Új hozzászólás Aktív témák
-
superecneB
őstag
válasz
MCBASSTION #25 üzenetére
És ez driveresen történő változtatás, tehát esetleg régebbi nem csúcs kártyák is profitálhatnak belőle, vagy szükség van hozzá egy új utasítás készletre?
-
Silverss
aktív tag
Valóban szemmel látható a különbség. De nem túl szép. Csak a különbség érzékelhető.
-
Vico87
tag
Ez lehet, hogy trollkodásnak fog hangzani, de erre megoldást kínál a D3D10+. A hardcore gémereknek úgyis van ilyen vasa, a többiek meg nyeljék le a békát, hogy deferred motor = szebb látvány, de nincs AA. Ha AA is kell, lehet venni új grafikus kártyát. Persze ezt egyetlen kiadó/fejlesztő sem hajlandó meglépni, mert nem mernek kockázatot vállalni.
A Borderlandsben tényleg látszik az AA hiánya, de csak ha megállok bámészkodni. Az akció hevében fel sem tűnik nekem, hogy nincs.
-
MCBASSTION
aktív tag
hátőőő ezek mind szépek és jók, csak a cikkben nincs az kihangsúlyozva, hogy ezek csupán kényszermegoldások. A lényeg az, hogy egy játékmotorba mostmár bele kell építeni egy ilyen anti-aliasing megoldást. Az pedig, hogy melyik algoritmust választják az teljesen fejlesztőtől fog függeni. A driveres megoldások, mint eddig is csak arra jók, hogy valamilyen élsimítást kínáljanak igazából egyik sem megoldás. Egyszer volt egy cikk itt a PH-n amiben jól össze voltak ezek az eljárások hasonlítva, és a következő a helyzet az SRAA azért nem jó, mivel a "kerítéses" részek (a képen jól látható a kerítésen) eléggé rosszul néznek ki. Az FXAA azért nem jó mivel túlságosan elmosódott lesz a kép, még a Quality beállítás mellett is. Az MLAA pedig túl sok erőforrást zabál állítólag. Valahol olvastam egy kevert megoldásról is, ami azt takarja, hogy MLAA-val kijelölik, hogy hol kell FXAA-t alkalmazni. Elvileg ezek a kevert megoldások lesznek a legjobbak. A GPAA meg átlós vonalaknál gyengélkedik. A GBAA-ról nem tudok sokat, de valszeg ha továbbfejlesztették, akkor ki is javították az átlós vonalakat, plusz a átlátszó felületek támogatása sem mindegy.
-
MCBASSTION
aktív tag
válasz
superecneB #19 üzenetére
igen, lényegesen és sokkal jobb minőséget adnak
-
hemaka
nagyúr
FXAA kritikán aluli
-
Chosen
addikt
Ezek undorítóan mosottak, ez nem élsimítás, hanem textúra mosás. Talán még az MLAA elmegy, de ez az FXAA...
-
DonToni
aktív tag
válasz
-=Ghost=- #17 üzenetére
Elveszünk is a sok 4 betűs rövidítések között....
Egyébként én annak örülnék jobban, ha a zöldek készítenének elsőként egy olyan eljárást, ami valóban kevés erőforrást emészt fel, és lényegesen jobb képminőséget eredményez!
Azt hiszem jó úton járnak.... csak még elég hosszú és rögös ez az út... -
Graphics
Jómunkásember
A Need For Speed Shift 2,höz hol érhetőek el azok a patch-ek amikről a cikkben szó van?
-
tome.jr
addikt
Nagyon üt a 360p szemléltető videó
-
superecneB
őstag
A sima AA-hoz képest ezek kevésbé erőforrás igényes eljárások?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Badman 4ever #15 üzenetére
Kifekszenek tőle a kártyák. Főleg az AMD autoLOD-os megoldásától. Persze akinek van HD 6990-je megengedhet egy 4x-et.
Az én HD 5850-esemen maximum a 2x-ig jutok el értékelhető fps mellett. És akkor én a piac kis részébe tartozom, aki megengedhette magának anno ezt a drága kártyát. Világos, hogy így nem opció, szimplán egy villogtatható extra, de nem valós megoldás.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
-=Ghost=- #10 üzenetére
Az motorba beépíthető. A Battlefield 3 használja is majd, bár nem úgy, ahogy a hírben le van írva. Szimplán az MLAA-t irányítja vele.
A driveres megoldások nem csodaalgoritmusok. Szimplán működnek, amelyik játékban nincs lehetőség AA-ra, ott ez is jó. Más lehetőség úgy sincs. Aztán a fejlesztők majd beépítik a motorokba a teljes megoldásokat.
(#9) vinibali: Most mé? Ez is egy opció.
Legalább csinálnak valami hasznosat is a játékosok számára. Ha nem lenne ez az algoritmus most nem lenne AA a Shift 2-ben.
Ettől függetlenül persze reméljük, hogy a legtöbb fejlesztő valami jobb minőségű megoldást választ.
-
-=Ghost=-
őstag
Tényleg elég problémás megoldások. Személy szerint az amd megoldása szimpatikusabb, az fsaa majdhogynem vízfesték szerű képet eredményez, annyira eltaknyolt, elmosott lesz tőle a kép.
Viszont eddig legjobbnak talán az NV SRAA-ja tűnik. 16x-os sraa-val már tényleg szép és éles képet ad, nem egy ilyen eltaknyolt gány valamit. Ezzel az eljárással mi van? -
vinibali
őstag
mindenki azzal dolgozzon ami van... az Intel CPU-val számol élsimítást
-
DudeHUN
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #4 üzenetére
Enslaved
-
#16939776
törölt tag
"A szűrés elvégzését többnyire a végső képkockára kell korlátozni"
Értem a problémát, de ez az utólagos elsimítás a képről elég sok mindent eltüntetett/elmosott, nem csak az éleket -
Abu85
HÁZIGAZDA
-
BandiHUN
veterán
A Boderlands nincs a képeken,csak a forrás oldalon levő videóban...
Át lehetett volna tenni azt is,ha már fordított cikk.http://www.eurogamer.net/videos/jimenez-mlaa-xbox-360-showcase?size=hd
-
depzoo
tag
melyik játékokból vannak a képek?
bulletstormot felismertem a többi érdekelne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kikapcsolható lesz a PWM az iPhone 17 modelleken
- TPM (trusted platform module) topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- wireless, bluetooth hangfalrendszereek
- Borderlands 4
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Óra topik
- További aktív témák...
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- Lenovo LOQ 15AHP9 - 15.6"FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 8645HS - 16GB - 1TB - Win11 - RTX 4050 - 2,5 év gar
- Samsung Galaxy A54 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 256GB 14" FHD 1év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight- 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,,MS3433
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest