Új hozzászólás Aktív témák

  • Jim Tonic

    nagyúr

    válasz katt777 #23 üzenetére

    Szerintem sikerült jó sok furcsaságot összeírnod.
    Az OpenGL-t rengeteg helyen használják, nem kimondottan a játék az elsődleges célpont. Ezt próbálják neked elmagyarázni, sikertelenül.
    A Mantle kitétele a GCN, nem az AMD processzor. Az AMD írta, nem köteles bármit figyelembe vennie. Az Intel fordítói ugyanilyenek.
    Az OpenGL egy nyílt forráskódú, ingyenes API, nem vetheted össze sem a DX-szel, sem mással. Gagyinak kicsit sem nevezhető, az idő lassan eljár felette, most frissítik. Mivel rengeteg helyen használják (sokkal több helyen, mint a DX-et), nem úgy van, hogy gondolnak egyet, aztán 2 perc alatt átírják.

    "Oda kellene visszajutni, hogy ha a GPU kap egy hardveres utasítást, akkor azt a gyártójától függetlenül képes legyen végrehajtani. Minden szoftveres megoldás kizárólag lassít, függetlenül a szoftvertől, hiszen azt máris fordítani, értelmezni kell. Sajnos az erre képes programozókból már nincs túl sok."
    Tekintve, hogy a processzoroktól teljesen eltérő módon fejlődtek a GPU-k, ez egy teljesen lehetetlen elképzelés. Ellenben alacsony hozzáférésű API-k ezt a kérdést javarészt megoldják.

    szerk.: Uhh, bakker, mire elküldtem, jó sokan megelőztek.

Új hozzászólás Aktív témák