Új hozzászólás Aktív témák
-
wjbhbdux
veterán
válasz
Meteorhead #18 üzenetére
halkan megjegyzem hogy az első steam beta 2002ben úgy működött hogy letöltötte a játékaik menüjét, és ahogy beléptél egy szerverre az oda szükséges többi tartalmat. azóta is megvan a steamworksben a lehetőség ennek a beépítésére minden fejlesztő számára, de igazából barmira igénytelen a wowban is hogy ott egy fal amíg betölti a 200 méterre levő textúrákat
a blizzardnak is csak azért kell hogy több embert csaklizzon be a free trialjaival a 60 euro kifizetésére, nem egy kényelmi szolgáltatás hanem átverés.
windows storera meg nem is tudom mit mondjak.. egy szaros tableten lehet keresnék ott bármit, de PCn elő nem fordul hogy megnyissam a store appot. ja de, a weather appot frissítem.
az meg nincs benne a hírbe, hogy az előadást a source2, az unreal, a unity és a frostbite enginek programozói tartják az új openglről, tehát az összes komoly engine támogatni fogja valószínüleg elég könnyedén. innentől meg csak azon múlik a dolog hogy le tudják-e nyomni a DX12-t teljesítményben
-
leviske
veterán
válasz
Meteorhead #18 üzenetére
Mennyi az esélye annak, hogy azt a messze nem 20%-nyi warez játékodat megvetted volna, ha csak win store-ban elérhető? Ehhez képest meg mennyi plusz problémát szülne a vásárlóknak?
-
Dr. Akula
félisten
"Jó kivitelezés mellett az új generációs OpenGL akár domináns API-vá is válhat az AAA kategóriás PC-s játékok piacán,"
Azzal meg könnyebb lenne Linuxra portolni a játékokat, ami után a következő kérdés az lenne kell-e fizetni a Windowsért, vagy jó a free Linux, ami az MS-nek nem érdeke, biztos keresztbe fog tenni.
-
LordX
veterán
válasz
Meteorhead #18 üzenetére
FYI, ezeket a Steam is tudja, csak bele kéne programozni a játékba.. Blizz játékokba se magától került bele.
-
Meteorhead
aktív tag
Ha összeszámolnám hány Steames játékot vettem meg, és hánnyal játszottam, akkor nem biztos, hogy kijönne a 20-80%-os arány. Szerintem az űber gáz, hogy a játékok 95%-át meg lehet találni torrent oldalakon. Ennyi erővel feltölthettem volna FTP szerverre is a játékomat, és adomány PayPal címet is kirakhatnék, mert Steamen is csak az veszi meg a játékokat, akinek elvi kérdés, hogy megvegye.
(Személy szerint én is így vagyok vele. Miután beletoltam Divinity: Original Sinbe 30 óra játékidőt, és baromira tetszett, megvettem, mert igazából csak azzal játszottam hetek óta, akkor meg miért másik játékra adjak ki pénzt? Akkor fog több olyan játék készülni, amilyet szeretek, ha megveszem azt ami már elkészült. Persze lehet, hogy ez a warez dolog csak ennyire keleten ilyen erős.)
A Steamnek csak a lendülete nagy, de semmi más érve nem szól mellette. A Blizzard saját API-ja nem csak mentéseket kezel, de félkész játékkal is lehet játszani!! Ha olyan pályához érsz, ami még nincs meg, akkor gyorsan lekapja és már mehet is. Win Store pedig atom biztonságos. (Tudjuk, mindent fel lehet törni.)
-
Sir Ny
senior tag
az androiddal lesz valamikor valami, vagy a kuglinak nincs tervbe véve hogy esetleg játékra is vonzóvá (és alkalmassá) alakítsa a rendszerét?
-
mzso
veterán
válasz
Meteorhead #2 üzenetére
Kb 0 bizalmam van a Khronosban és az opengl-ben. Szerintem legvalószínűbb, hogy jó későn is jön és elavult és vagy silány lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#06658560 #11 üzenetére
A stabilitás ezzel a modellel is működik. Sőt, jobb lesz, mint a régi OpenGL-lel, mert a driver mint kiszámíthatatlan tényező nem létezik majd.
