Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz
GoldhandRent #57 üzenetére
+1
Pl. egy városi autóba elég lenne egy vérnyomásmérő műszer. -
válasz
GoldhandRent #52 üzenetére
Igazad van! Mi a jó b p! A sok k monitor!
Vissza a Saab Black Panelt!
-
8th
addikt
válasz
GoldhandRent #57 üzenetére
-
GoldhandRent
őstag
akkor is túl sok indokolatlan kijelzőfelület van minden e-autóban az utóbbi időben. mindent IS kijelzővel, meg elektromosan akarnak működtetni.
egy ekkora 8K felületnek -már magának a panelnek is- hatalmas energia igénye van, amit nem gondolnám, hogy a tetőnapelem önmagában képes hosszú távon működtetni. és akkor még a 8K-t meghajtó processzor(ok) energiaigényéről nem is volt szó.volt 20 éve (nem éveS) S8, de erről a funkcióról nem hallottam
. első genes. ez elég impresszív. de biztos 2000-ről beszélsz ? (pardon, már 2002 xd)
tetőpanelbe tényleg kéne (kellett volna eddig is) a napelem, de így minden autóba -
8th
addikt
válasz
GoldhandRent #52 üzenetére
Ezeket valószínűleg a tetőn lévő napelemekről működtetik vagy ha nem is közvetlenül onnan azok folyamatosan rátöltenek a rendszerre így a hatótávon túl sokat nem korlátozhatnak.
Húsz éve az első generációs A8-ban a kedvenc extrám volt az állóhűtés. Nyáron a 28°C külső hőmérsékleten leraktad az autót a parkolóban a tűző napon és két óra elteltével nem egy 60+°C utasterű autóba voltál kénytelen beülni mint mások hanem "csak" egy 35-40°C körülibe. Ha beállítottad akkor a napfénytetőbe épített napelemről folyamatosan ment a szellőzés ami a kinti 28°C-os levegőt befújva frissítette az utastér levegőjét még épp elviselhető szinten tartva a belső hőmérsékletet. Behuppantál benyomtad a klímát és mire kiértél a parkolóból már 30°C alatt volt bent a hőmérséklet. Ha leengedett ablakkal az autót átszellőztetve indultál el akkor a túlméretezett légkondinak hála háromszáz métert követően már hűvösben ültél. Zseni volt a cucc. Imádtam. Napelemet minden autó tetejére! -
GoldhandRent
őstag
spórolok nekik 10-20km-t:
KEVESEBB FÖLÖSLEGES BELSŐ VILÁGíTÁS, MEG BASZOMNAGY NEMOLED MONITOR !az első tipp ingyenes volt, a következőért már súlyos összegeket kérek el.
-
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Luck Dragon #47 üzenetére
Hátra nyúlsz?
-
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Luck Dragon #44 üzenetére
Miért akarnád hátul lehúzni ha elől ülsz...
-
-
lalakov
senior tag
"10 kWh / 100 km" Ez vajon autópálya tempóra vonatkozik vagy országútra? Autópályásnak nagy szám lenne.
-
dajkapeter
senior tag
Eléggé hajaz egy porsche 910-re, vagy egy jaguar xj220-ra, vagy egy mclaren speedtail-re. Egyik se egy korból származik, de mindegyik hasonló jegyeket visel. Légellenállás minimalizálása.
-
#72042496
törölt tag
Számomra a 935-ös (Moby Dick) Porschét idézi, arra pedig kíváncsi leszek, hogy pl. öt év múlva mi kerülhet át a technikából a szériaautókba.
-
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Luck Dragon #31 üzenetére
Nekem szemből tetszik, oldalról elmegy, hátulról rémes.
-
Tudom hogy ízlések és pofonok , de ez bűn ronda .
-
#16820480
törölt tag
Teljesen mindegy milyen körülmények között tudja, mert úgysem vennél soha ilyen autót (sem).
Az elektromosítási folyamatban elképzelhető amúgy, hogy nem lesz pont a személy szerint te igényeidnek megfelelő autó (ahogy az egyterűek is kihalóban vannak amúgy is). Ilyen esetben bérelhetsz egy lakást München-alsón, vagy ha addig bejön a megfelelő szintű automatizáció, akkor lehet már azt sem kell majd. -
zotya0309
újonc
Elölről KIA EV6 hátulról ugyanez, csak kicsit máshogy... Ami a kettő között van, hát... Az EQS után jobbat vártam. De a belseje bejövős.
-
sBc
aktív tag
Vajon te mikor autózol le kapásból 1000-1200 kilométert? Soha!
Ezért is értetlenkedik néhány gyártó, hogy miért kell ekkora hatótáv és akku. Emberek nagy része 20-50 kilométert megy egy nap.
Visszatérve a Mercedes azt emelte ki hogy a EQXX tudni fogja Peking - Sanghaj útvonalat ami 1200 km. -
pusszycat
nagyúr
Hol találtak 1000 km lejtőt a teszthez?
-
Somatom
veterán
Vajon milyen körülmények között tudja azt az 1000Km -t és milyen arányban csökken a körülmények módosulásával? A mostani autóm optimális körülmények között tud 1200Km -t. Agyig pakolva, klímával, 150 -nél meg 1000Km -t. A villanyautókkal az a baj, hogy nagyon nagy a differencia és hát ritkán autózunk laborban.
-
Nekem a Jaguár koncepció kocsi jutott az eszembe. Szép amúgy. Ez a behúzós kilincs továbbra is netto Gàz! A Saab csinálta meg, hogy a masszív kilinccsel a bárhogy beragadt ajtót ki lehet nyitni mentésnél. Ezzel hogy?
És a SUV-ok helyett johetne több csinos, könnyű kocsi.
-
Hallosz
senior tag
A belső égésű hőerőgép (robbanó motor) benzines változatának hatásfoka, a főtengelyen mérve sem éri el az 50% ot. A benzin levegő keverék az égés során nagyrészt hővé és hanggá alakul át, eközben térfogat növekedés megy végbe és ezt hasznosítják. A turbó egy kicsit segít ezen. A hajtáslánc; kéttömegű lenkerék, kuplung, váltó, gardán vagy féltengely, differenciál mű és ezek holtjátékai, valamint a közbe iktatott rezgéscsillapítók további 10 - 20% ot emésztenek el.
A keréken mérve, jó esetben top kategóriás új autókon (jól mondta fentebb a kolléga) 30% körüli lehet.
-
Amennyiben az elektromos meghajtás közvetlenül a kerekekre hat, kiváltva a hajtáslánc nagy részét, akkor a 85 - 90% körüli hatékonyság, papíron elképzelhető.I spoke
-
Tibor_560sec
aktív tag
Kell ket tanu meg adasveteli ...
Ez tenyleg bitang forma lett , es ez a szurke szin meg nem is nagyon hangsulyozza ki . -
#16820480
törölt tag
Jó kis Bond autó lehetne ebből.
-
sBc
aktív tag
Rájátszás a súlycsökkentésre, de nem hiszem hogy az a pár gramm számítana ha rendes "kallantyú" lenne, de pofás.
Másik meg a tükör! Anno istenítették, hogy kamerával mennyivel áramvonalasabb tud lenni a forma. Erre itt meg rendes oldalsó tükrök vannak.
Egyébként hátuljára aktív légterelőt építettek meghosszabbodik alul kijön egy "diffúzor".
Tetszik a innováció ami benne van. -
troviko
senior tag
Nekem egyáltalán nem tetszik. De biztosan hatékony.
Mondjuk én inkább beérném 600-800 km hatótávval, csak nézzen ki jól. -
Janika(1982)
senior tag
Szép autó lett,elfogadnám.
-
Juhaszatti
addikt
Hű de pofás fara van. Szemből semmi különös, de a hátulja elég jól sikerült.
-
Bog
HÁZIGAZDA
-
k-adi
nagyúr
"A belső rendszernél nagyban támaszkodtak a mesterséges intelligencia megoldásaira és a hardverben is van NPU. "
Ezt valaki kifejtené?+Mi az a NPU?
-
espista
senior tag
Szerintem a belsőégésű motorok hatékonysága inkább 25-30% körüli.
-
Hallosz
senior tag
Ebből népautó lesz!!!
Amúgy nagyon jól eltalált a formája. A napelem rásegítés kifejezetten jó 5let. -
8th
addikt
Ízléses az ajtóbehúzó.
-
Greentea
senior tag
Huuu ez szerintem cseszett jól néz ki! A kacsafarok hátulja teljesen visszaidézi a W125-ös Rekordwagen-t.
-
Segal
veterán
Elölről még csak kinéz valahogy, de hátulról...
Az enyém inkább tudjon csak 990km-t, de legyen formás a segge
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Battlefield 6
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bluetooth hangszórók
- Óra topik
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- Dell Precision M4700- I7 4. generációs - 16Gb - Nvidia Quadro
- Panasonic Toughbook CF-MX4-1 12.5" Érintős- - Akár 8-10 órás akkuval
- Gyermek okosóra GPS nyomkövetővel, Wonlex CT06PRO-L 4G lila, új
- BH Fitness Prisma M30 futópad kedvező áron, első tulajdonostól
- Weboldal készítés verhetetlen áron! - Vállalkozásoknak, Portfóliónak, Cégeknek
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone 15 Pro Akku: 88% 12 hó jótállás!
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest