termék lenne a cél akkor az első 5 percet a vizes részig álleejtősre kideolgozni, rendes szinkronnal, 1000 féle animációval, agyontesztelve, kiforrott harcrendszerrel, és ha van egy demo esetleg lehet kalapozni. vagy megnézni steamen mennyien wishlistelik.

Új hozzászólás Aktív témák