Ez is megbízható lesz. Csak nem új driver után kell nézned, hanem a programot kell frissíteni a legújabb verzióra.
Az egyéni igények esetében nyilván lényeges könnyítés lesz, hogy a VRAM közvetlenül hozzáférhető, így ha egy szoftvercég valami extra dolgot akar, akkor ahhoz nem szükséges egy hardvergyártó segítsége, vagy egy új OpenGL kiterjesztés. Mindent meg lehet oldani a programkódon belül. Az egyéni igények ezzel az iránnyal szárnyalni fognak. -
-
M@trixfan
addikt
Legyen úgy, legyen komoly alternatíva az OpenGL! Elég nehéznek látom én is erre az esélyt, de nagyon nem bánnám. Az szerintem nem igazán probléma, hogy a gamer szükségletekre mennek rá, az majd szépen magával vonja a pro oldalon a gyorsulást. Legtöbb esetben ott úgyis "csak" a precizitást kell növelni a sebesség rovására, de nem az igényli a nagy fejtörést szerintem. Én főleg OS X alatt szeretném ha a 3D megugrana és nem a Metal, illetve a Swift kivárásával. Sajnos most olyan a helyzet, hogy komolybb 3D és Videó munkafolyamatokra egyszerűen jobb Windows alatt a környezet, minden gyorsabb és több minden támogatott. Mondjuk cserébe nincs ProRes, szóval oda-vissza megvan a jóság
Na mindegy én azért nagyon szurkook az OpenGL-nek.
-
Hakuoro
aktív tag
válasz
Meteorhead #2 üzenetére
Pl a modolásnak eléggé keresztbe tenne, ha nem láthatnám a Skyrim fáljait.
Utálom a lezárt, pénztermelésre optimalizált programokat. SZVSZ rossz irányba halad a piac... -
válasz
Meteorhead #2 üzenetére
Lehet, hogy a steam-en az eladások így is nagyobbak, nem?
pl. 1000 letöltés 20%-a (80%-os warez esetén) nagyobb, mint a 100 letöltés 100%-a. -
LordX
veterán
válasz
Meteorhead #2 üzenetére
Ja, csak a Windows Store-ban ördögszekereket fúj a szél, míg a Steam-re rá lehet kötni a pénzpuskát ha értelmes játékot töltesz fel. Nem azért teszik fel a fejlesztők a játékot bármilyen store-ba, hogy kezelje a DRM-et nekik, hanem mert el akarják adni.
-
Meteorhead
aktív tag
Ez az utosó bekezdés annyira utopiszikus, hogy már én is csak mosolyogni tudtam rajta. Az meg, hogy domináns API-vá nőné ki magát... hát persze. Amíg vannak olyan elbazsevált piacterek, amik tök önkényesen kizárnak technológiákat (lásd Google Play és OpenCL, avagy Windows Store és OpenGL/CL), addig nincs esélye a Khronosnak.
Számomra egyébként bámulatos, hogy milyen kevés stúdió használja a Windows Store-t és inkább a Steam-nek szavaznak bizalmat, amikor az egy nagy rakás ****, ha biztonságról van szó. Egy crack-elt steam.dll és szevasz; szemben a Store appokkal, ahol a fájlokhoz sem férsz hozzá, és ha mókolsz velük, el sem indul. Amennyi Steames/Androidos játékot crackelnek, kezdem osztani a kevésbbé népszerű álláspontot, hogy csak Windows Store-ba érdemes publikálni, ami kellően védi a programot.
-
#06658560
törölt tag
Eléggé úgy tűnik, mintha csak a gamer igények lennének figyelembe véve, miközben az OpenGL tán pont a pro felhasználás terén erős. Így viszont látnám értelmét egy alap OpenGL csomagnak, Gamer és Pro/Work kiterjesztésekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude 7280 - i5-7GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Csapj le az új MSI MPG B550 GAMING PLUS-ra most! 0% THM-RE is!
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961) (ELKELT)
- 1-12 részletre.Új noblechairs EPIC műbőr FEKETE - FEKETE. 2 év garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged